středa 24. července 2013

Crushed Botanicals: Detox Face Wash

* koupené na Etsy u prodejce, který už neexistuje, což je nejspíš hodně škoda... vlastně když si to tak uvědomím, tak cokoliv jsem od Crushed Botanicals kdy vyzkoušela, bylo docela v pohodě, a myslím, že až mi dojde ten žlutý korektor od nich, asi propuknu v neutuchající pláč!

Z očividných důvodů to dneska vezmu krátce. Tento čistící gel jsem koupila v závěrečném výprodeji u Crushed Botanicals vlastně jen ze dvou důvodů. Bylo to černé. A bylo to ve slevě za polovinu! Kdybych byla bývala věděla, jaký klenot v tomto čistícím gelu naleznu, byla bych si bývala těch lahviček koupila alespoň tucet!

Přesně takový čistící gel totiž potřebujete, pokud chce praktikovat minimalistickou večerní péči o pleť. Potřebujete něco, co pleť dostatečně vyčistí, ale nevysuší ji, naopak ji uklidní, skoro by se řeklo až namaže, ale není to mastný, nezanechá po sobě na pleti žádnou stopu, jen jemný povrch, který nepne, nešustí, netahá. Po použití nemáte potřebu se ještě jednou opláchnout jako s některými krémovými prostředky, které nechají pleť jakoby namazanou. Ale nemáte ani potřebu se jít namazat, protože vám pleť pne. Něco podobného jsem kdysi dávno obdivovala u čistících roládek Lush, jenomže ty nedokázaly odlíčit a navíc chytaly plíseň. Celkem blízko jsem se tomuto ideálu dostala s Pai čistícím mlékem, ale to přece jen mírně mazalo, a s hot cleanserem od Soap&Glory, jenomže ten zase štípal v očích... a navíc tyto krémové záležitosti potřebují pro dokonalé výkony hadýrek.

A tady se ještě k tomu všemu dočkáte přírodního složení a super ovocné vůně... voní to jako hodně zralé třešně, nebo možná spíš višně, přesně v tom okamžiku, kdy jsou nejsladší, začínají se kazit, ale zkažené ještě nejsou, byly by, kdybyste tomu dali třeba ještě den, ale vy tomu ten den nedáte a honem je rychle sníte, plné šťávy a slunce a léta a kolem lítajících vos... jo tak to je přesně vončo! Ale nic silného, spíš jen tak decentně. Je to trošku zvláštní, že třešně ani višně ve složení nejsou, ale je tam levandule a tea tree a to uhlí. K tomu nějaký pomeranč, roiboos, heřmánek a citrón, arganový olej a javorový sirup... ten je podle mě zodpovědný za tu sladkou vůni, co mi mylně připomíná višně.








Co k tomu ještě dodat? Nevím asi nic. Jen dáme Crushed Botanicals pět minut ticha... úcty a smutku, že už tady s námi není. Nenapadá mě nic jiného. Kam dál? Ani to si nejsem jistá, i když samozřejmě černé mýdlo už mám jedno doma do zásoby, tentokrát v tuhé formě. A jaké jsou ještě alternativy?
  • One Hand Washes The Other jsem už měla v tuhé formě, myslím, že i ta krémová stojí za hřích.
  • Natura Siberica Detox Soap voní taky super.
  • A kdybych měla rozhazovačnou, tak bych se možná poohlédla znovu na Etsy! Zatím ale odmítám platit víc za poštovné než za samotný produkt...
  • Nebo možná spíš na ArtFire?

Nevím, zatím to nechám dřímat, vyzkouším černé mýdlo, co mám doma, a ten cukrový bezbarvý čistící krém, který by pozici v minimalistické péči mohl možná taky zastat... a pak se uvidí. Jaké je vaše oblíbené černé mýdlo?

9 komentářů:

  1. Ta konzistence a barva je teda hodně odrazující :-(

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to tedy nevím čím... asi to bude tou soutěží.

      Vymazat
  2. Ještě jsem bohužel žádné černé mýdlo nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a to je chyba. ne? nebo co myslíš?

      Vymazat
  3. To vyzerá mooooc zaujímavo, presne také čistíko by som potrebovala, škoda že sa nedá zohnať :-(
    Ten tvoj sugestívny opis vône mi pripomenul, že raz dávno som mala obľúbený sprcháč Adidas, už sa tiež nevyrába a určite voňal podobne :-) Mama to opisovala ako :"keď dáš hlavu do kýblika s nazbieranými ríbezľami" A fakt to bolo presne tak :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to bude přesně ono, kýbl s nasbíranými višněmi. ale super je to vůně, hlavně vůbec ne chemická.

      Vymazat
  4. Hmm, tak to je velká škoda, že už nejde zakoupit. Podle toho co píšeš, to zní skvěle, hned bych brala! Tak ho ode mě aspoň pozdravuj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře, posledních pár použití na tebe budeme myslet.

      Vymazat
  5. Já teď nějakou dobu testuju tohle: http://www.plumfooleryshop.cz/Pece-o-plet/Peeling/Giovanni-D-Tox-cistici-gel-pena-Step1
    Ale ten Tvůj vypadá opravdu úžasně, především ta vůně...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...