pátek 2. srpna 2013

Catrice rtěnky: Ultimate Colour a Ulimate Shine

V minulém článku jsem byla brutálně aktuální. Pokusím se být aktuální i nadále, i když tady se mi to možná nepovede. Tyhle Catrice rtěnky jsou totiž ve výprodeji a v září končí, koupila jsem je v 50% akci za 54,90 za kus (tedy tak nějak ta cena asi je, když tak si připočtěte nějaké ty drobné plusmínus) a myslím, že za tuhle cenu je to super kauf. Jsou to moje první rtěnky od Catrice, což je způsobené nejspíš tím, že u nás se Catrice nikde neprodává. Ani v Praze se moc neprodává, alespoň v těch drogériích, které jsou na mojí trase Florenc - škola - postel - škola - Florenc. Navíc já do drogérií stejně skoro vůbec nechodím. A když už tam jdu, tak nic nekoupím. Ale chtěla jsem se podívat na Catrice LE, už nevím kterou, tu jak tam byl ten obří bronzer... a když už jsem kupovala obří bronzer, který stejně používat nebudu, proč nekoupit i pár rtěnek, které mají příjemnou cenu a nejspíš je používat snad i budu. Že ano!

Tyhle rtěnky považuji za svůj kauf roku... možná ne, ale pár měsíců určitě. Hlavně tu fialovou tělovou, sice jsem od ní čekala víc fialové, ale takhle je taky docela fajn. Co fajn, ona je geniální. Tahle rtěnka je totiž něco, co jsem hledala u Revlon ColorBurst Lip Butter ... a našla jen tak z části. Ta konzistence je u Catrice Ultimate Shine geniální. Lehká, nelepivá, nemastná, tající na rtech, silně pigmentovaná, neuvěřitelně jednoduchá na obsluhu, pečující, hydratující, vyhlazující. Nezalézá do vrásek, ztrácí se rovnoměrně, nerozpíjí se do okrajů rtů. Dokonce i něco vydrží! Což mě samotnou překvapilo, protože jsem to nečekala. Naposledy jsem si namalovala tu řvavou růžovou a šla do obchodu koupit dětem zmrzlinu. Snědla jsem zmrzlinu a po cestě domů jsme se na asi tři hodiny zastavily na dětském hřišti, horko jak v předpeklí. Když jsem se doma pak podívala do zrcadla, rtěnka tam pořád byla. Sice slabší, ztratila lesk, ale barva byla viditelná a docela pěkná. I když tedy mi přijde, že ta fialová Ultimate Shine nemá tak dobrou výdrž. Ovšem zase červená Ultimate Colour má docela výdrž. Takže v tomto ohledu si nemám na co stěžovat.




Já si vůbec až tak moc nemám na co stěžovat, fakt ne. Dost se mi líbí i ten obal, je hodně pevný a spolehlivě zaklapne. Jsou tedy na něm vidět otisky, ale dá se, vypadá to docela luxusně a fakt dobře na to, že je Catrice jen vyfešákovaná sestra Essence, tak myslím, že v pohodě. Jen bych si tedy ráda postěžovala, že nemám ráda lesklé rtěnky, což je asi jen můj osobní problém, ono přece jenom výrobce asi dělá lesklé rtěnky, protože někdo ty lesklé rtěnky kupuje, že ano, a tady je fakt lesku jako blesku. Což na to já nejsem, přeci jenom se spíš už řadím do věkové kategorie ctihodná a úctyhodná, takže si tu zářivou růžovou blotuju, jinak ji nedávám. Ale u té nafialovělé to nevadí, tam se ten lesk v nude nenápadném odstínu ztratí a psychicky to zvládám já a snad i mé okolí.

Ale ta Ultimate Colour v černém obalu, tak ta už je v pohodě, sice není úplně matná, ale není ani úplně marná. Se přiznám, že jsem ty rtěnku kupovala víceméně kvůli slevě a těch stříbrných Ultimate Shine jsem se docela bála, protože já na ty blesky fakt moc nejsem. Původně jsem si chtěla vybrat víc černých Ultimate Colour, ale některé barvy už byly vyprodané, další odstíny se mi nelíbily, takže jsem přibrala i stříbrné, přece to tam za tu cenu nenechám... čehož tedy vůbec nelituji, protože jsou naprosto skvělé! Jo a každý odstín má nejen svoje číslo, ale taky název. Není to boží?





Ultimate Colour 220 Step Red Up není nijak neobvyklá barva, ale zase je moc hezká. Taková dospělácká vampy. Asi bych ji ale měla o dost raději, kdybych v posledním Ladyboxu nedostala skoro ten samý odstín YR Grand Rouge 32 Rouge Rayonnant, jen ta Catrice je víc do bobulovata. Přijde mi nadbytečné mít doma oba dva odstíny, ale pořád se nemůžu rozhodnout, který je lepší, taky třeba YR nemám ráda, ale ta rtěnka je docela fajn a navíc mnohem matnější než Catrice, která má ale zase hezčí odstín a hlavně obal. Tak nevím, asi si je budu muset nechat obě!

Ultimate Shine 210 Kiss Kiss Hibiskiss je ve skutečnosti mnohem víc zářivější než na té fotce rtů. To moc nevyšlo, no. Je to taková šťavnatá jarní barva a fakt hodně lesklá a rozverná. Má překvapivou výdrž a na to, jak výrazný odstín to je, se rtěnka snadno nanáší, dokonce to zvládnu i bez zrcátka.

Ultimate Shine 190 Gentle Nude Is Back je prostě nenápadný nude odstín. Takové odstíny nenosím, nekupuji, považuji je za nadbytečnou výbavu a plýtvání prostorem. Tuto rtěnku miluji! Není to totiž obyčejná nude, je to nude do fialova a fialovou tu já fakt můžu! Kdykoliv, kdekoliv, kamkoliv. Na ruce vypadá hodně fialově, jsem si v obchodě říkala, že tohle přeci není nude... ale doma na mých rtech je. Úžasná, sofistikovaná, jemná, nenápadná, ale upravená. S pečující konzistencí, tající, ale držící, záhadná, ale tak božsky! Nechci už žádné tónované balzámy, nechci Revlon másla ani vidět, chci na svých rtech toto! Pořád a navždy! Dokud nás smrt nerozdělí.





Pokud chcete nakoupit v Catrice výprodeji, tak budete muset najít drogérii, kde se vůbec Catrice prodává. což tedy na moc místech není, až mi to přijde líto. Jsem tuhle záhadu docela dlouho řešila, chodila jsem do každého Rossmanna po cestě a stejně jsem na Catrice nikdy nenarazila. Takže jsem to musela pátrat, až jsem vypátrala, že to můžete pohodlně zjistit na stránkách Rossmanna. Pro vyhledávání Catrice prodejen jen klikněte na logo Catrice vpravo! Tak pěkné nakupování.

16 komentářů:

  1. 190 mi trochu připomíná Coco Rouge Shine 54 Boy (oproti 190 má v sobě nepatrný simmer) a tu já miluju, takže se budu muset sjezdit všechny Rossmanny s Catrice v rádiusu 50km, To jsou asi žalostné 2. Ještě občas mívají stojan v Tescu tak mrknu i tam. 220 taky vypadá úctyhodně a ctihodně. Ježiš tos mi zas nasadila brouka do hlavy! Hlavně když reálně vůbec žádnou rtěnku nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně zas ta 190 připomíná Vintage pink od Rimmelu nebo Lip Seduction 07 od Dermacolu a ty jsou obě dostupnější, kdybyste je někdo chtěly omrknout :)

      Vymazat
    2. tak já taky žádnou rtěnku nepotřebuji. a za posledních pár let jsem ani nikdy nepotřebovala.... ale jak jsem ráda, že tuhle mám!

      a docela se bojím, až mi dojde, takže i děkuji za tipy!

      Vymazat
  2. chjo ... to zas není fér! :/ já, rtěnkový maniak, hned bych si jich koupila 10, ale co? na Moravě jsou Catrice stojany jen v Brně ... díky Rossmanne, zase jsem ušetřila! a ta fialová je boží! sama bych si ji nikdy nevybrala, ale na rtech fakt pecka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, s tou catrice je to špatný! od nás je taky nejbližší prodejna v brně!

      Vymazat
  3. Na moravě je catrice ještě v šumperku a pak v Opavě, Frýdku-Místku a Kyjově ...

    OdpovědětVymazat
  4. jo holky, taková opava - ostrava - frydek-místek to je z vysočiny trošku z ruky. hlavně mi přijde docela divný, proč třeba catrice neprodávají někde v jihlavě... mi tam přijde takový dost slepý místo na té catrice-prodej-mapě.

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, tu fialovou chci! Nude rtěnky taky ráda nemám, nesluší mi, ale cokoli do fialova taky můžu (což mi připomnělo tvářenku MUA, kterou miluju a vlastním díky Tobě). Nejdostupnější Rossmann s Catrice mám v Olympii v Brně, což je pro mě půl hodina autobusem a když jsem tam právě kvůli Rossmannovi posledně jela, byl zrovna v rekonstrukci, což fakt potěší. Jo a na hřišti se taky většinou stavujeme tak na tři hodiny, bez ohledu na počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak fialová je totiž fakt boží! nekecám. stejně boží jako ta MUA tvářenka! no a dětské hřiště na tři hodiny... to je taková klasika no.

      Vymazat
  6. Že já ten článek otvírala:). Ta "nude" vypadá skvěle, myslím, že se po ní půjdu taky podívat. Nevím, proč si vždycky kupuju krásné červené rtěnky, které obdivuju akorát tak doma. Takže snad tahle bude přínosnější...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš ale co, ty červené rtěnky jsou totiž krásné! já jich mám doma taky pořádnou sbírku. a nosím je rozhodně méně, než by si zasloužily. takhle nude je ale rozhodně boží!

      Vymazat
  7. A ja jsem pro ne vcera v Brne sla v Krpoli. A jako nic. Zadny vyprodej. Jsem si rikala, ze si teda alespon vezmu tu tvarenku, co se mi libi a tu zrovna nemeli. Chtela jsem rict, ze jsem alespon usetrila, ale zlakaly me jine veci, takze nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... tak to nevím, jak to tedy je. možná už všechno vyprodali? nebo ještě výprodej nezačali? fakt nevím.

      Vymazat
  8. achjo, a proč zrovna já jsem narazila na špatné rtěnky?? Někdy loni jsem si ve výprodeji Catrice koupila tmavě fialovou, strašně se na ni těšila a doma zjistila, že není vůbec pigmentovaná (na prodejně byla poslední a bez testeru, tak jsem ji nezkoušela ani na ruku). A v tom letošním výprodeji jsem si koupila růžovou Frozen Rose a je příšerná. Nevypadá na rtech vůbec hezky, zvýrazňuje všechny šupinky, i když žádné nemám a po jednom promnutí rtů se celá sesune do krajů a vrásek. Tak jsem si řekla, že Catrice rtěnky už nikdy. A přitom ty tvoje vypadají tak dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem se těch rtěnek taky docela bála, protože třeba essence rtěnky nesnáším. ale nakonec to dopadlo dobře, asi mám šťastnou ruku při výběru.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...