středa 8. května 2013

Matis Réponse Teint BB Cream

* krém jsem dostala od českého zastoupení značky, děkuji moc.

Jsem si zjistila, že pořádnou recenzi na BB krém jsem naposledy napsala před rokem. Neříkám, občas se tady objevil nějaký ten vzoreček, swatch a kdesicosi, ale recenze jako taková už tady dlouho nebyla. Což by mě tedy zajímalo, jestli vás BB krémy ještě vůbec zajímají, přeci jenom je BB posledního půl roku v českém blogoprostoru docela propíraná záležitost nahoru a dolů, předražený bbcreamshop atd už taky známe... tak si nejsem jistá, jestli bych vás nějakým trapným BB nenudila. Což ovšem nic nemění na tom, že je pořád nakupuji ve velkém a v současné době u mě čeká na vyzkoušení Lioele, Skin Food, Nature Republic, Mizon, Shills, Etude House, dokonce i trošku Skin79 a určitě ještě nějaké další, které jsem zapomněla. Třeba zrovna tento Matis BB, ten jen čeká na začátku řady na to, až se mi umoudří pleť a já budu moci odložit vysoce krycí minerální makeupy (v současné době je moje no.1 Lumiere Veena Velvet, to kdyby to někoho zajímalo) a zase si trošku  zaBBšpásovat. Takže dneska máte možnost se k tomu vyjádřit.

Abych vám to vyjadřování trošku osladila, tak tady máme další soutěž... o BB krém značky Matis, který mám doma i já k recenzi. Chtěla bych jen upozornit, že jsem dostala dva Matis BB krémy (protože všechno dělám ráda po dvou... to už jsme si vyjasnili a v Matisu pro to měli pochopení), Réponse Teint a Réponse Blanche. Réponse Blanche je světlý odstín, asijská varianta, která se od té evropské trošku liší (je světlý a má vyšší SPF)... tak ten si s dovolením nechám pro účely recenze. Vy můžete vyhrát Réponse Teint (a pošlu vám ho v krabičce od Réponse Blanche... to aby se nám to nepletlo), který je docela tmavý, Rendy už ho má vyfocený, takže jen zvažte, jestli vám ta barva za to stojí, ale zase blíží se léto a věřím tomu, že hodně lidí se opálí a získá nějakou barvu (na rozdíl ode mě), i když spousta komentářů u Rendy to odsoudila, takže teď máte alespoň možnost to odsoudit po opravdovém ozkoušení... nebo tak něco prostě. BB krém je nevyzkoušený, jen jsem otevřela víčko a nahlídla, ale na ruku jsem nic nemačkala nebo tak. Taky ten Réponse Teint má na sobě přelepku Tester a nemá krabičku. To říkám, jen abyste věděli! Aby bylo jasno.


Teď ještě, jak se zúčastnit. Zase jsem nastavila ďábelskou skříňku, to abychom se to všichni pěkně naučili. Protože minule se vyskytly nějaké dohady a tak, je na čase se věnovat důkladně postupu pro účast v soutěži.

- začnete tím, že se přihlásíte, ať už FB nebo emailem
proč to děláte? abych vás mohla kontaktovat v případě výhry. zjistila jsem, že ta mašinka mi velmi chytře ukáže emaily, takže váš email mi nikam psát nemusíte... výhodou je to, že ho vlastně vidím jenom já a ne nějaké spamboty.

- odkliknete mi, že chcete soutěžit
proč to děláte? tak to je asi jasné, někde se do té zatrolené soutěže přihlásit musíte.

- v tomto bodě můžete klidně skončit, budete zařazení do losování.

- nebo půjdete a napíšete mi komentář tady pod článek, kde mi povíte, co si myslíte o BB krémech, BB mánii, jestli vás ty BB články ještě pořád baví a tak, jestli vůbec si chcete články o BB krémech přečíst ještě třeba i ode mě
poznámka: komentovat samozřejmě můžete i jen tak, třeba vám ten odstín Matis BB příjde moc hnědý, takže soutěžit nechcete (protože co byste s tím asi tak dělali), ale názor mi do očí přes všechny ty pixely vpálit chcete.

- vrátíte se k tomu zapeklitému přístroji a do kroku dva mi napíšete svou přezdívku, pod kterou jste napsali komentář, to vám dá dvojitou šanci na výhru.
proč to děláte? to abych si mohla ověřit, že vítěz nekecá a fakt komentoval.

A to je asi tak vše. Jen bych chtěla ještě upozornit na jednu věc. Komentář, který si napíšete jako soutěžní, ale zároveň ho nedokliknete s přezdívkou v tom Rafflecopter boxu, do soutěže zařazen nebude, protože losovat budu samozřejmě na rafflecopter.com přes ten jejich systém. Tak hodně štěstí!


Taky bych chtěla říct, že mě krémová abeceda vůbec neuráží, ani mi nevadí, že to je jenom marketingový trik, ale spíš mě to pořád baví a furt čekám, jakou další písmenkovou variantu kdo vymyslí.

BB ... Blemish Balm
CC ... Color Correct
DD ... Daily Defense
EE ... cream for Everything Else
FF ... cream for Fucking Flawless face 

atd atd atd

Tak jaký je váš názor na BB/CC/DD mánii? Myslíte si, že to dojde tak daleko, že nám dojde abeceda? Nebo se kosmetický průmysl zastaví u některého písmenka a začne marketovat něco jiného? A chcete ještě vůbec číst články o BB krémech? Nebo vás to nudí? Mám ještě vůbec o BB krémech něco napsat?

35 komentářů:

  1. Já mám BB manii ráda. Konečn jsem našla něco, co neni oranžové,je krycí a krásně se roztírá. Teď je sice víc in hejtovat bíbí, ale já jsem furt pro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo ono je totiž vůbec zrovna teď populární hejtovat. přitom si to ty bb ani nezaslouží. (si myslím)

      Vymazat
  2. No upřímně , BB je dobrá mánie ale další písmenka, už trochu marketing :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jak říkám, mě ten písmenkový marketing dost baví. takže já jsem klidně i pro další písmenka, i když tedy nevidím zatím moc rozdíl mezi BB a CC (DD jsem ještě nezkoušela.)

      Vymazat
    2. Hele, nezaslouží, souhlasím. Myslela jsem, že ten armageddon na obličeji mi dělají bb, nějak to začlo v době, kdy se všude objevilly informace o silikonech v bb a já blbá si to spojila. Problém byl teda jinde, ale bylo to jednoduchý a pohodlný, obvinit bb. Zkusila jsem pár makeupů a vrátila se Skin79, protože nic lepšejšího neznám. A chci zkusit Oriental.
      Ale Everything Else a Fucking Flawless mě teda skolilo :-D

      Vymazat
  3. Nesoutěžní komentář: já jsem BB mánií pořád pohlcená, takže si o každém novém ráda přečtu! A taky bych o těch svých měla asi víc psát, škoda, že mi nikdy žádný nebyl nabídnutý k recenzi (Garnier se nepočítá), přitom bych měla srovnání s tolika dalšími...
    A s tou abecedou ti nevím... testuju teď CC a rozdíl mezi ním a BB nevidím... takže bych výrobce stopla v jejich snaze o originální název a doporučila jim zůstat u BB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mně ta abeceda nevadí, zatím mě to baví. jinak ani mně nebyl nikdy nabídnutý bb k recenzi a přitom bych měla srovnání taky do halejuja. garnier nepočítám, takže tohle je první. to je totiž tím, že si dovolíme napsat, že bbcreamshop a podobné jsou předražené. to si piš, že se to o nás ví a že jsme na černé tabuli s vykřičníkem "tam ne". ale docela mě to mrzí, si myslím, že všechny ty blogeríny, co si teď vesele srovnávají BB, si snad ani za vlastní peníze žádný nekoupily... mi to přijde skoro až urážka těch skvělých BB krémů. jo a pak to dopadá, že se pořád dokola srovnává Missha, Skin79, případně Lioele. což mi zase přijde nespravedlivé třeba k Skin Food a Holice a tak.

      Vymazat
    2. To je pravda, že jsem si taky dovolila napsat, že je ten eshop předražený, ale na druhou stranu jsem to myslím udělala až po první vlně recenzí, takže nějaká šance přece jen byla... No, nevadí, jdu si na ebay nějakej odkliknout, tenhle měsíc jsem si ještě žádnej nekoupila!
      Jj, Holika je super, SF taky. Tak to musíme zachránit my a psát o nich a dalších méně profláklých! I když já teď plánuji napsat o jednom Skin79, ale zase českou recenzi ještě nemá!

      Vymazat
    3. tak to já už si tento měsíc koupila, takže mám splněno. jinak to jsme jak tři mušketýři, bohatým berem a chudým dáváme a zastáváme se slabších a starších. a píšeme o opomíjených BB krémech.

      Vymazat
  4. A to já bych si s dovolením zasoutěžila, u nás doma se furt nadává, jak je všechno světlé a pro blonďáky, tak něco tmavšího by nám asi radost udělalo a velikou. Pro představu ted mamka jede tmavší BB biodermy, já jedu na MMU, nic jinýho nemám. A kdy bude recenze?

    OdpovědětVymazat
  5. Mně BB krémy vyhovují, a to víc než většina make-upů. Bylo toho o nich v poslední době řečeno i hodně špatnýho, beru že někomu to nesedí, ale mně BB krémy na obličeji nikdy žádnou paseku neudělaly, naopak jsem při dlouhodobějším používání pouze BB (konkrétně Skin79) měla pocit lepší pleti. Jen jsou na mě některé fakt zbytečně světlé, takže ocením, když se objeví nějaký "normální", momentálně mi vyhovuje Holika Holika Watery. A určitě je budu zkoušet a kupovat nadále, a je mi celkem jedno, jakými písmenky budou označený, nevěřím, že by měly nějak výrazně odlišný vlastnosti.

    OdpovědětVymazat
  6. Hejty na BB mě baví číst a ještě víc mě teď pobavila An z HB, která je jednou z největších hejterek BB, ale přesto si o něj zasoutěží, muhehe, to mám ale hezčí večer hned. To se nám "to" krásně vybarvuje :). Fakt ultravtipné :).

    No, abych jen tak nemlela, tak přidám postřeh s CC, naběhla jsem do DM pro CC od Max Factoru a zatím je brzo na soudy, ale příjemně překvapil :). Jinak BB můžu od Skin 79, celkem čumím i na složení na různé stránky a málokdy je něco v "červěné", tj. "nebezpečné" zóně.

    (Nesoutěžní komentář).

    OdpovědětVymazat
  7. O BB si precitam rada, zvlast od teba. Cream for Fucking Flawless face ma dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím, jestli jsem ďábelskou skříňku pochopila, ale tak co už :-) Krém vypadá sice brutálně, ale nějak jsem se asi přichytila na slunku a začíná na mě být světlý i ten od tebe, tak by to možná i šlo. Navíc jsem tomu maličko propadla, sice se zpožděním, ale zas mám teď přehršle názorů, recenzí.. Nebýt těch silikonů, který mi vážně nedělají dobře, tak testuju jak divá, takhle se musím krotit. Momentálně vypadám tak, že jdou zkouknout ten tvůj krycí minerální.

    OdpovědětVymazat
  9. Já se přiznám, že jsem stále 100 let za opicema- mám akorát vzoreček BB od viennettky a jako není to špatný, ale zas jsem si z toho na zadek nesedla, takže ta "mánie" šla a jde nějak mimo mě, já to začnu chtít až všichni už budou používat něco jinýho:-D Ale zase si o tom klidně ráda počtu- ovšem jen u někoho, ale to asi nemusím zdůrazňovat;-)
    Hele, s těma DD, EE a FF to myslíš vážně, to už fakt existuje nebo si děláš srandu? Páč jestli jo, tak DD by mě asi zajímal, skrzevá stejný iniciály:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak EE a FF jsem si dělala srandu (zatím), ale DD existuje. jen si tedy zatím asi výrobci nejsou moc jistý, co by to vlastně mělo být.

      jakože opalovací krém nebo co

      nebo zase další "makeup"

      Vymazat
    2. srandicky, srandicky, ale ten EE cream fakt existuje, je to Energy Enhancing ... info napr tu v "New Launches" odstavec Induchem

      http://www.gcimagazine.com/business/rd/ingredients/Anniversaries-Awards-Investments-and-More-Beauty-Industry-Launches-March-2013-200041471.html

      :D

      Vymazat
    3. no vidíš. to jsem ani nevěděla.

      Vymazat
  10. Mě teď překvapil DD :-D jako jak se znám, tak má kosmetická posedlost dostane nový impluls... jako kdo by nechtěl mít kosmetiku seřazenou podle abecedy? ale chybí jim AA - vím, že by to znělo jako baterky, ale co takhle astonishingly amazing :-D
    Já mám BB na léto celkem ráda, ale je pravda, že potřebuju něco tmavšího, protože ty světlé mi už teď odstínama nesedí :) Takže kdyby se konečně na mě nějaké losování usmálo, vůbec bych se nezlobila :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Týjo, tak že bych si zasoutěžila? Bude to na mně asi tmavý, ale darovala bych to švagrové. Díky za objasnění kosmetické abecedy kosmetické analfabetce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja sa teda priznám, že som nikdy žiadny BB, CC ani DD ešte neskúsila, ale celkom ma to láka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, já mám s tímto losovacím systémem fakt problém. Šla jsem dokonce krok po kroku, dle Tvých instrukcích a ještě jsem zvedala oči v sloup, že snad nikdo nemůže bát takový trdlo, aby to nezvládl a ouha.. já prostě nemůžu vložit komentář. Musela jsem se odhlásit z bloglovinu, znovu najet na článek, přihlásit se pod Google friends a až pak mi to dalo tu možnost. Takže možná spíš ten systém má problém se mnou..? =D

    no, každopádně, já jsem propadla právě u Tebe na blogu mánii asijských BB cca na podzim. No a od té doby se moje ple´t potácí ve stavu něco mezi alergickou reakcí a hysterickou kopřivkou, takže jsem je musela přestat používat. Snad ten evropský bude lepší, ty jsem už radši nezkoušela..vlastnějo, Garnier a mě ten tmavý fakt vyhovoval, takže s tímhle bych si i ráda namastila tlamičku =)
    Soutěžím jako Mitsuuko (michaela.deakova@gmail.com), pokud mě to ten systém třeba nevymaže =D

    OdpovědětVymazat
  14. Na bbíčka jsem si zvykla, mám je v odstínech na celý rok, v plných baleních, v cestovních i ve vzorcích a k make-upu se zatím vrátit nehodlám, občas teda použiju Revlon Colorstay, když nechci mít na obličeji SPF.

    OdpovědětVymazat
  15. BB mánie by mě určitě zastihla, kdybych měla peníze. Naštěstí je nemám, takže mám jen jedno a jsem s ním spokojená... Ale to CC nevypadá zle:)

    OdpovědětVymazat
  16. BB, CC, DD, EE, FF..ZZ mánia ma zatial celkom baví :D .. uvidime ci dajú celú abecedu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě právě taky zajímá, u kterýho písmenka se to sekne. zatím jim fandím!

      Vymazat
  17. Ak budú recenzie na BB na iné značky než Skin79, Missha, Lioele (tzn. typický vzorkovníkový prúd od cz/sr zstúpenia eshopov), tak budem rada.
    Napr. ten SF by ma zaujímal. Holika Holika sa zdajú byť všetky príliš svetlé.
    Alebo BRTC, Dr. Jart...

    A to je vlastne aj dôvod, prečo sa zapájam. Takmer všetky true kórejské BB sú pre mňa ako z vápenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... to si ti tedy nevím, přijde mi, že brtc patří mezi snad nejsvětlejší značky, nebo takto už jsem vyzkoušela 3 brtc, jeden měl normální barvu (pro mě tmavý) a další dva byly světlé hodně (pro mě normální). holiku jsem zatím žádnou nezkoušela a skin food mi taky přijde světlý (i když možná mívají dva odstíny?). ale každopádně ti přeji, ať vyhraješ, protože to potom pro tebe bude tento BB jako dělaný!

      Vymazat
    2. Hm, spoliehala som tak trochu na SF, pri ich výbere, že by sa tam niečo našlo. Momentálne mám teda od Etude House (majú asi 2 tmavšie odtiene, jeden sedí skoro perfektne), ale chcela som vyskúšať niečo iné. Tak uvidím.
      Každopádne ďakujem za report, škrtám brtc a SF.

      Vymazat
  18. Já tedy určitě nemusím recenze na drogérkové BB krémy. Pár jsem jich vyzkoušela ve vzorečku nebo jako tester a byla jsem hodně zklamaná. Se Skin79 a Missha se roztrhl pytel a recenzí je všude habaděj... ale určitě bych si ráda přečetla recenzi na nějakou méně profláknutou značku, no prostě o čem se tolik nepíše :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Na začátku jsem byla natěšená na zkoušení nových produktů ale momentálně mě Bíbísísí mánie spíš znechucuje a má přesně opačný efekt než by mít měla...

    OdpovědětVymazat
  20. já jsem s nimi docela spokojená.)) sice jsem žádný asijský nevyzkoušela, ale ani mě to nevadí, když je teplo sjednotím jen pleť pomocí BB a jsem spokojená.)) takže mě ani ta mánie nevadí, protože jedu na její vlně :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Chci EE :) a ještě, aby stačilo aplikovat max. jednou za týden a žádné odličování. Teprve pak budu skutečně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  22. Původní BB nápad se mi zamlouvá, ale teď už se z toho stává spíš marketing. Za BB krémy jsou označované tónováky, kolikrát v barvě samoopalovacího krému. A u toho písmenkování mě opravdu zajímá, kam až to zajde. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...