sobota 23. listopadu 2013

UNE: ano nebo ne?

Já vám vlastně ani nevím. Protože moje odpověď zní asi ano, ale:

(1) Zvažte to kvůli balení. U rtěnek to ještě jde, se mi snad i líbí, čtvercové balení s minimalistickým designem neomrzí asi nikdy. Dokonce mi v tomto případě ani nevadí bílá, přijde mi osvěžující. Ale ty vysouvací hnusné škatule, co v nich jsou makeupy, tvářenky, korektory, oční stíny... ty jsou fakt hnusné. Vržou. Viklají se. Super cool zrcadlo je spíš brutálně na potvoru otravující. Ještě jsem ani nesundala ochranné fólie a už je to ošmatlané. Navíc jako, nevím kdo to vymýšlel, ale mám jeden maličký problémeček... když se makeupem maluji v koupelně, tak logicky nabírám štětcem (vlastním, nevím, který chytrák tam umístil ten pidi štětec, tím bych makeup asi nezvládla). Takže makeup držím ve vhodné výšce, aby se mi to dobře nabíralo a šmudlám štětcem chvíli v makeupu a chvíli na obličeji. A jsem si úplně jistá, že je to moje vina, ale já to prostě držet jinak fakt neumím, zkoušela jsem a stejně jsem vždycky skončila se stejným výsledkem... to kreténské zrcadlo na mě během malování hází prasátka ze stropního osvětlení. To je fakt na odstřel, už jste se někdy zkoušely malovat oslepené zrcadlovým prasátkem?

(2) Zvažte to kvůli odstínům. Jsou ehm... přirozené. Třeba rtěnek bych si dokoupila i víc. Ale přeci jenom mám jen omezenou použitelnost pro nude hnědé odstíny. Nehledě na to, že je to fakt nuda. Nude je prostě nuda. Tedy přiznávám, že v reálu vypadají fakt pěkně. Tvářenka je opravdu přirozená, rtěnky taky a mají moc pěknou texturu. Jakože fakt se mi líbí... ale potřebuji další hnědou rtěnku nebo tvářenku? Asi ne.

(3) Zvažte to kvůli konzistenci. Zase... u rtěnek s tím problém nemám. Tam jako super. Ale krémový makeup a krémová tvářenka jsou dost divný. Nic špatnýho, nejsou ani moc mastný nebo krémový, spíš mi přijdou až suchý... a skoro vůbec mi nejdou nabrat štětcem. Moc to nechápu, protože třeba makeup není špatný... na obličeji je moc příjemný, odstín mi taky sedí, vypadá přirozeně, dokonce toho i hodně zakryje... ale já potřebuji štětcem pošmrdlat asi dvacetkrát, abych dosáhla požadovaného efektu. Jsem si myslela, že ťupnu štětcem do makeupu a namaluji si alespoň půl obličeje... tak to ani omylem. To samé s tvářenkou... vypadá opravdu krásně přirozeně, dobře se aplikuje, ale štětcem jsem musela vrstvit snad na pětkrát, abych dosáhla nějakého viditelného efektu. Práce jak na kostele. Jako přirozenost je super... ale myslím, že existuje jen určitá dávka přirozenosti a nenápadnosti, kterou ve své koupelně snesu. Takže jsem ráda, že tyhle UNE mám doma... ale nové asi potřebovat nebudu.

(4) Zvažte to kvůli ceně. Přiznám se, že jsem UNE hromadně nakoupila, protože jsem si myslela, že bude končit. Jsem podlehla momentální hysterii, protože snad všude začaly odstíny postupně mizet a třeba na Naturisimu nakonec měli jenom balzám. Navíc sleva na FrangranceDirect v té chvíli dosáhla takového stavu, že jsem ji prostě už nedokázala ignorovat. A tak jsem nakoupila hromadně (koupila jsem toho víc, pudr a stíny mi přišly rozbité... bez problémů mi tedy refundovali, ale i  tak mě to docela mrzí). No ovšem teď přišla vlna, kdy všechny e-shopy zuřivě hlásí návrat UNE. A jako sorry, za patnáct liber ten makeup fakt nestojí. Hlavně kvůli tomu hnusnému balení. Nekupujte za tu plnou cenu... možná tak rtěnka, pokud hledáte něco nenápadného, se za devět liber dá vydržet. Ale jinak fakt ne. Ceny na FrangranceDirect mnohem více odpovídají hodnotě nákupu.

Jo a asi bych vám měla ještě říct, že UNE je taková mladší a přírodnější sestřička Bourjois. A fakt to neobsahuje parabeny ani silikony a tak. Dokonce UNE vlastní Ecocert! Opravdu se mi líbí efekt makeupu i tvářenky na tvářích, stejně tak i rtěnky... teoreticky bych si ráda koupila i jiné odstíny tvářenky nebo ten pudrový makeup, co mi přišel rozbitý. Ale přes balení u mě asi nejede vlak.  Je hnusné, hnusné, hnusné a ošklivé. Maximálně si počkám, až do slevy přijde tekutý sérový makeup.






Intuitive Touch BB Cream Foundation 101
-
Breezy Cheeks Blush B08
-
Casual Matt Colour M06
-
Sheer Lips Balm S17

..a najděte mezi odstíny deset rozdílů!

13 komentářů:

  1. Fajn recenze. Asi jsem divná, ale ty obaly se mi líbí. Když je s tím ale taková piplačka a barvy taky nic moc (hnědá hrozně přidává roky), zájem ztrácím.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se obaly taky líbí, ale ono záleží, jak působí pak v reálu v ruce, že jo... Tak ty rtěnky bych brala, to je přesně moje parketa (pamatuješ tu hnědou Cosmeticu? - tu furt mám a miluju). Ale tak nějak jsem čekala, že to bude větší bomba (ale to je hlavně tím, že jsem nikdy nekoumala, kolik z těch fr bloggerek, co jsem četla o tom psát, to dostalo zadarmo).

    OdpovědětVymazat
  3. No a já zas nemůžu obaly Cosmeticy - mně se prostě ty papíráky a ještě k tomu zeleno-bílé nelíbí - mám pocit, jako bych se malovala nějakým reklamním předmětem od Bohemky.. Tyhle UNE se mi naopak líbí - sice bílá je docela nešťastně zvolená k dekorativní byť nude, ale přesto barevné kosmetice, ale je to hodně podobné třeba Jouer (tam naštěstí vsadili na tmavší odstín a hened to vypadá elegantněji). Ale ty odstíny.. já jsem myslela, že vše s podtˇonem hnědé jsme už překonali cca před 15 lety (za mě to frčelo, když jsme byla na základce)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to já jsem z té nové Cosmeticy nadšená. Papíráky mi u těch eko značek nevadí, třeba u benefitu mě to naopak vysírá dost. A ta zelená se mi líbí hrozně moc. Akorát teda nevím, jak ty barvy, co jsem viděla ty nový, tak bylo bylo takový jakýsi divný, jsem zvědavá, co z toho nakonec vyleze. Hele a ta tvoje chanel rtěnka je do hněda fakt dost, tak co tady remcáš :-))))

      Vymazat
    2. cosm'etika mi třeba taky nevadí... tyhle bílé plasty jsou mnohem větší zlo.

      Vymazat
    3. Rena: Chacha! no jo, dostalas mě! Ale zas na druhou stranu, jóó, ta chanelka je sice do hněda,ale má takovou zvláštní blyštivou metalízu, že vypadá spíš jak lehké tónování do červena - jako když se hodně dlouho koušeš do rtů =D

      Vymazat
  4. no víte co... mně se ty obaly taky líbí... na obrázku. ale v ruce je to fakt hnus škaredý. třeba ten makeup je velký jak kráva, normálně vezmete do ruky a začne v tom štěrchat štěteček, zároveň se rozkývá horní víčko. pak to otevřete a ono to začne vydávat takové dost divné zvuky a víčko se kýve. jak se to šoupe, tak je pomalu všechno od makeupu špinavé. taky si myslím, že by to asi moc v kabelce netěsnilo, což je dost divný, protože k čemu je tam potom zrcátko a štěteček... jsem si myslela, že pro použití na cestách... to asi raději ne. navíc se ten bílý plast dost špiní a vypadá docela jetě, na jedné straně je i prasklý a přitom jsem to ani nikam nenosila.

    jinak odstíny jsou sice do hněda, ale docela se mi i líbí, nepřijde mi, že by zestaršovaly. třeba tvářenka vypadá pěkně a ta matná rtěnka taky. zabarvený balzám skoro nebarví, na ruku jsem dala snad pět vrstev. ale jednou mi to asi stačilo a víc une nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som tiez predcasom neodolala FD a nakupila som Une - pridavam sa ku komentarom vyssie - obaly sa mi pacia a aj v ruke :-), proti nim nic nemam ani proti zrkadlu, ja mam problem len s tymi odtienmi - som si debilny puder vybrala totalne oranzovy. Ale napr mineralny makeup je fajn, len zas blby odtien, ale na leto sa da. No musim este podotknut, ze je to moj prvy mineralny makeup takze vy, skusenejsie asi nebudete spokojne, ale mne staci... Tolko za mna.

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnky mám 4 a přijdou mě bomba, ale zvedá se mi žaludek z jejich "vůně",. takže bohužel... zbytek plánuju vyzkoušet, na nudné barvy mě užije

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se k UNE víc dostala poprvé v Belgii. A tedy musím říct, že ta kosmetika mě docela zaujala a i obaly se mi líbily, ale když jsem viděla ty ceny tam, tak mi přišlo, že to neodpovídá pocitu dobrého nákupu. Ale za ty ceny na FD bych i něco pořídila, to je tak asi akorát, co jsem ochotná za to dát.

    OdpovědětVymazat
  8. fakt jo? vám se ty obaly líbí i naživo? to mně tedy ne. třeba rtěnky jsou v pohodě, tam bych si klidně objednala i ještě další odstíny, kdyby nebyly hnědé. ale ten makeup třeba úplně nesnáším. přitom ten samotný makeup uvnitř vůbec není špatný. no nic no... jsem asi snobská.

    OdpovědětVymazat
  9. Obaly se mi podle fotek teda nelíbí. Taky jsem na une na FD koukala a za ty ceny mě lákalo něco vyzkoušet (hlavně teda proto, že Bourjois), ale nešla jsem do toho, nechtělo se mi kupovat zajíce v pytli (pořádné swatche jsem nenašla) a zabírat místo (kterého už mám na kosmetiku nějak málo) krámem, který nebudu používat. Tak jak na to tak koukám, jsem ráda, že jsem fakt nic neobjednala. Rtěnky Calvin Klein jsi z FD nezkoušela? Ty stojí za to (i když balení taky hrůza).

    OdpovědětVymazat
  10. Ty obaly vypadaji jak mp3 prehravace z trznice. A hnede odstiny nerada, takze toto me nechava chladnou ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...