neděle 4. srpna 2013

Top10 věcí, které jsem dostala k recenzi

Začala jsem asi před dvěma měsíci používat BB krém od Matisu, na který ještě stále dlužím recenzi... a musím se přiznat, že mi ten BB přijde docela boží. Taky se přiznám, že kdybych ho nedostala, tak bych v žádném případě o koupi ani omylem neuvažovala. Fakt ne, nejspíš bych ho ani nevyzkoušela v parfumérce na ruku, prostě bych kolem něho prošla a ani by mi to líto nebylo. Což by ale bylo docela škoda, protože si ho zatím užívám. Což mě tak přivedlo k zamyšlení... které věci jsem dostala k recenzi a potěšily mě v dlouhodobé perspektivě úplně nejvíc?






Jasně, úplně první evropský BB, který k nám dorazil. A taky jediný BB vlastně, který jsem dostala cíleně k recenzi, kromě toho Matise. A ten BB stojí dost za velký kulový. Ale viděli jste balení, ve kterém jsem to dostala? Však to je úplně boží. Sice už další věci od Garnier/L'Oreal nedostávám, ale přijde mi, že oni si na balení recenzních věcí dávají opravdu záležet, takže bych dostávat docela i chtěla. Fakt za to plusové body!

(9) EDM tvářenka
Ten odstín sice není z nejlepších, ale rozhodně mi doma nezahálí. Dokonce mám tuhle tvářenku v koupelně k okamžitému použití a dojde na ní řada pokaždé, když si nejsem jistá coby.

Kdyby nic jiného, tak ty pidikalíšky, ve kterých jsem dostala vzorky všech variant, jsou boží! A ten krém sice není nic extrémního, ale voní mi víc než L'Occitane. Což zase z L'Occitane mi nikdy nikdo nic nenabídnul, že by to bylo tím?

Pokud už se dostanu k tomu, že použiji tekutý makeup, je dost silná pravděpodobnost (asi tak 80 %), že použiji tento štětec. I když je pravda, že teď ho podvádím s EDM Flat Top a snažím se zjistit, co je na EDM tak speciálního, že ho milují všechny na celém světě... zatím jsem na to nepřišla. Tento bd se totiž EDM minimálně vyrovná. Na minerální makeup mi sice moc nevyhovuje, ale pro tekutý... dost boží!

(6) Natura Siberica Detoxikační maska 
Už nějakou dobu jsem fascinovaná spícími maskami a tato není výjimkou. I když tedy si k ní stále hledám cestu... nejsem si tak úplně jistá, na kterou stranu se to nakloní. Buďto je naprosto skvělá nebo je to výplod pekel, který si tedy jakože fakt nezasloužím. Nejspíš je to problém mojí pleti, která je už přes půl roku dost náladová a víceméně si dělá, co chce, takže nemůžu tu masku šmahem odsoudit a zatím ji zařazuji do topten... ovšem co já vím, možná si časem vyslouží i selátko za to... tedy co to melu, možná si časem vyslouží i postavení v lowten.






Tato řasenka je docela dobrá, jakože fakt dobrá, já s ní mám řasy až do nebes a používám ji pokaždé, když chci něco výraznějšího. Dokonce mi přijde, že dělá nejkrásnější jakože nejdelší a nejhustší řasy ze všech řasenek, co mám právě doma. 

Tak vzhledem k tomu, že jsem po čistém aloe vera gelu toužila fakt dlouho a chtěla jsem si ho koupit za vlastní... tak mě ta nabídka tenkrát docela hodně potěšila. S aloe vera je totiž zábava, má to konzistenci jak hustý pudink nebo želé, ale do pleti se to okamžitě vsakuje a vypíná ji. Navíc zklidňuje!

Na Ice Lift masku tady recenzi nenajdete a myslím, že ji snad ani psát nebudu. Protože účinky této masky jsou tak neuvěřitelné, že tomu pomalu nevěřím ani já. Regeneruje, vyhlazuje, omlazuje, vypíná. Rozhodně bych si ráda koupila vlastní balení za vlastní těžce vydělané peníze. Až to udělám, pořádně ty pohádkové účinky ozkouším a dám vám vědět. Do té doby si budete muset vystačit s tím, že tato spolupráce s Mary Cohr mě moc potěšila.

No Matis BB je v umístění hodně vysoko, protože je to pro mě novinka a fakt se mi líbí! Používám ho skoro každý den už od začátku léta kvůli SPF, vlastně v něm ani nevidím makeup jako spíš opalovací krém s dostatečným krytím a celkem výrazným pečujícím efektem.

Tak toto byl prostě můj mazlíček. Celý půl rok, co jsem ho používala! Snad se objevil i vícekrát v mých oblíbených produktech a ráda bych se tomuto spreji omluvila, že jsem si myslela, že je to jen obyčejná voda ve spreji za hříšné peníze!
(Na fotce je ovšem Raw Gaia tonik, protože lahvičku od oleje jsem už vyhodila. Tento tonik jsem dostala jen tak mezi řečí a nejsem si úplně jistá, jestli to bylo pro mé krásné oči nebo pro množství mých GFC.)






Což mě přivádí k tomu, že už delší dobu uvažuji o tom si tady vyvěsit velkou značku NIC ZDARMA K RECENZI MI NENABÍZEJTE, RADĚJI SI KUPUJI KOSMETIKU SAMA. Protože stejně je většina těch spoluprací spíš za trest... dostanu něco, co mi nevyhovuje, a ještě o tom musím napsat dostatečně korektně. Jenomže občas je nějaká nabídka docela v pohodě. A občas mě něco zdarma fakt překvapí, jako třeba ten Matis BB.

(pozn: pokud jsem vás navnadila na Matis BB, tak zatím ho raději nekupujte, on má docela hodně vlastností, kvůli kterém ho můžete nesnášet!)

9 komentářů:

  1. Originální článek :) O detoxikační masce také nevím co si myslet, myslím, že to nebude náladovostí pleti :) Hodně mě zaujal Bdellium tools, asi se po těchto štětcích kouknu, díky trb! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super článek. Já jsem toho zatím k recenzi extra moc nedostala, značky, o které stojím, se mi zatím statečně vyhýbají :).

    OdpovědětVymazat
  3. A co myslíš tím balením BB od Garnieru? Já teda nevím, jestli to posílaj ti stejní, ale co mi přijde od L´Orealu, tak je zabalený úplně klasicky, v bublinkové obálce ..

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za komentáře!

    černá moora: no já tím myslím, tu krabici, ve které byly strčené dva BB, nějaké propagační materiály... a která je nafocená v recenzi, protože mě fascinovala. jinak já to dostala z ruky do ruky, takže o bublinkové obálce moc nevím. ale dívala jsem se na nějaký blog a v moc pěkné dárkové krabici dávali i nějaký Fructis šampóny. prostě tohle jako "dárkové" recenzní balení mě baví, mi to přijde mnohem hezčí, než jenom bublinkatá obálka s jedním BB uvnitř.

    OdpovědětVymazat
  5. aha, no tak nic takovýho jsem nikdy neměla, ale ani Fructis šampony, takže to bude asi něco jinýho

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, narazila jsem na tvůj blog a rozhodla jsem se na základě tvých recenzí zkusit minerální makeup. mohla bys mi prosím doporučit, který se ti zdá nejvhodnější pro mastnou pleť? mám sem tam nějaký pupínek, ale nejvíc mě trápí lesk T-zóny. díky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já lesk neřeším, takže moc neporadím. asi nějaký matující? takže lumiere cashmere, edm matte, klidně bych doporučila i ty just pure minerals - nematují sice úplně, ale tak pěkně sametově. a pokud máš jen sem tam pupínek, tak to kdyžtak zakryješ korektorem.

      Vymazat
  7. Tak tenhle článek se mi opravdu líbí a sama taky chystám něco podobného. Až na to, že u mě by asi nejvíce bodovala kosmetika Saloos, ale např. i Dermacol a teď i Yves Rocher. :)
    Jinak moc díky za inspiraci a fajn recenzi :)
    Nicca,
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...