úterý 3. září 2013

ENVOGUE Sample Society

... taky prostě musím vyzkoušet všechno! I když v tomto případě jsem byla trošku vystrašená, čeho se vlastně dočkám. Přeci jenom tato krabička nabízí na jednu stranu Guerlain nebo Payot a na druhou stranu slibuje za 370 korun penetraci  ("Budeme se snažit spojit v jednom souboru různými prostředky, od penetrace pod rtěnku - na paletu, od krém na obličej - na vlasy masky."), abych řekla pravdu, tak ilustrační obrázek ve mně moc radosti taky nevzbuzoval... a při objednávce to na mě mluvilo jenom rusky... nebo vlastně azbucky. Trošku jsem se uklidnila tím, že je vždycky můžu napráskat na PayPal, odklikla to a čekala. Tedy jako ničeho jsem se nedočkala, ale když jsem se jim připomněla, tak nakonec přeci jenom něco přišlo!

A asi to bude znít divně... ale já jsem nakonec docela spokojená. Čekala jsem vyloženě cokoliv, od té penetrace až po minivzorky parfémů a pytlíčky 1 ml krémů. Čekala jsem, že si budu nadávat, že jsem čtyři stovky taky mohla utratit líp. Ale fakt jsem vlastně spokojená. Byla jsem překvapená, bylo to něco nového, docela se těším, že něco málo vyzkouším, a některé značky z boxu vůbec neznám.

Dostala jsem hromadu vzorků Thalgo, což je super, protože je to úplně jiná značka, než bývá ve všech možných boxech.

Dostala jsem oční krém Chris Farrell, což vůbec neznám, ale oční krém mi zrovna dochází.

Dostala jsem jakýsi krém Valmont, což vůbec neznám (opět!).

Dostala jsem vlasovou péči, která mě tedy až tak nějak ani nezajímá (Redken a Kérastase).

A dostala jsem velmi podezřele vyhlížející lahvičku popsanou azbukou. Však říkám, jsem spokojená.





Ale je pravda, že tam nebyla žádná dekorativní kosmetika... to by mohlo někomu vadit.

Taky to balení nic moc, určitý náznak pokusu o eleganci tam je, mašlička se mi líbí moc, maxicase slibuje velké věci, ovšem jakákoliv krabička Senza nebo Ladyboxu je tedy hezčí. Tuhle si ani nebudu schovávat. (no... ale pořád je to balené lépe než Greatbox!)

Nedostala jsem žádné plné balení, všechno to jsou jenom vzorky, případně cestovní balení. Což mi ani tak moc nevadí. Vlastně jedno plné balení jsem dostala, oční krém, ale mám tak nějak podezření, že to byl dárek za to čekání a za to, že jsem se musela po týdnu připomenout. Tedy alespoň paní říkala, že mi tam přibalí dárek.

Nebyla přibalená žádná průvodní kartička s popisem. Je mi jasný, že ty vzorky asi pochází z Ruska, takže chápu azbuku na balení očního krému, ovšem skutečnost, že podle velmi špatného překladu do češtiny v návodu tento krém napomáhá tvorbě vrásek, mě poněkud znepokojila.

No ona vůbec ta stránka poskytuje mnoho materiálu pro pobavení se nad naší pěknou češtin. Což jen tak mimochodem... existuje i tištěný časopis, který tedy se v češtině orientuje poněkud lépe než jeho on-line sourozenec, ale stále nabízí celkem velké množství zábavných a překvapujících gramatických obratů až přehmatů. Pokud na něj narazíte, určitě doporučuji, první číslo snad nabízeli někde i zdarma!

18 komentářů:

  1. podezřelá lahvička je šampon, ale víc nepřečtu :D Thalgo jsem nikdy nezkoušela, nezlobila bych se za něho v nějakém našem boxu. ale stejně mi tam toho přijde docela dost, třeba v porovnání s posledním LB, a balení se mi z nějakého důvodu taky líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem se pobavila při čtení těch stránek i tvého článku, jako vždy :)). Akorát to není na dlouhé prohlížení, jinak by mi praskla hlava ze znělky, nevím k čemu má sloužit? ...jo a vím, že si můžu vypnout reproduktory :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta krabička se mi děsně líbí a vyloženě mě nadchl ten Redken :) Já podlehla těm českým boxům teď v červnu, krabičku stále nemám, nemluvěj se mnou a ten obsah byl taky úplně na nic :D Takže jsem na nějaký čas vyléčena. Ale tohle vypadá mnohem lépe!

    OdpovědětVymazat
  4. tak tohle mě teda zaujalo 100x víc než všechny naše boxy! fakt reálně přemýšlím, že si ho taky objednám :D kde Ty na tyto novinky chodíš? člověk aby před návštěvou tohoto blogu zamkl peněženku do šuplíku a spolkl klíč! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za pobavení, přišla jsem s pláčem (osobní trable) a podařilo se ti mě rozesmát, což bych bývala myslela, že je nemyslitelné. Takže ještě jednou děkuju a hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Kvůli té srandě to snad stojí za to, nad očním krémem napomáhajícím tvorbě vrásek jsem se zakuckala:D

    OdpovědětVymazat
  7. Chachá,to je boxík dle mého gusta.Jako než plný balení sprcháče Palmolivu,to radši tubičky plné překvapení.A tak by to mělo být.Jen škoda,že tam nepřihodili něco,co napomáhá celulitidě...když už,tak už..Mně se moc líbí, správná KPZ pro dobrodruhy..

    OdpovědětVymazat
  8. No je to rozhodně zajímavé, krabička je docela hezká, výběr produktů zajímavý, je fakt, že člověk asi narazí na dost věcí, o kterých neslyšel ani slovo....

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé další boxík a značky podle mého gusta (alespoň Thalgo a vlasová péče). Musím se přiznat, že se vždycky na ty tvoje kosmetické novinky-vychytávky strašně těším a skoro denně vyhlížím nové příspěvky, se kterými je den o něco růžovější :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kosmetika Thalgo je super! Jednou za měsíc mě kosmetička ošetří jejich přípravky (+ špachtlí) a moje pleť je spokojená. Prezentují se jako přírodní kosmetika, ale já nemůžu soudit. Až dopotřebuji stávající péči pořídím si od nich olej na problematickou pleť a nějaký ten krémík.

    OdpovědětVymazat
  11. super znacky aj ked o tomto kocenpte som este nepocula

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já se s tím píšu znova a vono se to vložilo i přes error, PCH!

      Vymazat
  13. to být velmi dobrá češtin!
    jestli i anglicky uměj jako česky, tak předpokládám, že to na tý krabce mělo být správně "mexikán" :D

    jinak to ráda zkouknu, ale sama bych do ní nešla, 370 se mi zdá už moc ..

    OdpovědětVymazat
  14. parada, toto by ma ako vyorkovu uchylacku potesilo. All Soft od Redken je silikonova nastrazna mina, som zvedava, ako ti sadne :)

    OdpovědětVymazat
  15. 370 Kč za další hromadu mini balení se mi zdá moc. Ta vlasovka by mě zrovna zaujala jako jediná.
    Napomáhá vráskám...? :-DDD

    OdpovědětVymazat
  16. všem moc i když docela opožděně děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  17. O tomto slyším poprvé a taky to zřejmě zkusím...vypadá to zajímavě a zas změna...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...