středa 31. července 2013

Už jste nakoupili v libebit?



Měli byste vědět, že něco jako dovolená u mě letos asi nehrozí. Ale o víkendu jsem si dala dva dny bez internetu, bez civilizace a teplé vody (tedy ne že by zrovna tohle ve čtyřicetistupňových vedrech vadilo). No a teď si to můžu všechno vesele zase napracovat. Což mě ale vůbec neodrazuje od nakupování kosmetiky!

Už jste nakoupili v libebit?
Nebo jsem jenom já zase taková... co musí všechno hned vyzkoušet?
I když tedy to přírodní složení ze SLS mě trošku rozladilo. No nevadí, stejně jsem si to musela zkusit na vlastní peněženku. A to na mýdla moc nejsem.









 

  





  
tyvado... jsem si chtěla vyzkoušet jinčí řazení obrázků, ale si tedy nejsem jistá, jestli to funguje... nebo spíš asi já nefunguji... nebo tak něco... jsem si myslela, že to bude vypadat jinak.

22 komentářů:

  1. Bože tolik mýdel! Ten obchod je super, hned se na něj jdu mrknout!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už mám 4 mýdla, vykšeftovala jsem je z posledního ladyboxu :-) I když to kardamonové mě vůní moc neoslovilo. Koukala jsem i k nim na eshop a mají vcelku lidové ceny, takže časem určitě taky ještě něco přiobjednám - líbilo se mi uhelné mýdlo a taky ty se solí z mrtvého moře.

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, taková sbírka! :-O Tiše závidím, vypadají krásně... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně mě štve, že nepoužívám tuhý mejdla, protože sprcháč prostě nikdy tak stylově vypadat nebude. A vlastně je nepoužívám ani na ruce. Pořád mám trauma z toho, jak jsme se ve škole museli mýt oslizlým polorozpadlým hnusem v síťce, takže pokaždý, když vidím jen trochu mokrý mejdlo, mám vážný psychický problémy se toho dotknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještěže tahle troumata nemám... já mám spíš k mýdlu takový neurčitý vztah, většinou mi je mýdlo dost jedno. ale tady jsem prostě neodolala, nějak se to ve mně v ten moment pohnulo.

      Vymazat
    2. mně ale tyhle přídodní mýdla vůbec nepřipomínají ty klasické slizy za pár korun, jsou tak nějak tužší, ikdyž se namočí nebo co :D

      Vymazat
    3. Mám to stejně. Navíc mám asi nějakou psychckou poruchu nebo co, ale nesnáším když jsou na mýdle zaschlý takový ty bublinky. Takže po každém mytí jsem vždycky ještě oplachovala mýdlo aby bylo hezky hladké.

      Vymazat
  5. Jo aha, takhle se pozná, když na mýdla někdo neni:-D
    No a nějaké první dojmy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, si ze mě děláš srandu? nebo co? náhodou jsem to nakupovala ještě s někým!
      první dojem je zatím ten, že ta šumivá bomba do koupele moc nešumí.

      Vymazat
    2. Já myslím, že s těmito mejdlíčky Tě čekají ještě onačejší překvápka než jen to, že něco šumícího nešumí =D

      Vymazat
  6. Chci to levandulové a detoxikační :-)

    OdpovědětVymazat
  7. všem děkuji za komentáře. jinak musím říct, že černé mýdlo je fakt super černé a nejspíš ho budu muset brzy rozbalit a detoxikovat se!

    OdpovědětVymazat
  8. černé mýdlo vypadá zajímavě :D i ten mýdlový šnek :)
    já jsem zvyklá nakupovat tady: http://www.kvalitazprirody.cz/ - miluju jejich borůvku! :)

    OdpovědětVymazat
  9. No, tak to ses trefila, já už asi čtyři dny přemýšlím, jak tam nakoupím a jestli ano nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty mě chceš tím e-shopem zruinovat! Vůbec nevím, které mýdlo bych si vybrala dřív. Navíc miluju takové ty průhledné. Ale taky si nejdřív ráda počkám na tvé první dojmy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vážně, vážně, vážně sis koupila 12 TUHÝCH MÝDEL??? :-D To bych nikdy v životě nespotřebovala....vypadají krásně, ale zrovna tuhé mýdlo je jedna z mála věcí, kde se nenechám nalákat na pěkný obal :-) Pořád je to "jen" tuhé mýdlo, aniž bych ho podcěňovala :) Jediná mýdla, které občas koupím, jsou Lush.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně, vážně, vážně? no fotek je 12, z toho jen 9 je mýdlových, kupovala jsem dohromady s někým, takže pět mýdel je mých, z toho dvě na obličej... tak tři obyčejná mýdla. to je snad lepší skóre? ale normální to asi není... to jsem nikde netvrdila.

      Vymazat
  12. ruzne nevim nepamatuju31. července 2013 17:51

    Ještě ne a ani to neplánuji. Přírodní i tzv. přírodní zvládnu vyrobit doma a Dova si koupím za 15 kaček v akci :).

    Ale vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
  13. Tolik mejdel pohromadě jsem snad mimo obchod ani neviděla :D Já nemám ráda tuhá mýdla, přijdou mi docela nepraktická, i když se mi na pohled líbí.

    OdpovědětVymazat
  14. Ha haa takhle se pozná, když někdo na mýdla není :) Trochu mě děsíš neb tuhá mýdla mě také neberou... Jediné, které beru na milost, je levandulové od alverde, protože mi prostě voní. Jinak ručně vyráběné se rozhodně nerovná přírodní. Mám dokonce za to, že 100% tuhé přírodní snad nelze vyrobit a že ani ty alverdovské nejsou certifikované... no nechci kecat, už je pěkných pár let, co jsem zkoumala složení.
    Čistotě zdar.
    trn

    OdpovědětVymazat
  15. Mám dvě, jedno z Jájaboxu a druhé z Ladyboxu, ale nevím, zda se někdy donutím je vyzkoušet, protože já na mýdla opravdu nejsem, mám k nim podobný odpor jako Mařena, přijde mi hrozně nehygienické je používat.

    OdpovědětVymazat
  16. Na mýdla jsem ujetá, takže by moje objednávka doapdal zřejmě stejně jako ta tvoje.. No nic napřed vyzkouším to mýdlo z LB a pak uvidím..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...