středa 12. června 2013

IQ test

Tak nějak se omlouvám za naprosto nekosmetický příspěvek, ale nemám na kosmetiku stejně čas... a toto mi navíc právě teď brutálně zvedlo náladu. Právě jsem se naučila dělat korelační analýzu a přistoupila jsem k uchopení problému vícekriteriálního rozhodování a metody pavouka. Po zadání hesla "vícekriteriální rozhodování jak na to pro blbé" do Googlu (nebo znáte někdo lepší způsob, jak se to naučit?), se mi ukázal odkaz na IQ test pro blbé. Tak co dáte to?







Já to dala, asi přeci jen nejsem blbá! Jdu do Googlu zadat "vícekriteriální rozhodování jak na to pro chytré"!

23 komentářů:

  1. Jo! Dala jsem to taky... hned mám ze sebe lepší pocit. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :DDDD no samé intelektuálky sme tu!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno dobré, jen toho slona ne a ne najít, poradíte někdo, kde je, abych ho taky našla? :( :D

    OdpovědětVymazat
  4. Test super, hlavně dobrá odreagovačka...

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak nemůžu poznat zvířátko. Může mi někdo poradit? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda zase jsi mě pobavila :-D. Uff, to jsem si oddychla - celý test jsem zvládla, ale jestli tady dáš i ten pro chytré, tak to bude mazec !-D...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda popravdě... u toho prvního testu jsem se trochu zasekla a hledala chyták! :-D Pak už to šlo jako po másle, ale přece jen nevím jestli by nebylo od věci dát sem správné řešení - pro klid blondýniny duše :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na zvednutí sebevědomí je to bomba! =D jsem se ráno zlobila s jednou recenzí a hned je mi líp, díky ;) (mitsuuko.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Cha :DDD Hlásíme se tedy rovnou do menzy, ne?

    OdpovědětVymazat
  10. Tak dobrý, mám ten diplom snad oprávněně:)))

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem se ztratila v bludišti! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. po tomhle testu si piřpadám jako hotový génius :D

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska je den vskutku krásný! Tohle mě strašně pobavilo a taky jsem to zvládla, heč!:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. To je kouzelný :-D A připomnělo mi to můj oblíbený "test pro chytré děti" s kočičkama. (odkaz na stránku zcela náhodnou)
    http://adykacer.blog.cz/0811/kocicky-2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeje, ty kočičky jsou ale krásné! to jsem neznala... ale super!

      Vymazat
  15. Trb, z tohohle jsem teď státnicovala, to se fakt v reálnym životě využije? korelační analýza? ach bože, já nechci!! chci bejt furt student :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no což o to, já z toho taky kdysi ... (asi bakalářkovala nebo něco takového) ... ale už si to moc nepamatuji. a zrovna teď bych to dost potřebovala. a jestli se to využije v reálném životě... to si moc jistá nejsem, ale já bych si teď docela ráda zakorelovala, jen tedy si to musím prosvištit!

      Vymazat
  16. všem moc děkuji za komentáře. jsem na vás všechny moc pyšná, já vám věřila, že to dáte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bloggeru mi chybí "to se mi líbí" jako na FB. Měli by to tu dodělat :)

      Vymazat
  17. No jo statistika to je boj :-) taky jsem se s ní prala, my ji měli na vejšce 5krát :-) ... u IQ testu jsem se vážně nasmála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...