čtvrtek 12. září 2013

Mary Cohr: Diam Skin

* tři tubičky krému jsem dostala k recenzi

No... víte co, já jsem tak trošku blogerínská ostuda, hlavně pokud jde o ty "sponzorované recenze", protože je moc nepíšu. Nebo já je píšu, ale pozdě. Třeba tyhle krémy jsem dostala snad před rokem! Ale já na ně fakt dřív neměla náladu. Navíc ani nevím, co vám o nich dneska napíšu. Nic moc chytrého to nebude! 

Diam Skin by měl obnovovat přirozený jas pleti! Tak přesně tohle bych právě teď potřebovala. Takže jsem od krému čekala nějakou tu regeneraci a rozjasnění. Což uznávám, že trošku to asi regeneruje. Rozhodně to regeneruje víc než třeba proslule regeneračně a bělícně pověstná Elicina, u které jsem měla pocit, že se mnou nedělá nic, i když mi Jája slibovala velké věci. V tomhle ohledu dobrý a jsem docela spokojená. Co mě ovšem trošku znervóznělo, bylo to, že ten krém mi nestačí... jakože na hydrataci. To se mi snad ještě nestalo. Možná za to může i používání SN sér (Mama Helper a Awesome Serum) pod krém, protože tahle séra jsou docela stahovací. Tak jsem si myslela, že se namažu pěkně tady radiance renewal cream... a bude to vychytaný... což až tak nebylo a obličej mě dál trošku tahal, celé se to srovnalo až po použití Matis BB, který je tedy hydratační hodně!

Jinak ale na druhou stranu se na Diam Skin velmi dobře nanáší makeup, krém se rychle vsakuje a zanechá takovou hebkou tvářičku, snad i trochu viditelně opticky rozjasněnou, ale ne mastnou. Dlouhodobého rozjasnění jsem si nevšimla, i když tedy na tohle by to možná by chtělo víc než měsíc a kousek používání, bohužel mě ale tyhle tři vzorky o nutnosti plného balení až tak nepřesvědčily... to by nebylo ani tak divné, divné totiž je, že bych plné balení fakt chtěla. Diam Skin totiž obsahuje AHA kyseliny a mě prostě cokoliv s AHA, BHA, kyselinami, ovocnými, enzymatickými atd... no tohle mě prostě vždycky dostane a chtěla bych... ale jak říkám, vzorky mě o tom nepřesvědčily... stejně bych ale chtěla... jen mě to nepřesvědčilo... nojono, ale chtěla bych...

... no tak toho asi raději pro dnešek necháme, ne?



2 komentáře:

  1. No jo,tak tohle znám...nejsem úplně přesvědčená,ale já bych to chtěla..pak na to koukám na eshopu a tak to chci ještě víc a pak to vidim někde na blogu a jsem v p...r...oblémech a dost velkejch...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...