úterý 6. srpna 2013

Bilance za červenec

Úplně nevím, jak to dělám. Ať se snažím, jak se snažím... ten košík, kde si skladuji nakoupenou a spotřebovanou kosmetiku, je každý měsíc plný až po okraj. Tentokrát jsem dokonce propukla v hysterický smích, protože kosmetika byla všude kolem mě a já jsem tam byla úplně ztracená, v té hromadě jsem ani nedokázala roztřídit, co je použité a co nové. Tak jsem se asi pět minut smála, že jsem nejspíš úplně divná a že ta metoda s čárkováním byla jednodušší. Pak jsem šla ty nákupy uklidit... no a to taky bylo... krabice s novou kosmetikou plná, skříň s používanou kosmetikou plná (ano moje kosmetika má vlastní skříň vysokou a širokou), polička v koupelně plná, košíky v koupelně plné, košíky před koupelnou plné... bude to chtít nějakou akci viktor-čistič nebo už fakt nevím.



Začneme vlasovou péčí, na které si tedy moc nezakládám, ale právě se snažím spotřebovat všechny ty minilahvičky, co mám doma.

* alverde Coffein Spülung
Tento kondicionér jsem si kupovala v sadě se šampónem, bylo to v nějaké akci 1+1 nebo tak nějak. No a nevím, ten kofeinový šampón nebyl žádný zázrak a tento kondicionér byl spíš na otravu. Nevoněl mi, docela dobře uhlazoval vlasy, to zase jo... no ale balení je tak stupidní, jsem to z toho nedokázala dostat, plast je moc tvrdý a dírka moc malá, špatně se to mačká a leze toho málo... fakt jako otrava!

*** L'Occitane Shampoo Repairing
Tento šampón velmi zvláštně voní, bylinkově. Docela dobře pění, docela pěkně umývá, na tu vůni jsem si musela zvykat, ale nakonec se mi i líbí a z vlasů je cítit i nějaký ten den. Klidně bych si tento šampón koupila znovu, ale jeho cena mě poněkud odrazuje. To už si raději koupím Pure Fiji! Navíc mi přišlo, že ten šampón docela vysušuje, dokonce mi prodloužil interval mytí o jeden den... asi bych ho moc nedoporučila suchým vlasům, spíš mastným poškozeným barvením nebo tak nějak.

** Goldwell Shampoo Color Brilliance
Asi šampón v pohodě, i když nejvíc se mi na něm líbí balení. Samotný šampón voní hodně sladce, navíc má i žvýkačkově princeznovsky růžovou barvu plnou perleťových odlesků. Ale prostě já nevím, tak nějak funguje normálně jako šampón a ničím mě nezaujal.

** Kiss My Face Whenever Conditioner
** Kiss My Face Anti-stress Relaxing Bath & Shower Gel
Ani tento kondicionér mě moc nezaujal a to samé platí i o sprchovém gelu.



Deyvesrocherizace mojí domácnosti úspěšně pokračuje, i když to bylo trošku narušeno Ladyboxí představou luxusní rtěnky této značky. Každopádně k pokračující deyvesrocherizaci jsem přidala i deloccitanizaci. Tak nějak si nemůžu pomoct, ale tyhle značky mi přijdou dost na stejno. Jasně L'Ocittace je asi o něco kvalitnější a o dost dražší... ale! obojí je z Francie, obojí svou kosmetiku staví na docela podbízivých parfemacích a považují se za něco víc, než by výkonům a ceně odpovídalo. Navíc oba dva mají dost obskurní slevové systémy, které převážně staví na heslu "nedám slevu zadarmo"... aneb prosím mi někdo majzněte, až v některém z těchto obchodů budu chtít výhodně nakoupit. Jo a nevím, jestli to je náhoda nebo co, ale dost často bývají tyhle dva obchody hodně blízko sebe!

* Yves Rocher Detox Activator Scrub
Hm... tento peeling jsem si koupila jen proto, že jsem měla slevu a že jsem chtěla razítka. Normální cena je asi tři stovky, voní to docela pěkně, peelinguje to taky pěkně a protože jsem ho používala po cvičení a měla jsem pocit, že bych to měla dělat pořádně... tak mi vydržel na přesně pět peelingových seancí. Tomu se říká z levného kraje!

**** Yves Rocher Tradition de Hammam peeling (recenze)
Peeling podle mě voní z celé řady nejlíp. Kupovat si ho zatím fakt nebudu, přeci jenom to stojí za plnou cenu šest stovek a ubývá to rychlostí blesku... ale pokud něčeho u deyvesrocherizace lituji, tak je to řada Tradition de Hammam.

** Yves Rocher antiperspirant
No nevím, prostě zase něco, co jsem koupila jen kvůli slevě a razítkům. Normálně to voní a moc to ani nedělá skvrny, ničím jiným mě to nezaujalo.

** L'Occitane Shower Oil
Zvláštní je, že do kategorie "moc mě to nezaujalo" bych zařadila i vyhlášený sprchový olej, který snad miluje každá. Kdyby něco, tak určitě je lepší a zajímavější ten šampón než sprchový olej, který voní tak slaboučce, že si občas ani nevšimnu.



** péče od Matis (recenze)
Jediné, co by si zasloužilo opětovný nákup a pět hvězdiček, je z mého pohledu čistící maska. Tak ta byla fakt dobrá!



Jak jste si mohli všimnout, tak zatím se ta moje spotřeba skládala spíš z věcí, které mě nijak extrémně nezaujaly, i když vlastně fungovaly v pohodě. Ale spotřebovala jsem i věci, které mi budou docela chybět.

**** Lioele Vita Shake Pack Papaya (recenze)
Na eBay teď prodávají i ten mixovaný. Už jsem ho měla asi pětkrát v košíku, nakonec jsem ale pokaždé odolala. Dám tomu dva měsíce, doufám, že mezitím spotřebuji alespoň tři další nicmoc dělající masky... a koupím si ho!

0 alverde fixační sprej
Tohle jsem asi nepochopila. Voní to jak čistý alkohol. Po použití to brutálně lepí. A taky to na pleti štípe. Jako fixační sprej jsem to použila jednou... a nikdy více! Jsem si pak řekla, že když v tom je ten alkohol, tak by to třeba mohlo dezinfikovat štětce... no, jenomže pak ty štětce lepí! Asi nechápu, jak a na co jsem to přesně měla používat.

**** Elizabeth Arden 8hour Cream Skin Protectant (recenze)
Achachach... co já si bez ní počnu? Řekla jsem si, že teď koupím Avéne Cicalfate a 8hour nechám až na někdy jindy, vlastně jen z toho důvodu, že si chci připomenout, jestli náhodou Cicalfate není lepší než 8hour. Protože Cicalfate jsem naposledy měla před několika lety, se mi vzpomínky nějak mlží. Ale po 8hour krému se mi bude upřímně stýskat. Používala jsem ho spíš jako masku, protože na noc mi přijde dost divný s tím spát. Takže v šest večer odlíčit, namazat 8hour, v deset večer to všechno umýt ve sprše! Skvělý systém, který funguje tak, jak má: regeneruje a vyživuje, a občas funguje i tak, jak nemá: jako náhrada OCM. Stačilo prostě nechat 8hour na obličeji a pak promasírovat... no a ty mrchy ucpané póry jdou ven. Přišla jsem na to docela náhodou, protože mám nehorázný zlozvyk si šahat ustavičně na obličej, hlavně když sedím u počítače a něco dělám.

**** TANF Facial Cleansing Cream and Makeup Remover Sweet Jasmine
Tohle je opravdu velmi dobrý krémový odličovač. Zvládne i řasenku v prvním kole, navíc velmi pěkně vyčistí pleť a nevysušuje. Jasmínová verze mi oproti té levandulové dost smrděla, příště si koupím zase levanduli a vyzkouší asi i růži!

** Pure Fiji Body Butter Starfruit
Tohle máslo moc krásně vonělo. klidně bych si dokázala představit, že budu mít doma plnou pikslu. Na druhou stranu ta cena není moc uživatelsky příjemná... takže to asi oželím!

***** Elemental Herbology Facial Detox
Tý jo, já si asi budu muset brzy koupit plné balení, zatím jsme si vystačila s těmito vzorky, co kupuji na naturisimo.com. Což jen tak mimochodem součet ceny pěti vzorků, které se objemově rovnají plnému balení, sice je poloviční oproti ceně za plné balení... jenomže naturisimo vám vzorek prodá jenom, když si něco kupujete, a navíc můžete od jednoho vzorku koupit jenom jeden kus... a mně tak nějak začínají docházet nápady, co bych si ještě měla na naturisimu koupit, abych to potřebovala nebo aby to moc nestálo. Takže ve výsledku se mi asi nakonec přeji jen vyplatí koupit to plné balení!



Teď už si dáme jenom takové mini šplechty.

* Salcura Zeoderm
... jsem nepochopila, lepí to, drolí se to, smrdí to... a nic mi to neudělalo.

***** Lumiere makeup vzorky 6x
Nové plné balení Lumiere makeupu (tentokrát Luminesse a Veena Velvet) už mám doma přes dva měsíce, takže bylo na čase skoncovat se vzorky!

** Carolina Herrera 212
Jaj s vůněma je to u mě těžké. Navíc jsem ve vůních brutálně maistreamová a konvenční, zas až tak moc mě to nebaví a nemám náladu experimentovat. Mám vůně, které jsem si koupila sama a miluji je... Ange Ou Demon Givengy, Deep Red Hugo Boss. Pak mám vůně, na kterých ulítávám ve vzorku, ale plné balení si nekoupím, protože je to na mě moc sladké... cokoliv od Lolita Lempicka. A pak mám vůně, které miluji, ale nekoupím si je, protože nesnáším jejich obal, takže kupuji na eBay malé testery... Angel Thierry Mugler. Pak mám vůně, které mě baví... OHWTO a podobné. Taky vůně, které mě na mně fascinují... pánské Hugo Boss, pánské Armani. A ke všem ostatním jsem víceméně indiferentní... jako třeba tato Carolina Herrera, kterou jsem dostala od kamarádky. Což jen tak mimochodem: snad pokaždé, když mi někdo daruje vůni, tak se strefí do indiferentní skupiny, takže mě to sice nějak moc neohromí, ale nosit ji můžu. Mi pak je líto nenosit, co jsem dostala, takže to nosím, ale pak zase nenosím to, co miluji na tolik, že jsem si to koupila za své vlastní peníze... No každopádně tohle byla prostě moje každodenní vůně, ničím mě neiritovala a dala se.

* Rose & Co Hand & Nail Treatment Salve (recenze)
Čím míň toho v plechovce bylo, tím nechutnější ta konzistence byla. Matlavá, lepivá a hnusná, jsem si řekla a dost... a namazala jsem si dvakrát nohy. Dokonce jsem projevila i dostatek vyzrálosti a celou tu plechovku (umatlanou a špinavou) jsem nemilosrdně vyhodila.

** Silk Naturals Rehydration Serum
U SN mám veliké zkušenosti se supersérem a s céčkovým sérem, to jsou takové tekuté vodičky se žlutou barvou a okamžitě se vsakují. Rozhodla jsem si rozšířit obzory a objednala jsem i jiná séra, toto hydratační, antioxidační a Mama's Helper... konzistenci mají dost podobnou, takovou rosolovitou, dobře se roztírají, rychle se vsakují, ale zůstanou na pokožce... stahují ji a vypínají, docela jsme se potřebovala namazat ještě krémem. Navíc, jak zůstávají na pokožce, tak mají tendenci se hodně drolit, nejvíc se drolí Mama's Helper, pak tohle hydratační, antioxidační se nedrolí skoro vůbec. Nějakých účinků jsem si nevšimla a hlavně kvůli té konzistenci mi vzorek vydržel asi tak poloviční dobu co u tekutého superséra.

*** Miss Sporty tužka na oči
Moje první tužka na oči, kterou jsem teď nedávno náhodou našla. No zkoušet ji znovu nebudu, ale bývala docela fajn, jak ostatně můžete vidět z toho, že jsem ji skoro celou spotřebovala.



* Yves Rocher Makeup ve štětci
No... co bych asi tak řekla, odstín 3 nikdy nebude odstínem mé pleti a ten makeup před půl rokem prošel. Vyzkoušela jsem ho jednou, nešlo mi to tím štětcem rozetřít a navíc jsem pak byla taková hnědooranžová...

? Benefit Dr.Feelgood
Výhodný nákup z eBay, ze kterého se vyklubal padělek a který jsem si doma schovávala kvůli té pěkné plechovce. Ale takto by to prostě dál nešlo, potřebuji místo pro kosmetiku, kterou třeba používat i budu, takže jsem opět bez váhání plechovku vyhodila.

*** TANF oční linky (recenze)
Asi dva roky ty linky schovávám na další léto. Před dvěma roky mi totiž vyschly a já jsem plánovala, že si vyzkouším, jak obnovit linky! Dva roky jsem se k tomu nedostala... tak jsem si alespoň zkusila, že ano... když tyhle linky vyschnou, tak je můžete docela v pohodě používat jako krémové stíny, pigmentaci to má fakt pěknou... a pak jsem je vyhodila.



Tak tím jsme se dostali ke konečným číslům o spotřebě, celkem 23 plných nebo cestovních balení a nějaké pytlíkové žblebty. A dalších 5 kusů jsem vyhodila skoro plné. 2 kusy jsem věnovala do soutěže v rámci deloccitanizace a 11 kusů ze svých starých i nových zásob jsem rozdala v rámci akce viktor-čistič. Takže konečné číslo dělá - 41 kusů.

Nákupy byly tento měsíc dost zvláštní. Já jsem totiž skoro vůbec nenakupovala. Ujela jsem na libebit, už tři měsíce ujíždím na iHerb a nedokážu to prostě zastavit, každý měsíc musím alespoň něco málo objednat, a ujela jsem na Etsy, protože jsem po dlouhé době opět vytáhla Crushed Botanicals tekutý makeup a cítím za svou čestnou povinnost najít alternativu. To je vše. Zbytek mají na starosti boxy. Dva Ladyboxy, ze kterých jsem toho asi polovinu hned rozdala a druhou, naprosto jak kdybych to nebyla já, začala používat. A pak jeden Zlato-box a jeden V-box, děkuji moc za kosmetická překvapení! Celkově tedy + 35 kusů, z toho šest laků, což je asi na ránu palicí, protože před pár měsíci jsem se bouchla do prstíčku, zanítil se mi nehet, odešel do nenávratna... a já teď nemám na pravé ruce jeden nehet, takže si ani nemůžu nalakovat nehty, protože by to vypadalo dost divně. Ale hlavně že mám doma nové laky na nehty! Jinak ty Jelly Jewel jsem musela hned vyzkoušet a nalakovala jsem si na levou ruku každý nehet jedním... a jsou fakt boží!







Jo tak konečné číslo dělá - 6. Ale jenom kvůli tomu, že mám rozhazovačnou náladu.

37 komentářů:

  1. Bože, jak já ráda sleduju tvoje New in články:D Až bude přítel pindat, že si kupuju moc kosmetiky, ukážu mu tvůj blog. Měla jsem ten šampón od Goldwellu, a vůbec mě nezaujal. Naopak Olej od L´occitane je fajn podle mě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... to ho za mnou klidně pošli, já mu ukážu, co to znamená nakupovat kosmetiku. jinak ten l'occitane olej mi moc neříkal prostě, hlavně mi skoro vůbec nevoněl, jen tak slaboučce... takže jsem celého půl roku, co jsem ho měla doma, nechápala, čím je tak oblíbený, a znervózňovalo mě to.

      Vymazat
  2. Ten krém od Elizbeth Arden vypadá dobře, díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prosim, prosim, recenzi na prirodni tekuty make-up. Prosim, prosim. Jinak tve deloccitanace uspesne zaloccitanovala mou domacnost. Tedy jen tema dvema vyrobky, doufam, ze to moc progresivni nebude :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš jo? na makeupy jo? no nevím, jestli to zvládnu. jinak jsem ráda, že moje deloccitanizace někomu snad udělala i radost.

      Vymazat
  4. Prý V-box, takové označení si to ani nezaslouží. Já už jsem ti pak zapomněla odepsat (celá já), tak doufám, že antipupínkovač plní svou funkci, já bych ho vůbec nevyužila a na ty občasné výstřelky mé pleti teď dobře reaguje Salcura Antiac.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, když je to P-box:-D

      Vymazat
    2. antiac na mě moc nefunguje nebo jsem si alespoň nevšimla. a je to V jako Viktory! takže vítězný box!

      Vymazat
    3. Zlato-box mi po určité docvakl, ale V-box pro mě byl doteď záhada... :D

      Vymazat
    4. Už jo, Dejniččin P-box mě ujistil, že je moje domněnka správná... :D

      Vymazat
  5. Hele, on ti asi ten zeoderm neměl ani co udělat, když máš pleť v pořádku, na mojí dermatitidu byl docela příjemnej a trochu i zklidňoval svědění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ale mi přišlo, že to dermatitida snad až byla. ale asi tedy nebyla, když zeoderm nefungoval a když to říkáš.

      Vymazat
  6. wow, tak tohle mě docela pobavilo..:D přítel si stěžuje, kolik kosmetických serepetiček mám, a ve skutečnosti toho za rok spotřebuji tolik, co ty za měsíc..:D to musíš používat hrozné množství, ne? :-O neber to nijak zle, prosím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v pohodě, já mám právě velkou spotřebu. můžou za to beauty boxy a všechna ta malá balení. + mám taky doma rozdělaných třeba pět krémů na ruce, které mi dojdou současně a tak. jo a přítele za mnou klidně pošlete všechny!

      Vymazat
  7. Asi to bude znít divně, ale mě nejvíc zaujalo, že ti slezl nehet :-). Brr, úplně jsem se otřásla a představila si, že mi jeden chybí :-(. Předpokládám, ale že doroste :-D!

    Jinak s tím množstvím kosmetiky mi něco povídej, teď jsem uklízela koupelnu a pár věcí taky vyřadila na chatu. Mamka něco dopotřebí :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... nehet už roste. asi půlku ho už mám zpátky, sice vypadá tak krabatě, ale to bude asi dobrý, ještě počkám dva měsíce a bude jako nový.

      (jinak to tedy bylo dost nechutný to jo a taky to bolelo jak sviňa, nejhorší byl okamžik, kdy nahoře byl ještě starý nehet, který odrůstal a nechtěl ještě upadnout, takže pokaždé jsem za něco zavadila a dost to bolelo. no a dole u lůžka to bylo ještě hnisavé a bez nehtu... fuj, doufám, že nikdo právě neobědvá!)

      Vymazat
  8. První odstavec mě totálně odrovnal.A protože mám angínu,tak se záchvat smíchu proměnil v záchvat neřízeného kašle.Taky mám někdy pocit,že se na mě kosmetika valí ze všech stran,ale jakmile někde vidím něco,co mě láká a ještě to je za nějakou super cenu,tak prostě neodolám.Myslím,že i k nám by žádnej chlap nezavítal,ale můj přítel už má imunitu!Možná bych taky mohla zavést exkurze pro nevěřící Tomáše,aby na vlastní oči viděli,co to znamená"mít toho fakt hromadu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a taky máš občas pocit, že ta kosmetika k tobě snad chodí sama... však to přece normálně není možné, abych toho tolik kupovala... to něco se muselo k nám domů dostat nějak omylem po vlastních nožičkách.

      Vymazat
    2. Určitě,jinak bych musela zavolat Chocholouška.Jen se vždycky děsně spotím,když někde čtu,jak se to všechno kazí a tak..Takže až ta doba příjde,možná budu ve zprávách..jak mě našli mezi kupou zkažené kosmetiky...

      Vymazat
    3. Je vidět,že jsem se právě probrala,napsat,že se spotím,tak to už se asi taky sblásním...

      Vymazat
    4. pf... že prý sblásním... to mě pobavilo, asi to začnu používat!

      Vymazat
  9. Fíha, to je spotřeba! :-D Já spotřebovávám tak 10 kusů kosmetiky měsíčně (dělám si i seznamy) a v porovnání s tebou je to teda krutě málo :-D Jinak L´Occitane miluju, snad všechno, co jsem si kdy koupila, mi vyhovovalo, včetně šamponu. Mám vlasy opravdu hodně suché, krepaté a kudrnaté a tenhle šampon jim hoodně svědčí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm... tak ten šampon mi taky docela vyhovoval, ale ty vysušoval mi vlasy, musela jsem dávat kondicionér (normálně se s ním neobtěžuji)

      Vymazat
  10. aj ja sa pripajam s prosbou o recenziu/odporucanie tych etsy tekutych makeupov. u koho si nakupovala? ja mam nieco aj poznacene niekde, obchod, ktoreho sortiment sa podoba dost na ten crushed botanicals... tam som minule videla nejaky ocny tien a hlasku, ze sa vracia ku kozmetike, ale odvtedy je tam zas mrtvo

    a pozri, ked mas problem s tymi lakmi, som ochotna ti pomoct - kludne ich posli za mnou, ja si uz s nimi poradim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, teď na to koukám, že u Crushed Botanicals snad budou znovu otevírat... hm. jinak já konečně objednala u Erzulie a pak u nějakých OhSudz

      Vymazat
  11. Už jsem se lekla, že sis všechny ty laky koupila sama! :D Máš myslím jiné odstíny než já a souhlasím, že Jolly Jewels jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si je vlastně i sama koupila. Talka měla ode mě seznam! jinak určitě máme společný ten stříbrný... ten je krásný!

      Vymazat
    2. Jo táák... Stříbrný je podle mě ještě hezčí než ten zlatý :)

      Vymazat
    3. a proto taky zlatý nemám! taky se mi ten stříbrný podle swatchů líbil víc. nejvíc se mi ale asi líbí ten makový (110? mléčný základ s červenými velkými flitry a černými zrníčky, co vypadají jako mák...)

      Vymazat
    4. Tak 110ku jsem chtěla ze všech odstínů nejvíc a nakonec mám úplně jiné. Nevadí, tak se aspoň pokochám u tebe, jestli tu někdy bude :)

      Vymazat
    5. Tak to jsem ráda, že to v pořádku dorazilo. Jinak jsi měla moc povedený výběr odstínů. Natolik, že jsem si většinu dokoupila taky=) a souhlasím, že ten makový je nejlepší. Btw, ten odstavec o parfémech mě pobavil...mám to velmi podobně.

      Vymazat
    6. Soni, tak to ti tedy nezajistím. já vůbec nemám hezké nehty a ještě k tomu si je neumím fotit.

      Talka, ten makový je boží, jsem si ho teď nalakovala i na nohy, v kombinaci s Essie Coat Azure (nemůžu si pomoct, to je pro mě prostě barva léta)... a vypadá to úplně skvěle. ještě jednou moc děkuji za nákup a za poslání a vůbec za všechno!

      Vymazat
  12. Ty Hugo Naturals mám taky a jsou fajn, jen škoda, že ta vůně skoro nevydrží. Tu Colorama tvářenku jsem si koupila po pochvalných recenzích a jsem z ní dost zklamaná, protože na mě vůbec není vidět. Snad to bude lepší v zimě, až trochu vyblednu. Ovšem z té samé řady fialová je naprosto skvělá ;-) A Jolly Jewels... škoda mluvit, obávám se, že za chvíli budu mít doma všechny :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hugo naturals totiž byly jenom za snad dva dolary... no nekup to za tu cenu, že ano. ale jo jsou fajn, sice jsem zatím vyzkoušela jenom ten levandulový, ale zatím dobrý. jen možná jsou trošku ulepený.

      Vymazat
  13. To je krásný číslo, já jsem to tento měsíc s novýma věcma hodně přehnala a přitom v těch vedrech skoro nic nepoužívám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...