pondělí 4. listopadu 2013

libebit: Bahno z Mrtvého moře

* koupené na libebit.cz

Po neplánovaném libebit týdnu se tady objevila ještě více neplánovaná týdenní pauza. Díky čemuž tento plánovaný poslední článek o libebit tak nějak přichází až teďkom. Víc asi k libebit nemám co dodat, sice mají v nabídce spoustu mýdel... ale psát recenzi na naprosto obyčejné mýdlo na ruce... no asi to nebudu dělat. Prostě mýdla mydlí, v koupelně pěkně vypadají a ani nejsou moc rozmočená. 

Bahno z Mrtvého moře jsem chtěla koupit už dlouho. Měla jsem v plánu Manufakturu nebo Kawar... jen jsem se k tomu ještě nedostala, protože prostě proto. Když už jsem tedy byla v libebit nákupu a zahlédla jsem tam bahno ve skoro polovičním balením jenom za stovku... tak jsem se rozhodla, že je na čase tuto položku v "musím vyzkoušet" přesunout do "vyzkoušeno". Takže vyzkoušeno.

Bahno je černé. Opravdu hřeje. A na obličeji je to síla. Fakt nic moc pro citlivky. Zahřívá se to, občas to štípne, není to moc příjemné, bahno je prostě bahno a není moc krémové, spíš tak jakoby zrnité... no peeling to dělá pořádný a docela to i bolí. Jako pleťová maska mi to prostě není moc příjemné, stejně si ji ale pravidelně dělám. No proč asi... protože to fakt vyčistí pleť. Ukočíruje to vyrážky a po použití je pleť tak úžasně hladká, dokonce i druhý den. Rozhodně má na mě bahno z Mrtvého moře lepší účinky než bahno ze zeleného jílu. Vlastně ideálně by se to mohlo zkombinovat, nejdřív bahno z moře, které pleť nahřeje, otevře póry a opeelinguje. Pak bahno z jílu, které pleť zase zklidní a ještě víc dočistí. Tak na to nervy nemám... s tím by asi bylo dost bordelu. Jo to bahno z Mrtvého moře docela bordelí. Při nanášení ho mám většinou všude, protože to má takovou divnou konzistenci, která vysráží vodu, a voda pak kape. Při mytí to zase cáká široko daleko docela škaredé šedivé kapky. Uživatelsky to prostě není ta nejlepší maska na světě. Taky jsem si bahno zkusila vytunit medem (ano opět)... a účinky furt dost dobrý, dokonce mi to je na obličeji asi příjemnější, krémovitější, jen konzistence s medem je ještě divnější. Bahno hřeje, med je zahřátý stále více tekutější... no asi si umíte představit, jak černý med teče? Možná do toho příště zkusím nasypat i ten zelený jíl? Žeby?

Teď tedy jako jsme dneska už na konci a mně došlo, že jsem vám vůbec nic moudrého o bahnu z Mrtvého moře neřekla... a že by se to možná hodilo. No nic, tak si to asi vygooglete. Prostě to bahno je dobré na spoustu věcí, na celulitidu, na pokožku hlavy, na revma a jiné kloubní problémy, na ekzémy, na akné a tak... já ho používala jenom na obličej, takže asi tolik k edukativní části dnešní recenze.




11 komentářů:

  1. Já jsem naprostý baheňák, miluju to na obličeji i na těle. Docela dost jsi mě nalákala na ty převeliké účinky, kdyby teď nebyl na cestě ke mně marocký jíl, už to hážu do pomyslného košíku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pro mě naprosto nejvíc užitečná recenze. O bahnu uvažuju už dva měsíce, protože jsem na něj narazila na veletrhu i v Letňanech i na Interbeauty, ale pokaždé mě zrazovali od použití na obličej. Takže pokud ti neslezla kůže, jdu do toho :-) Mě došly všechny pleťový masky a nejsem stavu si nic vybrat, takže jsem najela na domácí výrobu a toto bude ideální ingredience. Jdu prozkoumávat libebit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak díky za tip na bahno :) Já kupuji u nás v lékárně půlkilovku a tohle malé by se mi taky hodilo na cesty. Asi si mě dneska inspirovala na očistný rituál :)

    OdpovědětVymazat
  4. Žeby ďalšia z vecí, na ktoré si ma nalákala? :) Momentálne potrebujem niečo echt čistiaceho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou, napsala jsi to hezky. A dochází mi jíl, tak se tomuhle bahňákovi asi taky podívám na zoubek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si teď rochním v Glamglow, je fakt skvělej, ale ty peníze :D tak jsem si delší dobou říkala, jestli bych ho nemohla nahradit bahnem, původně jsem zamýšlela od Borghese, má to roztomilý obal + houbu a k tomu i růžová varianta a... a... stojí to tolik, co Glamglow. Jednou se k němu dostanu, mám furt chuť zkoušet nový věci, v socka mezifázi jsem ráda za tuto recenzi a zkusím po tom mrknout :))

    OdpovědětVymazat
  7. všem moc děkuji za komentáře. jen tedy všem, které jsem navnadila na bahno, bych ještě chtěla vzkázat, že je to fakt docela nepříjemné na obličeji, občas si až nadávám, že to na sebe zase patlu... no ale ty výsledky mi za to totiž stojí! jo a jsem z toho pak celá červená, ale to se za chvíli vždycky ztratí, takže vlastně pohoda veliká.

    OdpovědětVymazat
  8. To, že se to patlá, smrdí, špiní, nejde to dolů a tak nějak vůbec je to diskomfortní, je naprosto vedlejší, když to funguje. :-) Nejlepší bývají takové ty echt smradlavé, zelené, hnědé masky a mazátka, se kterýma byste nechtěli otevřít ani protivné sousedce. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím, ale docela si mě od toho odradila :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Právě ho mám na obličeji a říkám si PANEBOŽE, to bolí, štípe!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... no... já jsem varovala! ale ty výsledky za to stojí, tedy alespoň u mě.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...