pátek 18. října 2013

Freeman: Facial Anti-Stress Mask Dead Sea Minerals

Občas se tomu neubráníme. Občas prostě ta forma vysoce převyšuje jakýkoliv obsah. A i když se považujeme za jakkoliv intelektuálně bohaté, tak přesto nás forma občas dostane. Asi tak jako u EOS vajíčkový tvar. Nebo u Lioele roztomilost jednodávkového balení

A takhle maska vypadá jako modré hovínko...

já tedy žádný jiný důvod pro použití nepotřebuji.


Protože jinak bohužel toho ta maska moc nedělá. Že by nějak čistila pleť? Tak to asi moc ne. Nebo že by zatočila alespoň s jednou černou tečkou? To asi taky ne. Nebo vyčistila hloubkově póry a předešla akné? To taky moc ne. Nebo jako dejme tomu, že něco málo to udělá. Asi to trošku reguluje mastnotu. Na obličeji je to příjemné, snad to i stáhne póry, navíc docela pěkně voní a moc dobře se s modrou relaxuje. Modrá je prostě dobrá!

Ale když to porovnám třeba s Elemental Herbology Facial Detox. Tak sorry jako, Freemane, ty neděláš vůbec nic! Takže co s tím... nořím se a užívám si naplno formy. Není prostě relaxačnějšího okamžiku, než si na dlaň vymáčknout šmoulí hovínko pořádné velikost a pořádně se tím popatlat...

... jojo, protože přesně takto to jednou týdně používám. Balení je totiž dost k ničemu a prostě to neumím aplikovat rovnou z tuby, jakože vymáčknu a prstíkem rozetřu. Nějak mi to nejde, ta modrá hmota je hutná, špatně z toho leze, tuba je docela tuhá a špatně se mačká, pak mám prsty modré, tubu celou upatlanou, modré je vlastně všechno... a nepochybuji o tom, že je to beztak všechno moje vina... no je to prostě jednodušší si nejdřív vymáčknout pořádnou dávku do dlaně a pak teprve aplikovat. Jo a ještě byste měli vědět, že nešetřím a modré si dávám pořádné nánosy! Prostě čím větší modré hovínko, tím pohodovější večer!




15 komentářů:

  1. Používám ji ze stejného důvodu ... je prostě jenom relaxační a nic jiného. Kdybych chtěla vyčistit póry, sáhnu po doma vyrobené masce ze zeleného jílu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tomu nerozumiem, nie je to potom len strata času, ktorý je možné venovať použitiu niečoho, čo fakt funguje? a relaxovať pritom vo vani? viktoria

      Vymazat
  2. Mě ta maska také nic nedělá. Vlastně děla, trochu štípe. Takže jsem to mezi námi ukončila, používám výhradně její sestřičku s čoko a jahodami, ta je skvělá a vypadá jako světlé hovínko :) Nanáším tak, že vymáčknu masku na hřbet ruky a po obličeji rozetřu štětcem (teď přichází čas na odložený štětec na make-up z šuplíku).

    OdpovědětVymazat
  3. tak neviem asi som divna, na mna funguje - nie tak, ze dam dole a wau - som novy clvoek ale ked to pouzivam pravidelne napr. 2x za tyzden tak vidno ze plet je zdravsia - asi je tou regulaciou masnoty a stiahnutim porov, ale ja som spokojna...

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně to nevypadá jako něco, co potřebuju. Takže děkuji, další ušetřený peníz. Ale aspoň jsem se při čtení recenze a spojení "šmoulí hovínko pořádné velikosti" dobře bavila.

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi, jak vypadá na pleti, cena je taky příznivá, voní a na mě účinkuje, jíl obsahuje, takže svou práci udělá, a pleť mám po ní hebkou.

    OdpovědětVymazat
  6. vůbec není Tvoje vina, že balení je totálně na prd! mám avokádovou (zelenou) a je to s ní úplně stejně debilní jak popisuješ :/ a ještě mě vytáčí, že jak ji zmáčknu, tak taky zůstane, nevyrovná se do původního tvaru a pak vypadá jak mentál :D a efekt taky nic moc, ale jako zase nevypadáš jako šmoula, ale jako Shrek ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuto masku mám také a celkem jsem si jí oblíbila. Nedám ale dopustit na slupovací okurkovou od značky Freeman. Na recenzi můžeš kouknout na mém blogu. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  8. Chyba bude v obalu. Mají tam strašně velkou díru. Měla sem zelenou a taky sem s tím bojovala, ale očividně úspěšněji. Rozhodně mám ale radši, když je tak díra asi tak poloviční. To se dá po oblyčeji krásně rozmazávat. Beztak to dělají jen proto, aby byla větší spotřeba. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda... díra mi přijde asi v pohodě, ale ta hmota je moc hutná, takže to vůbec neleze. to je alespoň můj problém.

      Vymazat
  9. Tak ja mám túto masku a používam ju pravidelne, vždy keď sa moja pleť nevie zmestiť do kože, alebo keď sa ja neviem zmestiť do kože a začnem si od zúfalstva vytláčať vyrážky.Hneď ako ju zmyjem,cítim,že pleť je hladšia a nejak osviežená (inak mám mastnú a aknóznu pleť), síce na čierne bodky netrpím a neviem posúdiť či na ne nejak funguje ale na podráždené vyrážky funguje skvelo, a ráno sa z nich neurobí biela hnisavá bodka ale zostane len nepatrný ružový fliačik hoci aj z jebáku velkého ako paintballová loptička. A mojamá aj inú konzistenciu, keď ju vymačknem z tuby,vyjde tuhý slíž a nie ´hovínko´.

    OdpovědětVymazat
  10. všem moc šmouluji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  11. myslím, že ji mám ve vzorkovním balení. Jdu hledat a pak relaxovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. A nenapadlo tě, že to fakt bude šmoulí výměšek?! A víš, kolik šmoulů na to spotřebovali? No doufám, že se na tom nepodílela i Smerfetka, to by mě bolelo u srdce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...