středa 13. listopadu 2013

Jsem posedlá...

... neemem. Nebo taky nimbou, ale tohle slovo se mi nelíbí.

Chci vlastnit cokoliv neemového. Zatím jsem jenom začala...



A na co je neem vlastně dobrý? Dezinfikuje, zklidňuje pleť, podporuje regeneraci a opravdu pleť čistí. Po použití je navíc pokožka taaak hladká. Vyzkoušeno.

Ke štěstí mi už chybí jenom čistý neemový olej a neemový čistící gel nebo čistící krém. Dávám si čas do Vánoc.


28 komentářů:

  1. Je ta maska dobrá? Já nad ní už asi třikrát stála a pokaždé mi to přišlo zbytečný, když mám ten práškový... A na olej se chystám taky už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  2. A to s tím rozprašovačem je co a kde to seženu? To chci asi... Nikdy jsem o tom moc nepřemýšlela, ale jsem asi posedlá trochu taky, protože pokud je v tom neem, tak to beru tak nějak automaticky (o to víc mě vyprudilo auroville mýdlo, který je na nic).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. si myslím, že maska není špatná. si nestěžuji.

      to s tím rozprašovač je jakýsi jakože uklidňující sprej. ono tam chytře ani není moc napsané, na co to je, navíc se nejspíš předpokládá použití spíš na tělo. ale já si to stříkám na obličej a dobré... je to dost mastné a fakt to zklidňuje pleť. koupila jsem na iherb (překvapivě... v poslední době pomalu ani jinde nenakupuji).

      Vymazat
  3. Úplně ti rozumím. Taky jsem byla. Mě teď pro změnu drží masticha. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten peeling mám taky a je fajn :) Sice ta zrníčka mi tam připadají moc velká/hrubá, ale většinou to stejně používám i trochu jako masku, nechám dvě minutky působit... a pleti se to zřejmě líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci thera neem šampon pro psa :D a taky tu masku a krém na ruce od Himalaya, ale zatím se držím až vypotřebuju to co mám, nesmí se mi to tu hromadit do fronty :(

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně to chápu, tu práškovou čistící masku mám taky a funguje to. Taky je neem dobrý vnitřně, ale u nás není asi 2 roky povolený, na Slovensku to je cca 10 EUR za 60 kapslí od Organic India. Od nich mám zatím B-Skin a myslím, že to není bez účinku. Co se těchle exotických věcí týče, nejlepší účinky pozoruju u masky Tarika. Smrdí divně, první minuty štípe a hřeje, ale nedráždí, uklidně, čistí, ááách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tariku mám taky doma. jen krátce, ale zatím mi je asi sympatičtější čistý neem.

      Vymazat
  7. Neemový čistící gel Himalaya Herbals má taky a je docela příjemný. Ale nevšimla jsem si wow-efektu, peeling a maska jsou v tomhle lepší.

    OdpovědětVymazat
  8. Mám doma čistý nimbový olej (mně se zase slovo nimba líbí, připomíná mi Durellovu knihu Ostrov v nebezpečí, kde byl strom ombu:) a strašlivě smrdí - jako mrtvola malého zvířátka utopeného v Maggi a nalezeného asi po týdnu - vážně síla. Jenže na různé klubající se akné bolístky je prostě výborný, i na takové ty mrchy podkožáky, s kterými se jinak nedá dělat nic..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé strom ombu... to je asi knížka, kterou jsem ve svém životě četla nejvíckrát. asi ji jdu najít a znovu si přečtu. tak že bych byla k nimbě smířlivější.

      hm... tak teď musím mít nimbový olej hned teď. jdu to googlit!

      Vymazat
  9. o kosmetice slyším poprvé, ale dle chvály tipuju, že meškám a měla bych ji také brzy vyzkoušet! :D <3

    OdpovědětVymazat
  10. Hlásím se jako další neem závislák. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jdi domů!!! Zas něco, co chci! :-P

    OdpovědětVymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře. až jsem překvapená kolik milovníků neemu se tady sešlo.

    OdpovědětVymazat
  13. Jo ta maska Himalaya je dobrá na černý tečky, ale ten smrad!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak freshlili má post úplně o tom stejným :-)Náhoda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? ani bych neřekla.

      Vymazat
    2. Nechápu....
      http://freshlili.blogspot.cz/2013/11/cistici-maska-z-indie.html

      Vymazat
    3. asi takový rozdíl to je jako mezi recenzí - posedlostí, maskou - surovinou, himalaya herbals - neemem... nevím, asi si oba dva ty články znovu přečti. případně zaskoč na základní školu, aby ti pomohli s interpretací textu.

      Vymazat
    4. Já sem to nečetla jen sem viděla stejnou značku,tak to bylo myšleno.Mimochodem si velmi sympatická a vůbec si mě tímhle jako čtenářku tvého blogu neodradila :-)
      Ironie...

      Vymazat
    5. Reagovat na to ani nemusíš,už to číst stejně nebudu mám důležitější věci na práci.Takže to klidně smaž a sbohem :-)

      Vymazat
    6. tak super. no když si to nečetla, tak to vysvětluje mnohé...

      no ale škoda, že už nepřijdeš, začala být sranda. bude se mi fakt stýskat.

      Vymazat
  15. No tak masku, peeling, čistící pěnu a antiseptický gel od Himalayi mají v Tescu na Andělu v akci. Maska s peelingem za 70,- Kč, pěna za 100,- a krém za 30 kaček.Takže když jsem si šla JEN pro odličovací tamponky, tak mi to skoro všechno samo naskákalo do košíku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...