neděle 30. června 2013

L'Occitane: krém na ruce a mýdlo k tomu!

Se přiznám, že na těchto krémech od L'Occitane nevidím nic výjimečného. A to je obyčejná verze s bambuckým máslem asi to nejlepší, co na poli rukokrémů v L'Occitane mají. Ostatní, co mám doma, hydratují ještě míň a navíc polovina z nich mi docela smrdí. Tak nevím, kde se stala chyba, nepochybuji, že někde na mé straně, protože nějak ta všeobecná oblíbenost vysvětlitelná musí být.

Kolik mám doma krémů na ruce jsem vám ukázala posledně, takže asi pochopíte, jak jsem přišla k tomu, že je čas se toho začít zbavovat. Aby toho nebylo tak málo jako jeden krém na ruce, tak jsem přidala mýdlo... vím, mýdlo nic moc, ale lepší než drátem do oka. Taky se trošku omlouvám za to, že vám nabízím něco, co za to vlastně ani moc nestojí... podle mě... ale furt lepší než tím drátem do oka. Kdo nechce, stojí opodál. Kdo se bojí Rafflecopter, nesmí do lesa. A kdo umí, ten nečumí a vyplňuje kolonky! Obojí je nové a nepoužité, i když ta tuba vypadá trošku pomačkaně.

Něco málo pravidel. Pro účast vám vlastně postačí komentář tady pod článkem na dané téma a odkliknutí ENTER. Kdo má náladu na další, tak může získat ještě deset dalších možností na výhru, povinné to není, jak kdo chce, a kdo chce, pomozme mu tam...  a kdo nechce, tak čumí opodál, to už jsme si doufám vyjasnili... jen si to ENTERujte. Při tom si každý svědomitě sáhněte do svědomí, protože jsou tam i kolonky, které nemám možnost ověřit, takže ověřovat nebudu nejspíš nic nebo případně jen tak náhodně občas, když mi to přijde podezřelé. Ovšem doufám, že ďábelská skříňka a nedostatek sebepropagace z mojí strany eliminuje ty, kteří by si výhru možná ani nezasloužili!

Tak tři-dva-jedna-raffle!






a Rafflecopter giveaway
SOUTĚŽ UKONČENA

(no a tedy jsem měla asi trošku mylný dojem, že Rafflecopter už všichni znáte po těch posledních pokusech, ale spousta vás před těmi pár týdny nejspíš chybělo, takže návody hledejte tady, tady, tady a tady)

50 komentářů:

  1. Já a krémy na ruce? Mám doma pár takových těch roztomilých a pár těch levných a stejně mi největší službu udělal krém od Zaija s kakaovým máslem, protože fakt božsky voní :)

    Co se týče značky L'Occitane, tak já myslím, že pro fajnšmejkry je to supr trupr značka. Zatím jsem finančně závislá na rodičích, takže já si takový srandy nemůžu moc dovolit, ale když je nějaká akce, tak se tam ráda kouknu a pokochám se aspoň pěknýma obalama :)

    jabornikova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Člověče, trb, to je tím, že jsi proti mně ještě mládě. Já jsem k L'Occitane nějak musela dozrát, teď je mám naopak moc ráda. Je tedy pravda, že na vůně u nich člověk musí být opatrný, např. pro mě jsou naprosto neschůdné datle. Ovšem pokud jde o ruce, patlám to od nich, přes lékárénské značky až k úplným no namům. Někde ta moje hydratační a promašťující, ale ne umaštěná hvězda musí být!
    Renina Š.
    reni.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo tu ďábelskou skříňku vidím poprvé, tak snad jsem to pochopila dobře :D Nedávno jsem koukala na e-shop L'occitane a chtěla si objednat aspoň jeden krém na zkoušku, jenže když jsem četla u Tebe, že to není až tak skvělá záležitost, rozmyslela jsem si to.. No tak by bylo fajn ho vyhrát, abych to teda mohla bezbolestně vyzkoušet :D Jinak až na krémy mě tahle značka moc netáhne, pár věcí jsem měla, na zadek jsem si z toho nesedla a navíc ty ceny jdou tak trochu mimo mě.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. L'occitane miluju, krém na ruce používám denně a jsem moc spokojená.

    j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. No, nezboznujem ju prave. Je draha. A nic ma doteraz nejako neoslnilo. Ale ten krem sa akurat hodi do kabelky a tuhe mydlo k nasmu umyvadlu, tak preco sa nezucasnit? ;)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  6. Kolem L Occitane jsem šla už tolikrát. Několikrát jsem i zkusila zajít dovnitř a vždycky jsem odešla s prázdnou. Je na čase něco zkusit. Krém na ruce se hodí vždy, i když já ty své nechávám vysychat hlavně kvůli pole dance. Vlastně mi jde spíše o to pokořit tu šílenou věc a vyhrát u mé oblíbené trb :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Co je to za nový systém soutěžení??? Nechápu ho :-D A moc se mi nelíbí, že to chce mé údaje z FB, ale zas chci zkusit, jestli jsou ty krémy vážně tak na nic :-D
    L´Occitane mi přijde hrozně drahé, a o zázracích jsem taky nečetla, ale prostě člověk chce každou blbost zkusit na vlastní kůži že :-)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji moc za komentáře. kdo se na ďábelskou skříňku nechytá, přidala jsem do článku odkazy na starší články. jinak údaje z FB tak nemusíte zadávat, stačí se kdyžtak přihlásit přes email a jméno, které uvidím vlastně jenom já. to jen tak na okraj.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já jdu teda komentovat :) L'Occitane znám jen tak z doslechu, ale zrovna tento týden jsem jsem poprvé navštívila jejich prodejnu v Brně (chtěla jsem koupit dárek kolegyni) a nestačila jsem zírat na ty ceny :D Tak jsem odešla s prázdnou... Čuchala jsem tam k mýdlům a moc mi nevoněly, ale i tak bych je hrozně ráda zkusila. Mýdla a krémy na ruce - to je moje, takže parádní giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí jejich obchůdky, hrají na stejnou notu na Yves Rocher... Asi to bude nějaký prázdninový atavismus. Ale ty peníze si radši schovám na opravdový výle do Provence, takže u nich zpravidla nenakupuju.

    OdpovědětVymazat
  11. Od L. jsem měla v mini baleních sprcháč, mléko, parfém a pár krémů, ale cena mě vždy totálně odradí ke koupi plného balení.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Je to skandál, ale já od L´occitane kromě asi dvou vzorečků nic neměla, takže by mě tahle výhra potěšila. A rozdělila bych se s maminkou, já mýdla nepoužívám a ona je miluje :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Na jednu stranu ji mám ráda, na tu druhou, nenávidím je za ty ceny!

    OdpovědětVymazat
  15. Od l'Occitane vlastně nemám vůbec nic! Chtěla jsem vyzkoušet právě ty proslavené krémy na ruce, ale jsem škrt a ta cena mi vadí... A po tom, co jsi napsala, že mají plastové! obaly, tak jsem si říkala, že mě ani nenapadne jim platit takovou zlodějskou cenu. Ale vyzkoušet bych ho chtěla pořád, to se rozumí.

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám od L'Occitane krém na ruce s verbenou a dost jsem si ho oblíbila. Každopádně, kupovat cokoliv jinýho by pro mou peněženku byl asi příliš velkej šok, tak ji radši šetřím... ten krém s bambuckým máslem mi moc nevoněl... chtěla bych vyzkoušet hlavně to extra-jemné mýdlo, to mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
  17. no ja od l´occitane nic nemam a nejsom ochotna za to vyvalit peniaze,fakt ze nie ale ak chces tak mi to mozes poslat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jejich obchody jsou krásné a voňavé, ale měla jsem jen pár miniaturek. Tahle výhra by se mi hodila!

    OdpovědětVymazat
  19. Přiznám se, že jsem tuhle značku ještě nikdy nevyzkoušela, zatím mně vždy odradila cena... Sem tam po ní sice pokukuji, ale myslím si, že za tu cenu si mohu koupit kvalitnější kosmetiku jinde, asi to je tím, že nevím proč mi není ta značka úplně sympatická, ale kdybych vyhrála nebo mi jí někdo někdy daroval, tak bych se rozhodně nezlobila :-) abych si o ní mohla udělat vlastní obrázek.

    OdpovědětVymazat
  20. Táto značka je trošku nad môj rozpočet a z toho, čo píšeš, by mi to asi ani nemalo byť ľúto. Ale rada skúšam nepoznané, takže výhra by ma určite potešila. Inak klasické mydlá u nás doma zažívajú boom. Keď už nič, tak aspoň ten pocit, že neprodukuješ toľko odpadu :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Ještě jsem od nic nevyzkoušela, tak snad ted...

    OdpovědětVymazat
  23. Po pravdě s touto značkou nemám žádné zkušenosti. Krémy na ruce jsou pro mě nedílnou součástí života a závislost na ně jsem si vybudovala na střední, když jsem se tam různě máchala v tiskařských a grafických barvách, kdy následně přicházela na řadu solvina, což vedlo k mé závislosti :-D Jinak L´occitane jsem už několikrát okukovala, ale ceny mi přijdou za krém moc přemrštěné, takže třeba budu mít šanci ho vyzkoušet a změnit názor.))

    OdpovědětVymazat
  24. Od této značky jsem ještě nic nevyzkoušela, tak jsem zvědavá, jestli je za tu cenu opravdu dobrá (no...).

    OdpovědětVymazat
  25. já si myslím, že ten krém všichni chválí jen proto, že stál neskutečné prachy a teď je jim blbé říct, že stojí za prd :P :D a trb to samozřejmě jako jediná přiznala :D

    OdpovědětVymazat
  26. Od této značky mám krém jen jeden a nepřijde mi to jako nějaká bomba. Vůně jsou hezký to ano, ale to složení mě trošku děsí :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já to moc nechápu a nevím ani, jestli jsem se přihlásila správně, ale dejme tomu :). Jsem na ten zázrak od L'Occitane zvědavá, mám k nim přirozenou nedůveru.

    OdpovědětVymazat
  28. L´occitane si mě získal především mandlovou řadou na které ujíždím už nějaký ten pátek :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tento krém jsem již měla šanci vyzkoušet a na mé velice suché ruce je ten pravý, proto bych ráda vyzkoušela také to mýdlo :).

    OdpovědětVymazat
  30. Líbí se mi L'Occitane jako značka, ale zdá se mi, že přiliš předražená...

    OdpovědětVymazat
  31. Od L´occitane jsem nic neměla a jelikož pravděpodobnost výhry je malá, tak asi ani nic mít nebudu, protože tato značka mě neláká k navštívení obchodu :) Agnes

    OdpovědětVymazat
  32. Nic od L'Occitane jsem nikdy nevyzkoušelala, ale celkem mě láká, hlavně tedy zrovna krémy na ruce. Jen se mi do toho nechce strkat tolik peněz. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Zatím jsem nic nezkoušela, ale vždy jsem po tom toužila, ale v poslední době jsem zájem skoro ztratila. I když pořád chci něco vyzkoušet už to na mě nepůsobví tak wow.

    OdpovědětVymazat
  34. Jsem L'Occitanem nepolíbená a vlastně ani nechci být, nejspíš si jen chci ověřit, že nedělám blbost, když si ty předražené (dle mého) nefunkční krémy na ruce nekupuju :) Zkoušela jsem několikrát v obchodě z testeru a dojem to na mě neudělalo, tak třeba to zvládne, když budu mít celou tubu...? Bych se samozřejmě pak podělila o zážitky.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  35. Jéé, slibovaná Rafflecopter bojovka je tady! Na tu jsem se těšila jak malá! :-D No Ty jsi zlatá (vím, že Tě to moc neba), jdu hned na to :-D
    Jestli mám L'Occitane ráda nebo nerada, říct nemůžu, jelikož jsem zatím nic nevyzkoušela. Přiznám se, že jsem ani nikdy nevlezla do jejich obchodu, protože to na mě vždycky působilo tak trochu jako takový předražený YR v luxusnějším kabátku :-D Ale třeba se pletu, je zas pravda, že na výrobky L'Occitane čítám určitě více chvály než na YR...

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, od L´occitane jsem zatím nic nezkoušela, takže proto se zapojuju, protože jsem moc zvědavá na účinky :-o

    OdpovědětVymazat
  37. S touto znackou nemam skusenost. Vacsinou mam paradoxne skusenost, ze lacne drogeriove kremy su omnoho lepsie ako vselijake specialne znacky. So suchymi rukami a najma kozou okolo nechtoiv mam problem takze si ich natieram casto, pravidelne, podla nalady aj potreby. Ale nic nie je lepsie ako indulona natreta na noc v peknej vrstve. Ked nejde o vonu, konzistenciu, vstrebavacie sa vlasnosti a co ja viem co, len o vysledok. A na den a bezne premastenie a zmakcenie koze na rukach, je mi vhodne hodico :)

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám s L'Occitane ještě takový nevyjasněný vztah. Láká mě to, ale nakonec mi ty věci přijdou předražené a převoněné, takže většinou odejdu s prázdnou. Vlastně jediné co jsem tam kdy koupila byly právě krémy na ruce, protože ty mi přijdou příjemné a tenhle klasický a pak ten s růží a třešňový mi i voní. Kecám! Ještě jsem vlastně kdysi koupila slaměnkovou pěnu a rýžový matující fluid, ta moje paměť..no a pěna je fajn, ale zase ty prachy..a fluid byl na prd. Pak jsem měla díky známým a různým náhodám možnost vyzkoušet nějaké mazadlo na celulitidu, na prsa, tělová mléka a šampon a masku- všechno tak nějak neurazilo, nenadchlo..ještě mi v šuplíku čeká na vyzkoušení ten opěvovaný mandlový sprchový olej, na ten jsem fakt zvědavá, ale tak nějak předpokládám, že náš vztah s touto značkou skončí nákupem tří miniaturek krémů do kabelky jednou za dva roky.

    OdpovědětVymazat
  39. Na krémy na ruce od této značky mám takové rozpoluplné názory. Poprvé mi pomohl, pak mi spíš přestal vonět a nějak jsme na něj zanevřela, jako by si postavil hlavu a odmítl mě hýčkat.Po čase jsem mu dala šanci a bylo vše ok. Naopak miluju jejich vůně, to je slast!

    OdpovědětVymazat
  40. tenhle krem je muj nejoblibenejsi:)! pouzivam ho hlavne celou zimu, ale i ted kdyz mam suche ruce a ted mi dochazi, takze se mi akorat hodi:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  41. Tak s těmito krémy mám zkušenost právě jen po toto originál a krásně mi voní . něco mezi starou indulonou a dětstvím u babičky. Takže jdu do toho =)
    mitsuuko.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Krémů na ruce mám tři zadele, takže jeden navíc se ztratí. To s těmi mýdly je to horší, jsem líná (a zapomnětlivá) je kupovat, takže to často končí tak, že si ruce myji sprcháčem, achjo.

    OdpovědětVymazat
  43. Krémíky v tubě, to je něco pro mě :)
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tak L'Occitane je mi moc sympatický, jejich krém na ruce si plánuju koupit už asi dva roky ale vždycky to nějak nevyšlo - bud mi ještě zůstal essence zimní limitka, nebo jsem koupila nějaký jiný v krémové nakupovací euforií. S jejich mýdly naopak nemám zkušenost žádnou, většinou mýdélka kupuju v manufaktuře ( nádherně voní). Ještě mi docela voní jejich tělové mléko verbena ale je dost drahé :(
    l.layla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ako ja L'Occitane milujem...ked su zlavy, tak si obcas nieco kupim... kedze je to dost drahe... A na moje suche ruky??? Balzam...
    sylvinkav@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Mám ráda přírodní kosmetiku :) a L'Occitane snad docela přírodní je :)
    Markéta mmmarinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Popravdě jsem tu značku ještě nezkoušela, ale chtěla bych vědět, co na ní každý vidí :). Dobře ne každý, ale hodně lidí jí má rádo.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. L'óććitane se mi líbí vizuálně, ale je to takové ovoněné něco. Upřímně, nekoupila bych si to jen tak.

    OdpovědětVymazat
  49. Tak nevím jestli sem se do soutěže přihlásila nebo ne, na něco sem tam klikla ale nezdálo se mi, že by to něco udělalo, ale už mi tam nejde udělat vůbec nic, tak snad to bude dobrý:)

    Každopádně mydla od L. mám moc ráda a krém na ruce jsem ještě neměla, ale ráda bych vyzkoušela..

    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. L'Occitane znám jen z povídání na blozích a výlohy obchůdku, kolem kterého občas chodím. A zcela upřímně je to něco mimo moje finanční možnosti. Nebo spíš nejsem ochotná dát (aspoň pro mě) tolik peněz za jednu tubičku, kostičku, atd..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...