úterý 10. září 2013

Famous First Date Blush Charlize

* koupené na famousmakeup.co.uk, určitě to bylo v nějaké akci, asi 1+1, možná 2+1, ale zase to nebylo až tak výhodně jako teď (50 % + Free Shipping)

Asi nejspíš to víte, že Famous, Vivo, MUA, Look Beauty a další je jedna velká šťastná rodinka a všechno to patří víceméně dokupy. Nejsem sice fanoušek MUA, ale musím uznat, že MUA tvářenky jsou boží. No a docela je boží i tahle tvářenka. Dokonce dost podobně boží, s obrovskou pigmentací a neskutečnou výdrží... prostě dost boží! Až mi to přišlo podezřelé, protože je to fakt hodně podobné na výkony MUA tvářenek, tak jsem si říkala, jestli náhodou to není to samé jen jinak zabalené. Ale musím uznat, že až taková blamáž to není a že alespoň odstín je naprosto originální, schválně jsem vytáhla všechny své MUA tvářenky a žádná podobná barva tam není (ovšem nemám doma ty novinkové odstíny, tak možná... ???).

Pigmentace je velká, stačí jedno opatrné ťupnutí štětce a i tak možná budete mít barvy ažaž. Výdrž na obličeji je hodně v pohodě a dá klidně i celý den. Famous má obaly o dost kvalitnější než MUA, což si ale nejsem jistá, jestli to je bůhvíjaká výhoda. Za prvé nejsem totiž fanda zvířecích vzorů, i když ta pouťová růžovo-červená má něco do sebe. A za druhé ta tvářenka je velká jak kráva, je i docela těžká a vůbec objemná, v kosmetické taštičce se opravdu neztratí. Navíc mi to často nejde otevřít, což je možná moje chyba, protože obsluha otevíracího mechanismu vyžaduje přeci jen soustředění a duševní klid se synchonizací pohybů pravé a levé ruky, to občas tak nějak nedávám. Zase ale oceňuji, že do toho obalu nikdo nepřidával žádný šikovný štěteček, stejně tvářenky bez přiloženého aplikátoru bývají nejlepší!

Co ovšem dělá tvářenku Charlize unikátním jedincem, je její skvělý, zářivý, nevkusně kýčovitý, Barbie svítivý odstín růžové. U této příležitost bych tedy ráda podotkla, že odstíny na stránkách Famous, tomuto růžovému odstínu vůbec nelichotí, ale jako fakt vůbec, fakticky, fakticky, fakt ne!... a fakt to vypadá tak všelijak a stejně mi domů přišlo něco jiného, než jsem podle swatchů, co jsem hledala po všech čertech všude možně, čekala. A bůhví, jak vlastně vypadají ty další čtyři odstíny, protože na těch jejich fotkách toho moc vidět není a swatchů taky na netu moc není. Jo a nevím, jestli náhodou i u Famous nemají problémy s odstínovou konzistencí stejně jako v MUA... z čehož tak nějak úplně vyplývá, že přesný odstín, který vám dojde, dost pravděpodobně nebude odpovídat tomu, co je nafocené na famousmakeup.co.uk! Každopádně moje Charlize je svítivě růžová. Nejsem si úplně jistá, jestli mi ta barva sluší, jasně... po rozmazání je normálně nositelná, ale občas jsem měla pocit, že se spíš hodí na zářivější, jasnější a hlavně... ehm... mladší pleť. Možná to byl jen můj osobní pocit... tvářenku jsem tak normálně asi dva týdny nosila poctivě, ale nějak extrémní potěšení jsem z ní neměla. Ráda bych ovšem vyzdvihla matnost odstínu, což po těch humpoláckých třpytkách v Milani byla změna k lepšímu. Na tváři odstín vypadá přirozeně... jen je docela hodně růžový a nějak jsem nezaznamenala výraznější wow efekt!

Z čehož tak jako vyplývá, že nevím, k jakému závěru jsme se právě teď přesně dobrali... ale asi to bude něco v tom smyslu, že za tu poloviční cenu klidně, ale počítejte s tím, že je potřeba mít v oblibě zoologickou inspiraci, kýčovité all-time-teens-super-cool obaly a hlavně je třeba mít pro odstín Charlize minimálně ducha velmi mladistvého!











17 komentářů:

  1. tak ta je boží! Já jsem z těch odstínů na stránkách taková otrávená, vůbec to neodpovídá, člověk je z toho jelen, když mu pak tvářenka přijde domů a konečně odhalí jak to s ní je a zda obsahuje třpytky nebo je matná nebo jak :)Já na tu svoji zatím jen koukám a ještě jsem nezkoušela, tak jsem ráda, že vím, že dlouho vydrží, to mě fakt zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se na Famous líbí právě vždycky ty akce, asi si počkám na nějakou další... teď se mi moc objednávat nechce a kouknu se na ty tvářenky, docela mě lákají. Třeba za tu poloviční cenu to je naprost super. Docela mě lákají i jejich bronzery a asi dvě paletky stínů. No uvidíme uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ako si dosiahla free shipping? mne to pri objednavke stale hadze este cca 6€ za postu... Ehm, sorry, asi som mala zacat aspon pozdravom na uvod: Ahoj... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u nich taky chtěla využít akce a došlo mi, že je to sice free shipping, ale free international shipping. A pod to my nespadáme, my jsme european shipping, a ten free není. Takže jsem nakonec udělala hromadnou objednávku s kamarádkama, nad 20 liber je poštovné zadarmo vždy. Objednávalo nás dohromady 6 a nakonec z toho byla objednávka za asi 60 liber, takže není problém tu hranici překročit.

      Vymazat
    2. hm, vdaka za odpoved, tak to nebudem silit a zbytocne nakupovat, len som chcela vyuzit tych 50% ale nejak to bez tych novych "nevyhnutnosti" prezijem :-)

      Vymazat
    3. no přesně, to free shipping je až od 20 liber. tedy nedokážu asi rozlišit mezi free international a european... ale rozhodně obojí je zadarmo až od 20 liber. a to evropské není zadarmo automaticky (tedy nebývalo), já jsem objednávala určitě přes 20 a v té době jsem poštovné platila!

      Vymazat
  4. Teda Ty mi dáváš, několikrát za sebou ve větě boží a já už ji málem měla jednou v košíku a pak mě zas cosi rozptýlilo :-). Já bych jí ráda - když čtu jakou má pigmentaci a výdrž, ale být nevěrná svoji Bourjois? Ale ty odstíny mě teda fakt děsí, i když mám ráda růžovou tak toto bych fakt nedala...a fakt nevím, jestli vlastně mám ráda růžového levharta a jestli si jen nenamlouvám že mám mladého ducha, možná ten můj duch už zas taky mladý na Famous není :-). Každopádně fajn recenze!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, ta barva! Mně by teda neslušela, ale koukala bych se na ni ráda, jen tak pro radost :) Na Famous se určitě oplatí čekat na akce (vlastně většinou člověk ani dlouho čekat nemusí, jsou tam furt), za plnou cenu bych si tam nekoupila nic, jak jsem rozmlsaná 50 %.

    OdpovědětVymazat
  6. Uf, to je barva, ta by mě asi děsila i s mou mladou pletí... :)
    Jinak mi všechny tyhle značky v jedné kupě nejsou moc sympatické, ale jak se znám,asi se časem nechám zviklat. Ovšem růžový levhart...no, to asi ne... :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem byla nalomená na objednávku už několikrát, ale vždycky mě odradily právě ty "holčičí" obaly ... teď jsem rozklikla e-shop znovu a překvapila mě varianta zobrazení cen v Kč! že by jsme nakupovaly tolik, že nám uzpůsobili stránky? :O zajímavé ...

    OdpovědětVymazat
  8. Barva je dobrá! Ale asi podobnou už mám? Myslím si to...rozhodně si to myslet musím, protože objednávat zrovna nehodlám ;)

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře! a je pravda, že ta barva je fakt brutální! i když tedy boží!

    OdpovědětVymazat
  10. ta barva je dokonalá, já jsem přemýšlela o keiře,ale stále nevím

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  11. No, tak tvářenku takovéto barvy jsem ještě nikdy neměla. I bych vyzkoušela, jednou jsem už Famous chtěla objednávat, ale pak mě trochu vyděsilo, jak spousta balíčků prý chodila na maděru... Tak jsem Famous zatím odsunula do pozadí svých zájmů, ale třeba ještě někdy seberu odvahu... Jo a ty zvířecí vzory teda taky nic pro mě. A taky mám radši, když aplikátory čehokoli nejsou přiložené, bývají dobré akorát tak na vyhození.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý, fakt dík...nějak se stalo, že právě na jejich stránkách objednávám :D. Mně se na Famous líbí ty jejich obaly, pr většinu lidí je to moc, ale mně se to úchylně líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Barva je super, podobnou mam a kdyz se nanese s rozumem... tvarenku jsem si relativne dlouho nekoupila, tak me tu fakt trapis :-).

    OdpovědětVymazat
  14. Mam Keiru a je super, posledni dobou nepouzivam zadnou jinou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...