středa 14. srpna 2013

Konečně Sleek...

... protože na tu slevu 20 % jsem čekala snad rok! Což je vám asi dost k ničemu tahle informace, protože sleva už není, ale tak si počkejte další rok... já už nakoupeno mám. Balíček mi přišel docela rychle a strašně pěkně zabalený, už tedy na to delší dobu kašlu a nemám nervy na focení vybalování a tak, ale vězte, že každá krabička byla ještě v bublinkovaté fólii a celé to bylo v růžovém krepovém papíru a vůbec... docela supercool-roztomilé. Navíc mi obaly přijdou kvalitní, moc příjemné na omak a líbí se mi, trojtvářenka z LE mi přijde naprosto boží. Což ovšem asi nic nemění na tom, že toto byla moje první a poslední objednávka od Sleeku. Proč?

Spousta věcí mi tam není sympatická. Sice jsem žádný problém neměla, ale podle všeho mají fakt špatný zákaznický servis. Zásilky chodí pozdě nebo vůbec... zkuste si někdy zajít na jejich FB a uvidíte. Když máte svoji vlastní zásilku na cestě, dokáže to trošku znervóznit.

Nechápu, proč mají ceny na stránkách bez daně. Tedy chápu, vypadá to tak levnější a ve Státech je to třeba běžná věc. Jenomže ta daň se nikde neukáže, ani při checkoutu, ani zmínka o tom, že platíte ještě daň... a najednou vám to tam napočítá sumu, o které netušíte, odkud se vlastně vzala.

Na tu pitomou slevu 20 % jsem čekala rok. Mezitím se objevily asi třikrát různě velké slevy ... pouze pro UK. No tvl... si ze mě děláte prdel. Ani na Vánoce slevička nebyla.

Vlastně víc v tom není, ale hlavně ten daňový důvod mě dost rozladil na tolik, abych věděla, že na další slevu, co bude možná za rok... asi čekat nebudu. Já už od Sleeku prostě nic víc nechci (zatím).

A co... kupujete rádi Sleek? Tím myslím přímo u zdroje www.sleekmakeup.com! A máte vůbec rádi Sleek?

(Jsem si skoro jistá, že mi někdo v komentářích určitě doporučí některého z českých prodejců... nebudu lhát, uvažovala jsem, že nakoupím na bestmakeup.cz, ale pak jsem si to spočítala a nechci nic namítat proti českých distributorům... jen prostě ráda počítám peníze a přímo od zdroje to vychází levněji i bez slevy!)











35 komentářů:

  1. pěkný věcičky, zvlášť se mi líbí obal od tvářenek, to bych asi ani nevybalovala :D Bych se kochala těma cukrátkama...
    od Sleek mám zatím jen 1 paletku a s tou jsem nadmíru spokojená, používám jen v zimě, na léto se mi stíny na oči patlat nechce, jsem na to líná a stejně by to teklo ... ale docela už se těším, až se ochladí a zase ji vytáhnu.
    Doufám, že budeš se vším spokojená. Nebo je to jen do sbírky???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ne, já už se úplně těším, až tu tvářenku vyzkouším! a na oční stíny vlastně asi taky.

      Vymazat
  2. Ja od Sleek ešte nič nemám, ale brúsim si zuby na nejakú paletku a Contour Kit :-) a tiež by sa šikla nejaká zľava a rok ma nezabije, keď som čakala doteraz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tojo, bez slevy mi to pořád přišlo až moc drahý.

      Vymazat
  3. Nééé, akutní záchvat blogitídy, pomoc!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Od Sleek mám stejnou paletku stínů a je super, uvažuji ještě o jedné :) I když já ji kupuji tady v Čechách :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach tu tvářenku z kolekce Candy!!! Tu jsem tak chtěla, jak to, že jsem o té slevě nevěděla?! Se stíny budeš určitě spokojená a chválím výběr :) Myslím, že je Sleek na cenu poměrně kvalitní. Hlavně právě tvářenky a stíny, pak mám Pout Polish, který božsky voní.. :) A kupovala jsem tedy na bestmakeup.cz..

    OdpovědětVymazat
  6. v říjnu jedu do Londýna a už se nemůžu dočkat až tam Sleek vyplením! :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. vypada to, že jedna z tvářenek je Rose Gold? Jsem zvědavá co na ní říkáš, ja ji někdy miluju a někdy ne..protože z určitýho úhlu vypadá na tváři úplně zlatě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo je to ona... trošku se toho taky bojím, že na mě bude moc zlatá... ale tak uvidí se.

      Vymazat
    2. Tu mám taky, už 2 roky - střídám s Bourjois. Mám ráda obě, Sleek má mnohem víc pigmentu, jsem spokojená. A měla jsem od nich fajn korektor pod oči.

      Vymazat
  8. Já mám od Sleek už pár věcí doma, něco lepší, něco horší, ale furt za ty peníze (a to jsem obejdnávala z českého eshopu) docela fajn :) Docela si mě jen těma fotkama nalákala na něco dalšího :) Třeba další paletka by nebyla špatná, tahle je moc hezká a aspoń by to bylo trochu něco jiného než mám...

    OdpovědětVymazat
  9. Normálně Ti závidím, víš o tom jo:)))

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám tu neonovou paletku i Divine Acid a objednávala jsem ji právě z Bestmakeup. Sice taky samozřejmě šetřím penízky, ale když byla možnost si ji osobně vyzvednout, tak jsem si radši trochu připlatila a došla si pro ni :-). A miluju ty její neonky, nikde jinde jsem pořádně neonové stíny neviděla. Škoda, že ty naše eshopy jsou prostě dražší :-(.

    Jako ale tvůj nákup dobrej!

    OdpovědětVymazat
  11. Sleek mám moc ráda, mám od nich paletku Snapshot a teď jsem si udělala radost tou Candy. Ta samostatná tvářenka je krásnáá, co je to za odstín? Jinak objednávala jsem z bestmakeup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to rose gold, jsem na ni dost zvědavá, protože tohle není moc moje barva.

      Vymazat
  12. Ja ho tu mám v Uk a celkom sa teším ako si ho nakúpim :)

    OdpovědětVymazat
  13. Božský Sleek!A ten rozjasňovač!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych si v budoucnu koupit taky nějaké stíny, tak jsem se registrovala a dala si je do košíku, abych viděla, kolik mě vyjde poštovné. A nějak tu sumu nechápu. Mám tam 9,99 stíny, 2,66 poštovné, ale celková suma je přes 15 dolarů. ??? Co to jako je? Tam je nějaká nevyúčtovaná položka? Třeba nějaké balné, co není v poštovném? Mělas to tak taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je právě ta daň... co se ti nikde neukáže a nejednou se tam napočítá. taky jsem to tam měla a dost mě tím tedy sleek vytočil.

      Vymazat
    2. Díky, už to vidím, nechápu, že jsem si toho v tvém článku nevšimla. Asi jak jsem rolovala stránku (myš se mi zadrhává), tak jsem přeskočila odstavec.

      Je to celkem trapné. Navíc jestli jsem to správně pochopila, tak stránky jsou sice .com a v dolarech, ale značka je britská, sídlo mají v Anglii a odtamtud i posílají nebo ne? Takže teoreticky bych se neměla bát kvůli větší objednávce cla a DPH?

      Vymazat
    3. přesně tak, chodí to z UK, takže bez cla a dph (no... to dph vlastně stejně zaplatíš - přímo tomu obchodu). jinak já si totiž myslím, že ty stránky jsou asi primárně pro USA zákazníky, kteří by správně neměli platit daň, když nakupují v cizině, maximálně pak zaplatí dph svému celnímu úřadu. proto tam mají takové ceny a tu daň mají tak trapně schovanou, protože američanům ji stejně nepočítají. ale třeba se pletu a mají to tak z naprosto jiných důvodů.

      Vymazat
  15. děkuji všem moc za komentáře... to jsem ani nevěděla, že je sleek až tak populární. každopádně slibuji, že tohle nebyla objednávka jen tak do šuplíku, minimálně tu trojtvářenku hodlám vyzkoušet co nejdřív!

    OdpovědětVymazat
  16. Parádní sbírka a den je ještě krásnější, viď ? :)

    OdpovědětVymazat
  17. ta samostatná tvářenka vypadá hodně dobře...ale mám teď racionální chvíli a mám asi pět tvářenek, takže zatím všem blogosvodům odolávám :D

    OdpovědětVymazat
  18. Sleek paletku mám, Natural, koupila jsem ji loni na ebay za 3 libry, je fantastická. Pěkné odstíny, dobrá pigmentace, dlouhá výdrž. Sleek doporučoval i známý vizážista Goss Wayne.:-)

    OdpovědětVymazat
  19. super objednavka.. som zvedava na vsetko.. ruz sa mi velmi paci.. taku istu paletku mam aj ja, a som spokojna..najviac pouzivam z nej ruzovkave perletove odtiene..Moja recenzia TU

    OdpovědětVymazat
  20. Cože? Tak jsem asi blbá, ale o tý dani jsem nevěděla. Chystala jsem se, že příští měsíc objednám nějakou tu paletu a tvářenku, no musím to teda pozjišťovat a propočítat... Kdybych aspoň vychytala tu slevu no...

    OdpovědětVymazat
  21. Chtěla jsem objednat, ALE!!!

    Za prvé mi nasralo, že se ty ceny napočítávají bez daně, ok, to jsem nakonec překousla, ale pak jsem zase měla problém s tím, že mi ten jejich super systém nebral kartu, pořád, že prej moje číslo nepatří k typu mé karty, takže mám prdlajs a hrozně závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to s kartou se mi taky stalo, pak jsem zjistila, že se musím řídit podle toho, jestli to je kreditní nebo debetní. oni tam mají při platbě asi pět visa karet a snad jen jedna byla jako debetní, ostatní byly kreditky, což já nemám... takže sice mám obyčejnou visa, ale musela sem platit jakoby přes visa elektron nebo tak něco.

      každopádně další hejt by si sleek zasloužil za to, že nemají paypal. to jsem do toho článku taky zapomněla napsat.

      Vymazat
    2. Já zkoušela všecky typy, který u sebe měly Visa :D a nic :D takže jsem ušetřila 1500,- :D

      A nakonec jsem ráda, na podzim se mi poštětstí jet do Londýna,tak si to aspoň ošáhnu a uvidím a třeba to ani nebudu potřebovat...

      Ať se jdou ty jejich stránky zahrabat, fakt....... Ceny bez daně jsem snad nikde nezažila......

      Vymazat
  22. Ta samostatná tvářenka vypadá fakt dobře, doufám, že ji potom ukážeš v akci ;-) Od Sleeku zatím nic nemám, možná se na jejich stránky někdy mrknu, ale to s tou daní mě dost odrazuje, měli by na ni upozornit předem.

    OdpovědětVymazat
  23. Já Sleek vůbec neznám a podle těch fotek mě to ani nijak nezaujmulo, jediné co se mi líbí jsou ty obaly, které bych ale stejně vyhodila...

    OdpovědětVymazat
  24. Sleek kosmetiku nepoužívám, ale přemýšlím o vyzkoušení...stojí za to? :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma Back to school :) budu ráda když se zúčastníte!

    Tereziie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...