středa 26. června 2013

Burt's Bees šampón

* koupené na Naturisimo.com

Se přiznám, že jsem tento šampón moc nepoužívala, ale mám ho strašně ráda. Jakože fakt... on totiž super voní. Opravdu medově, ta vůně mi připomíná takové cumlací medové bonbóny, vůbec si nemůžu vzpomenout na jméno a je dost dobře možné, že ani jméno nemají, taky jsem je už hodně dlouho nikde neviděla, ale pamatuji si, že byly žluté, stejně jako tento šampón, byly medové, taky jako tento šampón, a voněly sladce medem... naprosto stejně jako tento šampón. Přitom ta vůně není vtíravá a nepříjemná, ale je velmi charakteristická, celkem sladká a docela medová.

Jo, jasně, že tento šampón je dětský a taky ho moje děti používaly. Super bylo, že když si myly vlasy, tak provoněly medem celou koupelnu, kuchyň a ještě půlku dalších pokojů. Proto jsem taky na ten šampón tajně chodila i já, nejlepší totiž je, že vůně se vlasů drží dlouho, třeba i dva dny... a to není špatný výkon, to tedy určitě jakože ne. Po umytí jsem vlasy navíc měla docela hebké (nepoužívám kondicionér), ani se moc necuchaly (já se totiž nečešu, takže bych to ani nepoznala) a vydržely mi hezké tři dny. Jsou lepší šampóny, které dodají víc objemu, které uhladí a zjemní, které přidají víc lesku, které víc pění a lépe umývají, které mi udělají hezčí vlasy... ale žádný nevoní tak pěkně jako tento... tak medově!

Zas abych to tady příliš neidealizovala, tak ten šampón dost málo pění, což je vlastně celkem normálka u přírodní kosmetiky, ale tento mi přišlo, že pěnil nějak extrémně málo, jsem si ho musela na svou hřívu dávat fakt hodně a vlasy jsem si myla třikrát. I KMF mi přišlo, že pěnil víc. Na druhou stranu na těch deseti chlupech vlasů, co mají moje děti, na jemných dětských vláskách, blonďatých prstýnkách malé délky a neurčité hustoty... tak tam pěnil šampón docela dobře, úplně jim stačila jedna pidihrstička. Takže je to možná problém mých vlasů, které jsou moc dlouhé, moc husté a nejspíš asi i moc hnědé a už vůbec tak nějak moc dospělé... a vůbec, tohle je prostě fakt šampón speciálně dětský... a funguje vlastně jenom na děti. Jenomže tak pěkně voní!




15 komentářů:

  1. Tak to asi chci, protože miluju sladký vůně, jsem v tělové kosmetice ulítlá na všechno medovomléčné a začala jsem používat dětské šampony. :-) Mám jemný vlasy a několik let jsem si kupovala příslušný šampony, protože jsou bez silikonů a podobnýho neřádstva. A současně mám taky citlivou pokožku hlavy, po spoustě šamponů se škrábu, občas přijde fáze něčeho jako lupů, kdy to příšerně svědí samo o sobě, tak jsem si koupila dětský šampon. Snad by neměl dráždit kůži a mám po něm i hezké vlasy, nadýchané, nezatížené i slušně rozčesatelné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak, to, že šampon pění málo je jeho vlastnost, ne vada. Pěnění zajišťuje jakási chemická přísada, která z pochopitelných důvodů v přírodní kosmetice není. Nevím, zda pěnění přírodní cestou dosáhnout vůbec lze a lze-li, tak jestli by taková náhrada té chemie neprodražila výrobní náklady na produkt natolik, že by to nikdo nekupoval. Faktem je, že se to tudíž prostě nedělá, přírodní šampony nepění. Ostatně, ze stejnýho důvodu, aby tam zkrátka bylo co nejméně chemického čehokoli, ani ty šampony pro děti všeobecně nejspíš ne. Ale není to na závadu a nemusíš si produktu dávat víc. Myje naprosto stejně. Ostatně jsem někde četla, že je důležitý si umýt pokožku hlavy, nanést šampon tam a na vlasy v pohodě stačí to, co na ně potom steče při oplachování.

    OdpovědětVymazat
  3. no jasně, přírodní šampóny neobsahují totiž SLS nebo SLES nebo jiné sulfáty = pěnidla. to už jsem tady asi někde psala, že udělat přírodní šampón bez SLS, který by pěnil, je výzva... která se moc často nepovede, ale občas jo. ovšem tento Burt's Bees pění málo i na přírodní šampón, ten Kiss My Face nebo i Alverde určitě pění víc, si myslím. ale zase na dětských vlasech to pěnilo docela dostatečně, takže to spíš bude problém mých vlasů, že jich mám moc... a musela jsem proto pro důkladné umytí použít opravdu hodně šampónu, normálně si ho dávám tak půlku.

    jinak tenhle šampón ti fakt doporučuji, jestli máš ráda dětské a sladké věci, tak tento mi voní fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dětské vlasy jsou jiné, to je fakt a pokud máš hodně husté, tak tyhle šampony obvykle prostě jsou počítané na jemné vlasy. Já žiju teda v přesvědčení, že subjektivní pocit "musím dát víc" člověka klame, protože opravdu stačí ždibec šamponu na pokožku hlavy. Alespoň já nevidím rozdíl, ale možná je to mými vlasy, které má přemíra čehokoli sklon zatěžovat a husté vlasy se chovají jinak. Zatím se zdá, že mi dětské šampony vyhovovat budou, měnila jsem péči o vlasy teď, mám dojem, že na mou přecitlivělou pokožku hlavy má neblahý vliv stres, tak si to netroufám soudit stoprocentně, no. :-)

      Vymazat
    2. no, asi máš pravdu... ono to je nespíš hodně psychologický dojem z toho šampónu, jsem to prostě necítila, že bych měla úplně čisté vlasy, když jsem ho použila menší množství. takže to bude prostě můj osobní dojem, že málo pění a málo myje, to je dost dobře možné. možná kdybych si denně nebo obden myla hlavu, tak s tím problém nemám, ale teď si myju hlavu tak dvakrát týdně a prostě potřebuji mít ten pocit dokonalé čistoty. (ale teď si budu odporovat... můj nej šampón je právě pure fiji a ten pocit dokonalé čistoty také nenabízí, ale přitom myje perfektně... takže asi ukončím tuto psychologickou velmi zmatenou sondu a povím, že burt's bees šampón je bezva, ale po té pocitové stránce mi přišlo, že málo pění.)

      Vymazat
  4. Ahoj nechcela by si vzájomne sledovanie ? :)
    PS:ja ťa už sledujem ❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jen pro pořádek, kdo je eeeeverypako

    http://muffinsisters.blogspot.cz/2013/05/inspiracia-isabelle-matyoova.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha... tak tohle mě pobavilo! (tedy nemyslím ten článek, ten je spíš smutný, ale to eeeeeverypako)

      Vymazat
  6. Teď jsem malé objednala mýdlo od této značky a stále ho chodíme spolu očuchávat, tak už jen kvůli té vůni musím objednat i šampon :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, Trb, jsi mi přišlqa akorát do rány. Jsme si předevčírem při náhlém nakupovaacím záchvatu hodila do košíku mangové šampony od Burts Bees, tak jsem si říkala, jaké mají asi složení. Ostatní jejich věcičky jsou někdy až tak přírodní, že jejich vůni nesnesu (kokosový krém na nohy a to samé na ruce - ble), ale jejich mago řada na tělo mě tak uchvátila, že jsem do tho šla a už je to někde na cestě =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mango jsem zatím nezkoušela, ale mně jinak snad všechno od burt's bees vonělo... takže i mango bude určitě super. měla jsem tedy i ten kokosový krém a co si tak pamatuji, tak voněl... hm... možná neber můj názor tak vážně!

      Vymazat
  8. Hele, když tak čtu o šamponu pro děti, zeptám se - nemáš nějaký dobrý tip, jakou pořídit kosmetiku pro úplné mimino? Na mazání asi nějaký přírodní olejíčky, do koupele taky (koukala jsem na Saloos třeba), ale co na mytí vlásků? Myslíš, že třeba zrovna tenhle šampon by byl vhodný i pro miminka? I když úplná novorozeňata toho na té hlavě moc nemají, takže vyloženě šamponovat to asi nutné není, že... Sice už jedno dítě mám, ale když byl synek malý, nějak jsem kosmetiku neřešila hlouběji (složení a tak) a brala jsem, co mi v drogerce padlo do oka, ale teď jak třeba koukám na složení Johnson's, moc super mi to nepřijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že tento šampón je klidně vhodný pro miminka... já jsem to tedy nikdy moc neřešila, co si tak pamatuji, tak nejvíc jsem kupovala od alverde malý elf. nebo jak se to teď jmenuje, ta řada prodělala makeover... a tedy tu novou variantu vyzkoušenou nemám, ale šampón jsem koupila znovu tento týden, protože burt's bees došel. a tenhle dětský alverde mi moc voní, nejlepší z celé řady je olej. jo a na mazání miminka jsem vlastně ještě kupovala bambucký balzám od saloos ten dětský... a ten je taky úplně super. na mytí mi přišel dobrý i pufík šampón. jo a ještě si vzpomínám, že pro úplná miminka jsem vlastně používala jenom mýdla, klidně jsem tím mydlila i hlavu a v pohodě, skvělé bylo od kiss my face ve tvaru velryby (v balení jsou dvě) a pak ještě nějaká mýdlová kostka od avene.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď. Jo, Alverde mám pro dítko taky ráda, šampon aktuálně používáme, tu vůni taky miluju. A olejíček máme doma taky. Koukala jsem ještě na Saloos, i olejíček Hipp se jeví dobře. Na ta mýdla kouknu, i na bambucký balzám, díky za info.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...