neděle 18. srpna 2013

Nedělní reflexe

Musím se přiznat, že od té doby, co používám Rafflecopter, mě ty soutěže začínají zase bavit. Opravdu mi přijde, že většina soutěžících jsou ty, které znám z komentářů, nebo ty, které o výhru natolik stojí, že se nebojí ani pokořit ďábelskou skříňku. Všechny ostatní ďáblův přístroj nejspíš odradil. A to je asi jenom dobře! Tak teď jen doufám, že vás ty soutěže taky baví... a že jsme vlastně všechny v pohodě.

Celkem mě překvapilo, že docela hodně lidí si řeklo o výsledky té mírně kontroverzní otázky, kterou jsem tam dala jen tak pro pobavení a pro ulevení. Takže... Petra Lovely Hair pro nedostatek kreativity, Pavlína Jágrová pro namyšlenost, Ceady pro zaprodanost, Bezega pro zmatenost, Hanny Brokolice pro pyšnost, Mia pro neupřímnost, Miss Beauty Addict pro nevychovaný jazyk. Tyto byly zmíněné dvakrát a vícekrát. Pak bylo zmíněno několik blogerek, které jsem ani neznala, a dost často se vyskytlo takové to všeobecné, že prý náctileté dívenky, které snědly všechnu moudrost světa, kopírují články, kradou fotky, obdivují Justina Biebera a (ne)učí nás, jak si namalovat linky. A docela hodně lidí mi napsalo, že blogy, které by je iritovaly, nesledují... což je takový pěkný mírumilovný postoj, za který určitě chválím. 

Taky bych chtěla zareagovat na několik komentů:
že bych měla nafotit svoje nehty... no nevím, moje nehty jsou fakt hnusné a navíc je ani neumím pěkně nalakovat.
že tady už dlouho nebylo Etsy... no nebylo, to je pravda, já tam sice občas chodím, bych si i vybrala, ale 12 a více dolarů za poštovné mě pokaždé spolehlivě odradí, navíc Heartsy už nefunguje, takže Etsy nákupy nejsou, co bývaly... no budete se s tím muset smířit.
že jsem hrdá a mám názor... no to jsem a to mám, ale věřte mi, že to nejsou ty nejpraktičtější osobní vlastnosti pro spokojený život.
že vám hraje v hlavě písnička Den je krásný... i mně! a poslední dva dny mi v hlavě hraje Tak jako slunečnice každý den...
že mě čte někdo z Třebíče... to se teď asi budu bát chodit nakupovat někam do města, aby mě někdo náhodou nepoznal.
že v new in se objevuje spousta produktů, které pak nerecenzuji... to je pravda, většinou mi trvá tak třeba půl roku, než začnu nový nákup pořádně používat, a dalšího půl roku, než o tom napíšu, navíc v posledních pár měsících mi přijde jako zbytečnost recenzovat všechno, co mám doma, no ale zkusím se polepšit.
a že někoho fascinuje, že si kupuji věci, které nehodlám používat... tak to mě taky, ale naučila jsem se mít sama sebe ráda i se svými chybami, takže vlastně v pohodě.

Jo a kdo vyhrál? Odpověď najdete u soutěže.

15 komentářů:

  1. Mě to nepřekvapuje, protože anonymně najednou už nejsou všichni sluníčkoví. Co si budeme vykládat, nemusíte být zvláštní hyena, co masochisticky leze na blog, který nesnáší, všichni se prostě nemůžeme mít navzájem rádi. Pokud mě někdo nemá rád a říká mi to slušně, žíly mi to nerve. Pokud má někdo výhrady jenom k části něčeho, co dělám a myslí si, že to můžu podle jeho rady zlepšit, no, tak z toho asi taky nebudu dělat třetí světovou a přinejhorším to budu ignorovat, pokud na rady zrovna nemám náladu. Nijak netajím, že taková Petra má podle mě občas fajn nápady a občas je prostě hrozně kýčovitá. Domnívám se, že někteří lidi pořád nepochopili, že veřejný blog znamená, že o vás někdo může napsat kam chce a co chce. (A vy máte svaté právo tomu naslouchat, ignorovat to nebo to vztekle třeba smazat, nicméně tyhlencty kauzičky, kdy ta nemá ráda tamtu, ona si jedovatě uplivne a už se v komentářích mydlí příznivkyně obou... :-) Blog prostě není roven pokecu s kámoškama u kafe. Občas vás někdo nemusí, občas vám někdo chce poradit a občas vás chce prostě nasrat (doufám, že tu nemáš filtr na neslušná slova). :-) S tím je třeba se při psaní blogu tak nějak vyrovnat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mě sluníčkové ani tam moc nebaví, proto jsem takovou zajímavou otázku dala ... a bylo dost zajímavé si přečíst odpovědi. takže všem děkuji za účast! ale tak nějak jsem nečekala, že by někdo chtěl znát výsledky této ankety... asi ani moji čtenáři nejsou moc sluníčkový?

      Vymazat
  2. Nemozem si pomoct, ale vzdy sa mi zdaju strasne vtipne tieto zenske blogerske "konflikty" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... tak to je prostě víc ženských pohromadě, vždycky to skončí nějakým tím pomlouváním a tak!

      Vymazat
  3. Celkem mě zaujalo to, čím blogerky někomu vadí.
    K vlastnostem se nebudu vyjadřovat, ale je teda fakt, že Hanny Brokolici jsem byla nucena přestat sledovat, protože tolik opakování slova "JAKOBY" v posledních několika videích se nedá strávit. To budou jistě desítky a celkem ve videích i přes stovku.. :) Takže to je asi jediná, kterou "nemůžu". To se prostě nedá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastnosti mě občas taky překvapily! jakoby? ti vadí? to se tedy divím, že to tady ještě čteš... mi přijde, že jakoby si taky ráda jakoby používám. jakoby alespoň občas.

      Vymazat
    2. No jo, ale Ty jsi přece vtipnější, chytřejší, přínosnější než Hanny, to za a), za b) nevím o tom, že bys jakoby použila tak dvacetkrát v jednom .. videa nemáš, tak v jednom článku :)

      Vymazat
    3. fakt jo? takže jsem užitečnější? tak to asi jakoby tak nějak děkuji za důvěru.

      Vymazat
  4. Mě by zajímalo, co je to nevychovaný jazyk?:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no si myslím, že se tím myslí neslušná mluva.

      Vymazat
  5. Celkově nemůžu sledovat videa českých blogerek ..nevím proč, ale většina mě irituje způsobem řeči, opakováním stejných slov a podobě, ale tak nejsem masochistka a radši preferuji zahraniční blogerky. Ještě, že nemáme cenzuru na zahraniční web :))S.Agnes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se přiznám, že na českém youtube taky většinu dost trpím. jediný, které si pouštím dobrovolně a dokonce na něj občas dokoukám i do konce, je getthelouk. takže se ti asi vůbec nedivím.

      Vymazat
  6. Hezký výsledky :D.
    A líbí se mi tvoje sebereflexe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, sebereflexe je důležitá.

      Vymazat
  7. Všichni si kupujeme věci, které nehodláme požívat:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...