úterý 19. listopadu 2013

Sally Hansen Salon Manicure Cuticle Eraser + Balm

* koupené na fragrancedirect.co.uk za libru a půl, nutno ovšem podotknout, že tohle máslo na kulikulu prodávají normálně i v našich drogériích... za dvě stovky. 

Po téhle zeleno-bílé spirálce jsem toužila už dlouho. Přesněji od tohoto okamžiku. No a během první cesty do drogérie jsem hledala a našla... za dvě stovky. Jakože sorry, ale to jsem opravdu odmítla zaplatit. Mi to přinde předražené a vydřidušské. Za tu samou cenu si můžu koupit CND, který mám moc ráda a opravdu funguje. U tohodle si funkčností pořád jistá nejsem.

Ovšem když jsem to zahlídla na Fragrance Direct za směšnou cenu kolem padesáti korun, tak jsem k tomu okamžitě přiházela do košíku další krámy, aby poštovné tolik nebolelo... a bylo vyřešeno. Po několika měsících používání si ovšem stále nejsem jistá, že tohle udělátko stojí za tu naši dvoustovkovou cenu. Za libru a kousek je to skvělá věc, to zase jo.

Nejlepší je, nebudu vám lhát, samozřejmě design. Spirály jsou prostě cool vždy a za každých okolností. Design ovšem má i svou temnou stránku. Na co je přesně ta bílá část? A na co je ta zelená? Jsou ty krémy různé? A má různý efekt, když se mažu jenom bílou nebo jenom zelenou? Nejsou to náhodou ty dva stejné krémy jenom jinak nabarvené? Stále neznám odpovědi, přitom otázky jsou docela zásadní. Sally Hansen Eraser + Balm by měl sloužit ke dvěma účelům. Za prvé vyžírá nehtovou kůžičku, která potom tolik neroste. A za druhé hydratuje nehtovou kůžičku, takže se pak nedělají záděry. Logicky by měla být třeba zelená na vyžírání a bílá na hydrataci. Nebo opačně. Ze zkušeností mi ovšem přišlo, že je to dost jedno, že to vyžírání nehtové kůžičky se stejně moc nekoná a ta hydratace je pořád stejná nezávisle na barvách.

Hodně se mi líbí balení, design je super, kalíšek je tak akorát široký a mělký na pohodlné nabírání, těsní a snadno se zavírá i otvírá. Balzám se dobře nabírá a roztírá. Bohužel se opravdu pomalu vsakuje, není nějak přehnaně mastný nebo olejový, spíš je těžký a hutný, úplně to není až tak nepříjemné, ale znám i lepší výkony v této oblasti. Moc pěkně voní, taková čistá krémovitá vůně to je. 

Účinky na kvalitu nehtů přeci jen jsou. Záděry se mi dělají míň, ale kůžička si pořád roste, dokud ji neseříznu nebo neodstřihnu. CND na mě asi funguje líp a navíc se i rychleji vstřebává a snadněji aplikuje, takže kdybych měla platit dvě stovky, raději si asi koupím znovu CND.  Ale nevylučuji, že za tu libru a půl Sally Hansen ještě někdy do košíku přidám, až budu řádit znovu na Fragrance Direct.




6 komentářů:

  1. ta stranka ma zaujala, kolko je odtial postovne a ako dlho trva dodanie?

    OdpovědětVymazat
  2. poštovné se počítá podle váhy a trvá to asi dva týdny.

    OdpovědětVymazat
  3. Na to "rozežrání" kůžičky můžu od Sally Hansen doporučit Instant Cuticle Remover, dá se sehnat i v ČR, jen už si nevzpomenu, za jakou cenu..

    OdpovědětVymazat
  4. Něco podobného vedou v DM a je to od Alverde.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je naprosto presna odpoved na moji vcerejsi otazku na instagramu :-). Taky jsem si ho koupila. Pozitivni je ze ten design me nuti "frajerit" a mazat se tim. Takze ucinek urcite bude lepsi nez bez niceho, ze ano :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako zázraky od toho fakt nečekej... ale je to lepší než nic. no a design je úplně super. kvůli tomu jsem to taky chtěla, že ano.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...