úterý 17. prosince 2013

Rok 2013...

... byl hektický. K této legraci ehm bilanci mě tagovala Osamělá cyklistka (což jen tak mimochodem je v poslední době můj pomalu nejoblíbenější blog... jen ty cvičící články občas tedy přeskakuji). Tak jdeme na to. A možná to bude dost zajímavé, protože už jsem vám říkala, že nejsem nostalgická? Tak to nejsem a většinou si toho z daleké ani blízké minulosti moc nepamatuji. Taky ani moc neplánuji, žiji možná až moc přítomností?

Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?
No a protože si nepamatuji, tak jsem si vzpomněla jen na nedávný zážitek "poprvé". Aneb moje první dvojitá přednáška v anglickém jazyce. Bylo to hezké... a tři dny jsem po tom nemluvila vůbec, další dva týdny jsem jen tak lehce skřehotala.

Prošla jsi nějakou větší změnou?
Snad ani ne. Ostříhala jsem si ofinu.

Stal se někdo z tvých přátel rodiči?
Stal nebo brzy stane. Vtipné je, že moje kamarádky vrstevnice bydlící v Praze právě rodí své první potomky (a pravděpodobně poslední), zatímco moje kamarádky vrstevnice z maloměsta si dávají už třetí kolo. Asi jsou přeci jenom nějaké rozdíly v životě tam nebo tam.

Které datum z letošního roku Ti utkvělo v paměti?
Žádné.

Zemřel někdo z tvých blízkých?
Naštěstí ne.

Navštívila jsi nějaké zahraniční země?
Snad žádné. Jsem nudná a nikam necestuji. Vlastně jsem v zahraničí byla jednou... v Dubaji.

Výhodná koupě? 
Cokoliv, co jsem nakoupila v posledních dvou měsících. Pořád mě to těší.

Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?
Jo o něčem bych věděla... ale nechám si to pro sebe, jinak se mi to nesplní.

Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat víc, než se ti letos podařilo?
Chtěla bych víc spát. A možná bych mohla i víc psát.

A naopak - existuje něco, cos mohla dělat v menším měřítku?
Mohla bych míň pracovat. A taky bych mohla míň nakupovat kosmetiku.

Oblíbený program v TV?
Tak... Dobrou manželku mi přestali dávat. Sex ve městě mě při šesté repríze už tak nějak nebaví. Na Partičku pravidelně zapomínám. Pekelnou výzvu taky pouštím jen náhodně. Jinak se na televizi moc nedívám. Takže asi nic. Nejčastěji koukám na Studio Kamarád nebo Kouzelnou školku, ale označit tyto dva pořady za můj nejoblíbenější program v TV by bylo asi značně nesprávné. Jo vlastně jsem přišla na jeden pořad, co sleduji pravidelně nebo se tedy snažím... Pán času. Ale vždycky propásnu třeba týden epizod a pak to musím dohledávat a dokoukávat na netu... takže asi ani toto se nedá příliš označit za TV. Taky jsem se pravidelně koukala na Sherlocka, ale to skončilo pomalu dřív, než jsem stihla stát se závislou.

Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla?
No pokud něco... tak číst nestíhám už vůbec. A když už jo, tak prostě ten online svět naprosto přebíjí jakoukoliv knižní nabídku. Vlastně když se nad tím zamyslím, tak jediné knížky, co jsem letos přečetla, byly Harry Potter a... četla jsem je všechny asi už po sedmé, brala jsem si je v létě na pískoviště a bavilo mě to stejně jako poprvé. Poslední díl jsem četla toto léto dokonce dvakrát.

Největší objev na hudebním poli?
To fakt netuším. Když už si něco pustím k poslechu, tak většinou lovím v objevech, které byly in tak před deseti lety. A nebo naladím Radio 1... ani to bych neoznačila za objev, protože ho přeci jenom poslouchám už patnáct let. Tak asi nic no.

Největší úspěch v pracovní oblasti?
Jo tak tady si zase tak nějak nemůžu stěžovat. Nabídek práce je v poslední době víc, než zvládám já pracovat. V minulém roce jsem docela výrazně neustále zvyšovala své příjmy tím, že jsem pracovala stále více a více. V tomto trendu zvyšování příjmů hodlám pokračovat, jen tedy místo extenzivního růstu hodlám upřednostnit intenzivní růst. Aneb pokud mě čte někdo z mých zaměstnavatelů, tak je nejvyšší čas začít zvyšovat mi plat... jinak je možné, že se budeme muset někdy v brzké budoucnosti rozloučit.

Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?
Já jsem hrdá... asi jo. Asi hlavně na sebe. Naposledy mi dokonce Rena řekla, že jsem její vzor, že to prostě jde, když člověk chce, tak se dokáže dostat ze situace naprosto na nic do situace, kdy vám najednou ostatní závidí. Takže jsem hrdá hlavně sama na sebe.

Největší omyl?
Žádný, předchozí roky jsem trávila tím, že jsem činila správná rozhodnutí, která napravovala mé předchozí omyly. Tento rok jsem se pak už jenom vezla.

Cítila ses - obecně - radostnější nebo melancholičtější než v loňském roce?
Cítila jsem se určitě radostnější.

Za co jsi utratila nejvíc peněz?
To asi nikoho nepřekvapí, že za kosmetiku.

Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?
Asi ne. Teď nad tím přemýšlím... a já si snad ani nic nepřála. A pokud jsem si přála, tak jsem si to sama zařídila. Občas mi někdo řekne, že jsem přehnaně samostatná... tak to bude nejspíš ono.

Přála sis něco, co se ti nesplnilo?
Viz předchozí odpověď, takže ne.

Co jsi podnikla ve svůj narozeninový den?
Fakt nevím. Asi jsem ráno vstala, nasnídala se. Pak jsme šly na pískoviště... nebo možná dokonce i do školky? Určitě jsem měla něco k obědu, odpoledne jsem nejspíš strávila venku, taky jsem určitě něco pracovala, možná jsem i maličko napsala do školy... a večer jsem šla spát. Taky si vzpomínám, že jsem nedostala dárek, který jsem chtěla. Dcera se mě zeptala, co bych chtěla k narozeninám... jsem jí řekla, že bych chtěla mít jeden den moc hodné děti, aby nezlobily, nepraly se, nehádaly se o hračky, neotravovaly a vůbec tak jako existovaly v klidu a poslouchaly na první dobrou. Potvory se na mě podívaly: "A nechceš raději kytičku, maminko?" Asi jsem toho po nich chtěla moc.

Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším, než je/byl?
Jo jedna věc asi jo... doufám, že si ji splním v tom roce dalším.

Kdo/co ti letos zlepšovalo náladu?
Jé toho bylo. Děti, škola, blog, práce... už pár let do svého života pouštím jen věci, které mi náladu zlepšují. Nebo tedy snažím se, občas to totiž nevyjde.

Koho/co jsi letos postrádala?
Dovolenou... jestli něco, tak to bych asi chtěla. Jet na dva týdny k moři a tam jen vegetit. Problém je, že na to většinou zapomenu.

Největší přání v tuto chvíli?
V tuto chvíli? Chtěla bych, aby mě přestala bolet záda.

Co hodláš změnit v příštím roce?
Tak to už jsem napsala... hodlám pracovat míň za víc peněz. Taky by bylo dobré, kdybych si ke jménu mohla připsat další titul. A vlastně možná změním i školu. Možná i práci. Pravděpodobně taky bydlení... to vypadá, že mě čeká rok plný změn. Jo a chtěla bych si koupit nový počítač.


Pokud bych měla někoho otagovat, tak určitě Barunku. Protože prostě proto. A pak Renču. Ale ta už je... víc představivosti právě teď nemám. Fakt mě docela bolí ta záda, asi půjdu raději spát.

19 komentářů:

  1. Pěkná souhrnná bilance, je dobře, že se ti daří! ;) já si ji radši dělat nebudu, protože bych si musela hodit mašli :D Letos jsem zkazila, co jsem mohla, takže lepší nebilancovat :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to moc přeji, aby se to v dalším roce jen lepšilo a lepšilo a lepšilo... až to bude úplně nej.

      Vymazat
  2. "a nechceš raději kytičku, maminko?" lol! No, popravdě jsem vždycky nesnášela, když tohle na mě mamka zkusila :D :D ať jsem místo dárku hodná, uklízím a tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... jsem přitom ani uklízení po nich nechtěla. jsem si jen myslela, že by mi mohly dát na celý den pokoj, abych mohla v klidu serfovat na netu.

      Vymazat
  3. Míň pracovat za víc peněz ti "závidím" :-)
    Neznám snad nikoho, kdo by tento rok chválil (možná pan Babiš), takže zajímavý tag..
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale tak to je zase jenom předsevzetí (i když tedy ne úplně nereálné)... takže bůhví jak to dopadne.

      Vymazat
  4. Super Tag, je to můj první tag, který jsem zvládla dočíst dokonce, a dokonce mi přišel zajímavý. Za normálních okolností mě tagové články vůbec nezajímají. Asi ho udělám taky :)

    Jinak Ti přeji do nového roku trošku víc volna a ať si alespoň zvládneš udělat čas na nějakou tu dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně. do toho. jsem tedy z vyčerpání otagovala jenom dvě osoby, co mi přišly v tu chvíli na mysl, ale můžete kdokoliv a kdykoliv se toho ujmout. a děkuji moc za komentář.

      Vymazat
  5. Jsi s tou třináctkou na konci vyšla nějak dobře, ne?! Nebo máš jen "after shopping" euforický záchvat a to pak budiž ti odpuštěno. A můžu se zeptat na selekci náladu zlepšujících věcí/lidí? To by mě moc zajímalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hele... je to možný, že jen vznáším na euforickém obláčku z hourglass pudru? to je ale potom smutné... takže ne, prostě rok 2013 byl docela dobrý.

      tak náladu mi třeba zlepšovala Barunka. pak zase třeba Honzík mi ji zhoršoval, ale byla tady vždycky Barunka, které jsem se mohla vypovídat, ta mi náladu zase zvedla... a ve výsledku jsem byla spíš v plusu než v mínusu. navíc asi kdyby nebylo Honzíka, tak by nebylo ani Barunky... takže ve výsledku i ten Honzík byl k něčemu dobrý.

      Vymazat
  6. No jo, ty i Renča jste takové nedostižné vzory...

    OdpovědětVymazat
  7. A to je hezký čtení, Hani, to jsem si početla ráda. Je dobře, že se věci v tvým životě začaly ubírat takovým směrem, zasloužila sis víc pozitiv a takové nějaké pohody. Tak ať ten další rok splní všechna tvá očekávání! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji. i když s tou dovolenou si nejsem tak úplně jistá, beztak na to zase tak nějak raději zapomenu. ale prázdniny (i když pracovní) se přeci taky počítají!

      Vymazat
  8. Bys měla být vzor nejen můj. Hlavně všech těch kňouralů, kteří jsou v depresi, jak nic nejde (případně jak je nemožný sehnat v Praze práci, to mě po tom přesunu ze severu pokaždé dostane). Udělat tag na nejhorší rok ever? To je celkem výzva, zvážím to.... Ale asi bych měla napřed napsat nějaký článek, trochu moc mě teď zaměstnával můj reálný život. Tak abych zas neměla blog jen samý tagy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no kňouralů naštěstí moc neznám. ale lezou mi na nervy lidi, co mají deprese z toho, jak nestíhají jednu školu a jednu práci... ale třeba čas na víkend na chalupě si udělají vždycky.

      a sepiš... klidně jenom tagy, navíc tvůj rok určitě nebyl tak úplně nejhorší...

      Vymazat
  9. Máš jak vidno děti s tou správnou mírou vhledu. Neslibují, ale jsou schopny reálně odhadnout míru svých schopností.
    Ať je Tvůj rok 2014 ještě úrodnější než ten dosavadní a ať tě brzo přestanou bolet záda!
    Hezky se ten souhrn četl, no prostě když víš, co chceš, je mnohem jednodušší podle toho volit prostředky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, děti jsou rozhodně realistky a do přehnaného slibování se nehrnou!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...