sobota 21. prosince 2013

3x3 za prosinec

3x z dekorativní kosmetiky:
No... jsem se tak nějak vrátila o rok zpátky a vytáhla ze šuplíku toto.

(1) Missha Cho Bo Yang jsem dost řádně podváděla s Matis BB. Tak moc, až jsem na ChoBo zapomněla. Co oči nevidí, to srdce nebolí, ChoBo skončil ve skříni, kde jsem ho nedávno našla. V balení už je ho jenom trošička, tak jsem si myslela "doplácám to na sebe, vyhodím tubičku a budu mít víc místa na novou kosmetiku". No... tak to tak nějak moc nedopadlo. Už po prvním použití se mi všechny dobré vzpomínky vrátily, všechno mi to sepnulo a já jsem znova zamilovaná. Což znamená jediné... si budu muset koupit novou tubu, až mi tahle dojde. (Tolik asi k tomu mému plánu, jak ušetřit místo ve skříni.)

(2) alverde mašličkový pudr jsem taky podváděla. S koulema, s minerálním makeupem, s různými minerálními fixačními pudry malé velikosti a velkého výkonu, dokonce i s Hourglass. Ale on mi opět připomněl, že občas je dobré se vrátit k základům. A že naprosto neviditelný (ale fakt naprosto vždy a za každých okolností neviditelný) matující fixační pudr má svoje opodstatnění. Tohle se v alverde povedlo. Tedy až na tu limitovanou dostupnost. Výhodou je ovšem to, že pudr používám snad více než dva roky a skoro vůbec ho neubylo. Nechápu, nejsem sice častý pudrovač, ale i tak... minimálně stokrát (spíš vícekrát) jsem ho použila.

(3) nvey eco zapečené linky hnědé jsou tak skvělé, že naprosto nechápu, jak jsem je vůbec mohla podvádět s gelovkama. I když pravda... s těma nejroztomilejšíma gelovkama, co vůbec byly kdy stvořeny. Ale tyhle zapečené jsou lepší. Jejich velká výhoda je v tom, že vytváří pokaždé jiný efekt podle toho, jestli byly nanesené mokré nebo suché. To mi dává velkou variabilitu a navíc hnědá linka je prostě boží.



3x z pečující kosmetiky:
U pečující kosmetiky jsem se naopak zamilovala do relativních novinek. Nutno říct, že za posledních pár měsíců se mi drasticky zlepšila pleť. Každý jeden z těchto produktů má na tom zásluhu.

(4) MyChelle Clear Skin sérum miluji. Vím, jsem asi už dneska naznačila v předchozím textu, že miluji další tři produkty, pokud bych si ale měla vybrat z dnešního článku jeden, bez kterého nechci žít, bylo by to toto sérum. Je balené v neprůhledné flaštičce a mě naprosto každé ráno jímá hrůza, co se stane, když mi najednou dojde? Jak mám poznat, že už dochází? Budí mě to v noci, ve dne mi to nedá pokoje. (No jo, máte pravdu, jdu si hned teď koupit zálohu.) Pokud trpíte na ucpané póry, tohle potřebujete! A s vykřičníkem!!! Jestli sérum funguje i na černé tečky, to nevím. Ale takové ty mini pupínky, co jsem jich měla plno na tvářích, hlavně na lícních kostech a tak... tak ty jsou po tříměsíčním používání pryč. Skoro všechny. Věřit mi to nemusíte, ale je to tak.

(5) Mizon Snail Repair Intensive Ampoule je zvláštní. Je v tom ten šnečí sliz, co je teď tak populární, navíc konzistence se celkem šnečímu slizu blíží... podoba asi není náhodná, takový hustý trošku lepkavý gel. Na druhou stranu je to ale na obličeji příjemné... s opravdovým slizem od šneka neporovnám, ten jsem nikdy nezkoušela. Docela pěkně hydratuje, podporuje hojení a regeneraci. Ovšem mnohem důležitější je to, co to nedělá... absolutně mi to neucpává póry. Jsem s tím měla za uplynulý rok docela problém, že jsem se prostě na noc nemohla namazat vůbec ničím, všechno to byl průšvih... tak Mizon je vlastně hvězda.

(6) NeemAura Naturals Neem Herbal Skin Conditioning Spray je voda ve spreji s nějakým tím neemovým olejem, aloe vera a tak. Jakože složení je trošku komplikovanější a nápaditější, ale nebudu zabíhat moc do podrobností, najdete tam třeba i slunečnicový olej, glycerin, cedrové dřevo, tymián, heřmánek a tak. Vtipný je, že se nikde neuvádí, na co to používat... jen že to zklidňuje. A myslím, že primárně se počítá s tím, že si zklidníte tělo a kůži kdekoliv jinde než na obličeji. Což je škoda, protože mně to na obličej funguje fakt pěkně. Zklidňuje... vidíte to! účel to splňuje docela určitě... hydratuje. Konzistencí to je taková hodně mastná a docela tekutá voda. Celkem rychle se vsakuje / uschne a obličej zanechá tak heboučký. Pod vlivem blogomasáže posledních měsíců jsem si koupila i Serozinc, který mi ale přijde, že má tak poloviční účinky proti tady tomuto. Navíc díky neemovému oleji to i dezinfikuje a podporuje hojení! Prostě na rozrýpané pupínky to nejlepší. Nemáte zač!



3x ze života:
Jsem totiž tak nudná, že jsem další tři zajímavé kousky z momentálně používané kosmetiky nedokázala vybrat.

(7) Absolutně nemám čas, za což se omlouvám. Pokusila jsem se to napravit a vyhlásila jsem vítěze voňavé soutěže. Balíček do Vánoc už asi poslat nestihnu, tož co se dá dělat.

(8) No ale kdybyste měli pocit, že se vám málo věnuji, tak si spolu můžeme tweetovat. Twitter mám založený už dlouho, asi tak dva roky nebo tak nějak... ale cítila jsem, že právě teď je ta pravá chvíle se to naučit. Nic neslibuji, zatím to berme jako takový menší pokus.

(9) Jo a jaké tweetery sledujete? Poraďte mi někoho vtipného, kdo mě každý den oblaží trefným tweetem a nebude jenom přetweetovávat svoje FB nebo Instagram výplody. A kdyby to bylo o kosmetice, tak bych se taky nezlobila. Protože zatím jsou ty moje tweedběry dost nezáživné. (Tedy kromě Blanky a falešného knížete.) Což ve mně vzbuzuje dojem, že na Twitteru je nuda. A je vůbec nějaká kosmetická blogerka, která tweetuje pravidelně a užitečně?

12 komentářů:

  1. jo, ten BB od Misshy tu mám už strašně dlouho ve vzorečkách. A nějak ne a ne ho vyzkoušet... Ach jo. Mám akutní potřebu koupit něco asijskýho.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem naštvaná, že jsem si místo perfect cover nekoupila ChoBo, přijde mi jako dokonalé BB pro mě, ale řekla jsem si, že dopatlám to co mám doma a další už nekoupím. Za poslední rok co jsem je používala se mi rapidně zhoršila plet, nemáš tip na světlý, přírodní MU?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zhoršení pleti může být i tou misshou... perfect cover je zrovna tímto docela pověstný. každopádně mmu schvaluji, světlý asi najdeš kdekoliv, moji oblíbený je just pure minerals (nejsvětlejší růžový... cameo?) pak lumiere luminesse a veena velvet (druhý nejsvětlejší s neutrálními podtony), taky willow tree minerals (alabaster?). ale třeba lily lolo nebo everydayminerals (multitasking neutral), co se prodávají i v česku, vůbec nejsou špatné.

      Vymazat
  3. Já jsem si Cho Bo také zamilovala. Teď ho zase podvádím s Rimmelem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jono chobo je takový k zamilování, to zase jo!

      Vymazat
  4. já jsem konečně přišla na to, co znamenají ucpané pory, takže bych na ně uvítala nějaký pořádný driják! Asi mrknu na tu Mychelle, ach jo, kez bych toho doma uz nemela mraky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě. jakože sice je to určitě souhra více okolností, ale zrovna tahle mychelle mi vrátila moji mírně problematickou pleť zpátky (místo té hnusné brutálně problematické).

      Vymazat
  5. Hm a proč jsem vzorek Cho poslala neotevřený dál....???

    OdpovědětVymazat
  6. A zrovna když jsem už docela zapomněla, jak moc si chci pořídit Cho Bo Yang, znovu se o něm zmíníš a zase ve mě tyhle touhy rozdmýcháš, achjo. Budu se muset konečně rozhoupat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo... sorry... ale když on za to fakt stojí!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...