čtvrtek 9. května 2013

Famous Bronze Highlighter - Anatomicals Banana

* dostala jsem od Famous Makeup jako dárek k nákupu - dostala jsem v Senzaboxu

Taky jste si všimli, jak vás mám ráda? To já si zase všimla, že se těch soutěží skoro nikdo neúčastní. Což je vlastně nejspíš dobře, mě to snad i potěšilo, že soutěží jenom lidi, kteří o tu kosmetiku fakticky asi stojí. A z toho logicky usuzuji, že sem chodí jenom lidi, kteří si chtějí něco počíst... a jsem asi dost unavená, takže mi to nejspíš mluví dost z cesty a vůbec mi to tak nějak ani nemyslí, jsem jenom chtěla říct, že vás mám ráda. A že je tohle poslední soutěž. Totiž ty soutěže nemám moc ráda, mi snad každá giveaway přijde vypočítavá, falešná, neupřímná a vůbec zbytečná. Jo a navíc s tím je práce, ještěže mě Rafflecopter zatím baví. To jsem zvědavá, jak na tom budu v neděli, až to budu všechno hromadně losovat. Ha... to bude srandy kopec. Těšíte se?




Tak co můžete dneska vyhrát? Rozjasňovací bronzovací něco od Famous a k tomu banánový Anatomicals. Obojí je naprosto nové, nevyzkoušené, neočuchané, nepoužité. Doufám, že umíte už používat ďábelskou skříňku, protože já to dneska znovu vysvětlovat nebudu!

edit: Nevím tedy, proč to musím vysvětlovat znovu, ale výživný komentář napište sem dolů pro všechny, do mašinky dejte jenom přezdívku. Taky vám přijde, že je to tady jak u blbých? (nebo spíše jak u blbé?) (blogeríny blbé... no vidíte další BB) Tak jo, když to říkáte, možná je fakt chyba ve mně!

Otevírám tímto dnešní debatu: je užitečnější bronzový rozjasňovač (který beztak bude tmavý, jak nevím co, což nevím, protože jsem ho neotevřela) nebo převoněný balzám na rty (od té super trendy britské značky, která si myslí, že čím víc písmenek, tím lepší kosmetika)? Jo já vím, moje soutěže za nic nestojí... a proto se jich vlastně nikdo neúčastní, co jsem si to jenom namlouvala.




a Rafflecopter giveaway

60 komentářů:

  1. Ty seš vážně boží! A raffle mě baví moc, klidně bych klikala 100x denně :-) Jen jsem se chtěla zeptat, to je ta placená služba? :-) A jinak GA docela rozlišuju, kdo dává z vypočítavosti a kdo chce něco rozdat:-) Já měla zatím 1, jo přiznám se, že asi vypočítavou - když jsem (nepovinně) chtěla i like (ale jen kvůli tomu, abych měla chut s tím pokračovat dál a překonala ten začátek bez čtenářů). A bavilo mě, bavilo by mě to snad denně, mít tu krabičku taky. A mít co rozdávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a ještě tohle... je to ta zadarmo verze. zas tak moc mě nebaví, abych to ještě platila. to bych raději soutěž rozpočítala ententýky... (jo jsem škrt na všechno ostatní kromě kosmetiky)

      Vymazat
  2. btw opět soutěžím, protože je výhra tmavá a já taky, takže jen tak dál. určitě máš spoustu tmavých zásob a jednou mi to vyjde :P

    OdpovědětVymazat
  3. no... to já zase ale jako naprosto jistě nevím, že je to tmavé. jen předpokládám. (fakt jsem to neotevřela) to jen říkám, aby si třeba nebyla zklamaná. jo a raffle mě taky baví. škoda, že jsem unavená, bych vám všem vymyslela bojovku!

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska si zasoutěžím, protože já jsem taky chtěla mít v Senzaboxu převoněný balzám na rty a místo toho mám nějakej gel nebo krém na kruhy pod očima a to já vůbec nepotřebuju, vypadám totiž pořád svěže a odpočatě :-) Takže za mě je lepší balzám, ale ani ten rozjasňovač bych nezavrhovala, třeba tmavý nebude..?

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem viděla u Rendy fotku toho Matisu, tak jsem se lekla. Ale tohle risknu, protože nikde nemůžu najít, jak to vypadá a spojení bronze a highlighter mi přijde zvláštní :D a navíc banánovou vůni hrozně miluju :P
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje soutěže jsou fajn, ale některé bloggerky přecijen mají jakousi svou hrdost. Tj, když sepsují jistý výrobek, nejdou o něj soutěžit, že jo. My tě máme rádi i bez soutěží, tak nějak. A vůbec je to tak fajn koncipované :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda... děkuji. já mám dneska docela unavený den, tak teď ale už můžu jít spát spokojená!

      Vymazat
  7. převoněné balzámy mi nevadí, naopak.. já takové vyhledávám:) a rozjasňující bronzer? zajímavé.. o ničem podobném jsem nikdy neslyšela.. na léto by se určitě hodil:)

    OdpovědětVymazat
  8. A že prečo ťa mám radšej ako ostatné :D

    OdpovědětVymazat
  9. Čím víc písmenek, tím víc Anatomicals!
    Banánový věci můžu, mňam mňam. Bronzer nevím, jestli můžu. Abych místo opálená nevypadala spíš nesvéprávná.
    Chceš výživný komentář? Ok... vitamín a, vitamíny d, vitamín e, vitamín k, vitamín c, vápník, fosfor, selen, hořčík...
    Fuj, takhle brzo ráno... jdu radši zase spát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tohle jen nejspíš nejvýživnější komentář týdne!

      Vymazat
  10. Já převoněný balzámy miluju a banánovej jsem ještě v životě neměla! A ten rozjasňovač bych dala viennettce:-D
    My tě máme taky rádi!:-*
    Jo a každá GA mi nepřijde vypočítavá a falešná, myslím, že se to dá docela rozlišit. No nic, jsem už taky unavená, tak jdu pěkně pracovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je děkuji. já tě mám taky ráda. vlastně vás všechny.

      no a soutěže... asi to jde odlišit, ale tak nějak na soutěže neklikám už z principu, akorát mě vždycky rozčílí ten soupis požadavků likni tady tam, pak ještě tamhle a pak ještě jednou a každý den si o můžeš zopakovat... jinak jsem už opět unavená, takže tady možná píšu z cesty.

      Vymazat
  11. Jsem to dnes zkusila pres FB,za chvilu budu internetove a givevejove gramotna :-) Pokud se to teda povedlo,ze. Uz nevim,o cem mel byt komentar,je rano a ja zacinam cely svuj zivot trochu nezvladat. Takze rozjasnovac i balzam je presne to, co moje duse potrebuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, povedlo se a je to tam. za chvilku nám ty soutěže tady poběží jako po másle!

      Vymazat
  12. Náhodou, já už si na tu pekelnou mašinku zvykám :D No podle mě, je lepší značka se zbytečně hodně písmenkama, protože bronzer, který je zbytečně moc tmavý, je určený tak pro lidi, kteří jsou skoro jako černoši a chodí i v zimě do solárka. Jsem vždycky pěkně namíchlá, když vidím tyhle lidi, jak si to mašírujou ulicema, a vůbec jim není trapně. (Ano, mluví ze mě závist, protože mi nepomůže ani hodina v kuse v solárku, a ani léto u moře:D) A navíc mám raději přirozeně vypadající lidi, než nějaké Barbie od Matella. Ale pokud někdo umí bronzer použít, nevypadá to špatně :-) Fuf, to jsou kecy, co? :D

    OdpovědětVymazat
  13. balzámy jsou no.1 v jakémkoli množství a téměř jakékoli konzistenci. Jsem balzámový maniak, ale příznávám, že vazelínové fakt nemusím. A zbytečně tmavý rozjasňující bronzer bych si dokázala představit na léto.. na motelky Victoria´s Secret na focení nové kolekce :D

    OdpovědětVymazat
  14. A tak já si zasoutěžím! Pobavil mě návod pro blbce při přihlašování na giveaway, přesně tak to já potřebuju :).

    OdpovědětVymazat
  15. Já ten balzámek náhodou vyzkoušela a je moc fajn, strašně příjemný na rtech. A převoněný není :-) Tak akorát - mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Balzám si nechám a bronzer dám Borhyové, aby náhodou z jara nebyla moc světlá a pěkně se Rayem ladila hned od počátku. No co kdyby jí ten její došel nebo jí zavřeli solárko?

    A ráda si tu u tebe počtu;)

    OdpovědětVymazat
  17. Soutěžím, protože nemám co dělat, měla bych se učit na zkoušky, ale moje prokrastinace dosáhla dalšího levelu, kdy žehlím už jednou vyžehlené věci. A ten rozjasňovací bronzer na mě bude asi tmavý, ale dokud ho neuvidím, tak si nemůžu být jistá, takže proč to nezkusit.

    OdpovědětVymazat
  18. No to si děláš srandu? Ten banánovej balzám fakt moc chci už nějakou dobu! Jestli ho nevyhraju, tak si na tebe někde za tmy počkám, muhehe! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak mě by se líbilo oboje :D Vůbec nejsme hamoun, že :DDD
    Famous mě láká nějakou dobu, ale zatím byly důležitější skripta ke státnicím....s mojím štěstím sice nic nevyhraju, protože štěstí sem vyplácala na první půlku státnic, ale budiž :D Zkusím to!

    Bronzery jsou moje vášeň a banánové cosi? Dejte to sem :DDD
    Super antiblbový nápod do soutěže :DDD

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem teda chodím hlavně číst, ale tohle mě zasáhlo. Balzámy já ráda, hlavně voňavý. Akorát okolo mě pak brousí včelky a tak. A na highlighter jsem zvědavá, a když bude tmavej, dá se níž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda, že sem někdo chodí hlavně číst. děkuji!

      Vymazat
    2. Jejda, to jsem pako, "já sem chodím číst" je lepší... A taky se tu inspiruju, což je eufemismus pro nakupování věcí, který nepotřebuju, ale tady mě to navnadí a pak mě to jen pokouší a pokouší, až to musím mít.

      Vymazat
  21. Tak myslím, že touhle soutěží budeš zklamaná, že se bude účastnit lidí víc :). A myslim si, že bronzerový rozjasnovač není blbost, nebo aspoň ne pro mě, protože já v létě měním barvu z asiatky na hispánku :) a pak se teda celá sloupu, ale ty dva tydny opálení za to stojí :D. Takže tě vlastně i tímto žádám o radu, jestli netušíš jak se opálit a pak se hned neoloupat :/? Fakt se opaluju postupně, žádný spálení! a mažu taky poctivě a stejně VZDY začnu po dvou tydnech šupinkovat..a pak vypadám jak špinavá hispánka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš, že se bude losovat ze stovky? to doufám, že ne... to by to snad byla i populární soutěž. to snad ne.

      hele s loupáním ti neporadím. asi peeling a mazat... jsi nespíš už vyzkoušela. to já se naopak skoro nikdy neloupu. nebo loupu, když se spálím, ale tak to je jasné. a pak se celá sloupnu na konci září a mám zase na rok vystaráno. ale já se ani moc neopaluji, takže možná to bude tím. jakože nechodím moc na slunko a když už jdu, tak se stejně moc neopálím, prostě dosáhnu takového jemného stupně snědosti a dál už to nejde. (tedy šlo to v okamžiku, kdy jsem dva měsíce pracovala manuálně venku na sluníčku... ale to už si asi hned tak nezopakuji.)

      Vymazat
  22. Zkouším to, třeba se zadaří :) Protože prostě ráda všechno zkouším :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak já si taky ještě zasoutěším :) protože převoněné balzámky mě moc lákají :-D

    OdpovědětVymazat
  24. nic pro mě, ale pokud jde o soutěže, tak děláš zásadní chybu - ty totiž do nadpisu nenapíšeš, že to je soutěž - což je pro počet soutěžitelů zásadní! :D

    jinak raffle je fajn, všimla jsem si toho už minulej rok, ale nějak se mi nechce vysvětlovat ty pravidla, tak jsem zatím nepoužila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já tam nepíšu schválně, nechci, aby kdokoliv otvíral moje články jen kvůli soutěži. soutěž vidím spíš jako příjemné bonusové zpestření mého brilantního textu!

      Vymazat
    2. No, aspoň vidíš, kdo tě fakt čte a ne kdo jde jen po soutěžích, bravurní:-D

      Vymazat
    3. však přesně, nechci totiž, aby vyhrál někdo, kdo sem přijde jenom kvůli soutěži. chci to dát někomu, kdo sem chodí pravidelně. jen tak, protože chce! asi se to nedá úplně pohlídat, ale když tam lupnu velké !!!SOUTĚŽ!!! tak to asi trošku prokoučuji.

      Vymazat
    4. Dejnička na to opět kápla;-)

      Vymazat
  25. ifka
    Ten higlighter mě hodně zajímá, ani by mi nevadilo že bude tmavší, má dojít léto a tvář se opálí.... a co se balzámu na rty týče? mhmmm banány miluju :)

    OdpovědětVymazat
  26. všem moc děkuji za komentáře a doufám, že vyhraje ten nejlepší! no ještěže to za mě bude losovat ten přístor...

    OdpovědětVymazat
  27. Tmavé by nevadilo, ale banánové jsem očuchala u sestry a je mi to hodně fuj. Těm co banány rády, přeji úspěch.

    OdpovědětVymazat
  28. ten bronzero hybrid mě docela zajímá tak uvidíme zda i na mě sedne štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  29. ja chcem to bananove ani rozjasnovac ani bronzer ani hybrid nepouzivam-nepotrebjem ale ja som normalne leniva sa chodit niekam prihlasovat,takze prajem vela uspechov:)

    OdpovědětVymazat
  30. No nezdá se mi, že by se soutěží nikdo neúčastnil. To bych přece mohla pořád vyhrávat! :D Ber to tak, že kvalitních blogů není mnoho - ale ani kvalitních čtenářů, proto nás tu nejsou stovky :) Jinak co se týče rozjasňovače, chci, protože nad ním už dlouho přemýšlím. A balzám chci, protože převoněné věci fakt můžu (ne neříkejte mi, jak je to umělé a chemické) :) Kačka

    OdpovědětVymazat
  31. Bronzový highlighter? Tak to je letní výzva! :) A se soutěžemi si hlavu lámat nemusíš. Spíš než na soutěže se u tebe těším na další díly rozkošné kosmetiky a - hlavně ty tvářenky! O:)

    OdpovědětVymazat
  32. Fakt dobře upřímný příspěvek.Budu taky upřímná, jasně, že chci vyhrát, ale ten bronzer mi je k ničemu chci jenom ten banánový balzám. :)
    A jo, jasně, že tě lidi čtou kvůli příspěvkům.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  33. A už to asi umím =D No, hlásím se také, protože ten bronze rozjasňovač bych i docela ráda zkusila. Jako nejoblíbenější mám What´s up od Benefitu, který má krásnou bronzovou barvu a udělá jen ten lesk, jak namazaný obličej u pláže =) NAvoněné lesky moc nemusím, ani balzámy. Vzpomínám na limitku od Yves Rocher s vanilkou, kdy tu vanilku mám i ráda, mám od nich řadu na tělo.. ale na rtech mi byla tak nepříjemná, že mě začaly hned pálit rty a dělalo se mi zle. Hend jsem to zahodila a bože! já dostala od maminky za týden novou k svátku!! =D
    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Já myslím, že neděláš špatné soutěže, jen ta čertovská krabička, už je na někoho moc :-D Já jsem si taky chvilku rozmýšlela jestli do toho půjdu a hlavně jsem to nemohla ani rozchodit, ale nakonec se to povedlo.))
    Jinak nic od "té hrozně módní britské značky" nemám a ani jsem nezkoušela "ale když je to hrozně módní" řekla jsem si, že zkusím štěstí a třeba i něco vyzkouším, ale jinak si to asi ani koupit neplánuji, jestli mám bát upřímná :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ta čertovská krabička asi taky dělá svoje... to je pravda. na druhou stranu ale zase vím, že když už někdo soutěží, tak mu to prostě za to stojí, že i tu čertovskou krabičku překoná. takže je vlastně všechno v nejlepším pořádku.

      Vymazat
  35. banány! :D k tomu lesku bych si chtěla čichnout a protože jsou nejlepší banány v čokoládě, ten bronzer-rozjasnovač by se taky neztratil :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, velice mě zamrzelo, že tě tak mrzí, že tvý čtenáře nebaví soutěžit :( předchozích tvou soutěží jsem sice nezúčastnila, ale bronzerový rozjasňovač mě zaujal, asi z toho důvodu, že žádný nemám a banánový balzám jakbysmet! tak třeba to někdy vyjde, už jsem se zúčastnila tolik soutěží a už mě to přestává nějak bavit, takže možná ostatní čtenáři jsou na tom podobně...nezoufej...tvůj blog je moc hezký a moc takových není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc. mě to až tak nemrzí, vlastně mi přijde, že je to možná i dobře, protože si jsem jistá, že výherce tu výhru chce. jinak ani mě soutěže až tak moc už nezajímají... a děkuji moc za komentář (ještě jednou!)

      Vymazat
  37. jsem se zas jednou pobavila :) Ty i tu "blbou" soutěž prostě musíš mít jinak, proto Tě máme rádi :* a chtěla bych taky vyhrát, samozřejmě ;) nejvíc ten banánový balzám, jsem si jistá, že by se hned skamarádil s těma 20ti, co mám doma - takže o něj bude postaráno, slibuji - sám brečet v koutku nebude ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Balzám bych moc ráda vyzkoušela, tyhle převoněné a přebarevné věci mě lákají. Bronzový rozjasňovač je podle mě nesmysl, ale o to víc jsem zvědavá, jak asi vypadá. :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Bronzový rozjasňovač mi přijde jako hloupost, ale třeba by překvapil.. ale banánkový balzámek by byl určitě mňam :) darovala bych to mamce, ta banány miluje :)

    OdpovědětVymazat
  40. No já taky patřím mezi čtenářky, které Tě mají upřímně rády, to jako upřímně :-) Vlastně to není tak dávno, co jsem Tvůj blog náhodně objevila a od té doby patří k mým top několik málo. A důkazem, že Tě fakt ráda čtu, budiž to, že jsem na bloglovin projížděla, co je kde nového, a když jsem si všimla tohoto Tvého článku, hned jsem se s radostí vrhla na čtení, ačkoli jsem si pomyslela, že nějaký bronze highlighter mě vlastně ani moc nezajímá :-D Ale jsi prostě jedna z několika málo blogerek, od kterých přečtu každé písmenko, i když mě zrovna předmět článku až tak úplně nebere (i když většinou bere a rozhodně jsem se tady u Tebe už dozvěděla spoustu přínosného).

    No ale i když říkám, že mě bronze highlighter zprvu nezaujal, tak když tak o tom teď přemýšlím, nic podobného nemám a na léto bych ho i vyzkoušela, třeba by mi zrovna slušel! Zkoušela jsem hledat nějaké recenze, jestli teda stojí za to soutěžit o něj, ale našla jsem akorát zmínku o něm v nákupech nějakých černošek :-D Tak nevím, no. Ale šanci bych mu dala :-) Kdyžtak bych poslala dál.

    Zato na balzámy na rty jsem ujetá a není jich nikdy dost, no a banánový mňam, a od téhle značky jsem nikdy nic neměla, tak to mě láká velice.

    A ďábelská skříňka:-D je super, je to sranda a díky, že nemusím zveřejňovat e-mail.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, mám eru highlighterů, tak proč nesoutěžit třeba o tento bronzový.Na cestě mám shimmer brick od Famous, tak se těším, teda pokud jsem trefila podle swatchů správný typ.Tvoje články mám moc ráda a z blogů ho otevírám jako první.Spraví mi po práci náladu:).Petra

    OdpovědětVymazat
  42. Tak já bych bronzový rozjasňovač prubla, protože ho nemám. Tedy mám bronzer i rozjasňovač, ale ne bronzový rozjasňovač. Tak bych to měla komplet. Jinak tě strašně ráda čtu, píšeš vždycky vtipně a většinou s pointou, což jsem na žádném blogu ještě neviděla...Pavla

    OdpovědětVymazat
  43. Bronzer nemám, ale asi jsem nepochopila jak se zachází s ďábelskou skříňkou a protože je hnusně a chce se mi strašně spát tak to ani zjišťovat nebudu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...