sobota 8. června 2013

Benefit Hervana

* koupené za vlastní v Sephoře v rámci 2+1

Se musím přiznat, že tady to asi tak úplně neklaplo. A hervana se nedostavila. Už týden přemýšlím, čím to. Asi jsem měla přehnaná očekávání, asi jsem moc dala na staré pověsti hervání, asi jsem si moc slibovala! Navíc toto je moje první a zatím jediná tvářenka od Benefitu a tak nějak nenacházím zatím argumenty pro to, abych si koupila další. Asi jsem od toho prostě čekala víc, po té reklamní masáži... a přitom ta tvářenka není vyloženě špatná.



Obal je samozřejmě bezvadný o tom žádná. Celkově design tvářenky je skvělý, líbí se mi krabička i samotná psychedelická tvářenka. Dost se mi líbí složení barev, vypadá to neotřele a zajímavě. Navíc ta tvářenka super voní... fakt jakože jo, jsem to fetovala s nadšením každé ráno. Ale bohužel od perfektní tvářenky očekávám i další věci, které se Hervaně tak úplně naplnit nepodařilo.

Chci totiž pigmentaci, ale Hervana je docela slabě pigmentovaná, chce to pořádně šmrdlat a vrstvit.

Chci neotřelou barvu, což Hervana se na mně ukáže prostě růžová, sice hezká růžová, ale čekala jsem, že tam bude větší podíl té fialové.

Chci výdrž a Hervana mi bohužel moc nedrží, maximálně pár hodin, výdrž se prodlužuje, pokud ji ráno pořádně navrstvím, což kvůli pigmentaci stejně musím, ale ... no ideál to pro mě prostě není.

Taky bych chtěla si nabrat barvy jednotlivě, ale nejde mi to a už vůbec se mi nedaří ten obligátní něžně růžový výsledek alespoň trošku zfialovět.

to úplně vpravo jsou tři vrstvy Hervany na mé bílé ruce... moc barevné to není!

jednotlivé odstíny, které vypadají dost podobně růžově, jen jsou pořád světlejší!


Ve výsledku to znamená, že jsem zklamaná. Neříkám, že je Hervana špatná tvářenka, balení je fakt pěkné, odstín je slušivý, super to voní, štěteček je použitelný, zrcátko vlastně taky, konzistence je úžasně hebce sametová, nepráší... a navíc je to prostě TA HERVANA... od TOHO BENEFITU, že jo no. Ale prostě uspokojená z toho nejsem. Jsem čekala kosmetický orgasmus, tedy pardon, ten mají u jiné značky... jsem čekala kosmetickou hervanu a místo toho mám obyčejnou růžovou tvářenku, která je tak normálně použitelná, ale k srdci mi moc nepřirostla, k použití jsem se skoro musela nutit. Možná ji zkusím vytáhnout ještě na podzim, třeba se můj ambivalentní postoj změní?

Jo, ale jinak jsem si za ty dva týdny, co tu tvářenku nosím v taštičce, vypěstovala docela solidní paranoiu, že tentokrát jsem tu krabičku už zničila definitivně. Už jsem to polila krémem, tonikem, mázla se mi tam rtěnka a vůbec... i když je to mnohem kvalitnější krabička než u MeMeMe, tak stejně mám pocit, že na přenášení to až tak určené není.



21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Už som ju videla naživo a som sklamaná :/

      Vymazat
  2. mě se jí nepodařilo nikdy nafotit tak dobře. Taky jsem zkoušela na prsty jednotl. barvy ale moc mi to neodpovídalo. A hervanu jsem z ní též nikdy neměla, prodala jsem jí asi po 2 použitích. Ale u mě to bylo proto, že je moc světlá, jinak je vlastně docela ok...jen trochu nuda

    OdpovědětVymazat
  3. jj, přesně vím, o čem mluvíš... tohle je nejhorší, co se může stát. produkt se ti líbí, je super, ale prostě to není ono... škoda!

    OdpovědětVymazat
  4. Mno asi tak nějak...já jsem z toho měla úplně stejné pocity.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem před nějakou dobou uvažovala, že bych ji koupila mamce jako dárek, ale nakonec jsem ráda, že jsem to neudělala. Podle té kombinace barev jsem si myslela, že ta výsledná barva bude jiná, teplejší. Nicméně nakonec mě odradil ten obal, nelíbí se mi, jak je tam ta tvářenka utopená. Protože mně osobně se dost blbě pracuje s něčím, pro co musím šáhnout takhle hluboko do krabičky, radši mám obaly, kde produkt končí víceméně v rovině s hranou toho obalu.

    OdpovědětVymazat
  6. tjo, mám úplně stejný pocity, akorát mám Dandelion. Jsem si řikala, tyjo, TEN Benefit, prostě TVÁŘENKA OD BENEFITU, to člověk nešlápne vedle. No a šlápne... neni to moc pigmentovaný, práší to a moc to nevydrží...

    OdpovědětVymazat
  7. A to mně se zase hrozně líbí ta barva a to jak je slaboučká, úplně si jen tenhle nádech představuji na svých tvářích, ale pro mě je odrazující cena, bohužel..

    OdpovědětVymazat
  8. Tak túto si musím zaobstarať :))))))


    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, tak to se za ty prachy fakt nevyplatí. Ty barvy vypadají v krabičce úplně jinak, pigmentace je vážně na nic.Také jsem o ní nějakou dobu uvažovala, teď jsem docela ráda, že jsem si ji nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky nesnáším ty vysoké očekávání. Všichni to chválí, nebo je to fakt dobrá značka, tak si říkáš, že to přece musí být něco spešl, že za to ty peníze třeba fakt dám. No a pak to je něco relativně obyčejného, co by ti normálně sice vyhovovalo... ale ono to přece mělo být bombastické!

    OdpovědětVymazat
  11. všem moc děkuji za komentáře... ale musím se přiznat, že jsem trošku překvapená, že má někdo na hervanu stejný názor jako já. jsem nabyla už dávno přesvědčení, že tohle je všeoblíbená tvářenka, proti které není možné říct ani křivého písmenka, jak je bezvadná.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem nedávno na ně koukala v Sephoře a docela mě překvapilo, že byly takové rozprášené, já vím, jak se k tomu lidi chovají, ale i tak, ani ty odstíny mě neuchvátily, na Benefitu mě bude stále asi nejvíc lákat to balení.

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle je jedna z mala co me vubec nezaujala. Ale bude to tim, ze se mi obecne od Benefitu libi jine odstiny. A pigmentace neni buhvijaka. Teda u Coralisty a Bella Bamby neni na co se stehovat. Ale jinak zadny zazrak. I presto je Benefit moji srdcovkou.

    OdpovědětVymazat
  14. Různé názvy8. června 2013 22:43

    Mám pocit, že některé slečny se koukají jen na obrázky a pak hodí komentář a lá koupím, musím mít, je to vůbec možné? :)

    Jinak já miluju od Benefitu nejvíc obaly, to asi říká vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... nechci nikomu křivdit, ale si myslím, že to je nejen možné, ale i více než jisté!

      Vymazat
  15. Benefit mě neláká. Velká paráda se dá udělat i s tvářenkou od Catrice za sto korun. Sice nemá tak pěkný obal, ale funguje dobře.

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem ráda, že jsem jí odolala! Hodně dlouho jsem jí chtěla, ale nakonec jsem odolala, že kvůli obalu si nekoupím přece něco co mi barevně nesedí a je to tak hrozně drahý a dobře jsem tedy udělala.

    OdpovědětVymazat
  17. musím priznať že som čakala lepšiu pigmentáciu :/ celkovo som sklamaná a za tú cenu...

    OdpovědětVymazat
  18. Trb díky moc za recenzi - nějaká tvářenka od Benefitu byla již dlouho na mém wishlistu, tohle mě docela odradilo. Vyjímečně jsi mi ušetřila peníze :-P Já jsem beztak nejvíc spokojená s obyčejnnýma tvářenkama z MUA ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta růžová se mi moc líbí. Chtěla bych Dandelion, ta bude asi ještě světlejší.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...