neděle 17. listopadu 2013

Když ho miluješ, není co řešit...

... a odpustíš mu všechny nedokonalosti. Co na tom, že na pleti je občas těžký. Co na tom, že je možná až moc dewy. Co na tom, že stojí o trošku víc. Já jsem opravdu chtěla... chtěla jsem nejdřív pořádně ozkoušet všechno, co mám doma nasyslené. Chtěla jsem najít levnější alternativu mezi svými BB a CC a tak. Ale nešlo to. Začal mi docházet a já začala propadat panice. Najednou jsem potřebovala nějakou jistotu, spolehlivost a trvanlivé hodnoty. Potřebovala jsem zaplnit místo, které po něm zbylo... něčím naprosto stejně skvělým. A tak jsem přestala být svému BB nevěrná. Někdo by to mohl možná nazvat jako konec jedné éry!



Matis BB.

12 komentářů:

  1. Tak hlavně, že jste se shledali v dobrém :)

    OdpovědětVymazat
  2. si taky myslím. a teď už šťastně až do smrti!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,prosim Te pouzivas to BB i ted na podzim?A budes ho pouzivat ho i v zime?Ja jsem tak nejak na kosmetiku od Matis zatizena.Hutnejsi makeupy a BBcka mi take vyhovuji a vydrzi mi hlavne strasne dlouho.Dekuji moc za odpoved a s pranim pekneho dne Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. určitě ho budu používat i v zimě. dokonce mi přijde, že teď na podzim je to ještě lepší, než to bývalo v létě. přece jenom do horka byl tento BB docela těžký. původně jsem si totiž myslela, že ho budu používat jenom v létě (kvůli vysokému SPF), ale fakt jsem se do něj tak zamilovala, že jsem si musela na zimu koupit nové balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky moc za odpoved a radu. Urcite si ho pujdu koupit jeste tento tyden :-).Hanka

      Vymazat
    2. ještě jsem si vzpomněla: ta cena v parfumérii je fakt strašná. i když jsem byla odhodlaná to nakonec dát, pak jsem ale promeškala, jak měli 30% slevu na Matis... takže jsem nakonec kupovala na krasa.cz, kde je ta cena přece jenom akceptovatelnější, navíc na tu světlou variantu mají speciální sníženou cenu. http://www.krasa.cz/bb-krem-spf-15-bb-cream-beauty-expert-50-ml.html

      Vymazat
    3. Tak to moc dekuji,zitra jsem chtela jit do Fann parfumerie s tim,ze jsem ochotna ty penize za to opravdu dat ;-).Hanka

      Vymazat
    4. jj, taky jsem tak šla do FAnn, ale myslela jsem si, že jim pořád platí ta 30% sleva... což jsem zmeškala o dva dny, přitom s 30% bych se dostala pod tisícovku, což mi přišlo jako odpovídající cena, ale těch 1290 (nebo kolik vlastně) jsem si chtěla ještě rozmyslet. pak jsem si řekla, že zkusím net, jestli to nemají někde levně (což tedy u matisu je docela problém, mi přijde)... no a našlo mi to tohle. během snad deseti minut jsem měla nakoupeno.

      Vymazat
  5. Normalne si objednam 2. U predchazejiciho komentare jsem neklikla na odkaz, jelikoz jsem psala z mobilu. Ja si vetsinou kosmetiku od Matis objednavam pres svou kosmeticku a ta je mi to schopna sehnat taky o 50% uplne nekde jinde s cenou nez je v parfumerii. No, ale tady neni, co resit. Ani nevis jakou si mi udelala radost.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, tak to jsem fakt ráda. já jsem zrovna včera otevřela ten svůj nový a je furt super! doufám, že budeš taky spokojená.

      Vymazat
    2. Heh, no ted si me uplne dostala s tim bambuckym maslem, protoze to ja taky muzu :-))). Kupuji ten BALZÁM MOM & BABY od Loccitane. No, ale nechce se mi dávat 500 Kc za 50 ml :-/. Takze uz to obhlizim na eshopu, ktery si nalinkovala. Jinak BB cream od Matis uz mam doma. Objednala jsem ho v utery a na poste uz byl vcera, takze diky tobe mam krasny den. Preji krasny den Hanka

      Vymazat
  6. Ahoj,
    chtěla bych se tě zeptat, zda náhodou nemáš foto tohoto BB např. na ruce. Asi špatně hledám, ale nemůžu nikde na netu najít foto světlého odstínu, našla jsem jen pro Evropu. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...