pondělí 24. června 2013

Missha Black Ghassoul Tightening Mask

* koupené na cosmetic-love, určitě se slevou, jen si tak nějak nepamatuji, kolik byla ta sleva, asi 30 %... no každopádně jsem platila pod deset dolarů (myslím), no a schválně jsem se podívala na americkou Misshu a se mi to jenom zdá nebo to tam mají nějaké levné? (neboli tato maska za pět dolarů ve slevě?)

Tak nám otevřeli český kamenný obchod Missha. To jsou věci co? Škoda... škoda, že mě Missha moc nebere. Jo asi to bude nejprodávanější korejská značka (tady mě klidně opravte), takže vznik českého zastoupení bylo docela logické. Jenomže mi Missha přijde... teď nevím, jak to přesně popsat... tak nějak nezajímavá? Je to asijská kosmetika, ale chybí tam ten moment kýčovitosti a roztomilosti, kterého si můžu dopřát u Etude House, Too Cool for School nebo Holika Holika. Obaly cílí spíše na luxusnější vyznění značky, ale chybí tam to něco navíc (asi cena?), co mě láká u History of Whoo nebo Sulwhasoo. Missha se odvolává i na přírodní složení, ale Innisfree, Skin Food nebo Nature Republic to prostě umí líp. Takže jak vidíte, se asi můžeme shodnout na tom, že Missha není můj šálek čaje a těch sto korun, co by mě stál lístek na vlak do Brna si zatím ušetřím na horší časy... třeba až někde otevřou kamenný obchod Etude House... jo ten bych fakt chtěla vidět!

Vlastně ani doma moc věcí od Missha nemám... měla jsem nějaké ty masky (dost na nic, stejně jako všechny ostatní plátýnkové masky od jakékoliv asijské značky), měla jsem nějaké ty BB krémy (ChoBo je sice to nejlepší, co jsem snad na poli BB krémů, kdy potkala, ale ty ostatní mě nijak nezaujaly), taky mám doma kopu Missha vzorků (nikdy jsem žádný nezkusila a ani mě to neláká)... a pak mám tuhle masku. Černou masku! Protože černá kosmetika je prostě boží. Jiný důvod ke koupi nepotřebujete. I když ta barva je spíš šedá než černá. Tak nic no.


Co se mi líbí, opravdu líbí líbí... tak to je to balení. Super pevný, s luxusním pocitem plast, asi nejkvalitnější plastový kelímek, co mám zrovna doma. Dost tomu přidává i naprosto jednoduchý tvar, několik odstínů černé... nebo asi spíš šedé, může mít černá odstíny? Neprůhledný plast, jednoduché linie popisků, bez obrázků, bílá s tělovou jako barevný doplněk černé... jo, tak tohle je kosmetika pro velké holky. Balení má přibalenou i spatulu na nabírání masky, což je samozřejmě mega hygienické, u Misshy najdeme dospěláckou spatulu čistých linií, třeba taková Holika spatula připomíná spíš dětskou lžičku, oni si na tohle v Asii docela potrpí a naběračku má přibalený snad každý druhý krém, BB nebo maska. Sice na to moc nejsem, ale psychologicky přítomnost spatuly zabrala, takže si nabírám a mám neochvějný pocit čistoty při každém použití. Navíc mě přitahuje možnost tvarovat si v hmotě masky ty vlnky a spatulové záhyby. Super je, že jsem se už naučila si nabrat to přesně správné množství pro jeden obličej na první hrábnutí spatuly, takže ... taky máte někdy tak neochvějný pocit vlastní geniálnosti kvůli tak naprosto malicherné a neužitečné dovednosti?


Hmota je hodně pevná, což je i vidět, jak to jde pěkně nabrat v celku a tvarovat si dle libosti. Na druhou stranu je ale krémová a dobře se roztírá a aplikuje na obličej. Konzistence není úplně hladká, má v sobě jemná zrníčka, je to cítit při nanášení a při smývání to dělá opravdu jemný peeling. Na obličeji maska zasychá, ale není to nic dramatického jako obyčejné jílové masky nebo jako čistý jíl, které naprosto vysychají a pak praskají. Tahle Missha je pořád jemně pružná a krémová, možná by vyschla déle a třeba taky popraskala, ale doporučená doba působení je 10 min a já na to sice moc nejsem, ale i tak nikdy jsem si masku nenechala déle než čtvrt hodiny. Maska jde docela dobře smýt, ani to nedělá moc bordel.



Účinky jsou... vlastně si nejsem jistá. Používám tu masku opravdu ráda, jednou až dvakrát týdně vždy po OCM, vyhovuje mi černá barva, snadno se nanáší, relativně snadno se i smývá, docela hezky voní a na obličeji je moc příjemná. Velmi kladně hodnotím, že maska nevysušuje a taky že mi nedráždí pleť a neucpává póry, což tedy mě v posledním půlroce dráždilo a ucpávalo skoro všechno. Ale nějakých čistějších pórů jsem si nevšimla, stejně tak ani zatažených pórů, ucpaných pórů mi neubylo, jiných pupínků taky ne. Třeba čistý jíl je podle mě v tomto lepší a mimo jiné i mnohem lépe zklidňuje pleť, taky mi v hlavě zrovna teď pořád naskakuje MoM od Lush, která taky čistí líp než tato Missha (a sice není černá, ale ta Lushí zelená taky není koneckonců barevně bez určitého zábavného faktoru). Takže závěrem snad můžu prozradit, že jo, že ta maska není špatná, a jestli máte úchylku na černou kosmetiku jako já, tak si ji klidně kupte. Ale taky že ne, že já si nové balení kupovat asi nebudu, i když uznávám, že kdyby ho i česká Missha dala do slevy za stovku... tak bych možná neodolala.

13 komentářů:

  1. Za stovku bych jí taky snad brala :-D Ale jsem jinak věrná MOM. Obchod Etude bych taky chtěla vidět, asi by vypadal jako hračkářství :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo obchod etude house... to musí být dobrý úlet!

      Vymazat
  2. Tak právě po takové jedné Tvé rapsodii na černé kosmetické hračky, jsem bez váhání přiklikla do košíku to černé mýdlo od Natury S. a fakt jsem zvědavá, jeslti bude něco dělat. Napoprvé mě potěšilo, že naopak neudělalo nic - vyrážka, boule, rudnutí, prostě spokojenost. Vůně je oravdu omamná a ta barvička =D Ale co nechápu je, jakto, že to mýdlo pění? myslela jsem, že je to jen pasta podobná mikropeelingu a ono to pění do běla jak blázen, a do běla?? Nepokročila jsi se zkoumáním dál, že bys už na tohle zanala odpvoědi? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no pění to, protože je to mýdlo. si myslím. třeba černé mýdlo od one hand washes the other taky normálně pění... si myslím, že ta natura siberica bude něco podobného, jen prostě ne v úplně pevném skupenství. ale abych řekla pravda, složení jsem tak úplně nezkoumala, takže nevím.

      Vymazat
  3. Taky jsem ji tehdy v té slevě kupovala, ale pak přišlo období, kdy jsem na nějaký masky neměla čas, tak jsem ji zatím použila asi 3x... a souhlas, je fajn, nic extra, ale smejvání jsem fakt tele, vždycky mám od toho celou koupelnu, ať se snažím jak chcu :D. Musím si vtlouct do hlavy: už nikdy nekupovat černou kosmetiku, už nikdy nekupovat černou kosmetiku, už nikdy nekupovat černou kosmetiku. Jo, a taky jsem si pořídila tmavej kakaovej peeling... jsem fakt husa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? mně to smývání přijde v pohodě. třeba zaschlý čistý jíl se smývá určitě hůř, tohle mi přijde, že jde dolů hned. černou kosmetiku si klidně kupuj... však ta je bezva.

      Vymazat
  4. No to mě podrž! Ve čtvrtek mi došel rasul jíl (testuju novou "no poo" metodu) Ty teď s typově podobným výrobkem tady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš... to jsme synchronizované!

      Vymazat
  5. Pěkná recenze, maska vypadá pěkně,ale používám často jílové masky, takže jak píšeš asi bych byla zklamaná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm, asi jo, ale taky záleží, třeba tohle je mnohem jednodušší na použití než čistý jíl a nějaké účinky to přeci jenom má. ale čistý jíl je fakt lepší, to jo!

      Vymazat
  6. Mě Missha taky nijak nezaujala, mám z ní pocit, že si hraje na něco extra, ale přitom je úplně obyčejná. Ale možná se pletu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo přesně ten pocit mám víceméně taky. ale je to zvláštní, protože jsem toho zas od misshy až tolik nezkoušela, takže možná je to falešný pocit!

      Vymazat
  7. Za stovku bych si ji klidně koupila, ale jinak mě nějak neláká...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...