pondělí 30. prosince 2013

Bourjois Blush #48

* koupené... ??? ... ehm ... asi na Asosu? nebo na eBay? no každopádně je to dost jedno, protože tohle byla LE a už asi není k sehnání, i když tedy na eBay se občas ještě objeví, nebo tedy přesněji to balení je LE, ten odstín normálně asi koupíte kdekoliv (i v našich parfumériích a drogériích).





Na Bourjois tvářenku jsem jednou už oslavnou ódu psala. A vlastně to všechno platí. Pořád to platí. Zapečená, pigmentace spíš menší, ideálně se musí vrstvit, vůbec neubývá z balení ani z tváře, kde mi vydrží celý den, odpoledne to je ještě hezčí než ráno. Dokonce i ten odstín je teďkom dost podobný s tím minulým. Jen je možná trošku víc do růžova. A už jsem říkala, že tyhle tvářenky miluji? Že jsou to takové moje spolehlivé stálice, které si dávám do školy a vydrží se mnou pokaždé celý den? Tak přesně tak to je. Jen jsem zaznamenala jemné rozdíly, které si dneska rozebereme.

Balení doznalo změny... nově se zavírá na magnet. Asi upřednostňuji dřívější mechanické zavírání, ale zase ten magnet je docela silný, takže se tvářenka samovolně neotvírá a všechno v pohodě. Já ji totiž hodně stěhuji tam a zpátky, takže tohle je důležité. Jinak Chanel prý změnil technologii výroby svých zapečených produktů (stíny, tvářenky, rozjasňovače)... což se samozřejmě nejspíš promítlo i do Bourjois výrobků, beztak se všechno vyrábí ve stejné továrně, jen se to dává do jiných obalů. A je to poznat i na této tvářence. Mnohem lépe se nabírá, dokonce mi na ni stačí i jemné RT štětce. Díky tomu je tato Bourjois mnohem pigmentovanější než bývala a nejspíš i akceptovatelnější pro spoustu z nás (tedy vás, já si nikdy nestěžovala), které si stěžovaly, že Bourjois tvářenky nejsou dostatečně pigmentované. Ale zase nechci mystifikovat, přeci jenom mám tuhle tvářenku někde z UK, možná k nám nové verze ještě nedorazily? Nebo spíš dorazily, alespoň to tak vypadá. No každopádně to nové balení s magnetkem se prostě líp nabírá, to je asi tak nejdůležitější sdělení dnešní recenze.





Odstín je jemná, spíš hodně do studena růžová. Přesně můj šálek odstínů, začínám být docela konzervativní a takovouto růžovou nosím pomalu nejčastěji. Sluší mi, nemusím nad ní vůbec přemýšlet, bez problémů a hlavně přirozeně. Takovou tvářenku by měl mít ve sbírce snad každý. Jinak tak nějak jsem zapomněla vyfotit obě dvě své Bourjois spolu, což je nejspíš menší blogerínský fail... tak alespoň slovně. Mám #48 a #74. Při přímém srovnání je 74 výrazně teplá a jde až do oranžova. Ona ale oranžová vůbec není, to jen dělá to srovnání s naprosto jasnou studenou růžovou 48. Univerzálnějším a neutrálnějším odstínem je 74, tu by měl mít doma snad každý. Zatímco 74 bych označila jako dusty pink, takovou tu zastřenou a spíš tělovou růžovou, 48 mi přijde jako prostě pink, taková ta sladká až miminkovská růžová, možná o něco tmavší. Což tedy mi zrovna teď přijde, že ta fotka dole tomu vůbec neodpovídá, ale když už tady je, tak ji tady i nechám.

Jo a obě moje Bourjois jsou matné.



21 komentářů:

  1. Ano, ano. Taky ji mám, jo a přesně tenhle odstín. Je úplně čerstvá vánoční. Sice nemá tu ťutiňuni limitovanou krabičku, ale asi jsem se do ní zamilovala. A souhlas. Na základě Tvé předchozí ódy na duo zapečená tvářenka a tvrdý štětec jsem v ní napoprvé svým jemným hakurákem řádně zakroužila a málem jsem se nestačila divit, jak se zaprášilo. Takže teď už jen ťup sem, ťup tam a pak už jen óch a ách ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, přesně tak. když jsem tuhle tvářenku poprvé zkusila, tak jsem skončila s trošku výraznějšími tvářičkami, než jsem zamýšlela. bylo to překvapení veliké.

      Vymazat
  2. Mám přesně tuhle, je to nádherný odstín. Ale ta vůně.. ta mi vůbec nedělá dobře a potřebuji větší pigmentaci.. :/

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem teď jednu tvářenku bourjois dostala, ale tahle vypadá taky teda dost pěkně. teda hlavně to balení ( a přiznávám, že jsem schopná si koupit kosmetiku i jen, že se mi líbí balení).. teď jsem se musela podívat, jak se zavírá moje ( protože jsem si toho do teď teda moc nevšímala) a je taky na magnetku ( což mi dost vyhovuje).
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je krásná. Já jsem blogerský vyvrhel a ještě žádnou od Bourjois nemám, nějak mě to nelákalo. Možná jestli někde narazím na nějakou ve slevě, ale za tu normální cenu se mi moc nechce...

    OdpovědětVymazat
  5. tiez som si ju chcela kupit, ale v takej marhulovej farbe :) nakoniec som jej odolala, pretoze mam problemy s pletov a neviem ci by mi to este nezhorsilo. Ale urcite je krasna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já mám taky problémy s pletí a tyhle tvářenky mi to nezhoršují vůbec. ale taky hlavně na té nepěkné pleti vypadají docela pěkně, nic nezvýrazňují a tak.

      Vymazat
  6. nadhernu farbu ma.. ja uz dlhsie poskulujem po nejakej peknej farbicke a to viac ked do dm pribudol stojan s bourjois :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc hezky :) a barva je pěkná

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, můj oblíbený odstín, jen v hezčím balení. (Co se dá dělat... :) )

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  10. Síce nemám limitku a mám ju len krátko (asi 2 týždne), ale furt ju používam a som viac než spokojná (aj keď, neprotestovala by som proti silnejšej pigmentácii). A vždy k nej musím čuchať. Pravdou je, že prvé dni mi vobec nedržala, 2 hodiny a bola fuč, ani neviem, čo sa stalo, no drží ako pribitá. Trocha sa v priebehu dňa mení, ale je furt pekná. Takže pojdem do ďalších. Určite minimálne do Healthy mix a som zvedavá aj na krémové, hlavne na 1 a 4.

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle odstín mám od léta :). V klasickém balení na mechanické zavírání. Jsem s ní moc spokojená, menší pigmentace mi vyhovuje, protože si v tvářenkách nejsem moc jistá.

    OdpovědětVymazat
  12. Uz dlho je na mojom wishliste, ale vobec neviem zvolit farbu. A ked sa mi konecne nejaka v parfumerii zapaci, kym dojdem domov, zabudnem jej cislo..First world problems :))

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to uplně stejně, ale právě jsem se rozhodla zakoupit :D

      Vymazat
    2. jono... tak s barvou vám nepomůžu. já bych brala klidně všechny. což samozřejmě nejde, tak jen nakupuji všechny LE, na které narazím.

      Vymazat
  13. Ahoj trb presne túto mám a aj ja sa chystám recenzovať. Som rada, že mám od nich aspoň nejakú limitku ale v poslednej dobe mám radšej milani.
    Spomínam ťa v mojom článku, ak by ťa zaujímal tak si ho prečítaj a komentuj.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/2013/12/co-som-si-vdaka-tym-mrcham-kupilaa-este.html#comment-form

    Šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle tvářenky jsou moje srdcovky, tento odstín konkrétně nejvíc. Skvělý pro studené letní typy. Neznám lepší. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. V tvářenkách mě Bourjois zatím nechytla, ale je nový rok, tak proč nezkusit zase něco nového, že? ;) Pokoukám se a třeba nakoupím.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tahle tvářenka byla moje první... A je to dlouhodobá láska, používám ji nejčastěji. Nemám teda tohle ultra roztomilý balení, ale stejně je dokonalá a hlavně mi ten odstín skvěle sluší. Teplejší odstíny se mi líbí v krabičce, ale na tváři už tolik ne.

    OdpovědětVymazat
  17. děkuji ti za názor k článku o TARANI cílem bylo poukázat na značky kt se tváří jako přírodní a přírodní zcela nejsou, tarani do svých vyrobků přidává i silikony a parabeny (šampon) v tom vidím největší problém a v lčánku se o tom i zminuji :)
    další o čem chci psát je Ryor na oficiálních stránkách mají napsané "přírodní bylinná kosmetika" a ryor je vše - jen ne přírodní :)

    hezký den :)

    PS: tvářenky od Bourjois jsou skvělé, zamečené nepráší, a barva je krásná a vydrží dlouho :)) dříve to byla moje oblíbená značka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...