úterý 15. října 2013

Balzámy na rty s pověstí

Nechápu totiž, proč někdo kupuje pořád ty samé balzámy. Nechápu výkřiky, že balzámy na rty od Crazy Rumors jsou ty nejlepší na světě a jiné si nikdy nikdo už nikde nekoupí. Stejně tak ani nechápu posedlost Lip Smackery, především tou kolovou verzí, která mi osobně přijde divná. Ani oblíbenost Hurraw! jsem asi nepochopila. Sice asi nějak mírně chápu úchylku na EOS, přeci jenom ten tvar, že ano... ale tak pro to by snad stačilo se na kuličku jenom koukat, není třeba vykřikovat z okna, že jiný balzám na pusu už fakt nikdy.

Veškerá tato moje neschopnost mě ovšem nedokázala zastavit před nadbytečnými nákupy balzámů na rty. Já totiž pochopit chci! Chci poznat tu extázi, ten kosmetický orgasmus, tu eufórii... a vykřičet celému světu, že už jsem našla ten jeden jediný samotinký, který se mnou bude až do konce světů. No zatím to dopadlo tak, že mám doma hromadu balzámů na rty, které jako špatné nejsou, ale nějak mě žádný z nich nezaujal na tolik, abych uvažovala o dalším nákupu od té samé značky. Jen mám prostě strašně moc balzámů na rty, používám je všechny najednou a snad mezi nimi ani nemám žádného favorita. Takže co je na těchto balzámech tak speciálního? Doufám, že se tady sejdou fanynky všech značek, aby mi to vysvětlily v komentářích.




Začneme tím nejhezčím. Evolution of Smooth je fakt pěkný. Voňavý, v roztomilém červeném obalu, taková malá ňuňací kulička, co s ní můžete machrovat před kamarádkami. Klidně bych si ho koupila znovu, asi tak nějak chápu, co je na EOS skvělého a jedinečného... až na to, že ho skoro vůbec nepoužívám... a navíc se ten kulatý tvar dost blbě nosí v kosmetické taštičce, což taky vylučuje to machrování před kamarádkami. Vlastně ani nevím, proč raději ve sbírce sahám po jiných, proti EOS jako takovému nic nemám, i když asi nejspíš přeci jenom v tomto případě forma vysoce předčí obsah. Což uznejme, že balzám na rty, na který vlastně jenom koukám, mi doma asi stačí jenom v jednom kusu. 




Jedno se Crazy Rumors musí uznat. Varianty vůní jsou fakt vymazlené. Líbí se mi pojetí balzámových kolekcí, na ovocné vůně mě moc neužije, ale takové ty kávové a čajové a tak... no jako dala bych si říct. Jen mám trošku pocit, že jednou mi to tak nějak stačilo. Do kolen mě to prostě nedostalo. I když je pravda, že jejich hutnější konzistence mi je sympatičtější než mazlavost Hurraw! a Lip Smackeru.




To u Hurraw! mě to trošku dostalo. Totiž hlavně ta noční verze, jako samozřejmě bylo jen otázkou času, kdy si nějaký výrobce vzpomene a vyrobí speciální balzám na rty pro večerní použití... jasně, je to marketingovaná blbost, ale přijde mi to vtipné. Navíc ten noční fakt hezky voní, tak jemně, jak vykoupané miminko, od toho se zeleným čajem jsem asi čekala voňavě víc. Ovšem minimálně ten noční si u mě v balzámové hitparádě stojí docela vysoko, hlavně kvůli vůni, až tedy na jednu skutečnost... ty balzámy jsou fakt dost mazlavé. Jakože fakt hodně a na to jak moc a hodně mi tak nějak přijde, že na rtech moc dlouho nevydrží a ta hydratace by taky mohla být lepší.




Na Lip Smacker mi přijde asi nejvtipnější ten design. Jakože si to můžete připnout na klíče a navíc je to v zeleném obalu, ale samotný balzám je fialový, zelená s fialovou je moje momentální podzimní barevná favoritka, jsem si koupila svítivě zelené šaty a kombinuji to s fialovým tričkem a šálou a vínovými podpatky... tý jo, už dlouho jsem nedostala tři komplimenty za den... no nic popojedem, prostě fialová se zelenou jsou boží. Lip Smackery docela pěkně voní, ale jsou dost patlavé a navíc mi přijde, že na rtech vydrží ještě míň než hurá! varianty. A taky ne všechny Lip Smackery jsou fialovězelené a to víčko se skobičkou není standardní výbavou... no prostě další Lip Smacker asi tak nějak nepotřebuji.




Burt's Bees není až tak proslavený, minimálně v českém blogoprostoru. Ale asi je z celé mojí sbírky v současné době nejlepší, nejvýživnější a nejvíc toho dokáže. Vůně je jemná, lehce medová, nerušivá, ale nic, co by nějak vyčnívalo z davu. Design je to nejjednodušší, co tak můžete u balzámu na rty najít, navíc víčko se dost špatně sundává... no ale i tak, když mám rozpraskané rty, tak sahám po starém dobrém BB, protože mi přijde, že na rtech z celé té sbírky nejdéle vydrží a nejvíc toho udělá.




Teď byste asi ještě měli vědět, že tento článek mám rozepsaný tak rok a půl. Během té doby všechny balzámy intenzivně používám... ovšem žádný jsem nezvládla spotřebovat, prostě favorit mezi nimi fakt není. Navíc jsem do sbírky slavných zařadila i další hvězdy, které už se mi tedy nechcou ani fotit... Nuxe (přes půl roku mi leží doma neotevřený, neozkoušený, neovoněný), Figs&Rouge (na mě moc mazlavý), Korres (ten už jsem vůbec nepochopila), Rosebud (nechápu ani obarvenou vazelínu) a víc mě zrovna teď nenapadá, ale určitě se u mě doma ještě nějaký ten další balzám najde. Takže asi jasně vidíte, že já se snažím. Fakt bych ráda pochopila to kouzlo jakékoliv značky, které mě přesvědčí o tom, že tento balzám potřebuji vždy a všude. Nestalo se, spíše mi ta velká hromada slavných balzámů tak nějak splývá a začíná mi být jedno, čím si tu pusu příště namažu. Nebo vlastně jinak... spíš mi už dost leze na nervy ta polička plná balzámů na rty, když by mi vlastně stačit jenom jeden.

Takže mi to někdo prosím vysvětlete!

Která značka balzámů na rty je pro vás ta nej? A hlavně proč?

A nejsem náhodou divná, když žádnou oblíbenou značku balzámu na rty nemám?

Nepřehlídla jsem někde něco?

A který balzám na rty má nejradši Jan Tleskač?

61 komentářů:

  1. Hezký článek, trb :) Co se týče balzámů nemusím mít to co blogosféra a jedu si své balzámy od Yves Rocher. Proč? Protože stojí padesát kaček a naprosto mi vyhovuje. Rty zvláční, hydratuje, zničí šupinky a prostě je pro mě skvělý a jiný nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já frčím v Crayz Rumors a protože mi od probuzení zní v hlavě písnička, kterou si pustím, až o nich budu psát článek, tak asi zatím víc neprozradím. Ale rozhodně mě Tvá úvaha nakopla, abych se nad tím zamyslela ještě z jiné strany. A jako fakt mi přijde normální, že nemáš favorita.

    OdpovědětVymazat
  3. Balzámy mám oblíbené CR, a to asi jen pro jejich vůně. Nepatřím ovšem k těm, které je chtějí používat do konce života, protože ráda zkouším nové a nové věci. Na BB se chystám už dlouho, tak jsi mě jen utvrdila v nákupu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si aktuálně oblíbila Love Lips od Dermacolu - voní a nevysušují. Je fakt, že žádný z těch profláklých jsem ještě nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem balzámkový diletant. Mám Figs&Rouge a to LB matlátko skoro nepoužité. Jelení lůj nepřežil let z Itálie a byl nahrazen Bepanthen krémem z lékarny. Slouží jako balzám na rty, oční krém, krém na ruce, lokty, paty, na nehtovou kůžičku..... Po dlouhé době něco, co snad i spotřebuji než to zexspiruje.

    OdpovědětVymazat
  6. mozno je to tym, ze nemas problem s popraskanymi perami.... ja mam casto vysusene pery a popraskane az do krvi a to potom skusas jedna radost a dufas v zazraky. Kazdopadne sa mi osvedcili Rosebud - vazelina u mna funguje dobre, nuxe - na noc super, cez den pod ruz je prilis hutny a farba potom blbe drzi, crazy rumours mam tyzden a zatial dobre - su vyyzivne a dobre premastia, korres je uzasny - myslim ale tie kaliskove farebne verzie - aj zafarbia a aj hydratuju, vazne... Burt mam vo verzii granatove jablko a zda sa mi tam viac vosku ako by malo byt takze ostava na povrchu a nic nerobi, lip smacker a hurraw som chcela vyskusat ale uz asi ani nechcem...:-) a eos ma nelaka po ziadnej stranke - vraj hydratacia nulova a popravde ani obal sa mi nepaci... tak neviem...tolko strucne z mojej strany...

    OdpovědětVymazat
  7. Já si taky přeju objevit ten můj THE ONE. Akorát, že u balzámů mám celkem nízkou tu psychologickou stopku, dát za balzám na rty přes stovku se mi fakt nechce, protože mě ještě žádný nepřesvědčil, že toho umí o moc víc než vazelína nebo ten tlustej bílej. Asi zatím nej balzám jsme si vyrobila sama - omylem, čekala jsem, že z toho bude něco jinýho a ono to nakonec nejlíp fungovalo na rty. Akorát, že už nevím, co přesně tam bylo, budu experimentovat.

    OdpovědětVymazat
  8. Můj absolutně nejmilejší balzám je od Saloos - on vlastně ani není primárně na rty, ale tak nějak na vše, ale je dokonalý! Mám na mysli biokarité ve verzi lemongrass-limeta. Používám ho od dubna a od té doby jsem neměla rozpraskané rty, škaredej koutek nebo jinou neplechu.

    OdpovědětVymazat
  9. Labello to jistí. A pokud si z ciziny přivezeš i nějaké, co u nás není, začíná to být zábavné :) Také Astrid dělá super velký balzám, ten mám do koupelny. Mě by ta hromada balzámů taky rozčilovala a je normální, že nemáš oblíbence.

    OdpovědětVymazat
  10. A carmex jsi nevyzkoušela? Do tohohle článku by se taky hodil :D Pro mě je nejlepší obyč Kosmín na rty z lékárny :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nejradši Neutrogenu. Je hodně tuhý, drží dlouho, jak má a výborně regeneruje. A ostatní balzámy mě nechávají chladnou. Asi nejsem správná bloggerka. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám doma tři od Hurraw! a na to, že mi nejdřív přišly docela mazlavé, vydrží neuvěřitelně dlouho. Jen ten noční moc nepoužívám, protože přítele ta vůně rozčiluje a nelíbí se mu když si ho dám před spaním a lehnu si tak vedle něj :-D Nejradši mám z nich pomerančový.

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, balzámy na rty, to je něco pro mě. Nepřežila bych bez nich den. Taky jich mám doma hromadu a pořád přikupuji další, ale jediný, u kterého jsem za poslední dobu zakotvila, který nikdy nesmí chybět a spotřebovala jsem už aspoň 3 kousky, je Yves Rocher - verze Repair s bambuckým máslem. Miluju ho pro jeho hutnou konzistenci, dlouho na rtech vydrží a opravdu funguje. Vím, že jsi deyvesrochrerizovala svoji domácnost, ale kvůli tomuhle balzámu fakt doporučuji udělat čestnou výjimku. No jinak jsem docela pozadu, protože žádný z balzámů ze Tvého článku zatím vyzkoušený nemám, ale Crazy Rumours určitě chci. A i Burt's Bees mě láká. Ty ostatní ani ne, hlavně ty mazlavé konzistence, o kterých píšeš, úplně nesnáším. Musí to být hutné a na rtech držet.
    Hele a co ty svítivě zelené šaty, nechystáš outfit post? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, jakože outfit post fakt nechystám. se zeptej Verunky, to to měla z první ruky. nebo mi prostě budeš muset věřit, že zelená s fialovou jsou boží!

      Vymazat
    2. No to já věřím právěže, tuto barevnou kombinaci mám taky ráda, a tak proto bych se ráda podívala a pokochala se! A o to víc, když čtu, jak Verunka chválí!

      Vymazat
  14. já mám asi nejradši od alverde mandarinku a i měsíčkový je dobrý, hurraw mám se skořicí a je tak strašně silně vonící, že se to skoro nedá :)

    OdpovědětVymazat
  15. já hlasuji za balzámy od YR! lepší jsem fakt neměla ... pak ještě Lavera, který byl kdysi v nějakém boxu, ten mám už potřetí ;) jinak Lip Smackery beru spíš jen jako stylovku, rty nehydratují .... nedávno jsem si koupila CR a tam je zase úžasná vůně, ale čekala jsem od nich teda víc ... přesně jak říkáš - nepochopila jsem, co na nich všichni mají! :D ostatní z Tvého výčtu jsem nezkoušela a ani po nich netoužím ... možná ještě zkusím Carmex, ten mám v hlavě už dlouho ...

    OdpovědětVymazat
  16. Já ti tedy nevysvětlím vůbec nic a už vůbec ti nepředložím své favority v tomhle ranku, protože a jednoduše balzámy na rty nemám ráda, někdy je až nesnáším. Předpokládám, že jsem v celým vesmíru výjimka, ale s tím už nic nenadělám.

    Ale ty šaty... a ty boty... a ta barevná kombinace.... wooow! Přemýšlela jsem o ní ještě na sklonku víkendu a furt jsem si v duchu říkala, tyjo, ta trb - to je kočka! Fakt se mi to na tobě líbilo :) Plus jako bonus jsem měla prozářený zbytek dne, protože mě vždycky ohromně potěší, když vidím někoho v barvičkách ;-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda jako fakt děkuji, se z toho zase celá červenám. hlavně jsem ráda, že jsem někoho potěšila barvami! protože zrovna do téhle kombinace jsem se minulý týden fakt zamilovala... nejraději bych to tak nosila pořád!

      Vymazat
    2. fúha... jakože ty dnešní nebo ty minulý? děkuji... jen si budu teď připadat, že mě někdo neustále šmíruje.

      Vymazat
    3. To asi nemusíš, zpravidla se musím zabývat podstatně nudnějšími věcmi než si hrát na tajnýho agenta. Ale ty boty prostě nešly přehlídnout (ty dnešní resp. včerejší)! Odkud jsou (oboje)?

      Vymazat
    4. no jen aby... se budu bát chodit po škole.

      vínové jsou melissy (ze slevomatu)
      svítivé jsou everything5pounds nebo jak se ten obchod jmenuje.

      Vymazat
  17. Moje "TOP" Antipodes, Burt's Bees (včelí nebo pomegranate), Yes To máslobalzámy v tyčince, na noc Nuxe v kelímku, který je jinak jak lepidlo, ale občas... Aromatherapy Asociates v kelímku (pokud neva růže)... Hurraw jsem moc nepobrala a Crazy Rumors jsou taky vcelku fajn, ale momentálně nemám žádný. Jo a taky EOS nechápu, je to obří a proto bych ho nikam nenosila, navíc klasické tyčky čas od času otřu, z hygienických důvodů, ale tohle otírat...nevím nevím.

    OdpovědětVymazat
  18. Já taky nemám zatím žádného favorita, protože pořád testuju nějaké nové. Teď teda mám nakoupeno tak na 10 let dopředu a pak se uvidí. Ale CR jsou mi příjemné, jak konzistencí, tak vůní. Pak hrozně hezky voní ta karamelová Nivea, ale už je taková trošku moc hutnoblemcavá. Zatím asi vede EOS Summer fruit, páč to balení, hydratuje akorát a hlavně hezky sladce chutná, když si olíznu rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš naprostou pravdu, ten eos fakt dobře chutná, to jsem tam zapomněla připsat. jednu dobu jsem na tom dost ujížděla, že jsem se furt mazala a pak to jedla... což tedy trošku anulovalo jakoukoliv výživnou hodnotu balzámu na rty.

      Vymazat
  19. Já mám taky ráda YR, a docela jsem si oblíbila i Burt's bees, právě proto, že jej hezky výživný a není to jen vrstva vazelíny na rtech (takový pocit mám ze všech Labell, Lip Smackerů, atd... :) ) Ještě bych ráda zkusila Crazy rumours. Podle popisu se mi líbí.
    Hodně ale zkouším, málokdy si balzám koupím dvakrát. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem naprostý balzámový odpůrce. Nevlastním doma ani jeden a fakt je nepotřebuju, zastávám názor, že když se tím začnu matlat, rty si zvyknou blabla...Jednu dobu jsem z donucení používala FigsRouge z boxu a bylo to něco naprosto zbytečného, rty se začaly vysušovat atd...teď už jsem zas čistá a je to v cajku;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je taky dobrý názor. vlastně mám taky občas celé týdny, kdy balzám nepoužiji... možná proto se mi taky doma tak hromadí.

      Vymazat
    2. Ha, tak nejsem jediná v celým vesmíru! :-D To mě těší, hnedka se cítím líp. Jo, mám podobnej názor, navíc praxí mnohokrát osvědčenej. Čím víc matlám, tím víc potřebuju matlat... uzavřenej kruh.
      Verunka

      Vymazat
  21. Na Hurraw a Figs and Rouge mám ten samý názor, Figs and Rouge plechovku jsem nakonec začala používat na nehtovou kůžičku, a pak se nějak zkazil, asi jak se do něj sahá prstem. Momentálně mám ráda Crazy Rumors kvůli konzistenci a výběru vůní a hlavně Carmex Lime Twist, vynikající kombinace limetky a máty a účinky super.

    OdpovědětVymazat
  22. No tak já Ti to vysvětlím úplně stručně a jasně. Nejlepší jsou CR, protože prostě jsou. Tečka! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak teď už mi to je úplně jasné!

      Vymazat
  23. Já si balzámy na rty kupuji jen v lékárně - bez nějakých "jídelních" příchutí - neb to nesnáším. A vždy vlastním jen jeden - dopotřebuji a pak si můžu koupit další :)
    Na noc občas použiji pro větší hydrataci a ozdravení rtů domácí konopnou mast :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  24. Můj aktuálně nejoblíbenější je lip butter od Nivei - příchuť (?) Raspberry-Rosé. Dokonalá hydratace, chuť i vůně, mazlavější konzistence, není to tyčinka, ale kalíšek, takže se musí nanášet prsty, což beru jako největší mínus. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja teda na balzámoch neujíždím. Mám všehovšudy 2, jeden Doliva mátový, lebo proste Neutrogena došla a jedného "rosebudovského" parťáka Brambleberry Rose Lip Balm. Ten je síce vazelínový, to je fakt, ale tá voňa... a tá plechovčička... (a všetci mali Rosebud Salve, a jelikož preferujem ostružiny od jahod a spravila som skúšku, tak som sa musela nejako odmeniť)... proste mi to vždy zlepší náladu, prenesie ma to do doby (ne)dávno minulej (a predpotopná pani v klobúku na obale) to len umocňuje, predstavujem si samu seba ako hollywoodsku star, čo sa mazala práve tým "Rosebud Salve" (keď to tak tvrdia, no nie), vybavím si krík plný ostružin a malín a...a. Viem, samé kecy, ale proste si nemožem pomocť. Ale inakšie ma fakt balzámy nechávajú chladnou. PS. to je moj prvý koment na tvojom blogu, hoci sledujem už nejaký piatok, a hneď taký podivný píšem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak myslím, že komentář je naprosto v pohodě. takové já ráda.

      no a u toho rosebudu se mi totiž taky asi nejvíc líbí plechovka, ale obsah jsem prostě nepochopila.

      Vymazat
  26. Myslím, žes zapomněla na Yes To, teda předpokládám, žes je zkoušela :) jsou fajn. BB mám také ráda, kromě jejich pomegranate verze, ta je katastrofální.. Pak nedám dopustit na Melvitu a na zimu hutné Alverde. A ty vazelínové ani nepokouším. Sumasumárum, favorita také nemám. Nejlíp na mě funguje Melvita, ale ta cena joj! a eko-papírové balení také nic moc.. no prostě musíme zkoušet dál!
    Nebylo by foto šatů? No jo kosmo blog... Tak třeba stylem "Jak sladit makeup k zeleno-fialové"? chi:)
    Měj se, trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. foto šatů by fakt nebylo... prostě fotky oblečení nezvládám a jdou tak nějak i trošku mimo můj zájem. si to musíš jenom živě představit. prostě jako ten zelenofialový lipsmacker, akorát je to oblečené na člověku.

      Vymazat
    2. :-D To je dobrý. No jinak celkově jde oblečení taky trošku mimo můj zájem, v tom jsem se s Tebou shodovala, pamatuju v jednom článku (nebo v nějakém komentáři? už nevím), kde jsi psala něco v tom smyslu, že na oblečení Ti pro samou kosmetiku prostě už nezbyde. Tak v tomhle jsem na tom podobně :-D

      Vymazat
    3. nojono je to tak. hlavně mě nakupování oblečení baví třeba dvakrát do roka... ale taky dobře, alespoň ušetřím.

      Vymazat
  27. Já jsem si po nátlaku blogů koupila v polském Rossmanu Carmex a vážně nerozumím tomu, co na něm ty holky vidí. Voní teda dost silně, mám třešňový a musím říct, že v tomhle ohledu je super, ale je v tom cítit ještě máta a to mi na rtech není moc příjemné. Osobně bych ho označila za běžný balzám, žadná bomba...

    OdpovědětVymazat
  28. Já si myslím, že Jan Tleskač se maže 8hour creamem od Elizabeth, protože je skvělý i na rty a je to asi nejúčinnější věc, co jsem měla. Ale pozor, nekupovat balzám na rty se stejným jménem v tyčince, ten je naprd! Prostě normálně ten krém v tubičce.

    OdpovědětVymazat
  29. ja som mala balzam od Willow Tree Minerals (peppermint pattie) a ten bol velmi fajn. dobre chutil, bol hutny, ale pri dotyku s perami sa topil, dobre vyzivoval, mala som ho rada. a odvtedy by som chcela ochutnat vsetky prichute WTM balzamov - fun flavors, bakery collection, fruit flavors... proste vsetky! len mam momentalne utlm v internetovych nakupoch, nechce sa mi cez net nakupova. ale aj tak by som ich chcela. co je asi tak trosku v rozpore s tym, ze sa mi nechce nakupovat na nete :D nevadi.
    skusala si balzamy od WTM? akoze balzam nepokladam za nieco, s cim by som mala mat milostny vztah, takze ti nebudem tvrdit, ze uz ine nebudes chciet. ale ak budes mat u WTM nahodou niekedy syndrom jednej polozky, kludne si balzam prihod :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyhle balzámy jsem nezkoušela... říkáš, že jo? já tady mám v plánu jejich mmu, takže možná někdy...

      Vymazat
  30. Zdravím, moc se mi líbí recenze, která toho říká hodně :). Já jsem momentálně 'udělaná' do Crazy Rumours, ačkoliv jsem si prošla už vším možným. Burt's Bees mě lákají už dlouho, ale v Anglii jsem si nekoupila. Už jsem ho párktát málem koupila, ale vždy jsem si to rozmyslela, asi znamení. A mimochodem miluju vyslovování 'Burt's Bees'. Jsem asi švihlá :D. Těším se na další články!
    PS: Jan Tleskač používal kolomaz.
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já to ještě nedočetla, ale ta fialovo zelená je fakt dobrá kombinace. Taky jsem ji nedávno objevila a byla sem fakt překvapená, jak se ty dvě barvy k sobě hodí. Přemýšlím, jestli jsem měla někdy nějaký balzám dvakrát. Teda pokud nepočítám jelení lůj, tak asi ne. Tolik možností a jen jedna pusa na používání. :-) Já jich mám hodně, ale nikdy ne dost na to, aby mi občas nechyběl, když jsem venku.

    OdpovědětVymazat
  32. Mam toho po kabelkach povicero, ale favorit je tento : http://vanitytime.blogspot.cz/2011/12/rouge-bunny-rouge-kiss-elixir_13.html
    I presto ze jsem naprosto spokojena, porad kupuju dalsi, asi kvuli obalum ci co. A to uz tak spokojena nejsem. Hold jsem nasla favorita :-).

    OdpovědětVymazat
  33. všem moc děkuji za komentáře. jinak je tedy pravda, že se rty moc problém nemám. a když už je mám suché nebo popraskané, většinou mi nejvíc pomůže právě ten Burt's Bees.

    jinak i já mám asi psychologickou stopku na balzámy, moje max je asi ty tři stovky, co jsem dala za nuxe, víc fakt ne a i tohle bylo dost extrémní.

    carmex jsem ještě nezkoušela, vždycky si ho na asosu zapomenu dát do košíku... což je možná i dobře, asi ho vyzkouším, až spotřebuji alespoň tři kusy, co už mám doma.

    yes to... jsem zkoušela kdysi a tak nějak už si to ani nepamatuji, jaké to bylo, takže asi nic moc.

    saloos bambucké máslo (více variant) si na pusu patlu pořád, ale ničím výjimečné mi taky nepřijde.

    jó labello jsem už fakt hodně dlouho neměla. to bych možná někdy zase mohla.

    YR tedy určitě zkusím, zrovna mi přišel letáček a dávají teď tradition de hammam sprchový olej k ničemu zdarma k nákupu... tak asi to jako jo!

    a taky se musím přiznat, že po nivea lip butter asi vůbec netoužím.

    OdpovědětVymazat
  34. A vidíš, aktuální leták YR mám taky a při pohledu na ten Hammam jsem si na Tebe vzpomněla. Tak to ten balzám ber, je fakt výborný. Taky mám v plánu jít pro další do zásoby, ale nevím, co s tím Hammamem pak, strašně mi totiž smrdí. A Labello doporučuju řadu Pure&Natural, já dost můžu verzi olive&lemon, strašně příjemně mi to voní a docela to i hydratuje.

    OdpovědětVymazat
  35. Nejlepší pro mě je jelení lůj za pár korun.
    A pak tenhle: http://www.vitalos.sk/p/7/64/65/vitalos-products/klasicke-modely-balzamov-na-pery/balzam-cherry-uv5
    i medová varianta. Naopak vanilková nestojí za nic.
    Teď mají nové složení, ale miluju ho už dlouho, kdy bylo "horší", petrolatum, atd ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak já mám taky odzkoušeno kde co a favorita jasného nemám. Občas mám pocit, že je fakt nejlepší obyčejný jelení lůj original!!! Jinak poslední dobou používám nejvíc Rosebud vanilka ostružina a spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  37. EOS jsou proste roztomile, ale desne nepohodlne na noseni. To mi ovsem nijak nebrani v tom, abych kupovala dalsi...ted jsem si dost oblibila Sweet Mint. Vyhodou ale je, ze jsou matne, takze se na ne hezky nanasi konturka i rtenka. Jinak BB uz musim konecne vyzkouset...mam ty medove veci moc rada. Ty obarvene vazeliny taky moc nechapu=) Ja na noc stridam Carmex a Nuxe, na den zase Nivea lip butter a nove Medicated Baby Lips (hlavne kvuli barve). No a kdybych mela vybrat nejuniverzalnejsi z tech vsech, tak asi vyhraje klasika Carmex.

    OdpovědětVymazat
  38. Mě by určitě nebavilo kupovat pořád stejnej balzám na rty..aji kdyby byl hodně dobrej.

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, kedze ma dlhdobo trapi herpes simplex, moje pery su v pomerne dezolatnom stave a nic nepomaha, rozhodla som sa ist na to inak. Nakupila som ingrediencie a cez vikend si vyrabam vlastny.:) Na blogu sa urcite vyjadrim, ako som dopadla..:D

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem balzámy na rty moc nepochopila. Mažu se tím, co je po ruce. Pokud to nemastí, ale naopak vysušuje, nebo hnusně lepí, letí to do koše. Odmítám za balzám na rty dát víc jak 90 kaček a i tak je na mě to labello už předražený. Stejně jako Rena mám u balzámů jaksi blok dát za to víc peněz.
    Nesnáším, když je obal nefunkční - balzám se nevytáčí, nebo je celej obal zaprasenej, jak se to všude rozpatle (viz. nivea lip butter).
    Zkoušela jsem eos - nepochopila jsem. Jo, roztomilý, hezky to voní a jemně sladce chutná. Ale do kabelky je to velká nevzhledná kráva a čím víc ho ubývá, tím hůř se používá. Plus dlouhodobě jsem po něm měla suché rty.
    Balzámy na rty v kalíšku zásadně neuznávám z praktického důvodu - komu se chce šahat do toho prstíkem plným bakterií z madel v MHD v tomhle chřipkovém období a pak si to dát na pusinu?
    Takže asi tak. A když je nejhůř, namažu pusu hutným krémem na ruce a nechám přes noc.

    OdpovědětVymazat
  41. Pro účinky balzám na rty s bambuckým máslem a oleji (kam se většina balzámů hrabe... voňavá vazelína, maximálně s trochou barvy? wtf? to jako někdo myslí, že vazelína bude HYDRATOVAT? přísahám bohu, že jsem nikdy neměla nic, co by mi víc zvláčnilo pusu) a pro vůni ten neobyčejnější růžový My Face z Billy (je to snad jejich privátní značka), protože z té ukrutně sladké vůně prostě cítím cukrovou vatu a nemůžu si pomoct, hrozně mě baví to otvírat, očichávat ho a patlat si s tím po rtech. Balzámy na rty potřebuju, protože jinak mi rty vysychají a praskají až do krve.

    OdpovědětVymazat
  42. Já naprosto zbožňuju Lip smacker, ale mám je ve verzi Coca-Cola a Skittles. Ty vůně jsou naprosto dokonalé, takže mi i ta cena přijde v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  43. Můj největší oblíbenec je mangový Burt's Bees a na noc používám balzám od Caudilie. A ještě mě láká vanilkový Badger Balm

    OdpovědětVymazat
  44. Máš absolutně skvělý blog! :O

    OdpovědětVymazat
  45. Jeden z mojich top je the body shop chocomania..uz jsem ho dodelala a az na nej zase narazim tak koupim jinak saloos je super Nebo Vaseline balzamy ujdou (mam medovou limitlu a nemuzu si ztezovat)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...