pátek 28. června 2013

Jaký krém na ruce používáte?


Úplně obyčejný?


Úplně drahý?


Úplně roztomilý?


Vůbec nechápu, kde se u mě vzalo tolik krémů na ruce. Krémy na ruce jsem nikdy nekupovala, stačil mi jeden, který mi vydržel půl roku, a pak jsem prostě šla do drogérie a koupila si první, který mě zaujal s ohledem na mé momentální finanční omezení. Aneb kolik jsem měla v tu chvíli peněz v pěžence, takový krém jsem si koupila. No... lidi se mění, v současné době je u mě doma krémů na ruce asi tak pět kilo. A to se mi ještě někam zatoulal nějaký essence, Etude House, L'Occitane i Crabtree&Evelyn, lavera a Burt's Bees a určitě ještě nějaký, na který se nepamatuji! Kde se to u mě najednou vzalo? Nevíte někdo? A tak mažu jak splašená... ale vůbec neubývají, mrchy jedny!

Jo a kdyby vás tedy náhodou zajímal i můj názor, tak si myslím, že drahé jsou zbytečné, ale jako občasné povyražení proč ne, ovšem zázračné účinky od toho nečekejme. Úplně obyčejné jsou většinou nejlepší, ale zase ta eufórie z nákupu, jako třeba jsem prožila u L'Occitane (než jsem tedy po vyzkoušení trošku zchladla)... tak to jsem s Baleou fakt nezažila. No a roztomilé jsou super, ale jsou brutálně předražené (si myslím) a fakt hodně rychle ubývají.

48 komentářů:

  1. L´occitane krémy vůbec nemusím, nějak mi nevyhovujou. Ale obaly mají hezky retro. Já mám asi nejradši od Manufatrury Vinný, docela příjemně voní, a je účinný;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. manufakturu jsem ještě nezkoušela... možná bych měla za ty tři roky, až spotřebuji všechny svoje krémy na ruce.

      Vymazat
  2. V podstatě používám všechny ty co máš na fotkách:-D A nemůžu vybrat favorita, na každého mám náladu jindy, takže potřebuju všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že mě to ani nepřekvapuje. ale máš sovičku... o té pořád jen přemýšlím, ale myslím, že tu růžovou budu asi potřebovat!. (jen tedy spíš počkám, až domažu všechny ty loccitane a c&e, ať se mi to doma zas tak moc nekumuluje) (jo a taky mám v merku ještě jednoho medvíka... ale to už je fakt možná na odbornou pomoc!)

      Vymazat
    2. Jo hele, ale sovička má vnitřek konzistencí úplně stejný jako tenhle medvídkokočka, ale o něco víc "smrdí", takže myslím, že jí nepotřebuješ;-) Jak voněj ty dva okolo?

      Vymazat
    3. no... ale je ti jasné, že já tu sovičku chci kvůli obalu, takže nějaká vůně nebo konzistence mi je úplně ukradená.

      kulatý s vrtulkou je nový, neotevřený, takže nevím, jak voní. broskev voní jako chemická broskev... jakože fakt docela pěkně!

      Vymazat
  3. já mám krémů na ruce miliardu a přitom si ruce nemažu, takže fakt nechápu proč to kupuju....

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy bych si asi drahý krém na ruce nekoupila, přijde mi to nesmyslné. Doma mám nějakou tu Baleu s pupičkou a nejraději mám Essence, které vím, že jsi moc nechválila. Ale mně voní a dodávají pocit hydratace, navíc cena je fajn, balení se mi líbí a je malinké a praktické.. takže já jsem rozhodla, že si budu kupovat je a basta :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? to si ani neuvědomuji, že bych nějak kritizovala essence. ale je to možný, podle mě to jsou docela normální krémy na ruce, ale zase mají super vůně a dělají se jenom jednou za rok... takže já je vždycky taky nakoupím. (jo vím, že mají i stálou kolekci krémů na ruce, ale u nás v drogériích ji nemají a stejně... stálá = nudná)

      Vymazat
  5. Snažím se teď dopotřebovat zbytky, vždycky mám krém na dně a vezmu si další.Nejradši mám idulonu a crabtree&evelyn.

    OdpovědětVymazat
  6. Docela by mě zajímalo, jak jsou krémy v těch posledních roztomilých obalech uložené - v kelímku? Nebo mají nějakou pumpičku? Fakt mi to vrtá hlavou :-D
    Jinak momentálně používám jeden od Sally and Hansen (tragédie na druhou, akorát pěkně voní po pomerančích), konopný od Bione cosmetics (no, jde to, ale na moje supersuché ruce je moc slabý) a od Skin79 (parádní, krásně voní a i mě vydrží hydratovat v řádu hodin).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je to jako kelímek, jen odšroubuješ zvířátku hlavičku;-)

      Vymazat
    2. no jak říká dejnička, je to prostě kelímek se šroubovacím víčkem. není to moc praktický a navíc mi přijde, že ty krémy vysychají a tím pádem dost rychle ubývají. třeba ten broskvový, jsem používala fakt málo, možná každý druhý den a během dvou měsíců byl pryč, navíc ke konci byl tak hutný, že ani nešel rozmazat. no a tuba loccitane má stejný objem, mažu ho pořád a furt tam mám, takže mi tak nějak přijde, že ty roztomilé asijské buďto podvádí s objemem nebo prostě ubývají samy od sebe.

      Vymazat
  7. kremy na ruky pouzivam len v zime, z drogeriovych mi celkom vyhovuje Sally Hansen a uplne najlepsi krem na ruky je podla mna Ultimate Hand Salve od Kiehl´s. Je drahy, ale stoji za to. Co sa o kazdej drahej kozmetike pochopitelne povedat neda.

    OdpovědětVymazat
  8. Já momentálně nemám žádný a pokouším se na ruce spotřebovat tu tunu tělových mlék a krémů, co mám doma...

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám ráda třeba másla od Alverde, což je asi kategorie "obyčejné". :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. ale jo fungují. mi přijde, že určitě i líp než třeba l'occitane, přitom stojí dost stejně za stejně velký objem. (ale zase podle mě ubývají mnohem rychleji!)

      navíc to balení mi přijde docela bytelné, takže je i použitelné pro další ... vlastně cokoliv.

      Vymazat
  11. Já měla miniaturku Loccitane a byla jsem to z toho pěkně zklamaná (nas..štvaná), malá hydratace..poslouží mi líp indulona, která i stejně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten l'occitane mě právě taky dost zklamal. jako sice v pohodě, ale třeba v zimě mi nestačil ani omylem, spíš je to taková lifestylová záležitost, takže ho mám třeba ve škole v šuplíku a machruji před kolegy, když si mažu ruce atak.

      Vymazat
  12. Používám úplně skvělý - Helping Hands od Lushe a fakt nemůžu říct, že by se dal srovnávat s nějakými levnými z drogerie :-/ Ten účinek je hodně znát. Pak ještě používám hodně drahý ale hodně velký - emolienční tělové mléko A-Derma. Případně Slečnu ručičku taky z Lushe. Nemůžu si pomoct, ale srovnávat to fakt nemůžu s levnějšími, nebe a dudy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo od lushe krémy na ruce jsem si kdysi taky kupovala a musím říct, že jsou naprosto super. úplně s tebou souhlasím, hlavně dost pomalu ubývají, protože jich stačí fakt maličko, skvěle voní a opravdu hydratují. slečnu ručičku jsem ještě nezkoušela, ale kdysi byl můj neoblíbenější ten předchůdce (tý jo, jak se jmenoval... soft touch?)

      Vymazat
  13. Mě to hrozně rozčiluje, když jich mám doma moc. Takže momentálně se taky snažím redukovat. A stokoruny bych teda do krému na ruce fakt nevrazila, to podle mě není racionálně ani prokazatelně fyzicky opodstatněný. Prostě krém. Na ruce. Co od toho taky čekat, že? Hydrataci po máchání ve vodě, hydrataci po vysušení na mrazu, po práci s papírem... a možná trocha léčebného účinku na případné záděrky. Víc nežádám. A to v poho spraví měsíčková indulona za 40 Kč.
    Ale ty asijské roztomilosti jsou super, tak postavit na poličku a rozplývat se nad nimi :))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  14. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  15. Balea Kamille je pro mě stálice. Mám už několikáte balení. Je na vodní bázi, rychle se vstřebává, skvěle hydratuje a neuvěřitelně krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Wau, to je sbírka! Já žádný, nenávidím mastné ruce a navíc je mám hladké i bez krému, občas používám máslo na kutikuly, ale to se asi nepočítá. Na těch mám docela závislost:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ale jich je ožehnaně. U mě momentálně oblíbené Atrix, La Maison de Scenteurs od Marks and Spencer a právě ta limitovaná edice od Balea, kterou máš i ty. Jo a ještě klasika modrá Indulona.

    OdpovědětVymazat
  18. Téda to je sbírečka, no mám jich doma taky pár, ale Tobě se to zdaleka nevyrovná, dokonalý krém na ruce pořád hledám hlavně na zimu, ale prostě tak nějak beru to, co je v dosahu - v drogerii. Balea je cenově skvělá a prostě funkční - dost jsem to střídala, ale teď jsem zakotvila u Alverde tělového másla, které používám i jako krém na ruky :-)

    OdpovědětVymazat
  19. už to opakujem všade dokola, ale používam flexitol a po žiadnom inom pravdepodobne nesiahnem. v predošlom poste som písala, ako som po rokoch dostala nejaké reakciu na essence vanilla apple pie! a ostatné krémy na mne nefungujú, aj keby fungovali u 99,9% ľudí. nejak si ruky zvýšili nároky, pričom som počas zimy nemala ani najmenší problém so suchosťou.

    OdpovědětVymazat
  20. That's a cute array of hand creams! I love buying them but I'm so lazy about using them >.<

    OdpovědětVymazat
  21. používám obyčejné..nejraději mám od Baley (zejména ten skořicový je úžasnej) a od Avonu, Oriflamu :)

    Jsem s nimi mooc spokojená..:)

    OdpovědětVymazat
  22. Mě jedno balení krému vydrží na 14 dní, moje ruce jsou jako nenažraná houba co saje a saje. Najít krém, po kterém moje ruce nebudou jako vysušené sušenky, je nad moje síly. Jediný krém, který vyhovoval vysokým nárokům mých tlapek, se přestal vyrábět už před 3 roky. Chjo

    OdpovědětVymazat
  23. Ten LE Essence co mám od tebe je nejlepší krém na ruce, co jsem měla...příští rok tu limitku nesmím prošvihnout a chci zásobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to jsem samozřejmě ráda, ale se až divím, mě tak moc nezaujaly... možná sis vybrala tu nejlepší vůni?

      Vymazat
  24. všem moc děkuji za komentáře... and thank you for your comment, Blair.

    OdpovědětVymazat
  25. Ty roztomilé obaly jsou k sežrání! Akorát teda kdybych si to s sebou vzala někde na cesty, tak si budou lidé kolem asi ťukat na čelo :D :)

    OdpovědětVymazat
  26. Koukám, že proti Tobě jsem žabař se svou sbírkou krémů na ruce. Rozhodně se chystám na ty roztomilé korejské.

    OdpovědětVymazat
  27. soutěžní příspěvek:) krásná sbírka, já mám nejraději modrou indulonu

    OdpovědětVymazat
  28. Zatím s krémy na ruce začínám, takže jsem žádné drahé ještě nepořídila. Většinou volím Baleu nebo Isanu.

    OdpovědětVymazat
  29. Ty roztomilé jsou fakt roztomilé :-) No já se bez krému na ruce neobejdu a momentálně jich mám doma taky až nehezkou zásobu (a jak říkáš - vůbec neubývají, mrchy jedny :-D). Když se teď tak nad tím ale zamýšlím, tak jsem vlastně asi nikdy neměla krém na ruce, kterým by stálo za to se tady veřejně pochlubit :-( Pokud bych ale měla zmínit ten, který mi byl nejpříjemnější, tak mě hned napadá krém z H&M, který se už bohužel neprodává :-( Koupila jsem kdysi 2ks ve výprodeji, jeden ještě mám a šetřím si ho. Jmenuje se "fresh cotton" a ta vůně, ach! Toho se nemůžu nabažit a asi budu brečet, že ho už nebudu moct koupit.

    OdpovědětVymazat
  30. Doma mám také pěknou zásobu krémů na ruce a to bych raději měla větší arzenál např. stínů nebo laků, ale prostě se nějak časem nasbíraly...dražší nevlastním a proto zkouším soutěžit o l´occitane :) má sbírka zahrnuje Avon, Indulonu, Neutrogenu, Yves Rocher, Niveu a ještě možná něco...trápí mě záděry, ale moc nepomáhají...před časem jsem četla nějakou recenzi také na dražší kategorii krémů na ruce (cca 400,-), ale za boha si nemohu vzpomenout na název a trb ho v článku bohužel nezmiňuje...ale stejně si myslím, že fungovat bude podobně, jde jen o ten známý "pocit" :)

    OdpovědětVymazat
  31. Uplne obycajny :)
    Hoci coby som chcela skusit a asi to aj spravim su vyrobky od Manufaktury.

    OdpovědětVymazat
  32. Já úplně obyčejný, nicméně kdybych doma měla nějaký ten roztomilý, nezlobila bych se. :D

    OdpovědětVymazat
  33. Já mám teď strašně moc krémů z různých boxů, takže taky nevím co se všema budu dělat. Právě používám krém na ruce od Lavery a ten jsem si zamilovala!

    OdpovědětVymazat
  34. Já teda teď používám všechna ta tělová mléka z boxů a vzorky, které se mi nahromadily. Je jich fakt hodně.
    Jinak jsem spíš na obyčejné a ověřené, ale nedávno jsem si povyrazila s Manufakturou a je to broskvový voňavý ráj!

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem asi hodně trapná, ale pořád miluju ten jeden Handy Gurugu od Lush. Lepší neznám! A ještě mi přišla dobrá Lavera...jinak nif mof.

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj já kupuji krém na ruce od Salthouse v obchodě Adarda. http://www.adarda.cz/kosmetika-z-mrtveho-more/krem-na-ruce.html Patří k přírodním výrobkům z Mrtvého moře. Obsahuje bambucké máslo, arganový olej a vitamíny a minerály z Mrtvého moře. Mám po něm pěkně jemné ruce a rychle se vsákne do kůže takže už žádné 100 hodin mastné ruce :D
    Taky si z Adardy kupuju super pleťové krémy a masky, kdyby měl někdo zájem :)

    OdpovědětVymazat
  37. Zdravím všechny, zamilovala jsem se do tohoto krému : http://www.gigalekarna.cz/produkt/avene-cold-cream-mains-50ml-krem-na-ruce/, je příjemně chladivý, zlepšuje hydrataci, urychluje hojení drobných prasklin a je prostě nejlepší krém, který jsem zatím použila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...