pátek 16. srpna 2013

Jsem zamilovaná...

...vážení,
je to láska tzv...
k zbláznění.


Temptalia


Ach Romeo, proč musíš být Laura Mercier a proč se neprodáváš u nás?
Ach Lauro, proč musím zároveň s tebou platit i poštovné?
Nestačí Ti těch 42 dolarů?

The RAEviewer

Tak jako slunečnice každým dnem...
otáčí se za sluncem,
tak já stále hlavou svou...
otáčím jen za tebou!

Talking About M

Svým jediným pohledem si mě spoutala...
stačí jen mžik a tys pryč.
Mám ... nemám? Je tu jen na chvíli!

Lil Lady's Life

Tak potichu, ať ji nevyplašíme.
Ach!

Laura Mercier LE Spellbound face illuminator

20 komentářů:

  1. Nejlepší a nejoriginálnější článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle se usmát u článku jsem po ránu potřebovala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nj ta "rozpravka" k tomu je naozaj moc fajn, ale co tak este lauru na tvaricke ukazat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná první verše ukrývají odpověď ;).

      Vymazat
    2. :)ten moj koment mi moc nevysiel jak som chcela:D

      Vymazat
  4. všem moc děkuji za komentáře... a týjo, to bude asi nějaký můj fail, to jsem nerada zmátla, ale já tu lauru samozřejmě doma nemám, jen po ní bezmezně toužím, takže na tvářičce vám ji ukázat fakt nemůžu... pro lepší představu následujte některý z linků v článku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, pochopila som z odkazov pod fotkami:)to bola taka mala vyzva:)ja sama by som si s niecim takym nevedela na svojej tvari poradit, ale na blogerke ktoru sledujem a este ked po nej tak tuzis, by som ju rada jednoducho videla!

      Vymazat
  5. Tak tu mít doma, tak si pískám, ne udělala bych jí vlastní oltář a chodila se ji neustíle uctívat, ha:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Jedním slovem :) A přemýšlím o ní ?:) Myslím, že by sis ji reálně koupila? :)

    OdpovědětVymazat
  7. no právěže o ní přemýšlím velmi intenzivně. ale nevím o eshopu, který by posílal lauru mercier bez poštovného, takže jsem ji už měla v košíku, pak mi bylo líto platit dalších deset euro poštovného za jednu položku, takže klasicky syndrom jedné položky v košíku... jsem si přidala další dvě věci, které vlastně ani nepotřebuji, a najednou z toho byla objednávka za stovku (eur), což zase je částka, kterou právě teď nemám volně k utracení. ale kdybych ji někde našla bez poštovného... tak asi jdu do ní!

    OdpovědětVymazat
  8. To je super článek :D. Btw, Sleek má o víkendu 10% off...

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš to je krásný........... !!! Asi jsem se zamilovala!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Od doby co mam silk cream foundation jse do laury taky zamilovana! A jako hlavne naprosto dokonalej clanek!

    OdpovědětVymazat
  11. Jo,jo,ach ta láska nebeskááááá..musím ale uznat,že máš vkus.Přeji hodně štěstí v lásce!

    OdpovědětVymazat
  12. :-) Krásné řádky ke krásnému produktu :-) Tobě a Lauře ze srdce přeji, ať vás čeká happy end!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak koupíme 2ks a rozdělíme se? To by ti mohlo pomoci, ne?! Ale pochopitelně bys platila ty. O mé nabídce pouvažuj!

    OdpovědětVymazat
  14. :DDDDDDDDDDD pecka článek!

    rozjasňovač mi naštěstí přijde moc do zlato-broskvova, ale jinak vypadá velmi jedle

    OdpovědětVymazat
  15. OMG, so pretty! Did you find any online retailers that ship to your place?

    OdpovědětVymazat
  16. všem moc děkuji za komentáře! jestli nás s laurou čeká happyend si nejsem zatím jistá, protože moora má pravdu a je to docela hodně do broskvova a zlata... ale když mě se to tak líbí.

    blair: yes spacenk ship to czech, but they want €10 for shipping and that i think is quite a lot. so i am still resisting!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...