pátek 30. srpna 2013

Zuri Skincare

Se přiznám, že... nejdřív tedy k tomu, že nemám čas. Fakt jako se mi to vyplatilo, přes prázdniny nic nedělat a užívat si sluníčka. Teď se z toho asi zblázním. No nic... se dále přiznám, že tohle jsem koupila na FragranceDirect  jen pro to, že to má vtipný koncept. Jo jen tak mimochodem FragranceDirect šel konečně do sebe a zavedl flat rate shipping... konečně se tam nakupování opravdu vyplatí a vypadá to, že to tam bude mým pomalu nejoblíbenějším diskontním eshopem... to jen tak na okraj. Takže zpátky k tomu vtipnému konceptu. U Zuri mají produkty pojmenované jako kapitoly v knize, jdou pěkně od Chapter One (muslin cloth) až po Chapter nejspíš Nine (regenerační noční sérum). Mezitím je pod dvojku schovaná čistící péče, pod trojku toner, pak jsou nějaké ty denní krémy, až to končí osmou čistící maskou a devátým nočním krémem. Jakože aby se vám to pořadí nepletlo. Prostě sranda. 





Možná by to byla ještě větší sranda, kdyby to mělo nějakou odpovídající internetovou prezentaci. Jakože fakt informace jsou nulové, jen se Zuri občas objeví na nějakém eshopu. Tak se to objevilo i na FragranceDirect... kde mě to zaujalo nízkou cenou, kapitolami a docela pěknými obaly. Jo a ty obaly jsou na živo ještě hezčí! Fakt takové čisté, stylové... a má to super otvírání. Ještě vám povím, proč mám FragranceDirect tak ráda. Protože tam koupíte i značkovou drahou kosmetiku za super peníze. Sice si nemůžete moc vybírat, prostě co je v nabídce, to vám musí stačit... a nabídka se pořád mění, ale když máte štěstí... tak se můžete radovat. Aneb víte o tom, že tuhle Zuri masku prodávají na Jahodě za skoro šest stovek? 

Jo a perlička na závěr. Věděli jste, že Sleek dělá pečující kosmetiku? Já to tedy překvapeně zjistila až teď! A na Sleek webu o tom asi taky nic neví...


25 komentářů:

  1. Tak tenhle eshop jsem neznala a právě jsem ho půl hodiny projížděla, slevy jsou skvělé a poštovné není vůbec špatné, takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ceny jsou tam až vražedné (pro moji peněženku)

      Vymazat
  2. Tyjo, na ten e-shop musím taky mrknout! Zní to super!

    OdpovědětVymazat
  3. do prčic, za posledních pár dnů jsem našla několik článků se zajímavýma eshopama a zrovna "suším hubu" :( už jsi to i testovala nebo se zatím jenom kocháš? vypadá to zajímavě, jsem zvědavá na dojmy z používáni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele samozřejmě nezkoušela! mám to doma teprve týden. zatím jsem vyplesknutá už jen z toho, že to je by sleek makeup.

      Vymazat
  4. Jojo, já na fragrancedirect jedu už dlouho, teď jsem se posledně divila, jaktože mi nezapočítávají poštovné za každý výrobek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsme byla právě taky vyplesklá... a je to tak už docela dlouho, možná půl roku... jsem za tu dobu stihla snad už čtyři objednávky.

      Vymazat
  5. Ten cenový rozdíl u masky je teda pecka - jestli ji na té Jahodě někdo zakoupil, tak se teď určitě velmi raduje. Ten koncept a obaly Zuri jsou fakt moc pěkné, nikdy jsem o této značce předtím neslyšela. Ani eshop jsem neznala, určitě neodolám! No pokud jde o kosmetické nákupy, je Tvůj blog skutečně inspirativní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně... jakože ta cena na Jahodě je fakt dost mimo. ale jak jsem to trošku googlila, tak jsem našla, že třeba v Americe to nějaký eshop prodává za padesát dolarů. to mě vůbec nenapadlo, když jsem platila těch pár liber, že kupuji takový luxus!

      Vymazat
    2. Milá trb, tak mám objednáno z fragrancedirect a na Tvoji poctu jsem do košíku přihodila masku a krémový čistič Zuri! Takže děkuju za skvělou inspiraci:-) Fakt se mi to Zuri u Tebe moc líbilo, takže jsem prostě nemohla odolat. A jestlipak už máš vyzkoušeno? ;-) Jak na to teď znovu koukám, tak mě dost mrzí, že jsem nepřibrala toner, vlastně i to noční sérum bych užila! Tak třeba příště.
      No každopádně ty ceny jinde jsou naprosto šílené. Ale na fragrancedirect je třeba zrovna u masky napsané, že doporučená prodejní cena je 9 liber, tak to se s těma 42 dolarama snad pomátli, ne?!
      Jo a hádej, co google vyhodí jako první po zadání hesla "zuri skincare"? ;-)

      Vymazat
    3. fakt jo? nojo, se tam objevím já.
      tak jsem zvědavá, jak budeš spokojená. já jsem ještě tedy nenačala... ale blížím se k tomu, dochází mi krémový odličovač... a pak asi přijde na řadu zuri. masku chci už dlouho použít, ale vždycky na ni zapomenu a vezmu si něco načatého, co mám v koupelně a okolí.
      (jo a toner by se mi taky líbil, vlastně noční sérum taky... ehm a sakra.)

      Vymazat
  6. Taky se hlásím do klubu neznalých, poprvé vidím značku Zuri Skincare a ten eshop taky neznám, já jsem spíš ebayová, to už musí být abych nakoupila jinde... Ale pár věcí bych si tam za ty peníze vybrala, tak jsem zvědavá, jestli dokážu odolat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem bývala ebayová, ale v poslední době, když chci koupit něco jen tak, že to ani nepotřebuji, tak většinou chodím na fragrancedirect, od té doby, co mají rozumné poštovné, tak je to tam prostě super!

      Vymazat
    2. Mně se teda 5,5 liber za poštu moc nelíbilo, jsem musela k nákupu ukecat i Dejničku, aby to tak nebolelo.
      Můžeš do mě prosím kopnout, kdyby se tam v nabídce objevilo něco zajímavého? Teď si říkám, jak to tam budu chodit kontrolovat, ale určitě zapomenu, jak se znám!

      Vymazat
    3. no... ono to poštovné totiž bývalo pět liber základní a za každou další položku snad naskakovalo o libru a půl. už se mi i stalo, že jsem si naskládala za dvacet liber do košíku a poštovné mi to spočítalo skoro třicet liber... takže mi zrovna teď pět liber přijde naprosto v pohodě. navíc jsem tam kupovala tu spirálku zeleno-bílou sally hansen na nehty, která u nás v drogérii stojí dvě stovky, to jsem tedy odmítla platit, ale za libru a půl, jsem to musela mít i s poštovným!

      no ale máš samozřejmě pravdu, to poštovné je otravné, i když zase něco vychytáš, tak se to vyplatí. až na něco narazím, tak si na tebe vzpomenu. (dlouhodobě mají laky essie za dvě libry... ale to sis určitě všimla!)

      Vymazat
    4. Všimla a dokonce jsem si i z té bohaté nabídky dvou odstínů jeden vybrala! :-D
      No tak naskakující poštovné by nepřicházelo vůbec v úvahu! Jsem prostě rozmazlená free shippingem, co si budeme povídat. Ale takhle to považuju za výhodný nákup a moc se na ten balíček těším. Ale lituju, že jsem na poslední chvíli z košíku vymazala šampon Loréal pro mamku, tak by mohli výhledově něco zajímavého přidat... nebo radši ne, šetřím a mamce seženu jiný dárek, tak!

      Vymazat
    5. no však právě to naskakující poštovné bylo otravné, jsem tam mohla koupit max dva kusy nějaké fakt super slevy highend kosmetiky, jinak mi to nedávalo moc smysl.

      hele, teď koukám, fakt mají essie jen dva odstíny. no ale před dvěma týdny, když jsme já objednávala, tak měli asi třicet, to jsem si dokonce málem i já vybrala. nojo... se to prostě musí umět načasovat.

      Vymazat
    6. Dopr... to jsem snad radši ani nechtěla vědět! Budiž mi útěchou, že bych všechny hezký určitě už měla, je to teprve pár měsíců, co neobjednávám nové kolekce hned poté co vyjdou.

      Vymazat
  7. Tak ten poslední odstavec mě dostal. Jsem z toho jelen, musím to prozkoumat sleek wtf???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem tedy zvědavá, jestli něco najdeš. já jsem googlila a skoro nic nenašla... asi bude zuri nějaká novinka.

      Vymazat
  8. Jo,já objednávala ve středu a slevy jsou fakt super.Na shop jsem přišla náhodou..googlila jsem šampón a tenhle obchod vyjel s neuvěřitelnou cenou,pak jsem zjistila,že zasílá do Čech a není to drahý a že tam jsou fakt velký slevy a výrobky,který prostě musím mít...jako scrub 300ml za 2 libry a tak no nechala jsem tam i s poštou skorem třicet liber,ale to se fakt nedá odolat a tohohle jsem si nevšimla a ty obaly vypadají fakt hezky...těším se na recenze.Jen doufám,že po nějaké době nezruší dovoz k nám,protože minule jsem chtěla objednat z ebay od sing-sing girl a už neposílají do Čech,protože se prý příliš ztrácely zásilky a chodily i hodně rozbité.Ach jo...ale pořád je,odkud objednávat.A to je super..akorát ne pro mojí šrajtofli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sing-sing girl už neposílá do čech? to ani nevím, v poslední době na ebay asi moc nechodím. každopádně ta tělová kosmetika na fragracedirect je super, na scruby jsem taky koukala a taky na tělová másla. nejvíc mě ovšem fascinují jejich jednorázové prodeje, jakože mac za třetinové ceny nebo teď měli dainty girl věci za dvě libry (to jsem tedy propásla, už skoro nic nemají a ta tvářenka mě docela mrzí, že jsem nekoupila)

      Vymazat
  9. Update po 7 měsících... Leží u Tebe Zuri stále ještě netknuté? :-D Já teď používám ten cream cleanser a dobrý jako, je moc příjemný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten cleanser už mám spotřebovaný. a byl super si myslím. maska ještě nic, ještě jsem se k ni nedostala.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...