pondělí 9. prosince 2013

Říkal tady někdo LUXUSNÍ KOSMETIKA?

... jo tak to jsem byla asi já.

Říkal tady někdo jé to je krása?
... tak to bylo moje zkažené já.

Říkal tady někdo já chci ještě?
... to bylo asi moje rozmarně nenasytné já.

Říkal tady někdo, že to je naprosto nadbytečné?
... jo tak to byly poslední zbytky mého svědomí.

Říkal tady někdo AU?
... to bylo nejspíš moje bankovní konto.

Říkal tady někdo, že je čas nakupovat vánoční dárky?
... tak to jsem neslyšela.



Můj v podstatě jediný nákup v dubajské duty free. Já vím, nic moc.


Takhle séra jsou tak roztomilá a mají tak dobrou pověst, že jsem prostě neodolala.


Nákup z nutnosti, já ten BB krém fakt zbožňuji a nechtěla jsem být bez něj ani jeden jediný den.


Moje první ponoření do Antipodes. Už jsme si povídali o manuka medu? Asi ještě ne... ale brzy k tomu nejspíš dojde.


Taky jste slyšeli, že jsou teďkom populární odličovací balzámy?



Někdo říká, že RENu není nikdy dost, já si zatím nejsem až tak jistá.


Zato taková Omorovicza... jo tak to se mi líbí.


Po tomto jsem vždycky toužila. A je to doma.


Po tomto jsem taky toužila. Konečně!


No... po tomto jsem až tak netoužila, ale když už jsem byla rozjetá...


Říkal tady někdo, že by to chtělo ještě nějakou dekorativku? Já na ni v poslední době moc nejsem, ale něco málo tady mám.




Tak tohle byl takový menší nákupní amok, který mě postihl během zhruba dvou dnů. Pak jsem si dala pauzu a ještě jednou jsem si to zopakovala. Nelituji ničeho, jen to doma nemám kam dávat. A co pěkného jste v poslední době koupili vy?

38 komentářů:

  1. Meteority, Eve Lom, Oskia, Omorovicza, Kiehls, Aromatherapy travel oils a Hourglass…prostě krása!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi jeste po tech letech sehnala krutou gardenii?? Nechapu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani já nechápu. tu jsem musela koupit už jenom z kuriozity, že to držím v ruce. jinak to nešlo.

      Vymazat
    2. no mělas vzít rovnou dvě:D

      Vymazat
  3. Já chci taky! Tohle všechno! A že je čas nakupovat vánoční dárky - fakt? To jsem taky neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nakup sa mi velmi paci :) Najviac "zavidim" asi serum od Kiehl´s, mala som ho uz a bolo vyborne. Ten Guerlain ma prekvapivo nechava chladnou.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi tě přijdu vykrást. O.o :D
    Ten Guerlain! Prahne po něm moje srdce.

    OdpovědětVymazat
  6. Jooo, tak nemáš kam dávat, povídáš, no tak to mi půjč lopatu, já tě od toho osvobodím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, ach ach! Tak mě teda Guerlain chladnou nenechává, prostě závidím :D A Hourglass, ach.. jo já jsem spíš dekorativkový typ...

    OdpovědětVymazat
  8. Už aby tu bola rencenzia na Hourglass a REN :) Krásne nákupy.

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře! no... a asi tedy doma začnu zamykat i bezpečnostní zámek.

    OdpovědětVymazat
  10. chachaaaa, tak to já ani tak nenakupuju, já rozdávám, protože to nemám kam dávat a když to v té skříni vidím, jak to tam leží rok neotevřené, tak se za sebe stydím, zrovna v sobotu mě chytil amok a nekompromisně jsem to naskládala do tašky a poslala příbuzným, předtím jsem se s tím tedy na rozloučenou pomazlila! navíc, co jsem vysadila ty bobule a kazí se mi xicht, tak se ta kosmetika stejně na můj typ pleti nehodila, fňuk!
    Ten tvůj nákup je tak ňuchňací, že bych to ani neotevírala! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle malinký nákup bych brala hned. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Upřímně se přiznám, že netuším, co většina z toho je. :D Je vidět, že se pohybuju v úplně jiných kosmetických kruzích. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Hm, podstatná časť môjho vianočného zoznamu prianí, na fotkách. Damn.
    Ježiškooooo (pošlem mu asi link rovno).

    OdpovědětVymazat
  14. NAPROSTO NEJVÍC BOŽÍ POST, CO JSEM ZA POSLEDNÍ DOBU VIDĚLA!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. riadne si si dopriala kvality :) také nákupy sa nedajú nič iné len závidieť (v dobrom samozrejme) :) už nech sú tu recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš dobrý vkus, není tam nic, co bych sama nechtěla. Nejvíc se těším na tu renesanční masku, už jsem ji jednou měla v nákupním košíku ...

    OdpovědětVymazat
  17. Tleskám a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé Guerlain a Hourglass..doufám, že ti doma jen nezdobí poličku a už zkoušíš a sepisuješ :)!

    OdpovědětVymazat
  19. nááádhera! Hourglass ti tedy ukrutně závidím... ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Antipodes, Emička, Oskia, Omorovizca...Můžu poslat adresu? :) Naprosto boží nákup!

    OdpovědětVymazat
  21. uááááááááááááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  22. Hezké, moc hezké! A ty Meteoritky jsou ach! Veronika

    OdpovědětVymazat
  23. To je věcí, závidím ti :) A místo se určitě najde, vyzkoušeno u mě doma :-)

    OdpovědětVymazat
  24. the brush is excellent.
    one of the best products Ive ever used.
    it is so soft and doestn loose hair

    OdpovědětVymazat
  25. The brush is excellent.
    one of the best brushes Ive ever used.
    It is so soft and doesnt loose hair

    OdpovědětVymazat
  26. sanka mi padla a rolujem ju doteraz :) tesim tesim sa recenzie, ani neviem tak narychlo, na aku sa tesim najviac. asi na oskiu a hourglas, ci jak sa pise ten fras:)
    tak su sup, do prace
    PS
    PS nenasral ta niekto? leb ja tak radim, ked mna niekto hej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani mě nikdo nenasral... ono to vzniklo tak nějak asi, já vlastně ani nevím proč. prostě se seskupily okolnosti, planety taky byly asi v dobrém postavení, nákupní energie ze mě tryskala... a už to jelo. bylo to krátké a vlastně to ani nebolelo. no a oskia už zkouším!

      Vymazat
  27. Chá, ty jseš dělo!!! To jsem ze svým čistě emocionálním nákupem Crazy Meteorites úplný žabař! Nicméně za tou Cruel Gardenii by nejedna šla světa kraj! To je podle mě úlovek roku ne-li rovnou pětiletky.
    Taky mě hodně zajímá Omorovicza, na tu se těším, až o ní napíšeš. A v posdtatě i na ty další kousky.

    OdpovědětVymazat
  28. všem moc děkuji za komentáře... ale musím se přiznat, že jsem naprosto překvapená z toho, že tady není ani jeden "kde na to bereš" a podobný komentář. prostě mám super čtenáře!

    OdpovědětVymazat
  29. Uá no toto!! Kde na to bereš?! :-P Né, krásně sis to pořídila tak nám teď o tom všem pěkně napiš, jo? Nemůžu se dočkat! Kiehl`s, Antipodes, S5, Guerlain, Omorovicza... jupí, už aby to tu bylo :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, mohu se zeptat jeden dotaz, kde nakupujes takovou kosmetiku, prijde mi, ze v kramu je hodne prodrazena? Vypada to luxusne... zavidim.
    Ivet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ti nevím, které krámy máš teď na mysli... a hlavně jsem nikde neřekla, že tento nákup prodražený nebyl.

      tohle jsou koupila: spacenk, naturisimo, lovelula, omorovicza, krasa.cz a letiště.

      Vymazat
  31. Tyhle značky se asi fakt vyplatí nakupovat jenom v zahraničí nebo přes internet, ale řekla bych že všechny stojí minimálně za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...