pondělí 18. listopadu 2013

Sleek: Blush By 3 Sweet Cheeks

Mám pocit, že už delší dobu se tady neobjevil nějaký delší text. A taky tady už dlouho nebyla tvářenka. Je na čase to napravit.

* koupené na sleekmakeup.com s 20% slevou

No jo, ale kde začít. Ono jako to má svoje důvody, že mi tak dlouho trvalo si vyjasnit svůj postoj k této tvářence. Na jednu stranu je to prostě Sleek. Má to pověst. Něco od toho čekám. A navíc to vypadá jakože fakt pěkně. Na druhou stranu tu krémovou tvářenku jsem ještě třeba ani nepoužila. Nemám krémové tvářenky moc ráda, mám pocit, že se mi brzy zkazí, takže většinou tendenčně směřuji k tomu, abych měla rozpoužívanou jenom jednu krémovou. Zrovna teď mám načaté čtyři krémové... což mi způsobuje tik v oku, takže tuhle pátou jsem nezačala. Sice svému blogu přináším velké oběti, především finanční, ale tik v oku vám fakt nedám. No a taky já to asi nemám moc vyjasněné. Úplně nevím, kam přesně se dnešní text bude ubírat... ale tak jdeme na to a ono to nějak dopadne.





Na začátek je třeba říct, že obal se mi líbí moc. Asi jsem nejdřív měla pocit, že je malý, že by měl být o kousek větší, když má v sobě tři tvářenky. Nebo taky naopak, že je moc velký, že je nadbytečné tohle s sebou tahat v kosmetické taštičce. Teď mám naopak pocit, že otisky mých prstů z toho černého balení už asi nikdy nezmizí. Autenticky je můžete vidět i na fotkách. Zase ale oceňuji pevné zavírání, obal fakt není šunt ve stylu MUA a ostudu nedělá. Na druhou stranu to pevné zavírání u mojí Sleek paletky očních stínů je tak pevné, že ji nedokážu otevřít. Většinou se namáhám dvě minuty, pak to vzdám a konstatuji, že linka a řasenka mi tedy budou stačit. Tvářenkovou paletku už jsem naštěstí trošku ošoupala, ale i tak mi to občas nejde otevřít.

Na světě jsou nejspíš důležitější věci než obal Sleek trojtvářenky. Třeba obsah Sleek trojtvářenky. No a tady se dostáváme k tomu mému dilematu. Za prvé jsem si myslela, že je to víc pigmentovaný. Abyste mě pochopili správně, tak pigmentace špatná není, ale o těchto tvářenkách se píše všude, jak jsou pigmentované a jak stačí štětcem ťupnout a je vyřešeno. Tak já tedy znám víc pigmentované tvářenky. A víc pigmentované tvářenky i upřednostňuji. Ťupnout štětcem mi rozhodně nestačilo. Musím mávnout a ještě k tomu vrstvit, abych dosáhla požadovaného efektu.

Další věcí je, že konkrétně u těchto tvářenek si všechny recenze stěžují na to, že práší a že se pigmenty z lisovaných tvářenek pak přenáší do té krémové a je to vůbec špatné. Tak to se mi nestalo. Nevím asi jsem dostala nějakou divnou verzi, která nepráší a není pigmentovaná.





Do odstínů jsem ovšem zamilovaná. Hlavně do toho fialového jsem se zamilovala na první pohled. Navíc každý odstín má i svoje jméno... prostě boží, fialová je Dolly Mix. O to víc mě pak zklamalo, že se musí vrstvit, aby na tváři barva vynikla. Prostě tomuhle odstínu by vyšší pigmentace docela prospěla. (Týjo, asi zním teď jako ignorant a mimoň, snad nikdy jsem ještě v žádné recenzi na Sleek nečetla, že by měl být víc pigmentovaný. Ale já mám fakt ráda hodně pigmentované tvářenky.) Takhle fialová je prostě boží, dá se s tím konturovat, vykouzlí odpočatá líčka, nezvýrazňuje, co by zvýrazněno být nemělo, a vypadá opravdu přirozeně. Nejsem si úplně jistá výdrží. Přišlo mi, že odpoledne už není. Což je tedy nejspíš tím, že tvářenka je docela světlá a přirozená, takže odpoledne vypadá ještě přirozeněji, až neviditelně. Soudím tedy teď podle druhého odstínu, protože ten na mně vydrží celý den.

Takže ta jedovatě svítivá růžová Candy Floss není úplně můj šálek čaje. Přiznám se, že čím jsem starší, tím víc mi přijde, že tyhle odstíny mi moc nesluší. Že prostě stejně tak jako nechodím po dvou porodech v tolik populárním nad pupíkem ustřiženém tričku, tak moji stárnoucí pleti tyhle svítivé odstíny až tak moc nesluší. Že i když se tomu bráním a bořím konvence, tak stejně existuje určitá hranice, kdy by se něco už nosit raději nemělo. Ale nevadí, hned po nanesení je tvářenka hodně svítivá a nápadná. Pak nastane to kouzlo. Tvářenka má opravdu velkou výdrž a večer ji normálně odličuji. Díky tomu můžu pozorovat proměny během dne. Dopoledne vypadá ještě svítivě, ale odpoledne si tak nějak sedne, smísí se s mou pletí a odstínem tváří, jemně se ztlumí a najednou vypadá jako to nejpřirozenější a nejkrásnější zdravíčko, které jsem měla odjakživa a vydrží se mnou navždy... teplejší růžová, která strašně krásně vypadá hlavně na jablíčkách. Zatímco ten fialový odstín vypadá krásně spíš na lícních kostech.

Krémový odstín je světle vínová s celkem studeným podtónem a jmenuje se Cupcake. Víc k tomu zatím nemám. I tak jsem si ale tuto paletku docela oblíbila, možná se k ní časem ráda vrátím, až mi dojde nějaká krémová tvářenka... zatím jsem se ale posunula o tvářenku dál.

21 komentářů:

  1. Mě se u Sleek tvářenek líbí obaly, ale to je asi tak všechno. Vždycky se mi z těch tří stínů líbí jeden a zbytek bych nevyužila, takže se mi ani nechce vynakládat peníze na to, čeho většinu potom vyhodím.:) Navíc vůbec nejsem na krémové tvářenky.. Jsem starý klasik.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mně se asi líbí všechny odstíny těch trojek, ale myslím, že asi už nebudu mít nutkání objednávat. jinak i já jsem klasik, krémové tvářenky mě moc nebaví.

      Vymazat
  2. To jsou barvicky. Ja mam od Sleeku zatim jen paletky stinu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj barvičky jsou super. taky se mi líbí všechny!

      Vymazat
  3. Pořád přemýšlím nad tím, jestli má cenu Sleek vůbec zkoušet, nebo jít radši rovnou do high endu a tvoje recenze mi teda vůbec nepomohla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po této zkušenosti mám pocit, že sleek už půjde mimo mě. ještě tedy musím vyzkoušet rtěnky a tu single tvářenku... ale stejně si myslím, že víc toho nepotřebuji. zase jsem na druhou stranu ráda, že tohle mám doma. ... ti asi s rozhodnutím moc nepomůžu.

      Vymazat
  4. Mám to obráceně - pomalinku se na starý kolena propracovávám k výraznějším barvám (jsem zvědavá, u čeho skončím v sedmdesáti:). Trojtvářenky od Sleeku jsem zatím míjela kvůli tomu, že mi barvy většinou přišly řvavé a nepoužitelné, ale ta prostřední je vážně krásná. Možná jako sólovka..
    Na ruce (nedokážu se přinutit písemně vyskloňovat swatch - je k tomu nějaký český ekvivalent?) mi přijdou pigmentované až až, je to jedna vrstva nebo víc?
    Jo, momentálně mám rozvrtaných asi 7 krémových tvářenek - mám pro ně slabost, ale jsem si jistá, že je docela určitě nestihnu všechny spotřebovat, než se zkazí.. chjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ruce je určitě víc než jedna vrstva. ale přiznám se, že už si nepamatuji, jestli dvě - tři - čtyři? asi tři!

      ale to je zase super, že máš pořád výraznější barvy! to já jsem v tomto asi dost nudně dospěla do nevýrazna.

      Vymazat
    2. Jo, skončím nakonec asi jako taková ta babča s fialovým přelivem a signálně oranžovou rtěnkou :D
      Náhodou, vůbec mi nepřijde, že bys měla nudný a nevýrazný vkus na tvářenky - v podstatě tady slintám nad každou, kterou vidím.

      Vymazat
    3. hele ale to bude super. hlavně fialový přeliv nezapomeň sladit s fialovým svetříkem! no a do toho růžovou rtěnku a tvářenku... budeš kočka.

      Vymazat
  5. Ta fialová já nádherná! Já už měsíce pátrám po fialové tvářence a pořád jsem nic nenašla..nemáš typ :)? A už máš ozkoušenou Rose gold sleek? Tu já občas miluju a občas pro to zlato nesnáším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rose gold jsem ještě nezkusila. dostupnou fialovou ti asi moc nedoporučím. určitě je super MUA 6, pak tahle od Sleek, LilyLolo snad má nějakou fialovou, EDM taky. Nars Sin (tu ale nemám ozkoušenou, jen bych chtěla). jinak v drogériích nic takového není. ještě mám single eyeshadow od essence, které používám jako fialovou tvářenku... docela pěkný to je.

      Vymazat
  6. Ale barvy krásné... To s tou pigmentací je zajímavé. možná už jsi zkusila tak moc tvářenek, že Tě jen tak něco neuspokojí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to možný, že mě hned tak něco prostě neuspokojí... možná jsem moc vybíravá?

      Vymazat
    2. Já bych to spíš nazvala že už poznáš to nejlepší, a to chceš. :)

      Vymazat
  7. Tiež mám radšej hodne pigmentované tvárenky. Nechce sa mi stokrát šmrdlat a stokrát vrstvit a dookola. Síce toto trio nemám, od Sleeku mám len Face Form - Fair a tá tvárenka i rozjasňovač sú furt napadaní v hnedom matnom bronzeri (ale tak zas je pravda, že sa to dá odfúknuť a okrem toho - tvárenka i rozjasňovač sú trpytkatí, takže to má asi veľkú šancu, že to tam napadá). A paletku otváram výhradne bokom tuby od Dermacolu Make up cover.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně... já chci ráno ťupnout, máchnout po tváři a mít vystaráno. jinak to je ale divné, mně to fakt vůbec nepráší.

      Vymazat
  8. Nad touhle trojkou jsem uvažovala... a jako pořád uvažuju, ale když já ji vlastně nepotřebuju, chápeš ne :-D V poslední době jsem si poměrně oblíbila právě krémové tvářenky, ale mám pocit, že jich zas tak moc není :-) já mám jednu tvářenku od Sleek v odstínu Pomegranate a to balení je na facku, ono to prostě bez zásahu nehtů nejde a nejde otevřít! A já si o to otvírání prostě nehty ničit nechci, takže ji až tak moc nepoužívám, ale když nad tím uvažuju, asi bych měla, ten odstín je fakt boží! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu tě úplně, ale ty jí potřebuješ. tahle je totiž z těch trojtvářenek nejveselejší... a co jiného si tak jako nadělit pod stromeček než veselou tvářenku?

      já mám naopak pocit, že kolem mě v poslední době je samá krémová tvářenka. zrovna včera jsem jednu otevřela a zjistila jsem, že místo pudrové jsem si koupila krémovou. no nic.

      Vymazat
  9. když byla uvedena candy kolekce, tak mě docela lákala, ale když to vidím teď "naživo" asi bych to neunosila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... mi to přišlo spíš naopak, nejdřív se mi candy kolekce nelíbila. a třeba ty oční stíny se mi nelíbí do teď. ale ty tvářenky mám asi pořád radši. hlavně ta svítivá... postupně se tak nějak sžíváme.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...