neděle 8. září 2013

Organic Bath Time Heaven

 ... jsem dostala. A jsem z toho v nebi! Vím, že to není ta nejvíc nejlevnější záležitost, ale byla jsem z toho tak nějak trošku naměkko, tak se prostě musím podělit. Navíc jsem vůbec netušila, že Raw Gaia dělá něco takového. Ani jsem nevěděla, že mi něco takového někdo poslal. Vlastně je to taky taková menší krabička s překvapením, nebo alespoň pro mě to tak bylo, protože jsem nevěděla, že se vůbec něco takového prodává, pak jsem doma z pošty vytahovala tajemnou krabičku a s napětím rozbalovala. Fakt Best Beauty Box Ever. FBBBE!

(jo a v krabičce měla být ještě nějaká super zdravá, super organická a super vytuněná čokoláda... tak tu jsem tam nenašla, protože se prostě zatoulala cestou.)
(no někdo mi ji prostě snědl a pošťačka to nebyla)




6 komentářů:

  1. sice bych to nevyužila, páč se nekoupu, ale balení se mi líbí, je to takový souladný s obsahem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co všechno tam je? strašně se mi to líbí a koupání je můj velký koníček :-) Kde se dá sehnat a co to stojí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz je v článku - na obsah, cenu i obchod ;-).

      Vymazat
  3. tý jo přesně, to balení je totiž tak krásně tématické. a všechno to krásně voní jako čokoláda!

    obsah: maska, olej do koupele, mýdlo, čokoláda (tu tedy nemám), koupíš na mojesminky.cz.

    jo a abych nezapomněla, tak moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  4. Mi bylo ouzko, tak jsem tu čokoládu snědla, no. Ale stejně byla chuťově zvláštní...asi ten kokosový cukr nebo kdo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...