úterý 12. listopadu 2013

Mizon: Snail Repair Intensive Ampoule

Zatímco včera jsem vám ukázala lásku žhavou, impulzivní, vášnivou a na věky, dneska je to spíš vztah z rozumu. A taky takové nesmělé přešlapování a oťukávání, jestli tedy jako jo nebo ne. Je to prostě na začátku, i když sérum na sebe patlám už asi dva měsíce minimálně, tak moc daleko jsme se zatím nedostali. Jenomže opatrnost je tady totiž na místě.



Vysvětlím svůj problém. Za poslední rok, jo fakt už to trvá dvanáct měsíců, jsem měla trošku problém, jaký krém na sebe vlastně namazat. Na den se to ještě dalo, ale v noci to nešlo. Cokoliv jsem na sebe namazala, mělo za následek ucpání pórů a zhoršení kvality pleti. Elicina... pohroma. Steamcream... v noci strašné, přes den se dalo. Mary Cohr... to samé. Beija Flor... neskutečně špatné a ještě k tomu brutálně mastné. Cicalfate... hrůza. Ano i ten! A tak jsem zakotvila u minimální péče. Prostě toner. Občas ani to ne a prostě jenom mýdlo. Levné, nenáročné a docela to fungovalo. Jenomže já bych na sebe chtěla mazat... nejlépe něco nadprůměrně regeneračního.

Navíc vášni neporučím. A mojí vášní je nakupování kosmetiky. V okamžiku, kdy vidím sleva, se z vášně stává nezvladatelná posedlost, která většinou končí slastným ukojením (mým) a vyprázdněním (PayPal účtu). Tak se mi doma objevilo tohle. Jo je to šnek a jo podlehla jsem šnečímu trendu. Přistupovala jsem k tomu opatrně. Předehra byla tentokrát fakt na dlouho. Jakože jednou týdně tedy jo... a pak si dáme pár dní pauzu, kdy se budeme tedy jakože vídat jenom s tonery a navzájem z dálky pozorovat. Tak naposledy to nebylo špatné, si dáme pauzu jen dva dny a zkusíme to znovu. Co ty na to, moje zlato? Hele poslouchej, ale včera to nakonec bylo fakt pěkné, nedáme si dneska ještě jednou?

Postupně jsem se tak dopracovala do fáze, kdy jsem zjistila, že ano... že toto na noc klidně můžu. Póry to neucpává, nejsem si sice zatím úplně jistá, jak moc to regeneruje, ale vypadá to snad, že i jo. A rozhodně to hydratuje víc, než umytí mýdlem. To mi zatím stačí. Super cool baňkovité balení a kapátkové dávkování už jen vítám jako bonus.

6 komentářů:

  1. Já problémy s pletí teda moc nemám, až na nějaké premenstruační drobnosti (teď mám zrovna minipupínek na tváři), ale kdybych se na noc namazala čímkoli, tak mám ucpané póry taky. Prostě se mažu teprve když fakt cítím, že pleť to potřebuje, že mě pne, svědí nebo mám šupinky. Jasně, takové ty poučky, jak se i mastná, problematická pleť musí hydratovat, jsou fajn, ale asi bych prostě nehydratovala nutně za každou cenu. Věkem sice už nemám pleť mastnou jako v pubertě, ale rozšířené póry mám pořád (a ne, nemyslím si opravdu, že jakákoli kosmetika je kdy může trvale stáhnout, vím, že je mít i budu) a připadá mi, že mě to tak nějak předurčuje k tomu, že se po kdečem ucpávat budou a musím podle toho se svou pletí zacházet a nic moc na ni nepatlat. (Ostatně, razím zásadu i minima ingrediencí v tom, co na sebe teda namatlám.) Jen když si "řekne". Já na tyhle všeobecný poučky o frekvenci čištění nebo hydratování moc nedám, dělám to tak, jak vyhovuje mně. Asi by odborníci neměli radost, ale péči o sebe sama jsem si prostě přizpůsobila. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Minimalizmus v pouzivani pletovej kozmetike panuje aj u mna, zredukovala som to na tonikum od hauschky a jemny fluid z aloe vera a ruze, ktore dostatocne hydratuje, ale nezatazi...

    OdpovědětVymazat
  3. Já na noc používám regenerační olejíček od saloosu, konkrétně ylang-ylang a ten mi nadmíru vyhovuje, pleť mám po něm druhý den vždycky jemňounkou a přijde mi, že už s ní celkově nemám tolik problémů jako dřív. Zkoušela jsem i levandulový, ale za prvé patřím k té menšině, kterým levandule dvakrát nevoní a za druhé se mi prostě nezdálo, že by mi jakkoliv pomohla na akné, spíš naopak. Jsem tedy zpět u ylang-ylang, Ale hrozně ráda bych zkusila něco podobného se šnekama, jenom mě vždycky děsí ten poměr cena a nejistota, jestli na to nebudu mít nějakou nepříjemnou reakci, o kterých na blozích čtu poměrně často :)

    OdpovědětVymazat
  4. jj ať žije minimalistická péče. ale musím říct, že mojí pleti to totiž začalo chybět, alespoň občas se namazat, tak proto jsem tohle zkusila zařadit. stejně to nepoužívám soustavně, spíš tak každý druhý den. a efekt to má pozitivní.

    klára: jo oleje jsem tam zapomněla připsat do toho seznamu, ale taky jsem zkoušela a moc dobré výsledky to nemělo. jinak šneci mají dost špatnou pověst, to máš pravdu... o to víc jsem se toho bála, ale nakonec dobrý. a cenu to tedy mělo mastnou, ještěže jsem kupovala s 50 % slevou

    OdpovědětVymazat
  5. Já momentálně používám krémy od Avéne a nemůžu si je vynachválit. :) Póry neucpávají, pokožku regenerují a pupínky se postupně zmenšují. :) Tomuhle "šnečímu" trendu jsem zatím (ano, podotýkám zatím) nepodlehla, ale kdo ví. Třeba v budoucnu někdy .... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím. avene jsem taky vyzkoušela... a na noc prostě nic moc. s avene cicalfate to byla dokonce až pohroma. neříkám, že jsou špatné, ale v tu danou chvíli mi nějak nesedly.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...