pondělí 10. června 2013

Hot Magenta vs. Kate 02 vs. Kate 20

... a co se stalo mojí rtěnce MeMeMe?




Tahle spekulace se objevila hned po vydání dubnového Ladyboxu, že prý je Hot Magenta úplně stejná jako nějaké rtěnky od Rimmelu. Dokonce se pak hádalo, které konkrétní odstíny jsou si podobné, že prý dvojka a dvacítka. Až tak úplně bych si dovolila s tím nesouhlasit. Hot Magenta je totiž mnohem větší odvaz! Ta růžová je světlejší a svítivější. Kate 20 je sice hodně podobný odstín, výrazná růžová fuchsiová, i když přeci jenom o něco tmavší a tlumenější. Kate 02 je pak méně podobný odstín, v přímém srovnání jde hodně do červena až vínova, té fuchsiové tam je jenom kousek a možná ani to ne.

Hot Magenta a Kate 20 barevně odpovídají, zvláštní, že Kate 02 se vyfotila solidárně taky růžově, i kdy je spíš červená
takže Kate 02 spíš odpovídá tomuto odstínu



Jasně, pokud někdo výrazné rtěnky nenosí, asi mu jsou tyto nuance dost ukradené. Chápu... ale ty rozdíly jdou ještě dál. Hot Magenta je lesklá a o to víc výraznější, zatímco Katky jsou spíš sametově hedvábné. Fajn, to jsou ještě stále minimální rozdíly mezi barvou, ale nejvýraznější odlišnost je v konzistenci. Rimmel Kate jsou spíš sušší, brutálně pigmentované, naprosto skvěle se nanáší, přilnou ke rtům, vydrží dlouho předlouho a můžou vysušovat. Zatímco Hot Magenta je spíš barevný balzám, no barevný... ona je taky brutálně pigmentovaná, takže plný nános barvy v první vrstvě, ale je hodně hydratační a patlavá až matlavá, konzistence je krémová a na rtech opravdu působí spíše jako balzám, vůbec nevysušuje, ale i přesto hodně dlouho vydrží, což je až překvapivé, ale díky té matlavosti, vysoké pigmentaci a výrazné barvě je nanášení dost opruz a chce to pevnou ruku, možná ještě lépe štěteček.

Kate 02 patří do úplně jiné barevné rodiny, zařadila bych ji spíš k červených... a barevné odlišnosti Hot Magenty a Kate 20 se nejvíc ukázaly na kapesníčku, kterým jsem blotovala rty nalíčené polovinou tak a polovinou jinak. Hot Magenta je ta světlejší s nepravidelným nánosem na okraji rtů, protože to ona prostě ráda dělá. Další skutečnost se ukázala, když jsem odličovala šmouhy rtěnek z předloktí, skvrny od Katek mi tam vydržely ještě den, zatímco Hot Magenta se setřela obyčejným šudláním.

Tak abych to tak nějak shrnula:
  • za dupe se tyhle rtěnky považovat moc nedají
  • při výběru dejte nejen na barvu, ale především na konzistenci
  • jestli chcete dlouhou výdrž a lehčí manipulaci, kupte si Katku
  • jestli chcete spíš hydrataci a výživu, objednejte si raději MeMeMe

A úplně na konec se dostáváme k tomu, že se mi Hot Magenta zlomila a prostě ta konzistence je totálně matlavá, takže to ani nešlo slepit, ani zamrazit, ani nic, až jsem se naštvala a párátkem to vyšťourala do plechovky od Figs & Rouge!

no barvy tady moc neodpovídají, ale vidíte, že tu dvojku docela nosím!


12 komentářů:

  1. Jo jo, tyhle svítivý barvičky jsou nevyfotitelný mrchy. Nejhezčí mi přijde Hot Magenta (čím svítivější a zářivější barvy, tím lepší), nicméně nevím, jestli bych ji zvládla nosit, vůči růžové mám stále trošku respekt, nejsem si jistá, jestli bych díky ní nevypadala jako infantilní diblík, sázím spíš na červenou klasiku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hot magenta je dost odvaz na nošení, hlavně se mi na ní moc nelíbí, jak je lesklá, ale nastainovaná je fakt krásná a nositelná. jinak z těchto tří se mi asi nejvíc líbí ta dvojka, je asi nejdospělejší a taky je u mě nejvíc používaná.

      Vymazat
    2. "Dospělá" je právě ten dojem. Máš pravdu, že ta je asi nejnositelnější. Díky té příměsi červené je taková nejklasičtější. Ale třeba je to předsudek, že výhradně červená je v příslušné intenzitě a odstínu vhodná pro všechny typy a pro každý věk. :-) Moc to nedovedu posoudit, chybí mi srovnání, donedávna jsem rtěnky nenosila (a napoprvé si rovnou koupila sytě červenou) a nevidím to ani kolem sebe.

      Vymazat
  2. Mně zase v první chvíli přišla MeMeMe Hot Magenta hodně podobná Maybelline Hot Plum, ale taky jsem zjistila, že nejsou úplně stejné. Ta konzistence MeMeMe mi doslova pije krev, jen čekám, kdy se mi taky zlomí (nacpat ji do plechovky od Figs&Rouge je dobrej nápad!). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si myslím, že se asi zlomí. nechci tě tedy strašit, ale raději se připrav na nejhorší!

      Vymazat
  3. tyjo, to nejseš jediná, komu se rtěnka MeMeMe rozlomila (pokud se tomu tak dá řikat u něčeho krémovýho:D). Jako Hot Magentu jsem měla na rtech jednou, a přestože mám ráda výrazný rtěnky, tak....no je to vodvaz až na mě moc, možná. Ale je fakt krásná. A mám akutní potřebu koupit si Kate 02 (i když Kate mám doma asi 6)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu hot magentu teď vlastně ani moc nechápu, jak to vydrželo v tom pevném stavu ve tvaru rtěnky. ono je to fakt brutálně matlavé, ani zamrazit to nejde... nechápu.

      jinak já mám doma těch Kate asi deset, takže si myslím, že by sis další koupit určitě měla!

      Vymazat
  4. Mám tu 20 od Rimmelu a to je asi můj limit co se výrazných rtěnek týče. Nevím, jestli bych snesla ještě něco zářivějšího a svítivějšího.

    OdpovědětVymazat
  5. zlomeny ruz to teda riadne nastve:( Kazdopadne vsetky tri maju podla mna krasne farby, teraz som si uvedomila, ze taku doma na leto ani nemam a treba stym daco robit! Asi uprednostnim Katku :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Výrazné růžové rtěnky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem po přečtení tvého článku nabyla dojmu, že "nutně potřebuju" Kate 20. Ale nemůžu ji nikde sehnat, všude jsou jen čísla asi do 12 :(. No, jako, já si vystačím i s tou dvojkou, ale docela by mě zajmalo, kde se dá sehnat dvacítka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já má dvacítku asi z asos.co.uk nebo z feelunique.co.uk. ale viděla jsem ji i v drogériích, pokud jsi z Prahy, tak rozšířený sortiment Rimmelu mají v Rossmanovi na Letné a pak taky ve Vodičkově v galerii Myšák (nebo jak se to tam jmenuje)... a tam jsem tuhle dvacítku viděla.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...