čtvrtek 23. května 2013

RoseRoseShop podruhé

Tento týden jsem byla poprvé na celní poště 120. A taky jsem si otevřela jeden takový vlastně beauty box. S překvapením. Ha, kam se hrabe LB nebo SB, tomuhle se říká adrenalin! Bylo to velké, neznámé a šokující. Mám teď svůj první BB v pěně! Taky mám svůj první Holika Holika BB (jo vím, tenhle už stejně máte všichni vyzkoušený, protože je to jeden z levnějších, pomalu snad nejlevnější na eBay, ale já ho ještě neměla)! No masky na oči jsem sice už zkusila, ale Secret Key značku ještě ne, takže taky premiéra. A poprvé budu mít možnost zkusit i něco od Innisfree a od Peripera. A chtěla bych moc poděkovat do roseroseshop.com aneb jak jsem k tomu všemu vlastně přišla? (I když tedy tajně jsem si přála tam mít něco od Too Cool For School... ale tak to zklamání jsem přežila v pohodě.)

Asi dva dny po mém posledním článku o Roseobchodu mi přišel od nich email. Že moc děkují za článek a chtěli by mi poslat poděkování. Shodou okolností jsem měla zrovna objednáno. A vedlejší otázka pro blogerky: taky když píšete článek, tak nejvíce inspirujete samy sebe? já sebe inspiruji snad pokaždé... a stojí mě to dost peněz, zase jsem minule po svém vlastním článku neodolala a nakoupila. Konec vedlejší otázky. Tak, že mi prý do balíčku přibalí nějaký bonus. Něco málo jsem čekala a moc jsem se těšila.



Kdo to všechno pokazil? Česká celnice, jak jinak. Vlastně se jim ani nedivím, protože balíček vážící kilo a půl a na něm napsaná celní deklarace na  $5 a kosmetiku... no je to trošku podezřelé. Jsem se toho bála, ale vzala jsem svou fakturu na $26, k tomu patřící storno na $11 a vyrazila. Na té skvělé poště 120 jsem se trošku ztratila, asi dvacet minut jsem čekala na přepážce jedna a to tam stál jen jeden pán, který řešil, kde je jeho balíček, když pošta tvrdí, že je na jeho domácí centrální poště, a pořád jim nevěřil, že tam ho fakt nemají. V další fázi jsem se trošku bála, že ten můj velký balíček budou celníci rozbalovat a dvacetišestdolarová faktura mi k ničemu nebude. Naprosto zbytečné... nechci tedy do toho celníkům kecat, na jednu stranu bylo super, že jsem zaplatila jen tu stovku poště, na druhou stranu mi přišlo, že jsem tam mohla přijít s jakoukoliv fakturou, protože vůbec nekontrolují, jestli přinesená faktura souhlasí s obsahem balíčku. No nic, navádět nikoho nebudu, ale kontrolní proces nemají celníci moc vychytaný!

Vím, že je ten dnešní článek takový asi vychloubačný, ale když mě to tak potěšilo, že to v sobě prostě neudržím. A tak povídám roseroseshop historku každému, kdo se vyskytne poblíž... no a jasně, že blog nemůžu vynechat! (Jen jsem to nejdřív musela zvěčnit na tu momentku.)

Taky to máte rádi na poště 120?

48 komentářů:

  1. jeee :) ten shop mám veľmi rada a teraz ešte radšej!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nožejo? jsem z toho byla dva dny úplně naměkko.

      Vymazat
  2. Já tam osobně nechodím -vždycky jen pošlu mailem potvrzení o platbě Paypalem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se mi nechtělo skenovat plnou moc a měla jsem cestu kolem!

      Vymazat
    2. :-) to chápu. naštěstí ji stačí naskenovat jednou a pak už ji tam mají založenou a na všechno ostatní stačí jen poslat doklad o platbě.

      Vymazat
    3. Akorát, že za to platíš stovku navíc než, když jdeš osobně a to já jim z principu nechci dávat.

      Vymazat
    4. myslím, že stovku navíc platíš, jenom když se to clí/daní. když to nakonec vyměří bez daně, tak i přes poštu zaplatíš jenom stovku (jsem to nedávno řešila i přes poštu, balíček byl nakonec bez daně, jen neměl vyplněnou tu deklaraci... a u nás na poště jsem platila jen 96). což ovšem je otázka, za co tedy tu stovku poště platím (ta druhá se platí za clení, jestli to dobře chápu), ale tak jako fajn no... z něčeho asi paní pošťačky platy dostávat musí.

      Vymazat
    5. 96 se platí za to, že nedokážou balík propustit rovnou, ale musí se s ním zabývat kvůli nedostatečnému infu (kvůli hodnotě většinou) - a je to dost trapný výpalný

      pokud se celní dluh neplatí, tak nic dál neúčtujou
      pokud se platí, tak buď si tam člověk skočí sám (a zůstane na kilu) nebo jim dá tu plnou moc (a oni mu naúčtujou 180)

      a pokud se neplatí a dal by jim plnou moc, stejně by to mělo zůstat na kilu

      Vymazat
    6. přesně, pokud se neplatí dph/clo, tak poplatek poště je jen ta stovka, ať už to vyzvednu nebo mi to pošlou. což je tedy dost brutální výpalné za to, že oni ten balíček vezmou, udělají k němu nějaký ten paperwork a uskladní. práce možná 15min, když se s tím loudají? fakt netuším, kdyby propustné stálo třicet, neřeknu ani slovo, ale stovka?

      Vymazat
    7. No jo, ale pokud si tam nedojdu, tak jim musím dát tu plnou moc, ne? Ikdyby to nakonec byla jen ta stovka.. a pak příště jakmile už jí budou mít, tak už si to nebudu moct vyzvednout sama a platit případně jen tu jednu stovku kdyby to proclili..?

      Vymazat
    8. vyzvednout si to můžeš kdykoliv. moji plnou moc tak taky mají a normálně mi to dali. tedy teď si nejsem jistá, jestli odpovídám správně, jsme z tvého dotazu dost zmatená, ale kdyby clili a tvoji plnou moc tam už měli, tak si tam stejně můžeš dojít osobně a platit jenom tu stovku.

      Vymazat
    9. Aha, tak to diky za info, ja uz z principu poste neverim a rikala jsem si- budou mit plnou moc, tak co by se zatezovali emailem, rovnou to proclej a poslou slozenku se vsema poplatkama do schranky...

      Vymazat
  3. Už se teším na recenze :)) I když v poslední době se snažím kupovat přírodní kosmetiku a zkouším Jasona :) Bohužel Korea moc neřeší co přidává do kosmetiky za látky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda s tím složením, ale tak nemůže být všechno růžové... a jasona právě taky zkouším.

      Vymazat
    2. taky zkouším Jasona a myslela jsem, že v kondicioneru nebudou silikony a jsou....to se docela divím, ale nevadí, je dobrej

      Vymazat
  4. tesim sa na tvoju bilanciu "za kveten" ;)

    my nemame v Bratislave postu 120, ale Colnu postu 090, nastastie sa mi podarilo vybevit vsetko e-mailom a colny dlh zaplatit postarke, ked mi doniesla zasielku (stetce Real Techniques z iHerb).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás to jde taky emailem, ale trvá to asi týden. osobně je to rychlejší no.

      Vymazat
    2. u nas nastastie len dva dni... ale predtym ten balik zadrziavali mesiac, kym sa mi uracili to oznamit, no blazninec. (Podrobne celu anabazu popisujem v clanku u mna na blogu.) Pomerne ma to odradilo objednavat nieco mimo EU.

      Vymazat
  5. Páni, ten balík ti fakt přeju. A tenhle blog mám ráda, protože to tu nevypadá jako v regálu v lékárně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji. ale nevím, jestli tě náhodou v budoucnu nezklamu, právě teď docela seriózně uvažuji, že si koupím LRP Effaclar Duo.

      Vymazat
  6. balík ti moc přeju, vypadá nádherně! zvlášť ta kočička :) ale ten BB je fakt strašnej!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš strašněj jo... tak to se na něj těším ještě víc.

      Vymazat
    2. :D no, tak nepěkně jsem ho odsoudila, ale pro mě to byl nejhorší BB, co jsem měla

      Vymazat
  7. Jůů, tak to moc gratuluju :-) Docela mě to překvapilo, protože rubyruby je jeden z mála asijských prodejců, který k nákupům vůbec nedává vzorečky, takže taková štědrost je nečekaná... Ale je fakt, že v eshopu já jsem nikdy nenakupovala, vždycky to beru přes ebay.
    Těším se na články a asi budu muset pohnout se svými, máš tam hned několik věcí, které mám taky a články po tobě zveřejňovat nechci, protože ty to máš vždycky propracované do nejmenšího detailu a já pak nevím co tam psát abych nebyla za opici :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele to máš vlastně pravdu, že rubyruby nedává na ebay vzorečky. ale eshop určitě dává, naposledy jsem nakoupila asi pět věcí a dostala jsem asi pět pytlíků a ještě ten tonymoly mini liptint v lahvičce.
      a spěchat na recenze moc nemusíš, to fakt ne. zrovna teď nemám vůbec čas a navíc stejně mi pokaždé kosmetika doma pár měsíců leží, než ji vůbec otevřu. ale děkuji za důvěru v mé recenzentské schopnosti.

      Vymazat
  8. paráda! už jsem taky spáchala jednu(a pravděpodobně ne poslední) objednávku v tomhle shopu, máš mě na svědomí ;) už se moc těším na recenze:)
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jen všichni nakupujte, nemusím utrácet jenom já!

      Vymazat
  9. a keď som z menšieho mesta, ako sa to clo rieši potom? cez poštárku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, přes poštu. dáš jim plnou moc, fakturu, pošleš to emailem/poštou a tak za týden máš na poště balíček na dobírku (to je to clo a daň)

      Vymazat
  10. To je od nich fakt hezký! Ty jo, ale jak se to mohli domáknout? A koukám, že ti přibalili ten kočičkovej krém na ruce, já mám růžovou variantu v práci na stole a furt čekám kdy na to bude někdo reagovat a nikdo nic:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to určitě zjistili ze statistik. jsem to tedy moc nesledovala, ale myslím, že takových 200 kliků minimálně jsem jim tam přivedla za první den, možná další stovku další den... no a tedy nevím, kolik jim tam chodí lidí za den, ale asi se to tam ukázalo.

      takže ty máš tuhle kočičku jo? (a nevím tedy proč, ale mě to připomíná spíš medvídka, no nic no) a sovičku nemáš?

      Vymazat
    2. Sovicku jsem mela jeste pred kocickou:-D Ale kocicka lip voni, jinak maj konzistenci uplne stejnou. Jo a je fakt, ze tahle pripomina medu a je i takova smutna, to ta ruzova ne a jeste ma maslicku, pripomina Hello Kitty:-D

      Vymazat
  11. O poste 120 mi ani nemluv :D. Jinak moc pekny, me porad lakas na nejake pekne veci a dneska obzvlast :).

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem momentálně asijskou kosmetikou trochu posedlá, takže super tip na eshop, jdu nakupovat:D a je to od nich strašně milé!

    OdpovědětVymazat
  13. Závidim a gratuluju, tyhle věci hrozně potěší a nechci hanit ostatní, ale přístup prodejců korejské kosmetiky je neuvěřitelně milý, vstřícný a hlavně vděčný, něco, co s čím se člověk v čr nemusí potkat za celý život :D
    tak doufám v brzké recenze, protože na tuhle kosmetiku jsem dost maniak :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju k baliku! Asijska kosmetika me miji, BB kremy me po dvou nedavnych vyzkousenich nenadchly. Ale, proc sem pisu: Na Lumiere ted maji 27% slevu, netreba zadnych kodu (mail Ti urcite poslali, ale kdyby nahodou ne...). Do 27/5, minimalni castka 10 dolaru. (Jsem si jen vzpomnela, ze Ti Lumiere vyhovuje.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji. žádný email mi nepřišel a to jsem teď schválně šla zkontrolovat všechny svoje účty. možná tohle bude můj problém, že jsem vyřazená z mailing listů... no, jdu se tedy podívat, jestli něco "potřebuji".

      Vymazat
  15. Tak to je super že je napadlo tě trochu odměnit. Tvůj blog je super právě v tom, že když masivní většina dalších píše o boxech, nudných rimmel patlátkách na rty, zelených řasenkách a podobně, tady to prostě není. Máš zkrátka soudnost ohledně těch spoluprací a to se cení :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj... děkuji. jestli já spíš nejsem blbá, že neberu, když mi někdo nabídne.

      Vymazat
  16. Já z toho e-shopu taky hrozně ráda objednávám, ceny jsou totiž bezkonkurenční. Až mě v tomto ohledu napadlo, jestli jsou to opravdu originální výrobky. Ne že bych "náš oblíbený eshop" chtěla z něčeho podezřívat, ale teď jsem si chtěla něco objednat z jiného eshopu (u Rose to totiž nebylo) a nestačila jsem zírat na ty ceny! Tak jsem našla jiný eshop s asijskou kosmetikou a zase to samé-ceny některých výrobků téměř dvojnásobné. A jakožto paranoidní čech si říkám-sakra, v čem je háček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no už jsem se nad tím zamýšlela a jestli to náhodou nebude kvůli tomu poštovnému. ostatní prodejci, totiž do ceny musí započítat i poštovné a pak nabízí free shipping. on i rubyruby má free shipping na ebay a ty ceny jsou vyšší než v eshopu. ale možná se pletu, fakt nevím, taky jsem někde četla, že v číně má pošta paušální sazby pro tyhle eshopy (jakože platí fixní částku na měsíc a můžou si poslat balíčků kolik chcou) a už vůbec třeba netuším, kolik stojí poslat balíček z číny do evropy.

      Vymazat
    2. Tak už tuším, v čem je háček. Včera mi přišel balíček a jeden misshácký krém má na sváru vytlačené datum 20120917. Nejsem si jistá, jestli je to datum výroby nebo spotřeby, ale jestli spotřeby, tak by mě to dost mrzelo. :(

      Vymazat
  17. Tak jsem vcera neco odtamtud objednala, ty ceny jsou fakt paradni. Doufam, ze to nezustane na poste 120. Je to od prodejce skvely pristup, takhle te odmenit!

    OdpovědětVymazat
  18. Taky mě pár krát chytli na celnici balíček, vždycky mě to hrozně potěšilo, hlavně kvůli tomu, že je to dost zdržování, člověk se na věci těší a pak zjistí, že mu to zbytečně sdržují..ach jo, to je prostě ČR...

    OdpovědětVymazat
  19. Trb, ani nevíš, jaké zkušenosti mám. Osobně jsem tam nikdy nebyla a nechám to vyřizovat přes poštu. Ale mě teda do balíčků lezou. Naposle di přirazili daň a clo 600 na balíšek v hodnotě 1300,-!! nejenže mi to rozbalili a bez výplně naházeli zpátky, ale u toho otevřeli agávový sirup a blbě zavřeli, pak se mi vylil na všechny krabičky v balíčku, ale navíc ještě rozflákali umělohmotné obaly od sad štětců, do kterých pak natekl ten sirup. zuřila jsem jak tajfn, ale co z toho, že.. takže už končím s rozčilováním a do budoucna se snažím těmto e-shopům vyhýbat, bohužel, mám na to smůlu =( (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. jéj,to by potešilo aj mňa...teším na recenzie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...