úterý 7. května 2013

MeMeMe Blush Me! Box Rouge

* tu svoji jsem vyswapla.

Vám tedy povím, že si nevím moc rady. Protože jasně, super tvářenka v boxu. Toužila jsem po ní roky! (Jo to totiž bylo ještě před tím, než se tady s MeMeMe roztrhl pytel a oficiální eshop do ČR už vůbec nezasílal.) Teď ji mám doma... a jakože nic moc.




Problém číslo 1: tvl, to není pigmentovaný!
Pokud něco od tvářenky očekávám, tak pigmenaci. Nechápu, jak si někdo může stěžovat na moc pigmentovanou tvářenku, tedy chápu to u mramorovaných věcí, které úplně svádí ke šmrdlání štětcem kolem dokola na věky věků, ale u normální tvářenky si chci prostě ťupnout, nanejvýš máchnout a rovnou nanášet. U této MeMeMe musím štětcem šmrdlat kolem dokola a stejně nic z toho. Výdrž na tváři není nijak oslnivá, ale pár hodin to dá, celý den to u mě nedalo.
Řešení: Navrstvit to. Takže jsem první týden používání vrstvila a šmrdlala. Pak se naštěstí tak nějak ošulila ta vrchní vrstva a tvářenka v současné době pigmentuje o něco víc. Pro běžnou populaci možná tak akorát, pro mě pořád málo.



Problém číslo 2: tvl, tak pokud je toto červená, tak já jsem peroxidová blondýna!
Fakt jakože až nechápu, kde se to vzalo. To jestli nějaký kreativec rozhodl, že červená se bude prodávat lépe než vyblitá oranžovo-špinavá, ale přitom na tváři bude přeci líp vypadat ta vyblitá oranžovo-špinavá než pigmentovaná červená. Takže tomu budeme říkat červená, o blbých zákaznicích si budeme myslet to svoje a mega objemy prodeje jsou jisté? Tak nějak to v MeMeMe mysleli? Ta červená je fakt dost tlumená!
Řešení: Ten odstín asi není tak špatný, jen mojí barvě pleti moc nesedí. Takže bych to mohla možná trošku zkorigovat opálením (v létě to bude asi pro mě lepší barva) nebo tmavším makeupem, v současné době ta tvářenka na mně ale vypadá jak trošku zašpiněné tvářičky... to není moc efekt, po kterém bych toužila pravidelně.




Problém číslo 3: chtělo by to přidat na lepidle!
Krabička je jasně super, docela solidní kartón, ala Benefit, potisk andělíčka potěšil, zrcátko taky, štěteček je dokonce i použitelný... ale fakt to příště líp slepte! Děkuji.
Řešení: Asi si budu muset zajít do kancelářských potřeb pro pořádnou tubu sekundového lepidla.




Možná jste si všimli, tak to super počítadlo od bloggerku moc nefunguje a žere hlasy. Tak jsem ho stáhla, aby nás to nestresovalo, a pojedeme freestyle. Na další dva týdny jsem do šminkovací taštičky přemístila Benefit Hervanu... a doufám, že to bude už jenom lepší.

23 komentářů:

  1. Tak toto ma do cervene opravdu daleko. A kdyz uz to daj do papiru tak to fakt mohli slepit

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za varování, chtěla jsme jí kvůli ČERVENÉ barvě. Obal teda taky nic moc. Ještě, že ty blogy jsou...

    OdpovědětVymazat
  3. tiez si cervenu predstavujem inak ale podla mna je toto nositelnejsie aj ked viem ze ty si sa uz tych obyc farbach vyzila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo to máš pravdu, obyčejné barvy mě už moc neba. a tahle je nudná, ošklivá a ještě k tomu mi vůbec nesluší.

      Vymazat
  4. Krásný odstín, přesně pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš co, dokonce jsem si na tebe vzpomněla, že tohle by byl odstín přesně pro tebe.

      Vymazat
  5. Po tvé recenzi nic, co bych musela nutně mít. Ale to balení je moc pěkná a i samotná barva, ačkoli avizovaná červená se nekonala, nevypadá vůbec zle. Ale zase ta pigmentace...Takže nic.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já si na ní docela brousila drápky.. ale moje nadšení nějak opadlo.. dnes jsem nad Hervanou stála v Sephoře.. a ty ji tady zase zmiňuješ.. achjo, proč mi tohle děláš :D MeMeMe teda tohle NeNeNe, rozpadlá krabička je trága, to by mě naštvalo.

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jo, to je teda zklamání, ten odstín :-( Taky jsem na ni zrovna onehdy koukala a měla v plánu ji objednat. Tak teda nic asi no, škoda. A vypadala fakt tak lákavě.

    OdpovědětVymazat
  8. Asi jsem ta druhá tvářenková skupina, mě na té ruce přijde krásná a pigmentovaná akorát.

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem si jí chtěla koupit, protože prostě papírový tvářenky, to jó! Ten odstín rozšmrdlanej vypadá moc pěkně, ale obávám se, že by mu neslušel...

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se nelíbí...byla bych zklamaná. Zítra je u mě článek o rtěnce. :)
    Dále mi dorazil balíček a vypadá to na více propadáků, no však já se do nich pěkně pustím!!! Jedna z mých vytoužených věcí dokonce vypadá na propadák roku :(

    OdpovědětVymazat
  11. ten odstín nechápu no ... já když jsem si vybírala svoji, tak mě samozřejmě lákala "červená", ale radši jsem si prošla swatche a viděla jsem jasnou terracotu (kterou nesnáším), ani stopu červený
    tak jsem vzala růžovou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a já tam třeba tu terracotu ani nevidím, to by to muselo být tmavší a červenější. a terracota mi taky nesluší. hlavně jsem si swatche ani nehledala, tak nějak jsem předpokládala, že když někdo nabízí čtyři odstíny, tak jeden bude fakt růžový, druhý fakt červený, třetí fakt oranžový a čtvrtý hnědý. jakože čtyři jasné barvy, to se přece nemůže plést, navíc ve čtyřech jsou jasný počty, tak proč to mást, že ano... njn nějak jsem se spletla. jo a růžovou jsem nechtěla, protože růžových mám asi tak 3/4 tvářenek, tak to chtělo změnu.

      Vymazat
  12. ooo koho by nenahnevali s tou farbou.. po červenej ani chýru ani slychu.

    cajova.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se strašně líbí ty krabičkové tvářenky... vypadají tak stylově... a červená, tak to teda fakt není :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak barva evidentně není červená, ale mně by se líbila a nosila bych ji ráda. Slabší pigmentace mi fakt nevadí, klidně si s tím vyhraju, když mi to pak přes den vydrží. Krabička taky fajn, no ale jestli se hnedka takhle rozpadla... zas je to vyvážený cenou, no, stojí to pětinu co Benefit. Ale rozpadat by se to nemuselo, to už spíš přimhouřím oko nad např. pelichajícím štětcem. Dají se ve stejné cenové kategorii sehnat i bezproblémové tvářenky.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  15. Divná barva. Teda divná na průměrnou Evropanku. Na přirozené zrzce by to nejspíš bylo wow... No a vzhledem k tomu, že zrzečky bývají bílé jak křídy, tak by to na nich bylo i vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo přesně... tohle je barva pro teplé typy. a já v tom vypadám spíš špinavě.

      Vymazat
    2. Jsi špinavá holka, tak máš špinavou tvářenku, no ;) Červenou si koupíš příště.

      Vymazat
  16. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to mě docela zklamala, tahle tvářenka, všechno co jsi vypsala by mi totiž vadilo taky, nemám moc ráda, když má tvářenka speciální know-how a trvá mi než se s ní sžiju...barva pro mě nepřijatelná a nekvalitní balení, které potřebuje lepidlo mě naštve vždycky, jsem ochotná to odpustit jedině, když je tvářenka jinak dokonalá. Ale při povrchním pohledu vypadala celkově hezky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...