pátek 25. října 2013

libebit: Přírodní zelený jíl

* koupené na libebit.cz

Tak nějak neplánovaně jsme si dali libebit týden. No nic... takže přírodní jíl. To je docela dobrá věc, i když tedy bych ráda vydala prohlášení, že to na mě nemá účinky jako na Mooru. Možná to bude tím, že já na černé tečky až tak netrpím. Trpím na ucpané póry, jakože na ty mini pupínečky, které se dost často zanítí a vytvoří mega pupínečky. Potřebuji něco, co mi vyčistí póry, aby se prostě neucpaly... no a to tedy u mě zelený jíl neumí. Jo zkoušela jsme to všelijak, teplé, horké, studené, ve vaně, s fólii, odstáté, odležené, zamíchané, nemíchané, protřepané... prostě nic. Jíl na mě funguje jinak... totiž tak, že naprosto úžasně zklidňuje pleť. Redukuje červené skvrny, odstraňuje mastnotu, vyrovnává povrch pleti... jako nestěžuji si. Asi trošku vysušuje, to zase jo... ale víte co, já už jsem v tomto docela hardcore, za posledního půl roku jsem zjistila, že mazání pleti krémem mi spíš nevyhovuje, než vyhovuje, takže vůbec nemám problém se pak třeba ani nemazat.

Tento přírodní jíl od libebit se tak nějak moc neliší od jakéhokoliv jiného přírodního jílu. Funguje na mě úplně stejně jako všechno jiného čisto jílového, co jsem kdy vyzkoušela. Výrazné odlišnosti jsou jenom dvě a ani jedna není v účinku, ten je furt stejný. Za prvé je tohle jedna z nejlevnější variant, co jsem kdy vyzkoušela, dokonce se to v pohodě vyrovná jílu z iHerbu, i když tam koupíte třeba i půlkilové balení, které nejspíš bude vycházet i levněji. No a za druhé je tento jíl hrudkovaný. Tedy nevím, jaký je rozdíl, řekla bych, že normálně je jíl prostě víc nadrcený, takže je sypký. Kdežto ta libebit forma je maximálně surově opracovaná, takže prostě zůstaly hrudky. Což znamená jeden významný rozdíl... masku si nenamícháte, musíte ji nechat odstát... nasypat do misky, přidat vodu a nechat to stát alespoň tak deset minut, aby jíl nasákl vlhkost. Vytvoří se zelená kašička, se kterou už se manipuluje naprosto tradičně. I když tedy uznávám, že většinou mi tam zůstanou nerozpuštěné hrudky... což je dané tím, že jsem prostě moc hrrr a měla bych to nechat odstát delší dobu a přidat tam víc vody.

No k jílu už moc nevím, co dodat. Vlastně ještě vám povím můj momentálně neoblíbenější způsob přípravy. Nasypu hrudky jílu, zakapu to květinovou vodou Bach, což tedy jsem pro ni totiž nenašla jiného použití, můžete tam nalít i jen obyčejnou vodu, ve výsledcích rozdíl nevidím. Přidám lžičku medu, už jsem vám říkala, že jsem právě teď medem posedlá? No asi ne, tak jsem, med je to nejlepší, co mě za posledního půl roku potkalo... a kdybych nebyla lakomá, tak si koupím i manuka med... no a já si ho brzy koupím! Až budu mít nějaký nelakomý moment, protože je to drahý jako prase. Ale popojedem... celé to nechám odstát v teplé lázni. Výsledná směs je hladší, je tak pěkně teplá, mnohem příjemněji se nanáší, je krémovější a tolik nevysušuje. Navíc med je přesně to, co mi póry vyčistí. Takže asi tak, zapomeňte na jíl, ať žije med!


16 komentářů:

  1. Ďalší výrobok, ktorý mám. No ale toto je trochu prešľap najväčší, neviem, ale ja tie hrudy môžem nechať stáť aj pol hodiny a proste sa to nerozpustí a nerozpustí... takže moja osvedčená metóda je natĺcť to tĺčikom na mäso (susedia majú radosť, hlavne po desiatej), no a potom už je to lepšie, ale hrudky tam furt sú. Ale chcela som ho na vyskúšanie, bolo to lacné (aké lacné, také vzácne), no a po spotrebovaní si kúpim normálny íl, pretože mne to ako fakt pomáha. Vlastne nie, ja ho beztak vyhodím nespotrebovaný a kúpim si nový, sypký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? to mně se to párkrát povedlo vymíchat i úplně hladké. ale sypký jíl je jednodušší, to zase jo.

      Vymazat
  2. nasa rodina ma tiez obrovsku spotrebu medu - ale my ho len jeme... Aj ked tento tyzden ma prave napadlo, ze by som si to mohla natriet na ksicht, ale asi som tiez lakoma, lebo som si povedala, ze skoda ho a zozrala som ho....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomhle mám dilema jednodušší: nejím sladké, tudíž med aplikuju na sebe, spíš než do sebe. :-) Med hojí a je to přírodní antiseptikum, takže věřím, že to funguje. Loni jsem ho v zimě používala na rty.

      Vymazat
    2. tak mne napr. na pery nefunguje - skor mi ich vysusi, ja viem ze sa vsade hovori ako to vyzivuje a tak - ale na mna to proste neplati... a tak ho radsej papam

      Vymazat
    3. tak občas si dám čistě medovou masku, pak s tím sedím u televize a olizuji to ze sebe.... a jsem spokojená.

      ale zjistila jsem, že med fakt působí na pupínky a čistí póry, takže jsem ho začala používat spíš jako mycí gel nebo jak to říct. dám si většinou jílovou nebo jinou masku čistící, vlezu si do vany, smyju to a pak si dám trošku medu do dlaní a masíruji si tím obličej. moc dlouho to většinou nevydržím, protože ten med začne všude téct, jak je teplý... ale stejně to pomáhá.

      Vymazat
  3. Tak sutry jsem jeste nevidela ;) akorat ja bych med na obliceji nemohla, spolehlivej ucpavac vseho ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to co ti med ucpává... mi to spíš ty póry čistí. máš asi blbý med!

      Vymazat
    2. nebo možná má Moora dobrý med, ale blbou pleť? nebo já fakt nevím, v čem je problém... ještě může mít špatný postup. což nejspíš stejně ani jedna varianta není správně... jen je to tak napsané ve hvězdách.

      Vymazat
  4. Med jsem ještě nezkoušela, ale to je fakt asi jediný, jinak asi všecko. Tak jsem zvědavá, mám umícháno, napatláno a modlím se, aby Moora neměla pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem zvědavá, jak to dopadne. no med, který je nejlepší... nejlepší by měl být asi ten manuka. ale ten jsem zatím nezkoušela, takže na sebe patlám jakýkoliv.

      Vymazat
    2. První pokus dopadl dobře - nemám alergii na med (to mě napadlo, když jsem se napatlala, že to možná budu rudá jako rak a oteklá nebo tak něco), takže budu pokračovat. Jak to je u tebe? Takový ten zklidňující efekt jsem zpozorovala, ale to čištění, nebo "neucpávání", kdy to tak nastalo? Díky :-)

      Vymazat
    3. no přijde mi, že docela rychle. jakože není to photoshopový zázrak, to zas ne, ale já si všimla změny hned poprvé. teď už tedy jíl míchám s medem, ale přišlo mi, že větší efekt má tento postup:
      - nejdřív jílovou masku, jenom jíl, nebo nějakou kupovanou / případně to jde ještě nahradit nějakou tou kyselinovou maskou... to taky dává dobré výsledky
      - naložit se s tím do vany
      - po tak čtvrt hodině to smýt tou horkou vodou
      - do dlaně si dát lžičku medu a tím si pořádně promasírovat obličej... aby se dostal do těch pórů
      - pak obyčejně umýt, tonizovat... no a já už se na to nemažu, nastříkám se nějakou vodou ve spreji a jdu rovnou spát.

      Vymazat
  5. Zelený jíl nikdy víc! Zkoušela jsem ho dvakrát a pokaždé byla zarudlá jak rajče. To takový červený jíl mi pasuje mnohem víc, nemluvě o rasulu.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě osobně jíl nevyhovuje, jediné co z něj mám je vysušená pleť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...