středa 23. října 2013

libebit: cukrový peeling

* koupené na libebit.cz

Tak jako sorry, baby, ale tohle je vyloženě epic fail. Nebo jsem to nepochopila. Jedna z možností je docela určitě správně, protože tohle prostě nefunguje. Že prý tělový peeling. No... si tedy nejsem jistá. 

Problém první: Ono to nefunguje.
Celkem naivně jsem vzala tu kostičku nebo jakože vlastně polokouli, abych byla tvarově přesná, a začala si tím šmrdlat místa, kam slunce příliš často nesvítí. Voní to pěkně, to se zase musí uznat. Autentická skořice. Problém ovšem je, že to moc nešmrdlá. Ten cukr se z toho totiž vůbec neuvolňuje, spíš mýdlo jen tak pohladí, pustí tři krystalky cukru... a já tedy sice nemám nějak extrémně velké pozadí, ale tři krystalky cukru mi na opeelingování dané části těla fakt nestačí.

Problém druhý: Ono to stále nefunguje.
No trošku jsem s tím počítala. Taky jsem si myslela, že se ta polokoule sama od sebe rozpadne. Asi tak nějak, jak se rozpadají cukrové peelingy od Lushe. No to jsem se spletla, nerozpadlo se nic. Jsem to musela odloubávat a ani to mi moc nešlo, protože ta hmota je docela hutná a drží potvora tvar. Pak to tedy odloupnu a ono to furt drží tvar, vůbec se to nechce rozmělňovat na zrníčka cukru. Mrcha jedna peelingová. No nic, takže si dáme trošku ručních prací a mnutím a žmouláním a tak... konečně z toho mám cukr víceméně krystalového skupenství. Ještěže to celou dobu docela pěkně voní po skořici, jinak by mě to asi moc nebavilo. Ovšem nevím, jestli to je tím ručním zpracováním nebo čím, ale ten cukr je strašně jemňounký a skoro vůbec to nepeelinguje. To tedy takový cukrový peeling od Reinu je jiný fičák. Tohle je jen slabý odvar. Si říkám, jestli by náhodou nebylo jednodušší a vůbec tak jako rychlejší si s sebou brát do sprchy obyčejný cukr krystal. I když ten zase nevoní po skořici. Tak si asi budu brát skořicový cukr...

Problém třetí: Ono to transformuje.
Tak ale zase skořicový cukr neobsahuje kakaové máslo a tak. Což tedy uznávám, že libebit peeling i trošku promašťuje a pokožka je taková hebká a jakoby namazaná. Ale jenom trošku. Zase by to mohlo být i víc. Vůbec mi to peelingové mýdlo přišlo spíš sušší... ale v pohodě. Malý peelingový efekt ovšem vedl k tomu, že jsem to mýdlo byla dost líná používat. Jakože práce s tím je jako na kostele a stejně to nepeelinguje, strčím to raději hluboko do skříně a zapomeneme na to... tak nějak jsem uvažovala. No nakonec jsem si asi po měsíci nebo po dvou vzpomněla, mýdlo ve skříni našla... a čekalo mě překvapení. Peeling se na mě asi taky zlobil a začal upouštět páru, tedy pardon olej. Jako jasně, mně by se taky nelíbilo být měsíc zavřená ve skříni, taky bych asi něco málo upustila, minimálně bych se z toho počůrala... no tak olej je všude. Ta pěkná kartonová krabička, co to je v ní zabalené, je mastná, mastný flek je i pod ní a tak nějak se šíří i do okolí. Celé je to vůbec takové nějaké mastné... bych řekla až moc, protože až tak moc to snad fakt nemastí. Mi přijde, že ze vzteku ten peeling snad začal olej sám od sebe produkovat. Něco jako když rostliny fotosyntézou vyrábí kyslík, tak tohle je cukrosyntéza... výroba oleje chemickou reakcí kyslíku, cukru a nedostatku světla. Jinak to asi není možné.


No tak co... no... tak jsem se naštvala a celou tu polovinu balení jsem rozplácla a napatlala na sebe. A je klid! Vonělo to docela pěkně. A to je asi tak všechno.




13 komentářů:

  1. Podobně "nadšená" jsem byla z cukrového peelingu z Lushe. Totální katastrofa. První použití bylo dobrý, po druhym použití se peeling jaksi zatvrdl, udělala se mu krustička, která dřela jako blázen, ale pokožku samozřejmě nepromastila, prostě to jenom škrábalo, asi jako když si člověk snaží udělat peeling šutrem. Nakonec jsem krustičku s velkou námahou oškrábala nožem, zbytek namačkala do kokosáku a dalo se to. Ale zas to nebylo tak fajn jako peelingovat se bábovičkou. A za 150 kč fakt pomsta.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem se skvěle pobavila, super recenze :) I když mít ten peeling doma asi by letěl z okna :)

    OdpovědětVymazat
  3. no tak to je ale skoda, v tej krabicke to vyzera tak lakavo... a nadejne..

    OdpovědětVymazat
  4. já viděla na bloggeru fotku k článku a těšila jsem se, co to bude, vypadalo to tak roztomile a už jsem plánovala, že to musím mít.. no díky, nechci :D já mám teď cukrový peeling Pure Fiji, boží mangová vůně a dře teda pořádně!

    OdpovědětVymazat
  5. Chjo, na to bych se asi nachytala taky. Krásně jsi to sepsala - málokdy se u kosmetických blogů směju. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zase další ušetřený peníz. Díky ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. K čemu jsou tyhle cukrový peelingy dobrý? Není fakt jednodušší si koupit cukr a doma si to namíchat do vyhovující konzistence? Jako prodávají se ledasjaké blbiny a člověk to i jen tak pro potěšení koupí, ale tohle... Peeling z obyčejnýho cukru jsem vždycky považovala za blbinu enormní. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. vypada to jako velky pardubicky pernicek haha

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, ale v té krabičce to vypadalo tak dobře, slibně! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadalo to fakt uzasne, skoda... ale i me jsi povabila, skvele sepsano!

    OdpovědětVymazat
  11. Mám teda úplně stejnou zkušenost s tím od LUSHE, docela mě to tenkrát odradilo od nějakých takových podobných peelingu....jo a ten mastnej flek z poličky na které sem to měla, ten je tam do dneška...

    OdpovědětVymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře.

    jinak... oni nějak změnili složení toho lushe? jsem ho tedy měla snad před dvěma roky, když to byla novinka, a po prvním použití se mi úplně rozpadl prostě na sypký cukr, takže jsem to musela dát do mystičky a hned jsem to použila. vystačil mi na snad tři peelingové seance... a teda rozhodně peelingoval víc než tento libebit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...