čtvrtek 2. května 2013

RoseRoseShop.com

Tento obchod je podle mého názoru dost nespravedlivě opomíjený. Jasně eBay u asijské kosmetiky vede, ale třeba u Rose je to občas levnější! I když tedy musíte pamatovat na to, že se tam platí poštovné. Ale stejně, když chytnete nějakou tu akci (jako jsem já vychytala 20% na Etude House), tak vás to poštovné asi šest dolarů moc bolet nebude!

Na zkoušku jsem si teď našla svůj nákup na eBay (hledala jsem jenom Buy Now) a stálo by mě to tam 40 dolarů. Na RoseRose jsem platila 32 i s poštovným. Je možné, že bych to dokázala na eBay i vychytat levněji v aukcích, ale komu by se to chtělo všechno hlídat, že ano.

Určitě jsem měla v balíčku i nějaké ty vzorky k nákupu, ale lip tint už mám doma, takže jsem ho někam založila, a takové ty pytlíčky asi taky se někam zatoulaly a na společné foto se nedostaly.

Pokud to někoho zajímá... tak jo, RoseRoseShop.com patří prodejci RubyRuby76 z eBay!

A kdyby něco... se nebojte, i já jsem během psaní tohoto článku naplnila košík až po okraj. To jsem zvědavá, jak to dneska dopadne. Kód pro 10% slevu je 201305, neplatí pro zlevněné položky.




(Tý jo a nedá mi to... Missha Perfect Cover malé balení 20 ml stojí právě teď u Rose $6,24, zatímco u našich místních prodejců zaplatíte třeba i €11,85. No jo zaplatíte poštovné, ale to u BBcreamshopu taky.)

20 komentářů:

  1. Tak toto jsem neměla vidět :-( áchjoo. Krásné :))) Prosím tě, platila jsi clo? Já jsem v oblasti mezinárodních obchodů amatér :D tak nevím, jak to chodí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. clo se platí nad 150 euro myslím. dph 22% se platí nad 22 euro - to je asi tak 28 dolarů. moje objednávka byla pod (poštovné se nepočítá do limitu) a stejně to myslím bylo označené jako za §10

      takže clo jsem neplatila.

      Vymazat
  2. Ty jo, to máš ty zapečený stíny nebo to multifunkční patlátko v tom cupcake? Já pokukuju po těch stínech, ale furt si nemůžu vybrat barvu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď tedy nevím přesně, co myslíš. ale zapečené stíny nemám. je tam ten pudr a all over color nebo jak se to jmenuje tvářenka/rtěnka. stíny jsou taky pěkný, to jo, ale já bych je nepoužívala, takže nic (tedy já ani tu tvářenku/rtěnku moc neplánuji používat, ale to sem tahat nebudeme)

      Vymazat
    2. Jo to all over color jsem myslela, ve stejném balení mají i krásné stíny;-)

      Vymazat
  3. Zas ta jejich neevropská balení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už se na to taky o víkendu chystám,protože tady neseženu skoro nic,anebo za úplně šílený ceny.Hlavně je tam výběr z mnoha značek a já když vidím ty jejich masky a no prostě ty obaly jsou něco úplně jiného(jsem zvědavá,jak mi bude vyhovovat obsah)Mám jablíčko od Tony Moly,je to takovej žlutej gel,kterej voní po jablkách,dávám ho na pleť,když se nikam nelíčím,a pak mám pleť,jak dětskou prdelku(samozřejmě v rámci možností)Plno vzorků,různých lahviček a ty jejich rtěnky,no slintám už teď.Tímto bych chtěla poděkovat Černé Mooře a Tobě,že jsem se dokopala konečně něco objednat.Hlavně jsem moc ráda za rady odkud a za kolik,toho jsem se docela bála.Ale teď už se nebojím,neb vy jste holky zkušený a pak si říkám,že nakonec se může stát jen to,že příjdu o pár peněz a za tu zkoušku mi to stojí.Moc díky za přínosný článek,který mi mile kápl do noty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že pořádně nakoupíš!

      Vymazat
  5. taky nám chodí z tohoto shopu na mail 20% slevy, ale já ti jsem se zatím vždy ovládala a nic si nekoupila, asi stárnu nebo lenivím... nebo nevím...

    OdpovědětVymazat
  6. Já si docela oblíbila cosmeticlove.com. Když porovnám ceny skin79 BB, tak z toho vychází lépe a neplatí se u nich poštovné :-). ale zbytek produktů jsem zatím nesrovnávala, tak nemůžu hodnotit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm tak ti nevím. 1) skin79 nemám ráda, takže to nevím. 2) cosmeticlove nemá to, co bych chtěla já. 3) rose mi prostě vyšla levněji (ano porovnávala jsem to), protože tam mívají lepší slevové akce.

      Vymazat
  7. Ahoj, na kolik tě, prosím, vyšly ty vzorky? Je to Cho bo yang?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo cho bo yang... jsem zjistila, že potřebuji alespoň dvě nová balení a pytlíčky mi přišly jako levnější a praktičtější varianta. deset za $3

      Vymazat
    2. ano ano, taky jsem brala pytlíčky, protože vyšly levněji než origobalení.

      Vymazat
    3. děkuju za info! super cena, ty umíš nakupovat:) Jestli se mohu zeptat, je opravdu vysoce krycí?

      Vymazat
    4. jojojo krycí je fakt hodněhodněhodně!

      Vymazat
  8. Raz som sa na ten eshop zatúlala a potom naň zabudla.. vďaka :) Určite bude nákup, už musím vyskúšať bb krém od BRTC!

    cajova.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...