sobota 6. července 2013

Tag: nežiju jen makeupem!

Tak tento tag zase dlužím Jáje. A pokud se nepletu, pochází od Plum.

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
Jo bývaly doby, kde jsem televizi nevlastnila a bývalo to tenkrát docela v pohodě, co si tak pamatuji. Mnohem horší mi přijde život sice s televizí ale bez netu, to jsem taky zažila a celého půl roku jsem trpěla. Jo a taky jsem jednou bydlela bez televize a bez netu, ale to bylo docela dávno... a tenkrát jsem hodně četla a chodila do knihovny. Což tím chci akorát říct, že žít se dá všelijak, ovšem vzhledem k životnímu vývoji se nakonec stalo, že v současné době televizi vlastním a připojení na net spolu se dvěma počítači samozřejmě taky. Na co se tak nejčastěji v televizi dívám? Na Večerníčky, Kouzelnou školku, Animáčky, Malého prince, Garfielda (toho už nedávají a jsme to doma obrečely), Včelku Máju (Willy Fog je ale podle mě lepší), Mickey Mouse Klubík, Bolka a Lolka, Boba a Bobka, Ošklivé káčátko a další podobné, možná trošku nedobrovolně. Pak se občas dívám na Sex ve městě, ale usínám u toho a s každým dalším opakováním mě to zajímá stále méně. Občas si vyhlédnu nějaký pěkný film, naplánuji si, že se podívám, do večera na to zapomenu nebo si ho večer pustím, ale mám u toho počítač, takže to vůbec nesleduji a film je jenom jako kulisa a ... můžeme říct, že na filmy se v televizi nedívám. Jediný program, který v současné době v televizi opravdu sleduji za sebe, je Dobrá manželka na Prima Love v neděli večer. Vím, že je to už několikáté opakování a že bych se na to mohla v pohodě podívat na netu... ale prostě jsem chytla první díl, celé mě to nějak chytlo a docela se mi i zamlouvá ten tradiční postup a frekvence jednoho dílu týdně (místo jedné řady za týden), dokonce i český dabink se dá... takže tohle jediné opravdu sleduji a nezapomínám. Jinak na netu sleduji Grey's Anatomy, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Glee, Two and a Half Men. Občas přemýšlím, že bych začala i něco novějšího, třeba to Game of Thones, nebo něco známého staršího... ale nemám moc času a bojím se, že by mě to zaneprázdnilo, takže zatím zůstávám minimalistická a občas z toho minima i na něco zapomenu.

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?
Jo vařím. A asi mě to nebaví. Mnohem víc mě baví jíst. Ještě si pamatuji tu dobu, kdy jsem si nakoupila a uvařila něco strašně dobrého, jen pro to, že se mi zrovna chtělo a měla jsem na to chuť. Jo tenkrát mě to bavilo. Ale jako hlava rodiny vymýšlet jídelníček, nakupovat ta kila potravin a pravidelně minimálně jednou denně je zpracovávat... jo tak to je dost opruz. Navíc, když něco chutná mně, tak to těm ostatním nechutná a já musím vymýšlet záložní plán nebo vařit něco, co chutná jim, ale nechutná mně (i když jako já sním vlastně všechno)... no prostě opruz na druhou. Ráda peču... a do toho mi naštěstí nikdo nekecá, protože jak to má v sobě dostatek cukru, tuku a čokolády... tak to sní všichni! No a moje nejoblíbenější je v poslední době asi čokoládová bomba, tak jsem přejmenovala obyčejné brownies, protože když k nim přidám i polevu, tak klidně spotřebuji i tři tabulky čokolády.

3. Vysněné povolání?
Já vám fakt nevím. Kdysi dávno jsem chtěla být spisovatelkou. Což se mi tak možná nějak částečně splnilo v tomto blogu. Sice to nevynáší žádné peníze, ale psaní to je! Sice to není povolání, ale vysněně mě to pořád baví. A jinak tedy asi pořád nevím, čím chci být, až bude veliká.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
No je trošku rozdíl mezi stavem cizích jazyků v mém životopise a ve skutečnosti. Asi se shodneme, že umím anglicky. Docela dobře se domluvím všude, jo i ta obchodní korespondence mi snad jde, naposledy jsem se dozvěděla, že moje angličtina je velmi odborná, takže odbornou terminologii taky můžu přiznat... jo anglicky prostě umím. Horší je to s němčinou, trošku mě štve, že snad deset let studia německého jazyka nedokážu přenést do praxe... si nejsem moc jistá, jestli bych se německy někdy s někým doopravdy domluvila, ale občas něco někomu náhodně třeba i rozumím. Pak tu máme francouzštinu a španělštinu, každá dva roky studia... asi bych se nedomluvila nikdy s nikým, ale nápisy na obchodech a v obchodech zvládnu. No a pak ještě samouková polština na dejme tomu takové pokročilejší úrovni (ale nechtějte to po mně písemně) a pak ještě dánština na úrovni pětiletého děcka. Ale pro jistotu bych se tímto až tak moc nechlubila, raději to zahraji na to, že anglicky umím docela dobře. Umět bych chtěla: německy, dánsky, španělsky... to by mi asi ke štěstí stačilo.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
Víte co... asi za nic. Oblečení si kupuji, když už je fakt potřeba. To samé s botami i kabelkami. Mým hlavním problémem je totiž to, že se mi v obchodech skoro nic nelíbí. Možná by se líbilo, ale nemám čas prostě chodit pět hodin po obchodním centru po nákupech. Takže si tohle dopřeji jednou za rok, utratím třeba pět tisíc... radost z toho mám, ale že by to bylo pro radost... to asi ne, spíš je to z nutnosti. Navíc mám ten problém, že když utratím všechny peníze za kosmetiku, tak jsem pak socka největší a sorry... i kalhoty za tři sta z pochybného materiálu mi přijdou jako dost drahá záležitost. Většinou taky spousta blogerek do této kolonky napsala jídlo, tak to asi taky, ale že by to bylo pro radost? Jídlo kupuji spíš pro chuť! Jo a cestování... to by bylo super, ale cestovat s malými dětmi zas až taková radost taky není, to mi přijde spíš za trest. Takže za nic, makeup je moje jediná utrácecí slabost/radost.

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
No a víte co... asi jo. Taky pozoruji, že čím jsem starší, tím snadněji se seznamuji kdykoliv kdekoliv s kýmkoliv, třeba klidně i v autobuse s úplně cizí starší paní. Nemám problém. Spíš to většinou ztroskotá na tom, že se mi nechce... nechce se mi s nikým seznamovat, jsem na to líná a nemám na to čas. A lidi dost často dost prostě jen žvaní dost z cesty... což mě dost unavuje.

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Vždycky to byly u mě knížky. Ale už asi pět let jsem skoro žádnou knížku nepřečetla, tedy nepočítám to, co mám prostě doma a čtu to třeba po páté. A taky nepočítám odbornou literaturu, která bohužel převažuje. Takže čtení jen tak pro to čtení... jsou u mě v současné době jenom blogy a jiné internetové čtivo.

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
No tak tuto otázku asi vymýšlel někdo z HR nebo co. Fakt nevím, každá moje vlastnost je občas ta nejlepší a jindy zas ta nejhorší! 

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Nejlepší večer je asi komorní. Když jsem doma jenom já.

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
No co asi... bych to proflákala jen tak na netu. Nic chvályhodného a ušlechtilého bych nejspíš nedělala.


Tohle mi tedy přišel dost sebestředný tag, už dlouho jsem si tak pěkně nepokecala jen o sobě! Doufám, že je Jája spokojená, i když si myslím, že zrovna ona toho už minimálně polovinu věděla. No nic, kdybych měla někoho otagovat i já, tak ... tady jsem chtěla tagovat všechny, které čtu a ještě to nesepsaly, což se ukázalo jako docela náročný projekt, takže taguji všechny, které mají blog, za poslední rok jsem u nich někdy něco komentovala, ještě to nesepsaly a teď to tady četly!

Abych nezapomněla, vyhlásila jsem vítěze, docela mě potěšilo, že vyhrál někdo, koho přes blog znám. Taky jsem si dobře početla, jen si příště musím pamatovat a připomenout vám, že ta ďábelská skříňka nepřijímá diakritiku, jsem občas luštila dost ztěžka a občas jsem vlastně jen hádala, co to asi tak znamená. Všem moc děkuji za účast!

19 komentářů:

  1. Tak s tvojí odpovědí č.6-seznamování se plně ztotožňuju :-D raději mlčet a být sama než plýtvat energií ve stupidním rozhovoru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně... hlavně čím jsem starší, tím je to tlachání o ničem sice jednodušší, ale také zároveň tím míň mě to baví! není nad to si pořádně vychutnat ticho...

      Vymazat
  2. Musím se přiznat, že už asi od základy jsem taky chtěla být spisovatelkou, jenže žijeme v ČR. Tady se člověk blbě prosadí :/.
    A ty cizí jazyky mě dost překvapily :D. Já teda umím tři, ale s FJ se vůbec nedomluvím :/. Zlatá ajina. Ta je aspoň všude a jde to pak líp do hlavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo spisovatelka... to musí být totiž boží!

      Vymazat
  3. Ty jo, ty jsi teda jazykovědec :) Dánština zní strašně zajímavě... uvažovala jsem o nějakém jazyku tak víc na sever, zvítězila u mě norština, která se ale snad nikde neučí... hlavně že máme na katedře výuku korejštiny, arabštiny, čínštiny... ale norštinu ne :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dánštinu třeba u nás na škole taky neučili. to se neučí skoro nikde, v praze jsem chodila na dánský institut nebo tak nějak, ale jinak nic moc.

      Vymazat
  4. Týjo, těch jazyků, to nesmíš jen tak zahodit! Trénovat trénovat! :D
    Také jsem toužila být spisovatelka, koukám, že je to vysněné povolání mnoha blogerek (i když já už několik let toužím být psycholožka):)
    Joo a velmi mě zaujala první otázka :D takže takový pohádkový typ, viď? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... pohádkový typ, ale nedobrovolně. a ty jazyky to bych až tak neviděla, si myslím, že ta španělština a francouzština už jenom pasivně a to ještě dost blbě. nejvíc mě ale mrzí němčina, když ale já jsem na jazyky fakt tupá, takže jsem ráda, že se domluvím anglicky a polsky a dánsky rozumím, co rozumět potřebuji.

      Vymazat
  5. děkuji za tag....už jsem si myslela, že se na to vyprdneš :)
    jako vždycky jsi mě pobavila... :)
    jo a dobrou manželku mám taky ráda...jenže zkončila 3. série myslim a pak jsem ty nový díly nemohla nějak na netu najít, tak jsem se na to vykašlala..což je případ i nové série the borgias..to ti doporučuju...ale momentálně dokoukávám alespoň poslední serii the vampire diares...moje guilty pleasure

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak naštěstí všichni upíři a tak jdou mimo mě. ale dobrá manželka je teď takový můj hříšek... hlavně to dávají docela pozdě v noci a v pondělí ráno brzy vstávám... ale ne musím se dívat!

      Vymazat
  6. Willy Fog je nejlepší! U nás doma jsem u pohádek přilepená víc já než děcka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás tedy jak co, ale willy fog je super, jen tedy na mě děcka koukají dost divně, když si zpívám tu písničku k tomu. některé pohádky jsou super... ale třeba včelka mája mě nudí strašně, takže na to se koukám fakt z donucení.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. njn, když ale v obchodech jsou většinou strašný hadry. sice to asi není úplně špatné, když hledám, tak třeba i najdu... ale kdo má čas hledat, že ano. většinou to net jistil, ale v poslední době si dost často nevyberu ani tam... takže pro mě je nakupování spíš za trest. pro radost fakt nakupuji jen kosmetiku, nic jiného za to nestojí.

      Vymazat
    2. Nastastie je kozmetika univerzalna :D

      Vymazat
  8. Taky mám telku spíš jako kulisu, pokaždé zvítězí internet :) Já jsem studovala němčinu 7 let a dokonce z ní maturovala, hrozně mě to bavilo, jenže teď už bych snad nedala dohromady ani jednu větu. To mě fakt dost mrzí. Bod 5 mám dost podobný jako ty :) Jinak gratuluji Evelíně, ale příště si podobné ceny prosím já!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ale to je strašný s tou němčinou, že? já sice nematurovala, ale nějakou tu vysokoškolskou zkoušku mám (asi tři)... a stejně bych toho moc nezašprechtila. fakt hrůza. no hele, ale výherce jsem nevybírala já, to ta ďábelská skříňka, já jen čekala, co z toho vyleze. ale píšu si, že příště vyhráváš ty!

      Vymazat
  9. Jediný na co se těšim až budu mít děti je, že ty pohádky budu mít na koho svíst:-D
    A gratuluju Evelíně! Jsem ráda stejně jako ty, že když to nejsem já, že je to aspoň někdo "známý".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo mě taky vždycky potěší, když výherce znám! hele a víš co? u nás doma se občas na nějaké pohádky nakonec koukám sama, protože to děti nakonec nebaví.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...