sobota 20. července 2013

Black & White II

... tak černá nebo bílá?




Taky vás tak neodolatelně přitahuje jakákoliv  kosmetika černé barvy?

(jo... přiznávám se, trošku jsem ty fotky kontrastně přiostřila a ta černá je ve skutečnosti možná víc šedivá... ale stejně! taky vás tak neodolatelně přitahuje jakákoliv kosmetika šedé barvy?)

8 komentářů:

  1. Černá je strašně fajn, i když vlastně nic nemám, musím vyzkoušet nějakou černou masku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Teď mám nějaký černý masky a je to příšerný... Z obličeje se sice tak po měsící schnutí dají sloupnout, ale nechce se mi chodit s černýma rukama a ničit všechno na co sáhnu, takže si je musím umejt... a to je záležitost tak na hodinu, má to větší výdrž než cokoliv jinýho :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ani ne. Jsem už dost dospělá na to abych se nechala u kosmetiky ovlivnit barvou. :p Ovšem, kdyby to byla fialová,... O:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si plánuji pořídit černé stíny, prý je to základ. :-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  5. Nejenom černá, ale všechny ne úplně typické barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji za komentáře... a tý jo, fialová, jo?... no to bych si asi taky dala říct!

    OdpovědětVymazat
  7. Jo. Asi nějaká skrytá touha být černoška... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě by přitahovala aji naříklad modře-modrá, nebo kiwově zelená...nejlepší by byla maska například barvy duhy a vždycky bych se napatlala tou barvou na kterou bych měla zrovna náladu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...