pondělí 11. listopadu 2013

MyChelle Dermaceuticals: Clear Skin Serum

Trošku to tady odlehčíme a tento týden vám v rychlosti ukážu svoje momentální oblíbence. Jen tak dost na rychlo, protože nějak nemám čas na delší vykecávání. Sorry, babies.



To sérum miluji. Zamilovala jsem se hned po prvních třech dnech používání a po třech týdnech náš vztah stále sílí. Nechci si představovat svůj život bez něj. Nebo spíš bez ní, když je to vlastně MyChelle. Dělá totiž přesně to, co slibuje. Udržuje moje póry čisté.

14 komentářů:

  1. Sérum na čištění pórů mě vždycky moc zajímá. Kde ho kupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak fakt? Fakt ciste? Kde ho koupim? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. takže vůbec se ti póry nezanáší? Díky tomu séru?

    OdpovědětVymazat
  4. no právěže jakože fakt ne. fakt se mi nezanáší. a já se úplně bojím vám to tady říkat, protože to používám jenom tři týdny a někdo mi pak přijde nabančit, že to nefunguje, ale prostě od prvního dne bylo vidět zlepšení. (a všechna ostatní péče zůstala stejná) mým problémem jsou takové ty minipupínky, prostě zanesené póry, ne černé tečky, ale regulérně ucpané. a těch mi fakt ubylo, mám jich na tvářích možná tak třetinu? ... možná ještě míň. úplně se bojím pomyslet, jak krásně bude moje pleť vypadat za další měsíc.

    no kupuji na iherb. a je to docela drahá sranda, tohle je fakt takový menší přírodní high end, i balení tomu odpovídá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bych taky vyzkoušela :) a máš od té značky i něco dalšího?

      Vymazat
    2. nic jiného nemám. zatím. ale moc bych chtěla. třeba tonikum. nebo čistící gel. nebo nějaký krém. nebo tak...

      Vymazat
  5. Zrovna mi dochází můj Pore Refiner od Silk Naturals, na který jsi mě navedla taky Ty, takže možná teď zkusím tenhle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele ale pore refiner je toner... teda ani si snad nechci představovat, co by s mojí pletí udělala kombinace tohoto séra a pore refiner toneru. fúha, jsem tedy nechtěla utrácet, ale já snad jdu nakoupit na silk naturals.

      Vymazat
    2. Ehm, ehm, jasně (jsem blbka). Ale každopádně mám dilema jestli koupit sérum + tonikum od MyChelle nebo zůstat u Silk Naturals. A už nad tím přemýšlím dlouhou a nic jsem nevymyslela. No a teď ještě ty nimba přípravky.... ááááááááááá!!!!

      Vymazat
    3. nakonec jsem taky silk naturals ještě neobjednala, počkám na nějaký pěkný dárek k nákupu. taky jsem doma objevila ren tonikum, takže SN bude muset počkat. tonikum od mychelle... to nevím ani jaké je, ale strašně mě tam lákají ty její face cleansery. teď mám jeden přírodní taky s aha ovocnými kyselinami od jiné značky a je dost boží, ten od mychelle bych brala hnedkom. (tedy nechci tě nějak navádět nebo něco)

      Vymazat
  6. Teda, to je ale podpásovka, to chce totiž fakt víc informací!! =D MyChelle se dá snad sehnat ještě na CultBeauty, myslím..

    OdpovědětVymazat
  7. A na feelunique taky http://www.feelunique.com/p/MyChelle-Dermaceuticals-Clear-Skin-Serum-30ml a dneska a zitra zrovna minus 5 liber pri nakupu nad 25 - Offer ends Midnight (GMT) Tuesday 12th November 2013. Use code MAKEOVER at checkout. Samozrejme ze jsem dopoledne nakoupila bez slevy, to nastve.
    JS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já celou dobu nevěděla, na co těch Ł5 uplatnit, teď už vím =)

      Vymazat
  8. jj na feelunique taky mají. myslím, že i na naturisimo nebo i jiných evropských eshopech. jen ty ceny tam jsou o dost vyšší než v usa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...