pátek 15. listopadu 2013

Byla jsem překvapená...

... když jsem balíček od pošťáka přebírala. Za prvé jsem vůbec netušila, že jsem stále v blogersko-rozesílacích seznamech u C&E. Za druhé jsem nevěděla, že u C&E dělají laky na nehty. A za třetí se k tomu váže taková docela pěkná historka. Nebo možná není pěkná, ale já vám ji stejně povím. Těšíte se?

Minulý týden jsem byla v Praze. A kamarádka do mě celý den hučela, že jsem nevděčná. No ona to až tak nemyslela, sranda prostě byla a musí být za každých okolností. Že ano... takový vtipný den to byl. Jsem pak šla do práce, pak do města, do Kotvy a celou dobu jsem si říkala, že já jí to ukážu, že vůbec nejsem nevděčná a že jí něco pěkného koupím. No a totálně jsem na to zapomněla. Asi jsem nevděčná nebo tak něco. Vzpomněla jsem si, když jsem šla Slovanským domem na tramvaj. (Jo byla jsem tak líná, že jsem se rozhodla jet dvě zastávky tramvají!) No a šla jsem kolem obchodu C&E a najednou jsem si vzpomněla, že vlastně nejsem nevděčná. Tak jsem si řekla, že jí koupím krém na ruce. No ale jsem samozřejmě kromě toho, že nevděčná, tak taky taková lakomá, takže mi bylo líto dávat dvě stovky za krém na ruce. Ale pak jsem si všimla, že mají jakousi zimní kolekci a že za LE by mi možná nebylo líto utratit dvě stovky. Očichala jsem oba dva krémy, co tam měli na pultu, vybrala si tento s berries, že mi voní líp a chtěla jsem ho koupit. Prošla jsem celý obchod a oni tam měli v ten den zrovna jenom ty testery. Tedy prodavačky jsem se neptala, ta tam zrovna někomu masírovala ruce, takže jsem to vzala jako znamení, že to nemůžu najít sama od sebe, a jsem nekoupila nic. Místo toho jsem šla koupit suprčupr čokoládu hned naproti C&E. A už jsem nebyla nevděčná. O to víc jsem tedy byla překvapená, když jsem dojela domů a tam na mě čekal balíček s tím samým krémem. Ha! To je co! Pointa! A pak že jsem nevděčná... začíná to tak nějak dadaisticky ztrácet smysl ta moje historka. No nic.

Jen tak mimochodem taky se vám líbí vnitřek Slovanského domu? Nemyslím jako vnitřek, ale tu vnitřní zahradu? Strašně ráda tamtudy chodím. 

No a čokoládovna byla otevřená úplně nově. Je super v prostředku. Domeček je kulatý a najít vchod je jako takový menší IQ test. Ale uspěla jsem! Měli tam čokoládu i na ochutnání, tak jsem si nahamontila do pusy asi tři kousky... a tedy mňam. Statečně jsme odmítla zařízení věrnostní kartičky... jakože věrnostní kartička do čokoládovny, to musí být peklo. Bych tam furt chodila a kupovala. Pak bych byla tlustá a taky chudá, protože kvalitní čokoládové pralinky nejsou zrovna levná záležitost. Ale ochutnala jsem a fakt to za to stojí. Mňam. Možná tam ještě zajdu koupit vánoční dárky. Že prý Pralinkový klub? Tak že bych to členství ještě přehodnotila? No a kdybyste někdo nevěděl a vědět chtěl, tak předplatné by se mi k Vánocům moc líbilo.



A takto nějak vypadá zimní/vánoční limitka od Crabtree & Evelyn. Moc informací k tomu na českých stránkách není. Si to nějak přeberme. Krém na ruce mi voní. Parfém mi taky voní. Lak na nehty je ve vampy odstínu, ale znám hezčí.

15 komentářů:

  1. Vtipný příběh. :) A budeš nevděčná a krém si necháš, nebo ho dáš kamarádce? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zahrada se mi taky hodně líbí. Já teda čokoládu moc nejím, ale jestli jsou to pralinky, tak tam občas udělám výjimku. Asi se stavim do CE očichat ten parfém, líbí se mi ta kytka.

    OdpovědětVymazat
  3. jo, ta zahrada je krásná :) ale v C&E jsem tam ještě nebyla, dřív jsem chodívala na Chodov, ale co ho zrušili, tak jsem dodělala, co jsem měla a teď vždycky čekám jenom na Ježíška (který ví, že mám ráda ty jejich růžové věci :)
    lak se mi barevně moc nelíbí, ale krém vypadá jako vždycky nádherně!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem teda rozmazlený čumák a jinou než kvalitní čokoládu odmítám. :-) Lindt vede. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nějak jsem nepochopila, proč jsi vlastně nevděčná, ale jinak historka fajná. A kartičku ty zrovna určitě potřebuješ a já aspoň děkuju za upozornění, že se těm končinám musím obloukem vyhýbat.
    Taky by mě zajímalo, jak nakonec kamarádka dopadne, jestli krém dostane:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já vím, že tam mají laky na nehty, tak se už těším na tvou recenzi.A vůbec mi neříkej kde mají další dobré pralinky-je to mor lidstva.Klasická čokoláda nebo bonbóny ne, ale kvalitní pralinky, mňam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji moc za komentáře.

    a tedy myslíte, že bych jí krém měla dát? však dostala čokoládu. nechci tedy vypadat jako nevděčná (opět), ale to by mohlo stačit, ne? ... tak jo, si to ještě promyslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že ti někdo řekne, že jsi nevděčná, nevypovídá vůbec nic o tom, jaká jsi nebo nejsi, ale jen a pouze o tom, jak on vidí svět. To je jeho věc a svatý právo. Takže pokud máš chuť jí dát krém, dej jí ho, pokud si ho chceš nechat, nech si ho. Hlavně ho nedávej mně.A stejně mi vrtá hlavou, v čem že bys jako měla být nevděčná a jak to daná osoba pozná.

      Vymazat
    2. Jo tak to pardon, to jsem nějak přehlídla jak krajinu, že dostala čokoládu, to stačí bohatě;-) (nebo jsem si potajmu myslela, že sis ty pralinky nechala, když si doma objevila ten balíček a radši jí dala ten krém:-D)

      Vymazat
    3. Já bych hlavně nedávala nic nikomu, kdo mi řekne, že jsem nevděčná. Ne proto, že bych byla nevděčná, ale proto, že lidi jsou rádi, když mají pravdu, zvyšuje jim to sebevědomí. Takže jsou pak všichni spokojení - ona má pravdu a ty krém i pralinky.

      Vymazat
    4. bych z toho asi nedělala aféru. ono to fakt nebylo myšleno vážně. a rozhodně si to nezaslouží nějaké dlouhosáhlé psychologické rozbory... čokoládu jsme snědly a bylo vyřešeno. krém tedy ještě nevím, co s ním udělám, ale budu si pamatovat, že renči ho dávat nemám.

      Vymazat
    5. Dík. Stačí, že jsem dnes v biooo neodolala slevám a pořídila si malý tělový mlíko pure fiji (jasně, že bílý zázvor). Moje dávka dimetikonu je tímto vyčerpaná na půl roku dopředu.

      Vymazat
  8. Zajímalo by mě, jak voní taková "snow flower". :)
    A nevděčná nejsi. Sice to vlastně nemůžu vědět, ale klidně to řeknu... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. voní květinově. nevím tedy, vůbec mi to nepřijde jako zimní nebo vánoční vůně, spíš taková jarně letní, asi jak čerstvý vzduch plný rozkvetlých šeříků v květnu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...