neděle 22. září 2013

Etude House Sweet Recipe: gelové linky

* si asi pamatujete můj nákup? snad všechno jsem měla z eBay a třeba zrovna tyhle linky tam ještě pořád seženete

A já proti nim nemůžu říct jediného křivého slova. Nebo možná, menší křivé slovíčko by se jedno našlo? Zatím sice hraje v můj prospěch, i když to se dost brzo třeba otočí proti mně. No ale pro začátek vám nabízím své srdce na dlani!



Takže to bychom měli asi takto:
výdrž?
jo!
odolnost?
jo!
pigmentace?
jo!
nanášení?
jo!
barva?
jo!
roztomilé balení?
jo! jo! jo! 

... co víc by si mohla dívka přát? Asi nic moc. Linky mi na očích opravdu vydrží celý den, dokonce ten swatch, co jsem si čmárla na ruku, vydržel asi dva dny. Na druhou stranu se docela snadno odličují, jako odpoledne už totiž nejsou úplně doteku odolné, ale bez problému mi vydrží pěkně až do večera. Hned při prvním použití mě navíc překvapila i pigmentace, jakože dobrý, na jedno namočení štětečku celá linka a ještě kousek zbylo. Takže se mi s linkami dobře pracuje a nanáší se... radost pohledět. Barva je taková studenější neutrální hnědá, ani v tomto ohledu si nemám na co stěžovat. No a navíc to balení je super. Ne?

No možná až tak moc ne. Trošku ho totiž podezírám, že netěsní. Když jsem linky před asi dvěma měsíci poprvé otevírala, tak měly takovou dost měkkou konzistenci, štěteček mi tam zajel jak po másle a vykutala jsem důlek. Je to vidět i na fotce. Nemám takovou konzistenci ráda, neumím s ní moc pracovat, dávám si toho pak moc a dělá mi to tlusté čáry a to já nerada. Tak jsem linky pěkně schovala, že tedy budou jenom na dívání. No ale před pár týdny jsem je znovu vytáhla a konzistence už vůbec není měkká, je spíš hodně tuhá a musí se dost šmrdlat, aby to nabralo barvu, ale pořád to nabírá barvy dost přesně tak akorát. Což značí, že právě teď je konzistence značka ideál a já si jinýma linkama oči nemaluji... to abych si to užila, než mi tyhle totálně vyschnou.









17 komentářů:

  1. To balenie je uplne dokonale, akurat skoda zehnede linky nepouzivam keby boli cierne beriem hned :) Mimochodom trosku odveci, ale chcela by som od teba radu ohladom BB kremov ked sa v nich tak vyznas. Nevedela by si mi poradit nejaky s dobrou krycou schopnostou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... černé zrovna tyhle nejsou.
      nejvíc krycí BB je Missha Cho Bo, BRTC Whitening and Wrinkle, CuSkin. dobře krycí mi přišly třeba i Skin Food.

      Vymazat
    2. SkinFood jak který, ale např. Agave Cactus BB je co se týče krytí super.

      Vymazat
  2. Na tyhle linky jsem na ebay koukala několikrát, moc se mi líbí jak barva, tak balení, problém je, že jsem nešika a neumím si namalovat pěknou linku ničím jiným než fixem, takže se snažím (ne)nakupovat s rozumem a na bonboniérové srdíčko si musím nechat zajít chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to já to asi nejlépe zvládám právě gelovkama, které jsou tedy zatuhlé. a pak zapečenýma, ještě vlastně. no ale vždycky si je můžeš koupit na trénování!?!

      Vymazat
  3. To balení je jakože celkem ťuťu ňuňu, o co že bych na něj někoho doma nachytala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je dost dobře možný. a ještě to přišlo v krabičce s takovým tím papírkem, co v něm bývají pralinky... no autentický je to hodně.

      Vymazat
  4. Balení je k sežrání, o tom žádná, ale nejvíc mě teda zaujala ta barva a pigmentace. Víš, že jsem to od těchto linek ani nečekala? Když jsem je viděla ve Tvém nákupu, trochu to na mě působilo jako hračka pro malé holčičky a nějak to ve mně prostě nevzbuzovalo důvěru. Ale zdá se, že pigmentaci není co vytknout a ten odstín je teda super, to je přesně moje hnědá - tmavá a bez teplých podtónů! (Teď koukám na ebay, že to teda ale není zas až taková láce.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no si myslím, že to podražilo. přijde mi, že jsem kupovala určitě pod deset dolarů. jinak ta barva je fakt hezká a výkony mě taky dost překvapily, jsem čekala, že to nebude barvit.

      Vymazat
  5. tak to vysychání mě teda pěkně děsí, já mám ráda zas tu "mokřejší" konzistenci, ale balení je boží:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle tvůj nákup si pamatuji. Linky jsou pěkné, ale nevím s tím vysycháním, ale to může být taky kus od kusu...

    OdpovědětVymazat
  7. ja som si najskor myslela, ze je to nejaka pralinka :D prosim kolko ta stali linky?.. ja mam len tekute, ale rada by som vyskusala aj taketo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi na to odpovídám dost pozdě... ale přece. stály mě (myslím) asi deset dolarů. možná míň. teď jsou ty ceny na ebay tedy vyšší, protože to je LE.

      Vymazat
  8. mne by sa aj hnede linky hodili :) to balenie je super vyzera to ako nejaka pralinka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem tvým devítistýmpadesátýmpátým čtenářem a to jen díky jedné úžasné blogerce Žanetce, která mě na tvůj milý blog upozornila :). Už ho mám docela přelouskaný přes mobil a teď už budu pravidelně hltat každý nový článek.
    Přeji ti krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj. děkuji moc. se budu snažit...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...