středa 15. května 2013

Natura Siberica Northern Soap Detox For Deep Facial Cleansing

* trošku (no trošku... mi přijde, že snad půl balení) jsem dostala od Jáji, ani si moc nejsem jistá za co... ale děkuji moc

Pokusím se to vzít dneska rychle!

Obrázek jsem stáhla, protože logicky to plné balení doma nemám, ale stojí za to se na to kouknout... hairbeauty, kde můžete mýdlo i koupit. Na to, že je to přírodní, certifikovaný, z ciziny, stylově zabalený a ještě černý... je to dost levný.


To mýdlo super voní. Ovocně a mňamózně. Přitom je to černý! To mě fakt baví.

Ona i ta konzistence je lehce hravá. Klouzavá, hladká, jemná, až krémová, ale stále klouzavá. A černá! Při mazání to občas až šediví... a pak to zase zčerná... no prostě sranda.

Nevysušuje to. Možná v dlouhodobém horizontu ano, ale jinak spíš ne. Dokonce jsem to nějaký čas používala každý den a v pohodě.

Pěkně to čistí, kdosi poznamenal, že prý to hluboce čistí póry, tak to zase nevím. Moje póry jsou pořád stejné a dál se vesele ucpávají.

Ale ten pocit po umytí je čistý pocit čistoty.

Černé tečky mi taky neubývají, ale alespoň jim dělá společnost voňavé černé mýdlo.

Se přiznejte potřebujete snad jiný důvod ke koupi než ten, že to je černý?

Však proto to taky mají doma všechny beauty bloggerky... protože je to černý. A černá mýdla jsou prostě cool!

Jinak v originál balení je přiložená i černá houbička na smývání, na jednu stranu to jde smýt i bez houbičky, na stranu druhou jsem používala normální muslin cloth a bylo to lepší!

A ta přiložená houbička není černá jen tak stylově, to mýdlo totiž ten můj čistě bílý muslin cloth barví černě!

Jo vlastně vůbec ten oficiální popis taky stojí za to, jak uhlí čistí a oleje zjemňují... a neříkám ani slovo, nejspíš to tak fakt je.

Ale ucpaných pórů a akné mě to nezbavilo. To nezbaví vlastně nic. Takže jo... já si snad koupím nové balení sama, je s tím sranda a je to černé... víc ke štěstí nepotřebuji.



31 komentářů:

  1. Já ho mám ráda, jak píšeš, je to černé, je to hravé :D

    Mně to navíc krásně voní :D a musím říct, že pokud se dokopu používat pravidelně a delší dobu, tak mi ty černé tečky dokonce povolí (a přinejmenším se další nedělají) a fakt nevysušuje (ani suchara jako jsem já...)

    Mám ho taky ráda a asi i proto, že mi to jedno balení vydrží asi na hodně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, černá kosmetika jede! :D mám v plánu si to pořídit, až budu objednávat krémy, docela mě zaujaly ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se bála, že to bude vysušovat, ale když říkáš, že ne, tak to asi vyzkoušim. Láká mě hodně, ale měla jsem dvě věci s uhlí od Lush a vysušovalo to právě dost, tak jsem se toho trochu bála...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, který lush, jsem zkoušela jen ten jeden dark angel (asi?)... a ten je ale brutální, vysušuje, už to umývání snad až bolí! tohle vůbec není takové, proti dark angel je natura siberica jak jemné pohlazení heřmánkového čaje.

      Vymazat
    2. Jj, tenhle jsem myslela a ještě jsem měla coalface, to je normálně ve formě mýdla. Tak to je dobře, to jdu do něj. Mě sice až tak neláká ta barva, nevím, proč, ale na obličej mám nejraději zelený věci (příroda-nazi deformace nebo nevim), ale zas mám pocit, že když to je černý, tak to musí být brutálně účinný.

      Vymazat
  4. mám doma půlku sortimentu NS, ale toto mýdlo kupodivu ne! Ale až budu příště dělat objednávku, tak ho tam taky přihodím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chci to! Stejně jako všechno ostatní od NS! Holky, už s tim přestaňte a zbytečně mě nemučte! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho doma mám a použila jsem ho 1x, nějak jsem na něj zapomněla. Klidně někomu půlku pošlu, protože toho mám moc. Ale nevysušilo mě a krásně voní. Takže já pořád nevím no, jestli jo nebo ne. protože stejně jako tobě mi to s póry neudělalo vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, tak to já se o tu půlku hned hlásím! :)

      Vymazat
  7. Tak tahle recenze se ti povedla. Musela jsem to tady nahlas předčítat příteli :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Mě tohle moc zaujalo ,a přemýšlím o koupi:)

    OdpovědětVymazat
  9. No..já si to snad taky koupím, ikdyž to vlastně moc nefugnuje :D ale přesně jak píšeš, je to černý!

    OdpovědětVymazat
  10. Já si ho koupila a znovu už ne. Úplně na nic sice není, umí pocit čistočisté pleti, na tom bychom se shodly. Nedělá nic s s ucpanými póry a beďary, taky souhlas. Nevysušuje ve smyslu přesušení a tvorby šupinek. Ovšem svrašťuje mi kůži na čele a po jeho použití mám vrásčitých vějířku nepočítaně. Jo, jsem lehce starší, madším by to dělat nemusel. Takže krom toho, že pěkně přírodně voní a chvilkově mám pocit čisté pleti, nedělá nic zásadního. Pro mě zbytečnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? mi to naopak přišlo, že po umytí jsem skoro jak namazaná... a to si tedy nemyslím, že jsem nějak výrazně mladší.

      Vymazat
  11. Já ho budu muset podrobit podrobnějšímu zkoušení. Párkrát jsem ho zkusila, ale to jsem měla ksicht dost v pořádku, což se v tuhle chvíli říct nedá. Tak uvidím. Proč ho vlastně dávno nepoužívám, když se mi aktuálně na obličeji děje to, co se mi děje? Aha, už to mám: plné poličky v koupelně jiných, déle načatých věcí. Chmm.
    Ale se zábavnosti a popisem souhlasím do poslední (černé) tečky. Je to bžunda!
    (Jo a Hani, oprav si prosím muslim cloth na muslin cloth, takhle by se nějací islámisti mohli podivit, co že si to kde zapomněli :D)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, děkuji. se mi to plete.

      Vymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře... myslím, že hravost a zábavnost je na tomto mýdlu to nejlepší, jinak to až tak must have není. (i když fakt dobře voní)

    OdpovědětVymazat
  13. A ono to jde z obličeje setřít jen tím hadříkem/houbičkou, aniž bys potom měla potřebu ještě se umýt vodou? Konkrétně s tímto výrobkem zkušenost nemám, ale když jsem měla např. nějaké hydratační masky na obličej, které se dle výrobce měly jen setřít a pleť již neumývat vodou, tak mně to prostě nějak nesedělo, neměla jsem na pleti dobrý pocit, dokud jsem to neumyla. A pak jsem ale nevěděla, jestli tím účinky té masky nějak neruším. No věda je to někdy. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musí se to ještě umýt vodou. ono je to mýdlo! ta houbička je k tomu přiložená pro snadnější umytí, jakože mokrou se to setře a ještě líp to vyčistí!

      Vymazat
  14. Teda to je snad první pozitivní reakce na tohle černé mýdlo ze Sibiře...:) Je skvělé, že Ti tak vyhovuje a baví Tě. Já mám suchou pleť, tak jsem se té zkušenosti, po pár recenzích (kde se píše, že vysušuje) raději vzdala a zkoušet ho nehodlám, i když uznávám, že to může být fakt sranda :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja mam pocit ze ziadne z tych mydiel a cistiacich pien necistia pory a neodstranuju cierne bodky a to je to co by som celkom chcela,ale inak hej cierne myslo je super vec:)

    OdpovědětVymazat
  16. Trb, otázka k trochu jinému tématu, jak to je na Silk Naturals se clem? Samozřejmě jsem Tvým vlivem objednala (pore refiner, super serum, a vzorečky :-D) a teď se děsim aby po mě ještě pak dodatečně nechtěli majlant :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no záleží za kolik si objednala. v silk naturals docela poctivě vyplňují ty celní deklarace, takže jestli si objednala za víc než těch +- 30 usd, tak tě nejspíš dph nemine.

      Vymazat
    2. Hmm, těch 30 usd jsem přešvihla, protože jsem si řikala, když tam je takový poštovný, tak ať to stojí za to:-D Aspoň zkušenost propříště no :-D

      Vymazat
    3. no možná to projde, ale moc bych se na to nespoléhala. ovšem naděje umírá poslední. u mě taky tento týden zazvonila pošťačka s celní deklarací... překvapilo mě to.

      Vymazat
    4. mám se na co těšit.... ale dík moc za info :)

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. To je poprve v mem zivote, co slysim o cernem mydlo. Asi to bude tim, ze nejsem zena :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já ho doma ještě nemám, a máš pravdu jinej důvod ke koupi než, že to je černý nepotřebuji :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...