neděle 24. listopadu 2013

Limitované krémy od essence

Vypadá to, že asi nebudu schopná nějaké rozumné příspěvkové pravidelnosti. Já se fakt snažím. Kde jsou ty časy, kdy tady byl článek každý den. Nebo třeba každý druhý den. Už se mi to prostě nedaří. Třeba teď si docela klidně odjedu na týden pryč... a článek jsem nepředpřipravila ani jeden. Tak jsem alespoň vymyslela soutěž, kdybyste si na mě třeba vzpomněli, můžete přijít sem, nový článek tady nebude, ale bude tady ta ďábelská skříňka, do které mi můžete každý den poslat hezký nebo škaredý vzkaz. Tedy doufám, že to bude fungovat.

Každopádně jsem měla několik plánů, o co bychom si mohli zahrát. Dokonce jsem uvažovala nad Mystery boxem, jakože hádejte, co vám dovezu jako suvenýr. Což jsem tedy raději od toho upustila, protože fakt vůbec netuším, co všechno se dá koupit v mé destinaci. Zatím mám v plánu koupit kila zlata... ale to vám do soutěže dávat nebudu. A tak si zahrajeme o krémy na ruce od essence. Já vím, proti kilu zlata je tohle dost chudá soutěž. Ale zase jsem si vzpomněla, jak minulý rok tyhle krémy furt někdo někde sháněl a byly vyprodané úplně všude... tak když jsem narazila na naprosto nový stojan, jsem jich koupila rovnou šest. A teď to bude určitě obr fail a všichni už tyhle krémy beztak máte doma, protože jich je letos dostatek?

Jinak výherci budou tři, krémy jsou taky tři (a tři si hamontím pro sebe), tak mi nezapomeňte do skříňky napsat, jaké jsou vaše voňavé preference. Neslibuji... ale třeba se skříňka pokusí. A pište mi to prosím bez diakritiky. Ďábelská skříňka je v tomto ohledu docela pozadu. Děkuji.





No a do komentářů mi třeba můžete napsat, jak jste s těmito krémy spokojené. Já se rovnou přiznám, že otvírat je zatím ani nebudu, protože jsem ještě nespotřebovala ty z minulého roku.

28 komentářů:

  1. Ja mám len minuloročný - škorica a jablko, či tak nejako, po týchto nových netúžim, jelikož nemám rada voňu čokolády. Rezistenciu som si vyrobila asi pred 15-timi rokmi, keď som ako pubertiačka dostala nejakú pseudočokoládovú voňavku od Avonu/Oriflame a tá mi tak neuveriteľne smrdela, že ako nikdy viac. Ale s tým minuloročným som spokojná a vyhovuje mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni po čokoládě moc nevoněj, tak se nemusíš bát;-)

      Vymazat
  2. Já se na ně zatím ani nedívala, ale banán a kiwi znějí dobře.ani minulý rok jsem se o krémy nezajímala, a pak byly fuč a lidi si je začali chválit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem zrovna byla nemocná, když se začali prodávat, takže vlastně ani nevím, jak voní, ale chci je. :-) Jahodový už mi koupila sestra a dostanu ho k Vánocům a od tebe bych si ráda nechala nadělit třeba ten banánový.

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla ty úplně první, které byly super, minulý rok jsem je nikde nenašla a tenhle rok jsem narazila na plný stojan. Mé nadšení ale po chvílo odpadlo, ani jeden mi nevoní :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si je nekoupila.. protože přesně, jak říkáš... Já jsem si koupila tři jablečné z min. roku, mám spotřebovaný zatím jeden :D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já je viděla minulý týden úplnou náhodou v drogerce. Byly tak zastrčené, že kdybych je hledala, tak je nenajdu. Celá natěšená jsem zkoumala, který si vyberu, ale mě teda tentokrát zklamaly - fakt si nepotrpím na cokoliv s příchutí čokolády, takže na vyzkoušení proslulých krémů na ruce počkám ještě další rok...

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem je nezkousela,ale podle obalu me urcite laka banan :)

    OdpovědětVymazat
  8. jej v půlce sem si uvědomila, že mám vlastně psát bez diakritiky :D sem to ale tele :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jediné, k čemu se mi podařilo přivonět bylo kiwi a čoko. Ale nekoupila jsem si ho, chtěla jsem vědět, jak voní ostatní. Minulý rok jsem si koupila čokoládový krém a ten skřočicový (ten jsem dala sestře). Ten jeden čoko za teprve za chvíli dopoužívám :)) Jinak krémy mi vyhovují.

    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto krémy jsou na zimu super, líbí se mi ta čokoládová vůně, na to jsem ujetá. ;) A z této tvé nabídky se mi asi nejvíc líbí ten banán. Sice jsem k nim nečichala, ale přijde mi, že se tato ovocná vůně k čokoládě nejvíc hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. já jsem je ještě nikdy neměla, tak si budu sakra držet palce!

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem je nikde nepotkala.. a to ani loni ani letos a dost mě to štve.,. opravdu bych ráda měla alespon jeden ve své sbírce.. ted už budou určitě vyprodaný a tak mi nezbývá než si zase počkat na další rok :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ja si ich kupujem každy rok a mam ich velmi rada:)
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. já nesoutěžím. dva už mám doma a ten kiwiový mě neláká. jeden loňský už mám spotřebovaný, ale v práci dojíždím ten předloňský. :-) věděla jsem, kolik toho doma mám, ale nedalo mi to si letos zase dva nekoupit. ale co, zima na krku, ruce pořád suché, tak s tou spotřebou pohnu.

    OdpovědětVymazat
  15. já je mám ráda a více jsem se o nich zmiňovala zde: http://joyandyou.blogspot.cz/2013/11/essence-kremy-na-ruce-vsechny.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  16. Téda, to je ovšem ukázková blogerská nezodpovědnost! Si jen tak odjedeš a nic nám tu nenecháš... pff! :-P :))) No nic, nadsázka. Já kdybych vedla blog sama, tak těch mezer mezi příspěvky bude asi spousta a mnohem větší, takže jsem zřejmě ten poslední, co má k tomuhle co říct. 8-)
    O krémy soutěžit nebudu, protože ač všechno voňavé miluju, u krémů na ruce zrovna vyžaduju jen minimální jemné parfemace. Nehledě na to, že tyhle mi přišly dost přeslazené a některé i umělé... A nehledě na to, že mám ještě jeden ze dvou krémů loňské limitky (a někde možná ještě i zbyteček toho prvního) a ne a ne se dokopat ke spotřebě. Prostě mě nijak nechytly, z fleku vyjmenuju několik jiných ve stejné cenové kategorii, které pro mě fungují lépe. Ale já jsem v tomhle asi anomálie, takže tipuju, že se tu o ně strhne rvačka :)
    Jinak se těším na tvoje případné příspěvky z cest, teda aspoň doufám, že nějaké budou, ty mě baví moc :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  17. já bych chtěla mít hlavně tu trpělivost a fakt si pravidelně ruce mazat - mám je vysušené od magnézia na lození a z chlóru v bazéně, jak tak pendluju z práce na tréninky, ale nějak se mi to nedaří :( tak třeba by to spravil nějaký voňavý krém na ruce, ke kterému bych se vracela :)

    OdpovědětVymazat
  18. ja si techto kremu budu muset udelat velkou zasobu az na ne narazim :) nejvice me laka ten bananovy a jahodovy :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám taky ještě schovaný jeden z loňska, ty voněly fakt božsky. Letos jsou vůně slabší, zato cena vyšší:-D Ale ač jsem na tohle nikdy nebyla, tak po blogomasírce jsem se u nich koukla na složení a pořadí: voda, kokosový olej, bambucké máslo (a pak nějaké další věci) mi přijde dost dobré, takže je budu ráda používat i tak. Mám ten jahodový a teda jahody s tmavou čokoládou si představuju jinak, tohle voní jak zubní pasta Perlička, to je prostě jednička! Ale hydratuje krásně, ikdyž se déle vsakuje.

    OdpovědětVymazat
  20. Očuchávala jsem je v Máji, ale já jsem okolo Vánoc tak nerozhodná.

    OdpovědětVymazat
  21. Já je mám celkem ráda, z drogerkových krémů na ruce mi přijdou asi nejlepší, složení taky není žádná hrůza a navíc jsem trošku úchylná na jedlé vůně :-)

    OdpovědětVymazat
  22. No já jsem krém na ruce od Essence ještě nikdy neměla, ale ohlasy na ně jsou hodně pozitivní, tak se po nich budu muset mrknout, ty vůně zní slibně. Akorát že já mám momentálně jakousi nepříjemně velkou zásobu krémů na ruce, ach jo... Ale tak s takovouhle "příchutí" nemám žádný, něco voňavého by se na zimu asi hodilo. Zajímalo by mě, jak moc jsou hydratační.

    OdpovědětVymazat
  23. Asi ještě budou, všimla jsem si jich už minulý týden dokonce i u nás v Rossmanu a to vůbec nikde zastrčených, naopak, vystavených na pultu vedle takových taháků jako voňavka od Katy Perry. Tak letos jich bude asi fakt víc. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Este som nemala ziadny krem od Essence, ale strasne sa mi pacia tie zaujimave "prichute". :) Asi ich pojdem omrknut do drogerky.

    OdpovědětVymazat
  25. jelikož jsem v zahraničí, kde se Essence neprodává (možná v několika vybraných obchodech napříč Anglií), tak mě samozřejmě tyhle krémy neuvěřitelně lákají. Ale trochu se obávám, že až se 19. prosince vrátím na vánoce domů, že už půjdu s křížkem po funuse :-/ Nechám se překvapit. Zase nemůžu být tak hamižná, mám tu zas spoustu jiných kosmetických možností, které by pro mě naopak v ČR byly těžko nebo vůbec dosažitelné..

    OdpovědětVymazat
  26. tak tieto kremy za mna osobne nie, mala som jeden minulu zimu, sialene to vonalo, vyzivnu funkciu to neplnilo ziadnu a este ma z toho aj stipali ruky :(

    OdpovědětVymazat
  27. Já bohužel vůbec nenadchly..a to jsem se na ně tak těšila.. Parfemace mi přijde příšerná, maximálně docela ujde ten jahodový, a hydratace nulová..
    Ale vyzkoušela jsem Essence balzám na ruce a s tím jsem velmi spokojená :) http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/review-essence-24h-hand-moisture-balsam.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...