středa 20. listopadu 2013

Bambucké máslo...

... mi moc neříká. Takže nejsem až tak moc nadšená, i když bych určitě měla být. Bambucké máslo přeci miluje každý. Už dlouho jsem si ho nekoupila a tento můj poslední nákup mi jen připomněl, proč nemám bambucké máslo ráda. Je moc mastné, špatně se roztírá a dlouho se vstřebává. To je pro někoho, kdo se nerad maže, docela závažný problém... mažu se ještě míň.

No jo, ale musím přiznat, že pokožka je po tom hebká. Mnohem hebčí než normálně. A že to moc pěkně voní. Sice slabě a nevtíravě, ale zase tak nevinně. Textura je krémová a hebká, promašťuje a rozpíjí se... dlouho se vsakuje, ale ta pokožka.... aaach.... je ráno i celý následující den jako znovuzrozená. Tak heboučká. Tak jemňoučká. Tak stvořená k poňuchňání.

Škoda, že moc nevoní. Ale nemůžu mít taky všechno.




19 komentářů:

  1. Hm, dávam do záložky a vyskúšam, momentálne na prvý pohľad ma zaujalo to so sladkým pomarančom a hřebíčkem. Aj keď síce ani ja nerada mažem, tak pokožka potom hneď stávkuje, hlavne nohy, tak sa nútim, a zatiaľ jakž-takž úspešne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. strašně nerada se mažu... navíc bambucké máslo je fakt opruz mastné... ale když se přemůžu, tak se ráno budím s tak hladkou pokožkou. jen škoda, že to moc nevoní.

      Vymazat
  2. Já bambucké másl fakt nemůžu, jsem po něm celá taková mastná a nechutná. Asi rok jsem doplácávala 100ml kelímek od Hádka a teď se mi chce skoro uspořádat malou oslavu, že už je pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem taky... ale když se to pak konečně vsákne... tak mám kůžičku jak miminko.

      Vymazat
  3. Tohle bambucké máslo je ale nějaké našlehané, nebo zředěné ne? Já kupuji surové máslo, a má teda jinou texturu. Prozraď mi tvůj recept na tuhle konzistenci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Surové je fakt tuhé a blbě se roztírá... Doma ho teda milujeme taky, já i maminka, ale je pravda, že se to hodí jen na extrémně vysušenou kůži. Jinak mastí jak ďábel. Na takové normální mazání se stačí asi i obyčejný krém, jinak je od toho člověk strašně zapatlaný. Já ho znám smíchané s mandlovým olejem, tak možná olej?

      Vymazat
    2. Já si (pravděpodobně podobné) mazání na tělo vyrábím a mixuji bambucké máslo s gelem z aloe vera, popř. nějakými oleji, aloe vera docílí toho, že máslo nebude tolik mastné a pěkně se vsákne;)

      Vymazat
    3. Aha, tak to vyzkouším, jelikož mi jeho tuhá forma nevyhovuje :)

      Vymazat
    4. jo to jsem nemíchala já, to jsem koupila na uvedeném odkazu. jinak je to smíchaný jenom s éterickými oleji, glycerínem a tak (složení je na tom napsané jenom rukou a nechce se mi to moc luštit... rozhodně tam není žádný rostlinný olej nebo aloe). a je to tedy na tom poznat, forma je pořád docela tuhá. každopádně to mohlo být víc "odlehčené" (což jsem taky čekala... no ale stane se).

      Vymazat
  4. jak na to tak koukám, tak bych ho spíš snědla než si ho napatlala na sebe :D ale hodnotím samozřejmě jen od pohledu, nikdy jsem ho neměla v ruce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jako ale bambucké máslo jedlé je... takže klidně můžeš. jinak ono to ale moc nevoní, takže já jsme naštěstí nutkání to sníst neměla.

      Vymazat
  5. ja mam bambucke maslo strasne rada, nedam na neho dopustit uz asi 10 rokov a pamatam si ako som si z prvej brigady kupila bambucke maslo na tvar za 1200 sk (co som zarobila vtedy za cely mesiac), ale bol to naozaj zazrak, doetraz na neho spominam :) Paradoxne, teraz ked zarabam omnoho viac by som tolko za krem na tvar nedala :)) asi hlupnem vekom, lebo za kvalitu sa oplati priplatit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt na tvář? to já se právě bojím, že by mi to ucpalo póry. tak maximálně se bambuckým máslem odličuji, kdysi jsme to dělala docela často.

      Vymazat
  6. V čem je šlehané bambucké máslo lepší/horší než... než to klasické? Předpokládám, že se asi lépe roztírá... A dál?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líp se roztírá a vstřebává a je v něm přidaný nějaký olej (většinou nějaký lehčí jako mandlový, meruňkový a tak...). To je celý. Nejčastěji se to používá jako základ pro krémy.

      Vymazat
    2. tak šlehané máslo je dobré v tom, že do toho můžeš zašlehat další věci, ty oleje, další másla, éterické a jiné parfemace, vitamíny a tak.
      textura je trošku lehčí (tedy samozřejmě čím víc tam toho namícháš, co je původně tekuté, tím víc to je lehčí a roztíratelnější). ale třeba tohle nemá skoro žádné příměsy, takže se akorát o kousek líp nabírá a roztírá. třeba bambucké máslo do saloosu je na tom v těchto ohledech určitě hůř.

      Vymazat
  7. Tak jsem se dívala, že prodávají i nějaké Vánoční sady, ale ty obaly teda nic moc, nevím jestli by se to pod stromkem líbilo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, to nevím. mně se obaly líbí, jsou takové domácké...

      Vymazat
  8. Já jsem si na lulalu.cz už nakoupila a mojí suché pleti a kůži na celém těle bambucké máslo svědčí. Dělají z nerafinovaného másla a to má lepší účinky, než rafinované, běžně prodávané v obchodech. Teď v zimě teda super. Obaly podle mne originální.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...