sobota 22. června 2013

Co mi jde a co mi nejde!

Tento tag proběhl už před nějakou dobou a moc se omlouvám Color Beam, že jsem se na ni tak vykašlala a vůbec nic na sebe zatím nenapráskala. To je totiž tím, že neuznávám filozofii "to neumím" nebo "nevím, jak to udělat" nebo "to mi nejde"... vlastně "to mi nejde" filozofii neuznávám už vůbec, prostě všechno jde, když se chce! A na tom si trvám a klidně se s kýmkoliv i pohádám, prostě všechno jde, když se chce. Neříkám, že všechno jde vždycky hladce a bez problémů, ale prostě když se chce... tak to jde. Tečka.

Takže z toho vyplývá jediné... já vlastně umím všechno. Nebo minimálně všechno, co chci umět. Takže umím malovat linky! Umím se učesat nápaditě a když chci, tak klidně zaplétám, proplétám, drdoluji, natáčkuji atd. Umím používat bronzer, rozjasňovač i tvářenku. Umím nosit výrazné rtěnky. Umím cokoliv i bez makeupu. Umím chodit na podpatcích. Umím si nalepit umělé řasy.

Neumím stínovat oči, nebaví mě to, neláká mě to, snad jsem to ani nikdy nezkusila, vrcholem mého umění jsou dvě barvy. Neumím se každý den česat, takové to pročesat si každou stranu dvacetkrát... nuda. Neumím držet dietu, na to moc ráda jím. Neumím jít večer neodlíčená spát, protože ať se děje, co se děje, vždycky se prostě odlíčit chci! Neumím si lakovat nehty, protože mě to nebaví.

Tak a tím bychom mohli skončit, ale já vám tedy ještě přidám, co mi právě teď jde a nejde:

- zrovna teď mi jde docela nenakupovat, sice nějaké dozvuky ještě probíhají, ale jinak své vášně držím na uzdě

- tak nějak mi totiž nejde nakupovat, nechápu to, z dvaceti eBay balíčků, co jsem objednala v minulém měsíci, mi domů došly asi tak tři

- docela dobře mi už jde otvírat reklamace na eBay 

- nedokážu si ovšem moc ohlídat každý dolar, byly to samé jednodolarové nákupy a já to prostě nedokážu sledovat, co už mi refundovali a co ještě ne, prostě mi to za to nestojí

- v pohodě právě teď zvládám prokrastinovat u Grey's Anatomy (od začátku)

- bohužel mi moc nejde začít se dívat na nové seriály, moc bych chtěla vyzkoušet Game of Thrones nebo ten napůl pohádkový seriál, co si teď nemůžu vzpomenout, jak se jmenuje, ze starších bych chtěla přijít na chuť Dexterovi nebo Private Practice (když už jsme u té GA)... ale nějak na to nemám sílu, tak se držím osvědčených vod

- dobře mi jde vyhledávání dat a zdrojů... vlastně k čemukoliv, prostě pokud něco na internetu je, tak já to dříve nebo později najdu, ale spíš dříve

- ještě stále ovšem nezvládám to vícekriteriální rozhodnutí ve svém teoretickém modelu (fakt jsem před deseti lety, když jsem dělala zkoušku ze statistiky, nepředpokládala, že to budu někdy k něčemu potřebovat)

- úplně nejlíp mi zrovna teď vůbec jde ignorovat školní povinnosti, tak nějak se děsím toho, že mě brzy čeká konečná, ale třeba se to přes prázdniny zlomí

- ale nejzvláštnější je, že se vší tou prokrastinační náladou mi zrovna nejde moc blogovat, už týden mám rozepsané asi dva články (jakože seriózně rozepsané, jinak jich mám rozepsaných asi tak padesát), ale asi procházím zrovna blogovací detoxikací nebo co, protože mě to moc neláká.

A co vám zrovna jde nebo nejde? Taguji každého v okruhu mnoha kilometrů.

16 komentářů:

  1. No,tak nakupovat mi jde pořád velmi dobře..Minulý měsíc jsem se krotila,ale vášně prostě nadobro neudržíš...Tak nějak mi vůbec nejde psát komentáře,přečtu si článek a nevím,co napsat.Dneska se to nějak zlomilo,asi jsi mi chyběla....jo a vůbec mi nejde chodit na slunce,všichni kolem chodí už asi tak v barvě karamelu,ale já mám barvu sýra(ale ne prosím nivy).Zato mi jde nakupovat hodně ve slevách,no a pak teda fakt neušetřím,taže to mi taky moc nejde..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak opalování mi nešlo asi nikdy, takže i já mám pořád aristokratickou bílou. dokonce jsem líná i na samoopalováky. ale tedy moc děkuji, že ses zrovna u mě přemohla a komentovala, to mě potěšilo.

      Vymazat
  2. Mě zase moc nejde nakupovat ve slevách. Vždycky si vyberu něco, co akorát ve slevě není :/.
    Ten pohádkový seriál Once upon a time je dost dobrý. Teda aspoň ti zlouni, jinak jsou všichni nudní.
    Mě třeba nejde cvičit v tomhle hicu. Přijde mi, že se fakt rozpustím. A v tomhle případě se mi fakt nechce. Mám zpocený fakt všechno :D.
    A nejdou mi opálit nohy. Lýtka mám pořád bílá :D. Vypadá to dost vtipně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, once upon a time... to nechápu, že jsem si nevzpomněla, když to má takový tématický název. a jinak ze slev si nic nedělej, já jsem ještě žádné nepotkala (možná to je tím, že jsem už měsíc nebyla v obchodě?)

      Vymazat
  3. Naprosto se ztotožňuji s prvním odstavcem. Vše je jen otázka cviku a co mi nejde, tak hlavně proto, že jsem se tomu dostatečně nevěnovala. Nebo to nechci dělat.

    Třeba i linky už mi trochu jdou, i když to nevypadá úplně profi. Moje oči je stejně moc neunosí, poněvadž jsem si diagnostikovala "hooded eyes". Ale trénuju!

    Pak mi nejde udělat některé věci včas... Buď je udělám tak rychle, že na druhém konci sotva zavřeli mejlovou schránku, nebo se nebetyčně loudám.

    Nejde mi poslat některé lidi do pr***, protože moje temné já se snaží porozumět jejim motivům a pochopit jejich jednání v širších souvislostech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s linkami mi to přijde jako klasický případ, protože linky si neumí namalovat jen ten, kdo byl líný to trénovat. nebo nechtěl nebo já nevím. taky jsem kdysi neuměla linky...

      Vymazat
  4. Tak já tě prostě musím zneužít.. vždycky, když jsem si na něco u tebe postěžovala, tak to dopadlo dobře...asi z tebe vysávám pozitivní energii..takže mi nejde učit se na fyziologii...takže se snaž, ať mi to dopadne dobře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, teď nevím, jestli bych se neměla bát. protože jestli ze mě vysaješ ten zbytek pozitivně učící se na školu naladěné energie... tak to se mnou asi dobře nedopadne. no každopádně tobě přeji hodně štěstí a já jdu raději aktivovat obranné čakry nebo tak něco!

      Vymazat
  5. Nakupování mi jde. Nejde mi čtení v tomto vedru. Zarostlá zahrada mě neskutečně .... dráždí.:)
    Jsem klasický moravský tvaroh, ani na slunce nemusím lézt, stejně tam nevydržím. Ale pigmentové skvrny, to ano, ty mě nemůžou vynechat.
    Nevíš, zda u nás jsou už krémové tvářeny od Bourjois?
    http://www.reallyree.com/2013/04/bourjois-cream-blush-review-swatches.html
    Stran utrácení se mi moc líbí věci od Tokyo Milk:
    http://www.asos.com/Women/Beauty/A-To-Z-Of-Brands/Tokyo-Milk/Cat/pgecategory.aspx?cid=17585
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že tyhle krémové u nás nejsou. tedy nejsem si jistá, u nás bourjois nikde neprodávají a v nějakém normálním obchodě jsem už fakt nebyla asi měsíc. ale vím, že někdo na nějakém blogu ji hledal v douglasovi a ještě ji nenašel. navíc nevím proč... si myslím, že beztak u nás ani nebude... (ale to je fakt jenom můj soukromý odhad, nerada bych kvůli tomu šířila paniku.)

      Vymazat
  6. Dostala jsem do života moudro svého tatínka - v životě nejdou 3 věci!
    1. zdechlý kůň
    2. malé děcko
    3. a deštník v prdeli roztáhnout

    U nás se "nejde" moc nenosí, ale tak zkusit se to musí, že jo. Nejde a nechce...nejde zní lépe než že se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo nejde a nechce... to je přesný. jinak to životní moudro je pěkný, to si budu muset pamatovat.

      Vymazat
  7. Páni, oproti tebe sa teraz cítim ako mimoň :D.Nejde mi nakupovať, ale zároveň mi nejde ušetriť si peniaze.Nejde mi sa opalovať, nebaví ma to a cítim sa nejak slizko aj keď sa nepotím ako baník v Brazílii.
    Ešte jednu vec- seriál Game of thrones ti nedoporučujem- je to totálna závislosť.Dohnalo ma to k nákupu knižiek podľa ktorých je celý ten seriál a nie a nie sa od toho odtrhnúť.A mimochodom-teraz je zas ročná pauza,kým nenatočia 4.sériu! Dostávam z toho abstinenčný syndróm.Je to fakt bomba seriál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, přesně proto nechci zatím na GOT koukat... protože se bojím, že mě to pohltí a já nebudu dva týdny dělat nic jiného, než čučet na televizi. ale na druhou stranu si říkám, že to bude určitě bomba seriál a že bych to měla zkusit. hm... možná počkám ještě jednu sérii a uvidím.

      Vymazat
  8. Ja si myslím takisto, že keď sa chce ... ako sama píšeš, to čo ti nejde, ťa nebaví.
    Ty pozeráš GA od začiatku, ja som ešte nedopozerala poslednú sériu. Stále si vravím, že keď skončí škola, budem mať čas, no stále ku mne ten čas asi neprišiel. Na Private Practice sa chystám už odkedy tento seriál začali vysielať, no videla som len prvé 3 diely, potom som na to nejako zabudla. Každopádne, ak mi skončia všetky moje seriály (ktorých pozerám pravidelne 8), tak sa na to určite vrhnem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo dívám je na GA od začátku. tenhle seriál je prostě moje srdcovka. dokonce jsem tento rok ani nedokoukala spoustu jiných seriálů, ale GA je prostě moje slabost. doufám, že mi to vydrží na celé léto, než začne v září nová série.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...