neděle 29. září 2013

3x3 za září

Začínám být dost nudná blogerka... používám totiž pořád to samé (jo a taky skoro vůbec nepíšu, ale to sem dneska tahat nebudeme). Poslední oblíbenci-post jsem psala v červenci a dneska bych vám sem z fleku mohla napsat to samé. No dobře, Acné Control toner už nemám, takže ten bych musela nahradit asi nejspíš dalším ÜNT tonikem. Což by nebylo moc vzrušující, takže jsem vymyslela něco jiného, ale vlastně všechno z minula si můžete dneska tak nějak přidat.

Ještě bych chtěla říct, že kauza "blogger mi kazí fotky" mi zatím moc neříkala, ale dneska je to docela poznat. Já jsem fakt takto zrnitě nefotila. Jasně můj foťák není žádný ultramegazoomcoolzrcadlovka, ale fakt to dal mnohem méně zrnitě. Taky jsem si pamatovala, co s tím prý dělat... jenomže pořád nevím, co s tím dělat, z Google+ účtu mě Google vyhodil už snad před rokem a půl, že prý se jmenuji jinak nebo co... a pustit mě tam nechce. Do Picasa mě taky nechce pustit, že prý nemám Google+. No a tím asi moje představivost skončila. Ještě bych mohla fotky nahrávat přes jiná alba... tak na to jsem zase asi líná.



V dekorativní kosmetice pořád jedu v tom samém. Minerální makeupy a Matis BB, k tomu mi stačí už jenom tvářenka. Taky se musím přiznat, že oči si skoro vůbec nemaluji, jen jednou týdně, když tedy jako musím do školy. Tudíž jsem měla trošku problém vymyslet vůbec tři kusy oblíbené dekorativní kosmetiky v poslední době. Už jsem přemýšlela, že sem zase lupnu žlutý korektor od Crushed Botanicals, Lumiere minerální makeup a Bourjois tvářenku (jen tam mimochodem mám novou LE s pařížským motivem a je nějaká jiná, než jsem zvyklá, je mnohem měkčí, pigmentovanější a má zavírání na magnetku... to jsou mi novinky). No ale tak popustila jsem uzdu své fantazii.

Bourjois Bio Detox Foundation
Toto nebyla láska na první pohled. Ani na ten druhý. Ani na ten asi tak padesátý šestý. Pak se ale něco zlomilo a jsem se asi zamilovala (poté co jsem ho třetinu s menším odporem spotřebovala... prostě na první dojem fakt nedejte a mezi láskou a nenávistí je dost často dost tenká hranice). Co se mi líbí? Je hodně lehký. Překvapivě toho docela hodně zakryje. Na pleti je naprosto dokonale přirozený. Docela dlouho i vydrží. Co se mi už od začátku nelíbí a co mi pořád vadí, jen jsem se to naučila tolerovat? Zvýrazňuje šupinky. Špatně se roztírá a pak vypadá jako omítka. Vůbec se s ním tak jako dost blbě manipuluje, což je daň za nepřítomnost silikonů, ale moc tomu nepomáhá to, že při nadměrné manipulaci se vám to nakonec z obličeje celé odrolí. Prostě při roztírání musíte znát míru! Nebo Míru?

Guerlain meteority Perles du Paradis
Přijde mi, že meteoritky na minerálním makeupu nedělají nic. Jakože fakt ten efekt nevidím, spíš asi jen zvýrazní nedokonalosti. Proto je s mmu nepoužívám. Ale s Bourjois Bio Detox... aaah. Bio Detox má totiž jednu jakoby vlastnost, vytvoří druhou kůži a vůbec nějak nezamaskuje nějaké nerovnosti a nevyhladí tvářičku k dokonalosti. To fakt ne. To za něj udělá až Guerlain.

Sleek Blush By 3 Sweet Cheeks
No prostě nějakou tvářenku jsem chtěla umístit, i když ji používám teprve dva týdny, tak si myslím, že je fakt boží. Do krémového odstínu jsem sice ještě nesáhla, to po mně fakt nechtějte, ale prostřední fialový je dost v pohodě. Jo asi by to chtělo fotku vnitřku a tak vůbec nějaký ten blogerský swatch, že... tak to nemám.



U pečující kosmetiky je těžké říct, co mi vlastně vyhovuje úplně nejvíc, myslím, že jde spíš o kombinaci několika přípravků, kdy účinek jednotlivých kusů není úplně zřejmý, ale tato kombinace mi dává opravdu hodně! Chtěla bych říct, že moje pleť je úplně strašná, už to trvá tři čtvrtě roku, ale během posledního měsíce se tak nějak dostavuje zlepšení. Jen prostě nějak jsem pořád nenašla něco, co by mi konečně pomohlo na ucpávání pórů. Pracuji na tom.

ÜNT Clearegen toner
Tahle Clearegen řada už se nevyrábí, což je dost škoda, protože tohle je moje třetí lahvička... a stále ji zbožňuji silně a pronikavě, stejně jako tu první. Toto je tzv. exfoliační toner, to jsou ty, co jsou teď brutálně populární a že prý uvidíte změnu na své pleti po prvním použití. No tak to asi ne... nebo já mám takovou dost divnou pleť, ale výsledky se dostaví spolehlivě a jasně. Nově si asi budu muset koupit buďto nějaký ten exfoliant Clarins nebo Clinique nebo že bych se konečně dala na P50? Kdybych bydlela v Londýně, už bych stála frontu na Pixi Glow Tonic... no tak zatím nic. Úplně nejraději bych si tedy koupila zase Clearegen, ale když není, tak není.

Evolve Light Perfect AHA Mask
... je asi tou nejlepší kyselinovou vyžírací maskou, co jsem kdy zkusila. Nebo možná nejlepší ne, asi Crushed Botanicals bylo lepší, co se týkalo okamžitých výsledků, ale Evolve určitě patří mezi vyžírací masky, které mají účinky po nejdelší dobu. Tyhle masky totiž jakoby účinkují na zanesenou pleť a vytahují na povrch cokoliv špatného, udělá se z toho vřídek a je to pryč. Evolve vytahuje nečistoty dva dny a celou tu dobu taky působí na regeneraci, takže třetí den je všechno zahojené a prostě skoro pryč. Asi to nechápu, jak je to možné. 

Carlson Norwegian Cod Liver Oil
Ze všech možných doplňků stravy, které slibují krásnější kůži, že všech těch pantenolů, eladenů, imedeenů a vůbec, na mě zatím fungovaly jenom dva. Obyčejný vitamín B komplex, který seženete v každé lékárně ve dvou sílách tak nějak za několik desetikorun. A pak rybí olej. Značku Carlson jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, takže to byly zrovna tyto kapsle, po kterých jsem sáhla někdy před prázdninami, když jsem si konečně řekla, že to s tou mojí pletí je už fakt trapné... a něco se prostě musí stát.



A ještě třikrát bonusově ze života:

Vendula London
Na tuhle kabelkovou značku jsem narazila už před pár lety na Amazonu. Kabelka, co jsem tenkrát moc chtěla a nikdy si ji nekoupila, jen ji chodila okukovat, byla brutálně infantilní a už se nevyrábí. Škoda. Od té doby si zhruba tak třikrát ročně na Vendulu vzpomenu, vydám se na oficiální stránky a vyberu si, co bych si tak koupila. Pak si většinou řeknu, že počkám na nějaké sezónní slevy, zapomenu na to a tím je to vyřešeno. Nedávno jsem ovšem narazila na českého prodejce, který má celkem překvapivě levnější ceny než ve staré dobré Anglii. Už jsem dvakrát neodolala. Poprvé jsem si pořídila cestovní tašku, podruhé jsem si koupila tuhle slunečnicovou. Je mnohem lepší než na obrázku. Je prostě tak ideální, až to ani není možné. Je všechno to, co jsem vždycky chtěla, tak akorát na zabalení na jednu noc v Praze. Naposledy jsem do ní naskládala počítač, věci na převlečení a kosmetiku na jeden den, doklady, flašku pití a tak. Druhý den jsem tam ještě přidala půl kila sýru, dvě kila knížek a nové boty. Všechno se mi to tam vešlo! Navíc místo černo zlaté kombinace (taková vypadá na oficiálním obrázku) je to spíš hnědo tělová, což mě potěšilo moc.

Slevomat
Z nějakého zvláštního důvodu na Slevomatu ujíždím jen během zimních měsíců. Tento rok jsem začala už v září a pořídila si nové boty. Ještě stále lituji, že jsem v březnu nekoupila ty úžasné kozačky, kdo ale mohl tak jako tušit, že zima tady s námi bude až do května, tehdy mi to přišlo zbytečné nakupovat kozačky v březnu. Tuhle zimu si to hodlám vynahradit! 

Stresový nákup pod značkou "NESNÁŠÍM KOMERČNÍ BANKU"
A tak jsem prostě vešla do každé drogérie po cestě a něco nakoupila. Jo a proč jako nesnáším Komerční banku? No ono je to těžké, totiž KB byla moje první a prostě těch mnoho let spolu mi vynahrazuje i drahé poplatky a tak. Ale nechápu, jaktože v dobách internetů je vůbec nutné chodit na pobočku. Pak nechápu, jak je možné, že jsem byla v bance jediný zákazník a stejně nikdo neměl čas se mi věnovat. Jedna bankovní poradkyně telefonovala, druhá se bavila se třetí, čtvrtá se bavila s pátou, šestá má na starosti jenom podnikatele. Takže to máme šest bankovních poradkyň a jednu klientku... kterou podle všeho nebylo možno obsloužit. Tak mě nakonec poslali za recepční, taky vám přijde nadbytečné, aby normální banka měla recepční? Ta mi řekla, že mi zavolá moji bankovní poradkyni a kdo to je. Za poslední asi ... tři roky... si mě bankovní poradkyně podávají sem a tam. Pokaždé mi pošle oficiální dopis, že se na ni můžu spolehnout... a za tři měsíce mi přijde nový oficiální dopis, že se můžu spolehnout pro změnu na někoho jiného. Vyzkoušela jsem už asi deset bankovních poradkyň, trošku mě ta fluktuace znervózňuje a vede to k tomu, že už se ani nenamáhám pamatovat, kdo je vlastně moje bankovní poradkyně. No nic, recepční to nepotěšilo, ale zjistila to. Že prý mám počkat pět minut a moje bankovní poradkyně se mi bude věnovat. Za čtvrt hodiny za mnou někdo přišel a paní poradkyně říká, že teď to nejde, že má jiného klienta. Stále jsem byla v bance sama, prostě jen já, recepční, moje bankovní poradkyně, dalších šest bankovních poradkyň a dvě pokladní. Podle všeho nikdo neměl čas se mi věnovat. Jak kdybych vůbec stála o to, aby se mi někdo věnoval, kdyby to šlo, tak si to nejraději zařídím sama na netu... ale nejde, tak jsem tam stála naprosto rozzuřená a zmatená, jak je něco takového vůbec možné. Hlavně, že mi tak každý druhý týden volá někdo z jejich callcentra, aby mi nabídl něco ultra aktuálně výhodného. Paní mi dala na sebe telefon, že prý mám příště zavolat a objednat se... no tvl to od kdy je nutné se do vlastní banky objednávat na schůzky? Navíc do banky, která je podle všeho úplně prázdná. No nic asi se příště objednám na zrušení mého nostalgického účtu.


No a to je asi tak moje září. Kromě jednoho totální WTF momentu v bance vlastně všechno v naprosté pohodě!

28 komentářů:

  1. Nejvíc měpobavila příhoda z banky...no, ještěže nejsem u KB, teď mám banky dvě a jsem s oběma spokojená (Poštovní spořitelna z mládí a nově GE money). Tu Evolve masku chci a Clarins exfoliační tonikum mám v brzkém plánu, protože Caroline - pročež jsem z Anglie přes Lucifrid objednala i Hydraluron a Clinique Take the Day Off.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jono... jsem byla doteď taky docela spokojená. ale najednou mi přijde, až líto, že mám peníze u někoho takového.

      Vymazat
  2. Já mám účet u KB už nějakých osm let a tohle se mi ještě nestalo. I když v bance bylo dost lidí, tak se vždycky našel někdo, kdo se mi věnoval. Naštěstí. Tohle bych asi taky nevydýchala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mně se to stalo poprvé. hlavně mi přijde, že si ta moje banka začíná hrát na něco nóbl, nově tam mají tu recepční a nově se musí chodit jenom k přidělenému poradci... taky jsem vždycky chodila kamkoliv a kdykoliv. a nikdy nebyl problém.

      Vymazat
  3. Zaujala mě ta Evolve maska, není moc "agresivní"? Já mám totiž u těhle masek vždycky strach, že mi to hrozně podráždí obličej a budu rudá jak rajče ještě několik dní. Plus jako bonus se mi udělá plno pupínků. Nebylo by to poprvé :-) Jinak co se týče KB, tak já u nich mám taky účet už spoustu let, ale pěkně mě štvou, právě i tím, že člověk kvůli všemu musí na pobočku, který mívají otevřeno tak do 17 a když člověk do 17 pracuje, tak je to jaksi v háji. No abych to zkrátila, naštvala jsem se a založila si účet v Airbank a zatím naprostá spokojenost, nemusela jsem tam zatím ani jednou, dokonce i účet jde založit online :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je náhoda, právě jsem si taky založila u airbank asi před půl rokem. jakože na KB mám navázáno ještě spoustu dalších věcí, úvěr a pojištění, ale fakt přemýšlím, že to všechno zruším... a přesunu se jinam. teď je na to vhodná doba a nemám zas tolik času, abych mohla zbytečně chodit do banky, kde se mi nikdo nebude věnovat.

      no evolve trošku štípe to jo, ale červená z toho nejsem. (i když tedy já mám kůži jako hroch). agresivní mi moc nepřišla, kdyžtak ještě jemnější je nejspíš elemental herbology facial glow

      Vymazat
    2. Tak díky za tip, určitě se po tom kouknu. Jinak u Airbank (ale poskytují to asi i jiné banky) mají službu, že jim řekneš, aby ti převedli všechny trvalé příkazy atd k nim a oni to zařídí. Mě totiž u Kb hodně vadí i skutečnost, že jsem jim už zaplatila na poplatcích tolik peněz, ovšem jejich snaha mi vyjít vstříc je absolutně nulová. To si radši za ty peníze koupím x-tou tvářenku :-)

      Vymazat
    3. jj o té službě vím, ale asi ji snad nevyužiji. jako já tam na ten účet mám navázaný akorát úvěr (šla jsem ho předčasně splatit... to se zatím nepovedlo, ale povede se, jen co si dám tu schůzku s paní poradkyní), pak životko (končí mi v říjnu, chtěla jsem tu smlouvu prodloužit, tak asi si raději najdu něco jiného), no a pak akorát mi tam chodí stipendium ze školy (to změním během deseti minut ve škole) a taky tam mám peníze ve fondech. takže vlastně z mého pohledu asi akorát musím vymyslet, kam dám ty peníze z fondů, a bude na čase se s KB rozloučit. jsem tedy zvědavá s čím na mě vyrukují, ale už dva dny vybírám novou banku nostalgie - nenostalgie.

      Vymazat
  4. mně teda pobavila ta Komerčka, páč tam mám taky účet, tkž vím, že rezervy oni maj :D (ale nic podobnýho se mi naštěstí nikdy nestalo, to s tou objednávkou předem mi přijde dokonce docela skandální ... kdybych na tom účtu po takovýn zážitku i tak trvala, tak bych si ho nechala převést do jiné pobočky, tahle je očividně úplně na hovno)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, mně se to stalo poprvé, třeba v Praze na Míráku jsem nikdy neměla problém. ale je pravda, že mají docela vychytaný systém... fakt jsem tuhle situaci moc nepobrala, navíc to tady v diskuzi vypadá, že nejsem takto jediná... což už nechápu vůbec, proč se ta KB vůbec namáhá tedy vést osobní účty, když to je podle nich takový opruz.

      Vymazat
  5. Neda mi to se vyjadrit k te bance! Jsem takhle na jare musela zrusit ucet u Cesky sporitelny, protoze neochota a neschopnost zamestnancu plus vysoke poplatky jsem uz nehodlala tolerovat! Presla jsem k Airbank a jsem opravdu spokojena, poplatky temer zadny, vzber z bankomatu v EU jen za euro, coz se mi hodi, protoze neziju v CR a celkove jsem spokojena. Jen se priprav na to, ze te budou z KB silene uhanet a nabizet ti "jeste vyhodnejsi" tarif jen abys nesla jinam. A asi temhle velkym ceskym bankam odchazi dost klientu, kdyz mi nekolikrat volala i manazerka pobocky, ze si fakt prejou, abych zustala. No jsem rada, ze mam Airbank- a ne nikdo mi za tuhle reklamu neplatil:)) Nejvic me totiz stve, ze musis platit sileny poplatky za jakykoli pohyb na uctu s tvymi penezi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím říct, že jsem u Airbank taky spokojená moc. navíc naprosto žeru tu jejich reklamu! a líbí se mi i jejich internetové bankovnictví mnohem víc. ale trošku mě mrzí, že to je prostě jen banka na účty, nemají tam k tomu investiční fondy nebo životko, takže to budu muset hledat jinde.

      Vymazat
    2. no ja neziju v CR, takze to stejne budu muset taky resit jinde, ale jsem s nima taky spokojena, coz by melo byt v podstate uplne normalni, ale v dnesnim svete..:/

      Vymazat
  6. Fuhh takej banke by som v momente dala zbohom :D
    Ten makeup od bourjois som nikdy predtym nevidela ale strasne sa mi paci :D A meteority!!!! *.*
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no však já taky sbohem dám, jen si budu muset domluvit tu schůzku... což je tedy u mě trošku problém, nedokážu si naplánovat, co bude třeba za týden... no nic no.

      Vymazat
  7. Sdílím tvé pocity z banky, protože imrvére řeším skoro totožné problémy u stejného ústavu!!! A už pár měsíců vyhrožuju, že přejdu jinam. No, asi to fakt udělám. Jak je vidno, nejsem výjimka, kdo má pocit, že ignoranti tohoto typu spravují moje peníze, to je prostě nehorázné! Každý měsíc se podivuji nad množstvím poplatků, které na mě v internet bankingu vyjedou a nejsou nijak označeny - jako wtf, za co to vlastně platím?? Osobní bankovní poradci dtto, objednávky u nich nepobírám, nepotřebuju osobního poradce, který nikdy není k dispozici, je každý čtvrt rok jiný a ke kterýmu se navíc musím objednávat měsíc dopředu jako k zubaři (což stejně nedělám, problémy řeším když vyvstanou tzn. okamžitě), přehazování mezi sebou jak s horkou bramborou taky důvěrně znám, velice "zaneprázdněné" pracovníky v pobočce rovněž a to jsem tam většinou taky sama (vlastně se nedivím, s jejich službami musí být jejich klientela čím dál menší). Naposledy mě nejvíc dojali na jaře, kdy jsem řešila ukradené doklady a vystavení nových platebních karet: bohužel museli tu novou kartu nejprve poslat na mou "domovskou pobočku" v Budějcích, kam jsem prostě neměla čas jezdit, a když tam teda poštou přišla, tak teprve potom ji mohli poslat zpět do Prahy, kde jsem si ji laskavě mohla vyzvednout. No jako cože??? Kdybych neměla druhou banku, která je mnohem vstřícnější a pohotovější a racionálnější, tak jsem byla 14 dní bez platební karty a tudíž odkázána na žebrání u kamarádů, aby mě založili. Protože, co si budem povídat, chodit si vybírat na pobočku do banky a platit za to další neuvěřitelné poplatky, na to jim s**e Bílej Tesák. Občas mám pocit, že si ty poplatky snad vymýšlejí z nudy, je jich tam asi milion, každej za něco jinýho a navíc za věci, který jsou všude jinde automaticky zdarma (pokud se mi teda podaří dopátrat jejich podstaty, většinou to prostě nevím). Prostě tu banku NESNÁŠÍM do morku kostí a čekám jen na moment, kdy budu mít zjištěno dost informací o běžných účtech u jiných vstřícnějších bank a pak okamžitě padám pryč. Never more. Nostalgie mě naštěstí tolik netíží, spíš se mi nechce řešit tu administrativu kolem toho... Ale budu muset. Tohle dál trpět nebudu.
    Sorry za takový výlev, ta tvoje storka mě vytočila doběla, což se u KB stává poslední dobou čím dál častějc.

    Dej vědět, co s tebou dělá ten rybí olej. Já přemýšlela o čistém za studena lisovaném oleji z obilných klíčků, kdysi ho doporučovala Cyklistka. Ale ten měl sloužit něčemu jinýmu, na vlasy a nehty. Ačkoli s pletí by asi taky něco zvládl.

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele rybí olej je dobrý. tohle je moje asi nevím... možná páté balení? kdysi jsem ho fakt používala (ale jinou značku, už si nepamatuji) a pomáhal mi, pak jsem tedy měla asi čtyři roky docela dokonalou pleť, takže jsem na něj pozapomněla. stejně na mě účinkoval i ten B-komplex. béčko má tedy rychlejší účinky, ale docela mám z něj pak citlivou pleť a červená mi. rybí olej má pomalé účinky, tak v řádu měsíců, ale zase nemá žádný vedlejší efekt. jo ale těch ucpaných pórů mě rybí olej fakt nezbavil, jen se mi nedělají podkožní boláky a cokoliv se rychleji hojí. zase to ale beru jenom asi dva měsíce, takže si myslím, že efekt ještě nějaký bude.

      no a úplně mě fakt překvapilo, že tolik lidí má špatnou zkušenost s KB. jsem to historku tam dala spíš pro pobavení a asi naivně jsem si myslela, že to byla naprosto výjimečná událost... tak asi ne.

      Vymazat
    2. Ahoj, mám dotaz. Opravdu se u tebe při užívání rybího oleje omezil výskyt těch podkožních boláků? To je totiž můj největší problém (brada, čelist) a byla bych hrozně vděčná za nápady jak s tím zatočit..

      Díky, Marcela.

      Vymazat
    3. no fakt. funguje to pokaždé. jen ten účinek je docela pomalý... sice si nevšimneš za týden, ani za dva, mi přišlo, že viditelné výsledky to má tak za měsíc. a teď po třech měsících mi přijde, že to působí i proti ucpaným pórům, ale tohle asi dost těžko říct, možná mi pomohla i nějaká kosmetika, co jsem změnila... každopádně si myslím, že rybí olej za zkoušku fakt stojí.

      Vymazat
  8. Tak nějak povědomě si pamatuji, že objednáváš z iHerb? Což mě vedlo k návštěvě jejich stránek a vytvoření objednávky a teď jsem trochu znepokojena z toho, že nemají paypal a musela jsem zadat kartu a taky z toho, že prý jejich balíčky nechodí a se zákaznickým servisem se nedá domluvit. Tak kdyby jsi mi mohla napsat jaké s nimi máš zkušenosti? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, paypal nemají, to je docela nevýhoda. je mi jasný, že paypal nemají, abychom je nemohli napráskat, protože se jim balíčky ztrácejí, posílají je nepojištěně a pokud se fakt ztratí, tak ti nikdo nic nevrátí ani nepošle znovu. na jednu stranu to jako chápu, že když mají docela nízké ceny, tak si asi nemůžou dovolit posílat všechno znovu, a poštovné nechávají nízké, aby se to pořád vyplatilo. na druhou stranu je to dost opruz. a nebudu ti lhát, klidně se může stát, že ti ten balíček nedojde.

      ale zase musím říct, že mně vždycky všechno došlo. jednou šel tedy balíček asi tři měsíce... s tím už jsem se tenkrát rozloučila. když přišel, tak byla z toho úplně mimo, pak jsem se podívala na razítka... a ten balíček procestoval snad austrálii, filipíny a tak... ale nakonec došel.

      takže takto, já s nimi mám asi jen ty nejlepší zkušenosti, ale vím i o případech, kde ty zkušenosti nejsou dobré. jinak iherb taky dost pečlivě vyplňuje celní deklarace, takže mi to dost často zabavují celníci. já tedy nakupuji pod limitem tak těch 30 dolarů, ale si myslím, že celníci tomu asi nevěří a vždycky po mně chtějí fakturu. no a já pak sice neplatím dph, ale musím zaplatit výpalné poště. i přesto se mi nakupování na iherb stále vyplatí a zrovna teď si tady skládám novou objednávku.

      Vymazat
  9. Ach,komerční banku mi raději nepřipomínej...minule se mi snažila paní namluvit,že jsem asi velkej bordelář,neboť oni mi určitě ten dopis poslali a bez toho to nejde...vrrr haf...a nakonec se zjistilo,že neposlali nic a ještě pak dělala,že momentálně nemá čas se nám věnovat,protože jsem už po ní vyjela...že teda děkuju a jako,že nemám zaco,že? Nakonec se nám musela věnovat přímo ředitelka pobočky(taky celá říčná),protože jsem už řekla,že pokud okamžitě někdo nevyleze z poza přepážky,okamžitě ruším účet a odcházím do jiné banky...za mě jsou na bankách hovádka boží,a nás dovádějí k maximální nepříčetnosti...ale přesně mě vytáčejí s tím,jak neustále nabízejí něco super,ale přitom je to jen tahání peněz....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, já si fakt myslela, že ta moje historka je ojedinělá, protože jsem měla vždycky docela dobré zkušenosti, maximálně jsem si tak deset minut počkala, než se uvolnil nějaký ten poradce, ale pak jsme vždycky spolu vyřídili všechno hned... no nic no, asi má komerčka pocit, že by se měli trošku zexkluzivnit, všichni se budou jenom objednávat, do banky nás bude uvádět ta recepční po zlatém koberci...

      Vymazat
  10. Jojo s komerčkou mám naprosto stejné zkušenosti. Nejvíc mě dostalo když jsem si pořídila ultravýhodnou kartu kterou se dá platit přes internet a do zahraničí, ale peníze se na ní musí vkládat ručně na přepážce. Takže jsem si zaběhla do hlavní budovy KB na Václavském náměstí, užila si nevěnování a vysvětlování že účet se zrušit nedá a že musím ke své bankovní poradkyni.....Tak jsem milé paní řekla, že pokud to nejde z centrály KB tak odkud jinud by to asi tak mělo jít a že pokud to neumí tak půjdu třeba o patro výš kde je ředitelsví a tam to někdo umět bude. Najednou to šlo a paní byla moc ochotná. Od té doby mám CSOB a spokojenost.
    http://roztomilosti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? super speciální karta, na kterou se musí vkládat peníze hotově? tomu už snad ani nevěřím... ale možné je asi všechno. týjo, ale ta komerčka... taková fajn banka to bývala, jako snad první dávala studentům embosované karty už před deseti lety... no nic no.

      Vymazat
  11. Díky za sdílení. :)

    A teda ta anabáze u Komerčky zní teda dost šíleně... já měla to velká štěstí, že jsem zatím v bance nic osobně vyřizovat nemusela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a bohužel co jsem slyšela, tak bez google+ účtu se s tím auto enhance nic dělat nedá. Prý je to další skrytá taktika googlu jak nahnat na G+ víc lidí...

      Vymazat
    2. fakt jo? tak ale mě z google+ vyhodili, že prý mě tam nechtějí, protože se jmenuji jinak. tak teď tedy nevím... asi nic.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...